تولیدکنندگان پتو گلبافت پلنگی طرح برجسته

در سرمای زمستان قرار گرفتن در زیر پتو، بزرگ ترین لذت دنیا به حساب می آید. 

ما دارای انواع پتوها هستیم که یکی از آن ها پتو گلبافت پلنگی است. تولید کنندگان این نمونه از پتو در بسیاری از نقاط ایران وجود دارند و به ارائه این محصول در بازارهای خرید ‌و فروش می پردازند.

تولید کنندگان در این زمینه با تولیدات مرغوب خود به تعدیل بازار می پردازند و خریداران می توانند در هر جای ایران بهترین نمونه از آن را تهیه نمایند.

تولیدکنندگان پتو گلبافت پلنگی طرح برجسته

همه چیز درباره پتو ژله ای

همه چیز درباره پتو ژله ای  

 پتو در سایز و طرح های مختلفی به بازار ارائه می شود و برای همه افراد با هر سلیقه ای وجود دارد. پتوی ژله ای هم یکی از انواع پتوهای کاربردی است که در سایز ‌و رنگ بندی های متنوعی ارائه می شود و می توان گفت که بیش ترین حجم پتوی موجود در بازار را به خود اختصاص داده است.

معمولا این روزها انواع پتوهایی که از پنبه خالص باشند، کم تر تولید می شوند و بیش تر پتوهای پنبه ‌ای در بازار، ترکیبی از نخ پنبه و الیافی مصنوعی هستند.

این نمونه از پتوها از گرمی و نرمی بسیار خوبی برخوردار هستند و حتی از پتو های پشمی هم به میزان کم تری از خود پرز می‌ دهند. پتو های پنبه ‌ای که با الیاف مصنوعی نامبرده ترکیب شده‌ اند، بسیار سبک هم هستند و معمولا در 2 مدل یک لایه و دو لایه برای فصل‌ های گرم‌ تر و سردتر سال عرضه می‌ شوند.

این پتو به دلیل برخورداری از کیفیت و طراحی مطلوب، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و از کشورهای ترکیه، چین و ایتالیا هم مشتریان کثیری دارد.

پتوهای ژله ای که جزء کالاهای لوکس، زیبا و ارزان قیمت هستند، فروشندگان بسیاری را ترغیب کرده است که در این زمینه به خرید و فروش بپردازند.

این پتو از نرمی و لطافت خوبی برخوردار است و به دلیل سبکی، حمل آن کار راحتی است. معمولا در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید می شود و برای هر گروه سنی می توان آن ها را استفاده کرد. 

صادرات انواع پتو گلبافت پلنگی

صادرات انواع پتو گلبافت پلنگی

پتو گلبافت اصل، از بازار خوبی برخوردار است و خرید و فروش آن بازار داغی دارد؛ چرا که این نوع از پتو بسیار متنوع بوده و در رنگ های بسیاری تولید می شود.

اما مراکزی هستند پتو را به صورت کلی ارائه می دهند و خریداران آن می توانند بنا به نیاز خود پتو را تهیه نمایند. صادرات پتو طرح برجسته هم بسیار رایج است و ایران از کشورهایی است که مشتریان خارجی بسیاری را به خود جذب کرده است. در واقع می توان ارز آوری خوبی را در این زمینه داشت و پتو را به صورت عمده به فروش رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما