بازار بزرگ فروش پتو پیچک با قیمت ارزان در تهران

پتو پیچک یکی مدل‌های بی همتا و شیک است. که به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت عالی مقبول همگان قرار گرفته است. در بازار برندهای متنوعی از این محصول دیده می‌شود که طیف گسترده ای از پتو را وارد بازار می‌کنند. فروش پتو پیچک با قیمت ارزان در تهران به صورت تخصصی و گسترده را مراکز مختلفی مانند نمایندگی‌ها عهده دار هستند. این محصول را به صورت مستقیم در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.

 


مرکز اصلی خرید مستقیم پتو پیچک مرغوب

مرکز اصلی خرید مستقیم پتو پیچک مرغوب در کشور، که در عرضه تخصصی انواع پتو می‌باشند. برندهای مختلفی را ارائه می‌دهند. همچنین دارای تنوع سبد کالایی بوده و پاسخگوی هر سلیقه و بودجه‌ای می‌باشند. مشتریان با مراجعه به این مراکز طرح مورد دلخواه خود را پیدا می‌کند.

این مراکز اکثرا در کار فروش مستقیم پتو می‌باشند. همچنین با عملکرد درست در این زمینه به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را تامین می‌کنند. در این مرجع فروشندگان زیادی فعالیت دارند. در رقابت با هم جهت کسب سهم بیشتر از بازار در تلاش می‌کنند. لذا جهت پیشی از رقبا کیفت انواع پتو را بالا  می‌برند.

خرید مستقیم پتو بسیار با صرفه و ارزان است. چون عمده‌ترین عامل گران شدن قیمت آن واسطه‌ها و دلالان هستند. انواع پتو را خرید و فروش نموده و با دست به دست کردن آن سودی را برای خودشان اختصاص می‌دهند. بدین صورت قیمت پتو را بالا خواهند برد.

فروشنده جهت رفاه حال مشتریان در بازار رقابتی سایت‌های فروش نیز راه اندازی می‌کند. علاوه بر عرضه حضوری پتو را به صورت آنلاین نیز در دسترس همگان قرار می‌دهد. این نوع خرید نیز بسیار باصرفه و راحت خواهد بود.

 

مرکز اصلی خرید مستقیم پتو پیچک مرغوب

 

خریدار عمده پتو پیچک به قیمت تولیدی

خریداران پتو پیچک به صورت عمده آن را مستقیم از تولیدی خریداری می‌کنند. از این طریق با کمترین نرخ به دست او می‌رسد و سود بیشتری را بدست می‌آورد. برخی از ارگان‌ها به علت شلوغی جمعیت، آنها نیاز بالایی به پتو دارند. این محصول به صورت عمده و بدون واسطه تهیه می‌کنند تا از هزینه‌های خود کاسته و باصرفه خرید کنند.

از جمله خریداران عمده پتو پیچک ارگان‌های دولتی مانند سربازخانه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و مدارس، زندان‌ها، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز نظامی، اردوگاه‌ها و … هستند که انواع جنس‌ها و کیفیت‌های مختلف را تهیه می‌کنند.

خرید عمده از کارخانه پتو پیچک به صورت سفارشی طبق سلیقه و نظر مشتری ارائه می‌شود. تولید کننده پتو باکیفیت نیز با ایجاد مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی نیروی خود بهترین طرح و جنس را تولید می‌کند.

 

خریدار عمده پتو پیچک به قیمت تولیدی

 

تجارت مستقیم بهترین نوع پتو عروسکی

تجارت بهترین پتو ایرانی عروسکی توسط بازرگانانی صورت می‌گیرد. در ضمن خرید و فروش و بازاریابی این محصول در بازارهای جهانی مشغول هستند. همچنین سود خوبی را در این عرصه کسب می‌کنند. چون صادرات باعث رونق اقتصادی بوده و ارز آوری خوبی برای کشور خواهد داشت.

صادرات پتو پیچک به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس بدون واسطه انجام می‌شود. لذا به کشور‌ها از طریق کشور همسایه صادرات با واسطه صورت خواهد گرفت. همچنین صادرات پتو نیز با توجه به قوانین صادراتی و مجوزات گمرکی انجام می‌گیرد.

صادرات پتو مسافرتی عروسکی از اهداف بلند مدت کارخانه جات است. چون جایگاه آنها بدین وسیله در بازارهای جهانی حفظ و باعث پیشرفت و شکوفایی کشور نیز خواهد بود. پتو مسافرتی کوچک و نازک و سبک است. در انواع الیاف مصنوعی تولید می‌شود. همچنین هر جنس و مدلی از آن دارای کیفیت‌های مختلفی است.

 

تجارت مستقیم بهترین نوع پتو عروسکی

 

پرفروش‌ترین نوع پتو پیچک در بازار

پر فروش‌ترین نوع پتو پیچک در بازار برندهایی است. از ویژگی یک برند خوب برخوردار و همه ی مواد به کار رفته است. همچنین در آن از کیفیت خوبی بهره مند می‌باشد. تولید کننده در این عرصه علاوه بر سود خود به رضایتمندی مشتری نیز توجه می‌کند. و پتو را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت عرضه می‌کند.

کیفیت پتو پیچک بسته به مواد اولیه به کار رفته در آنها متفاوت است. همچنین همه با الیاف مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک تولید می‌شود. در ضمن در بین آنها نوع اکریلیک از کیفیت بالایی برخوردار است. که بسیار سبک و مقاوم بوده و مانند پشم گرما را در خود نگه می‌دارد. به همین دلیل گرم بوده است.

سایز پتو پیچک بسته به مدل‌های آن مختلف است. در مدل یک نفره ۱۶۰ یا ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتیمتی می‌باشد. همچنین در نوع دونفره در سایز ۲۲۰ یا ۲۰۰ در ۲۴۰ است. این محصول در مدل نوجوانان در اندازه ۸۰ یا ۱۱۰ در ۱۴۰ یا ۱۱۰ می‌باشد. ضمنا در نوع نوزادان در ابعاد ۱۱۰ در ۸۰ سانتیمتر است.

در گذشته پتو اکثرا فقط از جنس نمد و در چند طرح و رنگ بود. همچنین تنوع کمی در بین آنها وجود داشت. چون صنایع پیشرفته ای در اختیار تولید کنندگان وجود نداشت. اما امروزه با تغییرات شگرف و پیشرفت‌هایی که در این عرصه ایجاد شده طیف گسترده ای از برند، مدل، طرح و شکل و سایز از آن عرضه می‌شود.

 

پرفروش‌ترین نوع پتو پیچک در بازار

 

عرضه کننده ویژه پتو دو نفره پیچک

عرضه کننده ویژه پتو پیچک دونفره در این عرصه فعالیت گسترده ای دارد. او با اصل مشتری مداری و با بررسی و کم و کیف بازار برندهای مختلف را مطابق با نیاز مشتری ارائه می‌کند. و پاسخگوی هر سلیقه در هر سن و سالی بوده و به فروش عمده پتو در سطح منطقه می‌پردازد.

مرکز پخش پتو نیز در این عرصه فعالیت دارد که با کانال‌های توزیعی که در اختیار دارد. این وظیفه را به سرانجام می‌رساند. کار عرضه را علاوه بر خود تولید کننده واسطه‌هایی انجام می‌دهند که در نقاط مختلف کشور مشغول بوده و از جمله فعالان عرصه تجاری اقتصادی پتو پیچک می‌باشند.

خریداران پتو پیچک دو نفره بیشتر عروس و داماد‌ها هستند که جهت تکمیل دکوراسیون اتاق خوب خود آن را تهیه می‌کنند و طرح‌های این مدل پتو بسیار متفاوت و فوق العاده شیک است که جلوه‌ای مدرن و لوکس را به اتاق عروس و داماد‌ها خواهد داد و این مدل در طرح و رنگی هماهنگ با وسایل اتاق خواب و سرویس‌های خواب انتخاب می‌شود.

 

عرضه کننده ویژه پتو دو نفره پیچک

 

آخرین قیمت روز انواع پتو ایرانی

آخرین قیمت روز انواع پتو ایرانی را می‌توان از سایت‌های معتبر بدست آورد. همچنین مراکز اصلی نیز لیست این قیمت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. قیمت این محصول به نوع برند و کیفیت مواد اولیه آن مختلف است. هر چه کیفیت بالاتر باشد. پتو گرانتر خواهد بود. چون بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیمی وجود خواهد داشت.

در کارخانجات برخی مدل‌های پتو به علت کوچک بودن با تکه ای دیگر آن را می‌دوزند و این نمونه‌ها در بازار به صورت کیلویی عرضه می‌شود و قیمت پتو کیلویی در بازار بسیار ارزان بوده و خریداران خاص خود را دارد.

قیمت پتو در بازار در روند معاملات تاثیر بسزایی دارد. هر چه قیمت این محصول پایین‌تر باشد. قدرت خرید مشتری بیشتر است. همچنین فروش بالا می‌رود. در نتیجه تعداد مراجعه کنندگان آن بالا می‌رود. همچنین در بازار اعتبار کسب می‌نماید. امروزه نیز به دلیل نوسانات بازار نرخ انواع پتو متغیر بوده و نرخ ثابتی ندارد.

 

آخرین قیمت روز انواع پتو ایرانی

 

پتو پیچک درجه یک با قیمت عمده

پتو درجه یک پیچک با قیمت عمده توسط مراکزی انجام می‌شود. فعالانی به عنوان واسطه در این زمینه فعالیت دارند. انواع پتو را به صورت تیراژ بالا ارائه می‌کنند. همچنین با فعالیت با جوامع مختلف و تولید کنندگان رهبری بازار را در دست می‌گیرند. تا نقش مهمی را در این عرصه ایفا می‌کند.

پتوی درجه یک از مواد اولیه مانند الیاف، رنگ و دوخت باکیفیت تولید می‌شود. همچنین الیاف آن به صورت فشرده و متراکم می‌‌باشد. به گونه‌ای که پرز‌های آن توپر و بسیار مقاوم است. با هر بار شستشو پرزها جدا نمی‌شود. و در برابر شستشو، فشار و هر گونه کششی مقاومت بالایی دارد.

پتو باید دارای ضخامت لازم را باشد و باهر بار شستشو شکل ظاهر و ضخامت و قطر خود را از دست ندهد. همچنین پتو باید دارای‌تراکم یکنواختی در سطح آن بوده و رنگ آن باکیفیت باشد و در برابر شستشو عکس العملی نشان ندهد و ثبات رنگ داشته باشد.

رنگ پتو باید یکنواخت و یکسان باشد به گونه ای نباشد که مثلا یک گوشه ای از آن آبی کم رنگ و گوشه ای دیگر آبی پررنگ‌تر باشد و اندازه و سایز هر چهار گوشه‌های پتو نیز باید کاملا با هم مساوی باشد. اطراف آن نیز باید نوارهای باکیفیت و هم رنگ با زمینه پتو محکم دوخته شده باشد.

 

پتو پیچک درجه یک با قیمت عمده

 

فروش ارزانترین پتو ایرانی گلدار صادراتی

فروش ارزانتر پتو ایرانی گلدار صادراتی توسط تولید کننده ای انجام می‌شود که آن را بدون واسطه عرضه می‌کند و دفاتر فروش آن نیز ارائه دهنده ارزانترین و باکیفیت‌ترین مدل است و کسانی که دسترسی به آنها را ندارند می‌توانند از سایت‌های فروش آنها نیز پتو پیچک ارزان را خرید کنند و مراکز مختلفی نیز در بازار هستند که با اهداف مختلفی و جهت تبلیغات و جذب مشتری پتو را با کمترین نرخ عرضه می‌کنند.

در انتخاب پتو باید به طرح آن توجه نمود و هر انتخابی نشانگر ذوق و سلیقه مشتری است و اکثرا پتو در دو نوع برجسته و معمولی در طرح‌های گلدار، هندسی، شاخه شکسته، شخصیت‌های کارتونی و عروسکی و … تولید می‌شود و نوع گل برجسته به دلیل زیبایی منحصربه فردی که دارد دارای طرفداران زیادی است و از این مدل می‌توان به عنوان کادو و چشم روشنی به عروس و دامادها و دیگران هدیه داد.

در انتخاب پتو بهتر است طرحی خلوت و با رنگ‌های روشن را انتخاب نمود تا خوابی همراه با آرامش را به ارمغان آورد و برای کودکان نیز بهتر است شخصیت‌های محبوب کارتون‌ها را خریداری نمود.

 

فروش ارزانترین پتو ایرانی گلدار صادراتی

 

پتو ایرانی پسرانه در طرح جدید

در بازار پتو ایرانی انواع پتو پسرانه در طرح‌های جدید ارائه می‌شود که نمونه‌های ایرانی نیز در آنها دیده می‌شود و انواع برندهای ایرانی و خارجی در رنگ‌های متنوع نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

پتوی پسرانه اکثرا دارای طرح‌های شخصیت‌های کارتونی مانند فوتبالیست‌ها و طرح‌های ماشین‌های کودکانه و دیگر طرح‌هایی است که مورد علاقه پسران می‌باشد و مناسب هر سن و سالی می‌باشد و در سایزهای مختلف عرضه می‌شود و هر مدلی از آن خریداران خاص خود را دارد.

برای انتخاب بتو باید آن را بر اساس دکوراسیون منزل خریداری نمود و می‌توان رنگ آنها با رنگ دیگر وسایل اتاق ست کرد. عوامل مشخص کننده کیفیت پتو وزن، برند، طرح، رنگ، جنس، ضخامت و میزان پرزدهی است که در هر نمونه ای این عوامل فرق دارد و پتو خانگی پیچک نیز در کیفیت‌های مختلفی وارد بازار خواهد شد.

 

پتو ایرانی پسرانه در طرح جدید

 

معرفی پتو‌های ایرانی با برند معتبر

  • پتو پنبه ای + الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر و بسیار گرم و نرم است و قابلیت پرز دهی ندارد و وزن سبکی داشته و در دو نوع تک لایه و دو لایه مخصول فصول سرد و مناطق سردسیر و فصول گرم و مناطق گرمسیر خواهد بود.
  • پتو ارگانیک از پنبه خالص تولید شده و پتو جنس اعلا است و قیمت بالایی دارد و بیشتر مخصوص افرادی است که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند چون ضدآلرژی و حساسیت بوده است.
  • پتوهای پشمی به دلیل اینکه گرما را در خود نگه می‌دارد گرم بوده و مناسب فصول سرد و مناطق سرد است و سنگین وزن و زبر می‌باشد.
  • پتو پشم شیشه بهترین گزینه برای کسانی است که پوست حساسی داشته و ناراحتی تنفسی دارند مانند کودکان و سالمندان چون سبک و نرم بوده و قابلیت تنفسی بالایی داشته و الرژی زا نخواهد بود.
  • پتو مسافرتی بسیار کم حجم، کوچک، نازک و قابل حمل بوده و ارزانترین پتو است.
  • هر یک از این جنس‌های پتو توسط کارخانه‌های مختلف با برندهای معتبر تولید می‌شود و هر کدام دارای کیفیت‌های مختلفی بوده و خریداران خاص خود را دارند.

 

معرفی پتو‌های ایرانی با برند معتبر

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما