تولید انواع پتو پولیش ژاکارد

تولید انواع پتو پولیش ژاکارد به وسیله پیشرفته ‌ترین دستگاه‌ های روز و مرغوب ‌ترین الیاف طبیعی و مصنوعی انجام میشود. این پتوها در طرح ‌ها و مدل ‌های مختلف با رنگ ‌های متنوع و زیبا تولید شده اند. سازندگان این نوع پتو با هدف جلب رضایت مشتری، رفع نیازهای بازار، فروش بیشتر و بهتر سعی میکنند تا انوع پتو پولیشی را با بالاترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت به فروشگاه‌ ها و مراکز فروش عرضه کنند. پتو پولیشی نوزاد، پتو پولیشی طرح ‌دار و پتو پولیشی ارزان از جمله پتوهای معروف و پرمصرف این نوع پتو در بازار هستند.

منظور از پتو پولیشی چیست

منظور از پتو پولیشی چیست

شاید با شنیدن نام پتو پولیشی با خودتان فکر کنید که پتو پولیشی دیگر چه مدل پتویی است؟ آیا منظور از پولیشی جنس آن است یا طرح و مدل آن؟ برای پاسخ به این سوالات شما باید گفت که این نوع پتو به دلیل اینکه جنس آن از نوع پارچه پولیش است به نام پتو پولیشی معروف است.

پارچه پولیش مانند پارچه ‌های خز که در صنعت لباس و عروسک سازی استفاده میشود، دارای تار و پود است و الیافی شبیه کرک و پرز دارد. این نوع پتو از معروف ترین پتوهای لوکس و جدید بازار است. پرزدار است و این الیاف خز آن عایق گرمایی بسیار خوبی هستند.

ظاهر این نوع پتو همچون انواع بالش طبی ضد آرتروز بسیار زیبا و جذاب است و لطافت و نرمی خاص دارد.

پتو پولیش ژاکارد از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته میشوند که میتوان گفت از الیاف طبیعی برای پایه و اساس پارچه آن و به عنوان تار و پود پارچه استفاده میشود. الیاف مصنوعی نیز در تولید الیاف عمودی و کرک ها به عنوان پرزهای پارچه مورد نیاز، مورد استفاده قرار میگیرند.

اما در کل به راحتی نمیتوان طبیعی یا مصنوعی بودن الیاف پتو را تشخیص داد. البته این نکته را مدنظر میتوان قرار داد که پتوها با الیاف طبیعی سنگین ‌تر از الیاف مصنوعی است. کیفیت انواع پتو پولیشی وابسته به تراکم پرز و کرک ها و جنس الیاف آن است. پتوهایی که با الیاف طبیعی تولید شده ‌اند حساسیت و آلرژی ‌های پوستی و تنفسی کمتری را ایجاد میکنند.

الیاف مصنوعی به علت الکتریسیته گرد و غبار و ذرات موجود در هوا را جذب میکنند و ایجاد حساسیت میکنند. اما از نظر شست و شو پتوهای پولیشی که با الیاف مصنوعی تولید شده ‌اند در اولویت هستند و شست و شوی آنها آسان تر است، البته هر دو نوع الیاف تشکیل دهنده انواع پتو پولیشی را میتوان هم در ماشین لباسشویی و هم به صورت دستی شست و شو داد.

این پتوها هم به صورت تک رنگ و هم به صورت پتو پولیشی طرح دار تولید میشوند. پتو پولیشی ارزان از نمونه پتوهای پر فروش در بازار است. انواع پتو پولیش ژاکارد در سایزها و رنگ های مختلف تولید میشوند که پتو پولیشی نوزاد از نمونه ‌های با تقاضا بالا در بازار است.

چگونه پتو خوب را تشخیص دهیم

چگونه پتو خوب را تشخیص دهیم

امروز با توجه به تنوع زیاد پتوها در بازار برای خرید، سردرگمی خاصی ایجاد میشود و از بین آن همه طرح و رنگ به سختی میتوان تصمیم نهایی را گرفت و در یک نگاه کلی میتوان گفت که ویژگی یک پتو خوب این است که پرزهای آن دارای استقامت متعادل باشند و با یک کشش ساده با دست، از پتو جدا نشوند. پرزهای آن به گونه‌ای باشد که اگر فشار دهیم سریع به حالت قبل برگردد. ضخامت آن متناسب با وزن آن است. تراکم پرزها در همه قسمت ‌های پتو یکسان و یکنواخت بوده و زمینه پتو از لا به لای پرزها دیده نمیشود. رنگ آن در همه قسمت ها یکسان باشد و اختلاف نداشته باشد. اندازه چهار گوشه و اضلاع آن یکسان و منظم است. دوردوزی آن سالم و رنگ آن متناسب با زمینه پتو است. اما در نگاهی ریزبینانه تر و جزئی میتوان به مواردی دیگر نیز تحت عنوان ویژگی‌ های یک پتو خوب اشاره نمود از جمله اینکه آرم و نشان استاندارد و قیمت متناسب با کیفیت داشته باشد، به خوبی گرما را در خود حبس کند مانند انواع پتو پولیشی و… نرم ولطیف باشد، دارای جنس با دوام و مرغوب باشد، حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد نکند، وزن آن متناسب باشد، دارای طرح زیبا، خلوت و جذاب باشد، قابلیت شست ‌و شو دستی و ماشینی را داشته باشد، دارای رنگ دلنشین باشد، چراکه از نظر روان شناسی پتو به عنوان کالایی مورد نیاز برای خواب، باید رنگ و طرحی زیبا و آرامش بخش داشته باشد تا خوابی راحت و آسوده داشته باشیم، اندازه آن مناسب قد فرد و مکان مورد استفاده باشد. مثلا اگر قرار است پتو را به عنوان روتختی نیز استفاده کنید، باید سایز آن را در نظر بگیرید، ثبات رنگ و اندازه را پس از شست ‌و شو داشته باشد، برای کودکان دارای رنگ‌ های شاد و مفرح و فاقد طرح حیوانات ترسناک و شخصیت‌ های کارتونی خشن باشد که از بهترین نمونه ‌های پتو کودکانه میتوان پتو پولیشی نوزاد را نام برد، رنگ آن متناسب با سایر بخش ‌های اتاق خواب و دکوراسیون اتاق خواب باشد.

معرفی مدل‌ های پتو دخترانه

معرفی مدل‌ های پتو دخترانه

نوزادی که تازه پا به این دنیا گذاشته از هر نظری بسیار حساس است. نیاز به آرامش دارد، چراکه آرامش نوزاد در روزهای آتی زندگی او نیز تأثیر بسزایی دارد. یکی از عوامل مهم تأثیر گذار در آرامش نوزاد خواب او است، چراکه نوزاد در روزهای اول زندگی تقریبا 80 % شبانه روز را در خواب به سر میبرد. برای خواب خوب نوزاد باید نکات زیادی را در نظر گرفت که یکی از این نکات جای خواب او است.

این آرامش در طول زندگی برای هر انسانی نیاز است و کودکان و نوجوانان هم نیاز به یک خواب آرام دارند. برای یک خواب خوب نیاز به یک پتو خوب و نرم است. به همین دلیل پتوهای متفرقه و بسیار مختلفی برای نوزادان، کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان تولید و در بازار موجود است. برای گروه های سنی مختلف مدل ‌های متنوعی در رنگ ها و طرح هایی مناسب سن و جنسیت آنها عرضه میشود که از نظر سایز هم دارای استاندارد لازم برای هر سن است. به دلیل تأثیرگذاری خواب بر روی روحیه بچه ها باید رنگ ها و طرح های این نوع پتوها جذاب، زیبا و آرامش بخش باشد به همین دلیل هم به صورت تک رنگ در رنگ های خوشگل و مفرح تولید میشوند و هم به صورت طرح دار.

سفارش انواع پتو پولیش ژاکارد

طرح های مورد نظر به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های چاپ بر روی پتو مورد نظر ایجاد میشوند. پتو مورد نیاز برای بچه ها در مدل ‌های ژله ای، پشمی، مسافرتی، سه بعدی، برجسته و… تولید میشوند. انواع پتو پولیش ژاکارد هم از این دسته هستتند که به صورت پتو پولیشی نوزاد، پتو پولیشی طرح دار و پتو پولیشی ارزان عرضه میشود. طرح ها و نقش ‌هایی که برای انواع پتو بچگانه و به خصوص پتو دخترانه مورد استفاده قرار میگیرند بسیار متنوع و زیبا هستند که از بین آنها میتوان به نقش و طرح باربی، کیتی، السا و آنا، فروزان، دختر کفشدوزکی، سیندرلا، سفیدبرفی و دیگر طرح های کارتونی اشاره کرد. برای انتخاب این نقوش سعی شده تا از شخصیت های ترسناک و خشن به هیچ عنوان استفاده نشود. بهترین رنگ برای پتو دخترانه رنگ های لیمویی، گلبهی، یاسی و… است که البته بهتر است متناسب با سیسمونی یا دکوراسیون اتاق خواب دختر نازتون باشه.

سفارش انواع پتو پولیش ژاکارد

سفارش انواع پتو پولیش ژاکارد

سفارش و صادرات انواع پتو پولیشی از جمله پتو پولیشی طرح دار، پتو پولیشی نوزاد و پتو پولیشی ارزان یکی دیگر از موقعیت های همکاری این مرکز به شمار می آید که افراد مختلف با خرید عمده هر یک از آنها از طریق سایت میتوانند در عرصه ‌های بین المللی هم وارد شوند و اقدام به خرید و فروش آنها کنند. در صورتی که انوع پتو پولیش ژاکارد یا هر نوع پتوی دیگری را مد نظر داشته باشید میتوانید از طریق این مجموعه هم خرید کلی و هم خرید جزئی داشته باشید که سفارش آنها هم بسیار آسان بوده و از طریق حضوری یا آنلاین میتوانید سفارش و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما