تخفیف ویژه در خرید انواع پتو های لاله با کیفیت فوق العاده

تخفیف ویژه در خرید انواع پتو های لاله از سوی شرکت تولید کننده این برند پتو برای ارائه خدمات خرید به مشتریان صورت می گیرد. تولید کنندگان پتو با ارائه تخفیف و فروش ویژه نوعی مزیت خرید برای مشتریان و متقاضیان پتو در نظر گرفته و معمولا این شیوه را برای چندین بار در سال به کار می برند. کارخانه پتو لاله یکی از کارخانجات تولید کننده پتو در کشور می باشد که هر کدام از پتو های تولیدی خود را با نام مشخص به بازار عرضه می دارد. پتو لاله زنبق، پتو لاله گلدار، پتو لاله نوزادی و پتو پسرانه نمونه ای از تولیدات این شرکت می باشد.

تخفیف ویژه در خرید انواع پتو های لاله با کیفیت فوق العاده

خرید پتو های لاله مدل اسپانیایی

خرید پتو های لاله مدل اسپانیاییکارخانه پتو لاله یکی از کارخانجات تولید کننده پتو در کشور می باشد که هر کدام از پتو های تولیدی خود را با نام مشخص به بازار عرضه می دارد. پتو لاله مدل اسپانیایی یکی از تولیدات پتو ست که از نمونه محصولات شرکت نساجی پتو مهرگان لاله مهرگان بوده و در انواع سایز های دو نفره و تک نفره تولید می شود که:

  • سایز های تک نفره به اندازه 160*220  سانتی متر بوده و با وزن سه کیلوگرم به فروش می رسند. 
  • سایز های دو نفره به اندازه 220*240 سانتی متر و وزن 5/4 کیلوگرم تولید می شوند.

سایز و ابعاد پتو یکی از مهمترین ویژگی هایی است که در نظر خریداران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نخستین فاکتوری است که عمدتا برای خرید این کالای خواب از سوی آنها در نظر گرفته می شود.

مدل اسپانیایی پتو های لاله بیشترین وزن را در بین تولیدات شرکت لاله به خود اختصاص داده است و نمونه طرح های مختلف آن از طریق لینک های قرار داده شده در وب سایت فروش شرکت در اختیار کاربران قرار می گیرد. 

عرضه پتو لاله دو نفره مهرگان

عرضه پتو لاله دو نفره مهرگانحدود یک سوم از کل عمر انسان در خواب سپری می شود. از این رو نیاز به تجهیزاتی مانند پتوی نرم و راحت می تواند تضمین کننده کیفیت خوابی راحت و شروع یک روز پر انرژی کاری باشد. 

بنابراین یکی از مهمترین کالا هایی که برای انسان ها از گذشته تا کنون از اهمیت خاصی برخوردار بوده است، کالای خواب است که پتو نمونه ای از آن می باشد.
ایران یکی از کشور هایی است که در زمینه تولید پتو دارای شرکت ها و کارخانجات مختلفی است که به صورت فعال در این صنعت مشغول به کار بوده و برخی از آنها به دلیل تیراژ بالای تولید به عنوان قطب فروش پتو نیز در کشور شناخته شده و مورد مراجعه قرار می گیرند.

عرضه این پتو ها با نام های تجاری مختلفی در بازار صورت می گیرد که لاله یکی از برند های این صنعت است. یکی از نمونه تولیدات این شرکت پتو لاله دو نفره مهرگان آن است که طرح های آن در سایت تخصصی فروش این شرکت به خوبی قابل مشاهده و خرید می باشد.

بنابراین عرضه این محصول هم به شکل اینترنتی و آنلاین و هم به صورت مراجعه حضوری در فروشگاه های مختلف انجام می شود که افراد می توانند با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند از شیوه مطلوب خود استفاده نمایند.

سفارش اینترنتی بهترین پتو های ایرانی

 سفارش اینترنتی بهترین پتو های ایرانییکی از ویژگی های بهترین پتو های تولیدی در ایران، تنوع تولید در آنها از جهات مختلف می باشد. یکی از موارد تنوع و تمایز پتو که از اهمیت خاصی برخوردار است جنس پتو و مواد اولیه تشکیل دهنده آن می باشند. در این تقسیم بندی انواع پتو را می توان به انواع زیر گروه بندی کرد:

  • پتو های پنبه ای که الیاف پنبه مهمترین الیاف تشکیل دهنده آن می باشد و از کیفیتی بسیار عالی برخوردار است.
  • پتو هایی با الیاف اکریلیک و پلی است که الیاف مصنوعی بوده و گاهی اوقات با الیاف طبیعی مخلوط شده و برای تولید پتو به کار می روند.
  • پتو های ارگانیک که مناسب محیط زیست بوده و ضد حساسیت بوده و گرم و نرم هستند. 
  • پتو های پشمی که یکی از گرم ترین انواع پتو ایرانی بوده و بهترین انتخاب ممکن برای فصل زمستان می باشد.
  • پتو پشم شیشه نیز مناسب کسانی است که پوست حساس دارند و یا دچار ناراحتی های تنفسی می باشند.
  • پتو قلاب بافی که نوعی کار هنری و کار دست است و بیشتر جنبه تزئینی دارد.
  • پتو مسافرتی که کم حجم و سبک است و به راحتی قابلیت جابه جایی و انتقال دارد.

همان طور مشاهده می شود، تنوع این کالا زیاد است و تمامی مدل های پتوی نام برده شده قابل سفارش اینترنتی می باشد. برای این منظور می توان مدل مورد نظر را در صفحات اینترنتی مشاهده کرد و از طریق ثبت سفارش و پر کردن فرم مخصوص به خرید آن پرداخت.

کارخانه پتو لاله با طرح های گوناگون

کارخانه پتو لاله با طرح های گوناگونکارخانه پتو لاله واحدی تولیدی است که در زمینه تولید و طراحی پتو با طرح ها و سایز های مختلف از سال 1377 مشغول به فعالیت در عرصه ملی و بین المللی می باشد. 

ماشین آلات و دستگاه های بافندگی به کار رفته در این کارخانه، تولید پتو هایی با کیفیت و در طرح های متنوع را موجب شده است که نمونه این محصولات یکی از مجموعه تولیدات در فروشگاه های کالای خواب می باشد. 

این کارخانه به دنبال افزایش ظرفیت تولیدی خود نسبت به گذشته می باشد و به همین دلیل با خرید ماشین های جدید ریسندگی و بافندگی پتو توانسته است در سال های اخیر میزان تولیدات خود را افزایش دهد.

وجود طرح های گوناگون در مجموعه تولیدی پتو لاله انتخاب را برای همه سلیقه ها آسان نموده است و سبب شده که هیچ مراجعه کننده ای دست خالی از خرید بازنگردد.

مرکز فروش پتو طرح عروسکی نوجوان

مرکز فروش پتو طرح عروسکی نوجواننمایندگی پتو لاله نوعی مرکز فروش پتو در طرح های مختلف و گوناگون است که طرح عروسکی نوجوان یکی از طرح های پر فروش برای این گروه سنی می باشد.
طرح های به کار رفته برگرفته از شخصیت های کارتنی مورد علاقه آنها بوده و به همین دلیل هر دو گروه پسران و دختران می توانند نمونه های دلخواه خود را از بین مجموعه آثار برند لاله انتخاب نمایند.

مراکز فروش در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به همشهریان و هم وطنان می باشند و از آن جا که فروش اینترنتی این محصولات نیز در مجموعه فروش تولیدات این کارخانه قرار دارد، خرید اینترنتی نیز برای متقاضیان این روش امکان پذیر است.

به این ترتیب مراکز فروش در خرید اینترنتی ارائه دهنده اطلاعاتی نظیر:

  • سایز پتو لاله، قیمت پتو لاله، کیفیت پتو لاله 
  • معرفی مرکز پخش پتو و مرکز عرضه پتو لاله
  • ارائه مقالات متعدد در مورد تشخیص پتو درجه یک و مشخصات پتو ایرانی صادراتی

می باشند.

ارائه کننده با کیفیت ترین پتو تک نفره

ارائه کننده با کیفیت ترین پتو تک نفرهیکی از نکات مهم پس از خرید پتو، رعایت موارد و نکات لازم در نگهداری آن می باشد. برخی از این اصول و قوانین عبارتند از:

  • از زیاد شستن پتو باید خودداری شود. زیرا شستشوی زیاد عمر بهترین پتو ها را نیز کاهش می دهد.
  • از قرار دادن آنها در مکان های نم دار و مرطوب باید خودداری شده و در جای خشک قرار داده شوند.
  • در صورت امکان از ملحفه برای نگهداری و جلوگیری ا زکرک برداشتن آن استفاده شود.
  • حرارت آب برای شستن پتو دمای سی درجه است و از شستن آن با آب داغ باید خودداری نمود.
  • هر چند وقت یکبار پتو ها جابه جا شده و تکان داده شده و هوا بین آنها جا به جا شود.

در صورت عدم رعایت اصول ذکر شده در ذیل حتی با کیفیت ترین پتو ها نیز عمر چندانی نخواهند داشت. این نکات از سوی ارائه کنندگان و فروشندگان پتو های یک نفره یا دو نفره به خریداران تذکر داده شده و حتی در صورت مراجعه به اینترنت نیز می توان نکات مهم در نگهداری پتو و افزایش طول عمر آن را مطالعه نمود.

پتو لاله مدل سوپر شقایق صادراتی

پتو لاله مدل سوپر شقایق صادراتیپتو لاله مدل سوپر شقایق نام یکی از پتو های تولیدی این شرکت است که صادراتی بوده و از دسته پتو با کیفیت می باشد. مشخصات این کالا آن را انتخاب مناسبی برای فروش در سطح بازار های بین المللی ساخته است. از جمله این مشخصات می توان به مواردی همچون:

  • یک رو، گل برجسته، ضد حساسیت و آنتی باکتریال، متناسب با دمای بدن در زمان خواب
  • نرم و لطیف، قابل شستشو تا دمای سی درجه سانتی گراد
  • تولید در هشت رنگ، دور دوزی مناسب و مقاوم
  • بدون پرز و آبرفت، دارای رنگ بندی های شاد و طرح های زیبا
  • دارای دو سایز 220*160 و 220*140

با ویژگی های فوق انتخاب پتو لاله سوپر شقایق برای استفاده داخل منزل یا کادو دادن به افراد و نزدیکان بهترین گزینش ممکن می باشد. حتی هتل ها و اماکن اقامتی که نیاز به مجهز نمودن اتاق های خود به پتو و روانداز دارند نیز می توانند این مدل را از بین مجموعه تولیدی برند لاله انتخاب نمایند.

 

تهیه بهترین پتو های خانگی با برند لاله

تهیه بهترین پتو های خانگی با برند لالهبرند لاله نامی تجاری در صنعت تولید کالای خواب و پتوست که بهترین نمونه های این اجناس را تولید و روانه بازار های مصرف داخلی و خارجی می نماید. این برند تامین کننده نیاز کسانی است که به دنبال خرید پتو ایرانی ارزان می باشند. 

از این پتو ها برای منزل و استفاده خانگی می توان خرید نمود و حتی در صورت تمایل می توان آن را به دیگران نیز هدیه داد. هدیه روز مادر، سالگرد ازدواج و روز تولد از جمله روز های مهمی است که در فرهنگ ایرانیان فرصت مناسبی برای کادو و هدیه دادن به نزدیکان و اقوام می باشد.

بنابراین با انتخاب و تهیه پتو های برند لاله می توان فرصت هدیه به دوستان و اقوام را از دست نداد و از بین محصولات این شرکت نمونه دلخواه و قیمت مناسب را انتخاب نمود. 

پتو لاله درجه یک به صورت کیفی و تکنفره

پتو لاله درجه یک به صورت کیفی و تکنفرهپتو لاله با کیفیت درجه یک در سایز یک نفره نیز تولید می شود. سایز و ابعاد یک نفره خود به چند دسته تقسیم می شود که مناسب گروه های سنی مختلف از قبیل:

  • گروه سنی نوزاد
  • گروه سنی کودک
  • گروه سنی نوجوان و جوان
  • گروه سنی بزرگسال

می باشد. طراحی پتو در سایز های مختلف و استفاده از طرح های مناسب هر گروه سنی سبب افزایش استقبال از این محصولات شده است و تمامی نمونه های تولیدی این برند دارای مشتریان خاص خود می باشد.

پتوی یک نفره همان طور که از نامش پیداست، مختص یک نفر است و برای تمامی گروه های فوق طراحی و تولید می شود. تفاوت بین انواع پتو های یک نفره طرح و نقشه و همچنین ضخامت آنها می باشد. از این رو برخی مدل های یک نفره مختص زمستان و برخی مدل های دیگر برای فصول گرم سال تولید می شوند.

خریدار پتو های عروسکی لاله

خریدار پتو های عروسکی لالهپتو های عروسکی جزء انواع پتو یک نفره گروه تولیدی لاله می باشند. این کالای خواب همان طور که از عنوانش پیداست دارای طرح های عروسکی مختص کودکان است که جذابیت استفاده از آنها را دو چندان می نماید.

ابعاد این پتو 160* 220 است و از آن جا که مختص کودکان و گروه سنی پایین تولید می شود دارای کیفیت خوب بوده و جزء پتو های نرم و لطیف به شمار می رود. از دیگر اصولی که برای ساخت و طراحی این پتو ها استفاده می شود عبارتند از:

  • یک رو یا دو رو با ضخامت های مختلف، گل برجسته و ساده، ضد حساسیت و آنتی باکتریال، متناسب با دمای بدن در زمان خواب
  • نرم و لطیف، قابل شستشو تا دمای سی درجه سانتی گراد
  • تولید در رنگ های شاد، دور دوزی مناسب و مقاوم
  • بدون پرز و آبرفت، دارای طرح های زیبا

خریداران این پتو با توجه به حرفه و هدفی که از خرید دارند، به مرکز خرید پتو عمده ای و همچنین پتو به صورت جزئی مراجعه کرده و خرید خود را انجام می دهند. البته تعدادی از خریداران نیز صاحبان فروشگاه های کالای خواب هستند که تولیدات این شرکت را در مجموعه خود برای عرضه به مشتریان در اختیار دارند.

تجارت مستقیم پتو با کیفیت ویژه برای نوزاد

تجارت مستقیم پتو با کیفیت ویژه برای نوزادپتو نوزادی یکی از انواع پتو های تولیدی کارخانجات مختلف می باشد که کوچک ترین سایز را به خود اختصاص داده و مختص استفاده نوزادان و این گروه سنی می باشد. 

آنچه در زمینه پتو نوزادی از اهمیت خاصی برخوردار است، کیفیت پتو و ضد حساسیت بودن آن برای این گروه سنی می باشد. از این رو در هنگام خرید پتو باید به این نکته توجه شود و از با کیفیت ترین و مرغوب ترین نمونه های بازار خرید شود.

تجارت مستقیم پتو توسط تولید کنندگان با هدف فروش این محصول با قیمت کمتر به مشتریان می باشد که در ضمن با ایجاد ارزش افزوده برای فروشندگان نیز همراه است. مثلا فروشندگانی که به فروش و تجارت مستقیم پتو می پردازند، از آن جا که میزان فروش بالایی را در این زمان به خود اختصاص می دهند، موجودی انبار خود را کاهش داده و می توانند فضای آن را برای ورود تولیدات جدید باز نموده و در عین حال موجب عرضه پتو با قیمت ارزان تر به مشتریان نیز شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما