بازار خرید پتو ژاگارد صادراتی دونفره

شرکت ما با تولید بهترین و مرغوبترین پتو ژاگارد صادراتی دونفره به عنوان یکی از برندهای مطرح دنیا فعالیت می کند. امروزه بازار خرید این پتو بسیار داغ است و مصرف کننده زیادی دارد.

 خرید این محصول در حجم عمده از قیمت پایین تری برخوردار است و مقرون به صرفه است.

بازار خرید پتو ژاگارد صادراتی دونفره

تفاوت پتو ژاگارد با پتو ساده چیست ؟

تفاوت پتو ژاگارد با پتو ساده چیست ؟ ژاگارد نوعی پتو است که طرح و نقش آن به وسیله دستگاه نساجی بر روی تار و پود پارچه دوخته شده است.

این پارچه در وزن ها و مدل های متنوع در بازار وجود دارد که متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است از جمله کاربردهای پارچه ژاگارد در پتو نوزادی است به دلیل بالا بودن کیفیت الیاف ان برای پوست حساس نوزاد هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

 پتوهای ژاکارد از ترکیباتی مثل پشم، پنبه، کتان و ترکیبی از همه این ها ساخته شده‌اند. بنابراین لطافت و ماندگاری منحصر به فردی دارند که توانستند متقاضیان زیادی را به خود جذب کند.

 تفاوت پتو ژاگارد و پتو های ساده در این است که طرح و نقش آن ها به صورت چسبی بر روی پتو گذارده نشده بلکه با دستگاه هایی بر بافت و تار و پود پتو نقش بسته است.

بنابراین از کیفیت بالاتری برخوردار است،این پتوها توانستند مدل های مختلف و ابعاد مختلفی داشته باشند به طوری که می‌توانیم به پتوهای یک نفره دو نفره بچه گانه و نوجوان و پتو های مسافرتی و پتوهای سربازی اشاره کنیم.

پتو ژاگارد معمولاً به دلیل دولایه بودنشان قدرت گرم کردن بسیار زیادی را دارند.

 بهتر است برای افزایش طول عمر پتوی ژاگارد شما از شست و شوی بی‌رویه آن خودداری کنید که هم کار دشواری است و هم از عمر پتو می کاهد.

مرغوب ترین پتو ژاگارد صادراتی دونفره

مرغوب ترین پتو ژاگارد صادراتی دونفره شرکت ما توانسته با استفاده از بهترین و مرغوبترین نخ، پنبه و کتان پتوهای ژاکارد باکیفیتی را تولید کند.

به طوری که با استفاده از بهترین ماشین آلات نساجی توانستیم بهترین طرح و نقش را روی این پتوها پیاده کنیم.

کیفیت بالای محصولات ما توانسته علاوه بر متقاضیان داخلی طرفداران زیادی در خارج از کشور را نیز جزء مصرف کنندگان این محصول قرار دهد.

بنابراین صادرات این محصول در حجم گسترده‌ای انجام گرفته به طوری که توانسته ارزآوری زیادی را برای کشورمان داشته باشد‌

تنوع زیاد رنگ بندی و مدل باعث شده که تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهد و راضی کند.

 شما میتوانید برای تهیه مرغوب ترین پتو از طریق وب سایت ما اقدام کنید و با مشاهده قیمت انواع پتو ژا.ارد یک نفره یا دو نفره آن را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان‌ممکن از ما تحویل بگیرید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما