خرید عمده پتو سربازی شتری کنفی

شرکت بازرگانی دیبافت به صورت عمده، پتو سربازی شتری کنفی را خریداری میکند و به خرده فروشان میفروشد. بسیاری از فروشندگان به هر دلایلی قادر نیستند مستقیم از درب کارخانه خرید نمایند. به همین دلیل شرکت بازرگانی دیبافت این کالا را به راحتی برای فروشندگان فراهم کرده است. شرکت بازرگانی دیبافت، واسطه ای بین تولیدکننده و خرده فروش است. پتو سربازی شتری کنفی به صورت عمده از درب کارخانه خریداری میشود و با توجه به خرید شما، تخفیفات و شرایطی به نفعتان است. یعنی هرچه خرید، بیشتر باشد تخفیف بیشتری را دریافت خواهید کرد‌. برای خرید عمده بهترین برندهای تولید کننده پتو سربازی شتری کنفی با قیمت ویژه، مراکز فروش برای شما بسیار مناسب است. زیرا خریداران از متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولات میتوانند در این مراکز خریداری نمایند.
شرکت بازرگانی دیبافت از انواع گوناگون، پتو سربازی شتری کنفی را به فروش میرساند که نسبت به برندهای دیگر از نظر مدل و کیفیت متفاوت هستند. شرکت بازرگانی دیبافت با خرید عمده پتو سربازی شتری کنفی از کارخانه، این کالای مرغوب را به کشورهای مختلفی صادر میکند تا در دسترس مشتریان خارج از کشور نیز قرار گیرد. از جمله خرید به صرفه عمده پتو سربازی شتری کنفی، خرید اینترنتی است که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی خواهد شد.

 پتو سربازی شتری کنفی
شرکت بازرگانی دیبافت، نمایندگی هایی در بسیاری از شهرهای ایران دارد که کسانی که اقدام به خرید عمده پتو سربازی شتری کنفی میکنند به نمایندگیهای این شرکت بازرگانی مراجعه میکنند تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه نموده و به سود قابل توجهی دست یابند. خرید پتو سربازی شتری کنفی به صورت عمده و به تعداد بالا از شرکت بازرگانی دیبافت امکان پذیر است. بنابراین شما میتوانید برای خرید عمده و برای اطلاع از آخرین قیمت این پتو با شرکت بازرگانی دیبافت در ارتباط باشید. پتو ساده برای کسانی که سادگی را دوست دارند بسیار مناسب است. از پتو ساده میتوان برای دکوراسیون اتاق خواب مورد استفاده قرار داد و زیبایی و جلوه خاصی به اتاق خواب بخشید‌ همچنین از این پتو به عنوان زیرانداز نیز استفاده میشود.

 پتو سربازی شتری کنفی
پتو نمدی از قابلیت گرمایی بسیار بالایی برخوردار است. این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است. این پتوها در مقابل شست و شو و استفاده مکرری که از آنها میشود مقاومت بالایی دارند. این پتو به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارد به کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و‌… نیز صادر میشود. به دلیل اینکه پتو نمدی از پشم تولید شده است، در فصل تابستان باعث ایجاد خنکی و در فصل زمستان باعث ایجاد گرما میشود. این پتو در انواع طرح ها و رنگ ها تولید میشود تا مشتریان با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند خریدی آسان داشته باشند. پتو نازک برای فصل تابستان بهترین گزینه است. این پتو گرمای زیادی تولید نمیکند و هوا را به راحتی از خود عبور میدهد. این پتو به دلیل سبکی اش بیشتر در مسافرت ها قابل استفاده است و دارای انواع جنس ها و رنگ های مختلفی است. شما برای خرید انواع پتو میتوانید به سایت شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کرده و خریدی تضمینی داشته باشید که با هزینه بسیار مناسب برای شما تمام خواهد شد.

از پتو سربازی چه میدانید

از پتو سربازی چه میدانید

پتو سربازی بسیار نرم و لطیف است. این پتو در فصل های گرم باعث ایجاد خنکی و در فصل های سرد باعث ایجاد گرما میشود. این پتو با شست و شوی مکرر رنگ پس نمیدهد و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را نیز دارا است. این پتو به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد آلرژی و حساسیت ایجاد نمیکند. پتو سربازی به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد انعطاف پذیر است و قیمت این پتو با اینکه از مرغوبیت بالایی برخوردار است، بسیار مناسب است. برای تولید پتو سربازی از ماشین آلات پیشرفته بهره گرفته شده است و دور دوزی محکمی دارد تا هنگام جابه جایی ریش ریش نشود. خرید این پتو از شرکت بازرگانی دیبافت میتواند هزینه کمی را دربر داشته باشد. بهتر است این پتو در جای مرطوب قرار داده نشود تا مرغوبیتش بیشتر و بر عمر این کالا افزوده شود.
هنگام شست و شوی این پتو، بهتر است از نرم کننده ها به مقدار زیاد استفاده نشود تا موجب آسیب به الیاف پتو نشود. اگر این پتو به عنوان زیرانداز استفاده میشود، بهتر است روی این پتو ملحفه کشیده شود تا کثیف نشود. زیرا شست و شوی بیش ازحد پتوها موجب آسیب به بافت پتو میشود.

بررسی رنگبندی انواع پتو سربازی

بررسی رنگبندی انواع پتو سربازی

پتوها با رنگبندی های متنوعی تولید شده اند. پتو سربازی بیشتر، از رنگ های خاکستری و سبز تولید و روانه بازار فروش میشود. این پتو رنگبندی های متنوعی دارد و با توجه به سفارش ارگان ها و ادارات از انواع رنگ های این پتو تولید و عرضه میشود. از ارزانترین و باکیفیت ترین پتو سربازی، پتو سربازی ساده طوسی رنگ است که از مرغوبیت بالایی نیز برخوردار است. پتو سربازی در رنگ های تیره تولید میشود تا کثیفی زیاد آن مشخص نباشد. زیرا سربازان زیاد نمیتوانند پتوها را به طور مکرر شست و شو دهند.

اطلاعاتی جهت خرید پتو سربازی

اطلاعاتی جهت خرید پتو سربازی شتری کنفی

جهت خرید پتو سربازی با قیمت مناسب، بهتر است به سایت شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کرد. این شرکت بازرگانی سایتی را راه اندازی کرده است تا شما بتوانید با مراجعه به این سایت از جنس، قیمت و مرغوبیت این کالا، اطلاع کافی کسب کنید و با استفاده از مشاورین مجرب این شرکت، خریدی تضمینی را تجربه کنید. برای اینکه لیست قیمت پتوها، هر چند روز یک بار در حال تغییر است بهتر است قبل از خرید به سایت شرکت مراجعه کرده و از آخرین قیمت این پتوها آگاه شوید.

مرکز تولید انواع پتو سربازی شتری کنفی

مرکز تولید انواع پتو سربازی شتری کنفی

پتوها را میتوان در مدل ها و رنگ های مختلف تولید کرد. به دلیل اینکه تقاضای بالایی برای پتو صورت میگیرد، به همین دلیل مرکز تولید پتو سربازی شتری کنفی در صدد است تا از این پتوها به تعداد بیشتر تولید و روانه بازار کند. این مرکز از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا برای تولید انواع پتو سربازی شتری کنفی بهره میگیرد تا با مرغوبیت و کیفیت و از الیاف درجه یک تولید شود تا مشتریان و خریداران با استفاده از این پتو به کیفیت این پتو پی برده و خریدی مجدد داشته باشند. حال فروش پتو سربازی شتری کنفی توسط شرکت بازرگانی دیبافت صورت میگیرد. این شرکت بازرگانی به صورت عمده این پتو را به دست متقاضیان در اقصا نقاط کشور حضوری و غیرحضوری از طریق سایت هایی که در اختیار گذاشته است به فروش میرساند.

192

  1. این پتو ها خیلی مرغوب هستند و جنسشون واقعا از نخ طبیعی بود.
    ممنون از کیفیت بالای محصولتون

    • پادگان ها که باید درانها رفاه کامل سربازان فراهم باشد والبته به علت استفاده های متعدد ازاین پتوها این پتوهابایدبه گونه ای باشند که دراثر شستشوی زیاد اسیب نبینند و سریع تمیز شوند.

    • شرکت بازرگانی دیبافت از انواع گوناگون، پتو سربازی شتری کنفی را به فروش میرساند که نسبت به برندهای دیگر از نظر مدل و کیفیت متفاوت هستند

    • سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  2. با سلام من از این سایت پتو تهیه کردم کیفیت بسیار خوبی داشت در کمترین زمان به دستم رسید و از خریدم بسیار راضیم و تصمیم دارم باز هم از این سایت خرید کنم.
    به دوستان هم توصیه می کنم حتما از محصولات این سایت خرید کنند

    • سلام پتوی سربازی کنفی سبک وراحت هستند و برای حمل ونقل راحت جنسشم عالیه باکیفیت وبرای شست وشو هم پرزنمیده

    • سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

    • سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشیدپتوهای شرکت شماواقعابا دوام وباکیفیت هستن و درعین حال قیمت مناسبی دارن

  3. سلام روز بخیر پتوهای سربازی به این دلیل که زیاد استفاده میشوند و مرتب هم شسته میشن باید بسیارباکیفیت باشند به این دلیل که کیفیت است که بادوام وسالم بودن محصول را تضمین میکند و پتوهای شرکت شماواقعابا دوام وباکیفیت هستن و درعین حال قیمت مناسبی دارن و مقرون به صرفه هستند موفق وسربلندباشید.

  4. سلام استفاده از پتوهای مرغوب وباکیفیت که ظاهر مناسبی هم داشته باشند ازمواردی است که قابل توجه همگان است به ویژه پادگان ها که باید درانها رفاه کامل سربازان فراهم باشد والبته به علت استفاده های متعدد ازاین پتوها این پتوهابایدبه گونه ای باشند که دراثر شستشوی زیاد اسیب نبینند و سریع تمیز شوند.

    • با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارش خود را انجام دهند

      • با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارش خود را انجام دهند

  5. درود، می خواستم برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • سلام وقتتون بخیر
        من از تاجران پتو هستم که توانستم با خرید خوبی که از شما داشتم بهترین کالا را به کشور کویت صادر کنم تشکر وسپاس از کیفیت خوب محصولاتتون

    • با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارنش خود را انجام دهند

  6. با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارش خود را انجام دهند.

  7. سلام پتوی سربازی کنفی سبک وراحت هستند و برای حمل ونقل راحت جنسشم عالیه باکیفیت وبرای شست وشو هم پرزنمیده

  8. این مدل پتو کنفی ها واقعا قیمت خوبی دارند در کنار آن مزیت دیگراون رو هم می توان به قیمت ارزان اشاره کرد.

  9. پتوی های سربازی یکی از پتو های باکیفیت برای سربازان می باشد که این پتو ها قیمت مناسبی دارد ممنون از سایت خوبتون که اطلاعات ما را زیاد می کنید.

  10. سلام وقتتون بخیر
    من از تاجران پتو شما هستم که توانستم با خرید خوبی که از شما داشتم بهترین کالا را به کشور کویت صادر کنم.

  11. پتو نمدی از قابلیت گرمایی بسیار بالایی برخوردار است. این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است.

  12. سلام وقتتون بخیر
    پتو سربازی بسیار نرم و لطیف است. این پتو در فصل های گرم باعث ایجاد خنکی و در فصل های سرد باعث ایجاد گرما میشود من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  13. سلام وقت بخیر
    قصد سفارش پتو های شتری در تعداد بالا را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید قیمت هر پتو شتری و ابعاد آن را بفرمایی؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  14. سلام وقت بخیر پتو های سربازی بسیار لطیف و سبک هستند وجنس مرغوبی دارند و با شستشو مداوم خراب نمیشوند واز الیاف طبیعی هستند

  15. سلام وقت بخیر
    برای خرید عمده بهترین برندهای تولید کننده پتو سربازی شتری کنفی با قیمت ویژه، مراکز فروش برای شما بسیار مناسب است. زیرا خریداران از متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولات میتوانند در این مراکز خریداری نمایند.

  16. سلام وقت بخیر
    شرکت بازرگانی دیبافت، واسطه ای بین تولیدکننده و خرده فروش است. پتو سربازی شتری کنفی به صورت عمده از درب کارخانه خریداری میشود

  17. سلام وقت بخیر
    شرکت بازرگانی دیبافت به صورت عمده، پتو سربازی شتری کنفی را خریداری میکند و به خرده فروشان میفروشد.

  18. سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی با رنگبندی های متنوعی تولید می شوند و بسیار باکیفیت هستند.

  19. سلام وقت بخیر
    پتو سربازی شتری کنفی به صورت عمده از درب کارخانه خریداری میشود و با توجه به خرید شما، تخفیفات و شرایطی به نفعتان است. یعنی هرچه خرید، بیشتر باشد

  20. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور مغولستان دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. سلام وقت بخیر
    بسیاری از فروشندگان به هر دلایلی قادر نیستند مستقیم از درب کارخانه خرید نمایند. به همین دلیل شرکت بازرگانی دیبافت این کالا را به راحتی برای فروشندگان فراهم کرده است

  22. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما پتو نمدی شتریشو گرفتم خیلی خوبه برای مادرم سفارش دادم زنده باشید

  23. سلام وقت بخیر
    پتو سربازی شتری کنفی را به فروش میرساند که نسبت به برندهای دیگر از نظر مدل و کیفیت متفاوت هستند

  24. سلام وقت بخیر
    به همین دلیل شرکت بازرگانی دیبافت این کالا را به راحتی برای فروشندگان فراهم کرده است و در نازل ترین قیمت هم عرضه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  25. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور عراق را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  26. سلام وقت بخیر
    بسیاری از فروشندگان به هر دلایلی قادر نیستند مستقیم از درب کارخانه خرید نمایند ارسال به مشهد دارید؟

  27. سلام عرض ادب پتوهای سربازی به علت سبک بودن و قابل حمل بودن در ارگانها و مناطق جنگی و مناطق زلزله زده استفاده میکنند و بسیار کاربردی است

  28. سلام وقت بخیر
    پتو شتری کنفی که یکی از تو های جذاب این مجموعه بشمار می رود در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  29. سلام وقت بخیر
    این پتو رنگبندی های متنوعی دارد و با توجه به سفارش ارگان ها و ادارات از انواع رنگ های این پتو تولید و عرضه میشود. از ارزانترین و باکیفیت ترین پتو سربازی، پتو سربازی ساده طوسی رنگ است

  30. عرض سلام و احترام ببخشید قیما پتویه سربازیتون چند هست واینکه میشه پتویه سربازی را برایه مصرف خانگی استفاده کرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  31. با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارش خود را انجام دهند.

  32. سلام وقت بخیر
    شرکت بازرگانی دیبافت از انواع گوناگون، پتو سربازی شتری کنفی را به فروش میرساند که نسبت به برندهای دیگر از نظر مدل و کیفیت متفاوت هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  33. سلام وقت بخیر
    پتو نمدی از قابلیت گرمایی بسیار بالایی برخوردار است این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است و نرخ مناسبی هم دارد

  34. سلام وقت بخیر
    پتو نمدی از قابلیت گرمایی بسیار بالایی برخوردار است این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است و نرخ مناسبی هم دارد

  35. سلام این پتو با وزن ۷ کیلو هم دارید برای صادرات به پاکستان میخاستم لطفا راهنمایی بفرمایید

  36. سلام وقت بخیر
    برای خرید عمده بهترین برندهای تولید کننده پتو سربازی شتری کنفی با قیمت ویژه، مراکز فروش برای شما بسیار مناسب است. زیرا خریداران از متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولات میتوانند در این مراکز خریداری نمایند.

  37. سلام وقت بخیر
    من از مشتری های قدیمی شما هستم خواستم از شما بابت کالای خواب با کیفیتی که برای من ارسال می کنید تشکر کنم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. یکی از مزیت های پتوهای شتری اینه که سبکه و هم برای فصل پاییز و هم بهار استفاده کرد

  39. معصومه امیری

    این نوع ازپتو حملشان بسیار آسان است و همان طور که از اسمشان مشخص است شما می توانید به راحتی آن ها را در مسافرت به همراه خود ببرید.

  40. بر اساس اطلاعاتی ک در این مقاله نوشته شده است پتو های شتری علاوه بر گرما خواص درمانی نیز دارد

  41. سلام وقت بخیر
    پتو ها رنگ ها و طرح های مختلفی دارند و متناسب با هر سلیقه ای در بازار موجود هستند

  42. سلام وقت بخیر پتو های سربازی شتری کنفی دارای بهترین کیفیت هستند
    از نظر زیبایی هیچ پتوی قابل مقایسه با پتوهای نقش برجسته نیست به علاوه بر زیبایی این پتوها ماندگار و همیشگی است.

  43. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  44. پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  45. سلام و ارادت
    خیلی مطلب خوبی بود من خودم به پتوی خواب خیلی اهمیت می دم و یکی از مواردی هست که اگر باهاش راحت نباشم درست خوابم نمی بره ممنون از این مطالب خوبتون

  46. سلام و ارادت
    خیلی مطلب خوبی بود من خودم به پتوی خواب خیلی اهمیت می دم و یکی از مواردی هست که اگر باهاش راحت نباشم درست خوابم نمی بره ممنون از این مطالب خوبتون

  47. شرکت بازرگانی دیبافت به صورت عمده، پتو سربازی شتری کنفی را خریداری میکند و به خرده فروشان میفروشد. بسیاری از فروشندگان به هر دلایلی قادر نیستند مستقیم از درب کارخانه خرید نمایند

  48. این پتو ها خیلی مرغوب هستند و جنسشون واقعا از نخ طبیعی بود.
    ممنون از کیفیت بالای محصولتون بشیار سپلس گزارم از شما

  49. با سلام من از این سایت پتو تهیه کردم کیفیت بسیار خوبی داشت در کمترین زمان به دستم رسید و از خریدم بسیار راضیم و تصمیم دارم باز هم از این سایت خرید

  50. سلام وقت بخیر پتو های سربازی بسیار لطیف و سبک هستند وجنس مرغوبی دارند و با شستشو مداوم خراب نمیشوند واز الیاف طبیعی هستند

  51. این مرکز از بهترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا برای تولید انواع پتو سربازی شتری کنفی بهره میگیرد تا با مرغوبیت و کیفیت و از الیاف درجه یک تولید شود تا مشتریان و خریداران با استفاده از این پتو به کیفیت این پتو پی برده و خریدی مجدد داشته باشند.

  52. سلام پتوی سربازی کنفی سبک وراحت هستند و برای حمل ونقل راحت جنسشم عالیه باکیفیت وبرای شست وشو هم پرزنمیده

  53. با سلام و عرض خسته نباشید از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار از تحویل به موقع کالا و کیفیت راضی بودم به همه پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما سفارش خود را انجام دهند

  54. دلیل که کیفیت است که بادوام وسالم بودن محصول را تضمین میکند و پتوهای شرکت شماواقعابا دوام وباکیفیت هستن و درعین حال قیمت مناسبی دارن و مقرون به صرفه هستند موفق وسربلندباشید.

  55. با سلام من از این سایت پتو تهیه کردم کیفیت بسیار خوبی داشت در کمترین زمان به دستم رسید و از خریدم بسیار راضیم و تصمیم دارم باز هم از این سایت خرید کنم

  56. سلام عرض ادب این پتو با شست و شوی مکرر رنگ پس نمیدهد و قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد و پرز دهی نداره

  57. سلام وقتتون بخیر اگر میخواهید یک پتویی خریداری کنید که چندین سال براتون ماندگاری داشته باشه و با شستشو های متعدد آسیبی بهش وارد نشه پیشنهاد من به شما این نوع پتوی با کیفیت است

  58. لطیف ترین پتو که در نوع خود بی نظیر هست همین پتو گوسفندی می باشد که ویژگی های مثبتی دارد

  59. پتوهای گل برجسته از ویژگی ها و زیبایی های خاصی برخوردار است و خیلی سبک می باشد و به راحتی قابل حمل میباشد

  60. سلام و خسته نباشید
    خیلی ممنونم از ارسال پتوها تون.بسیار با کیفیت هستند واقعا جا داره تشکر کنم

  61. پتو سربازی های شتری حاوی موادی است که باعث می شود خاصیت نفوذ پذیری نداشته باشد و از این بابت عایق مناسبی برای گرما باشد

  62. سلام وقت بخیر پتوی گوسفندی خیلی گرم و نرمه و بخاطر قیمت خوبش مورد توجه قرار گرفته و میتونید یه خواب راحت و باهاش تجربه کنید

  63. سلام وقت بخیر پتوی گوسفندی خیلی گرم و نرمه و بخاطر قیمت خوبش مورد توجه قرار گرفته و میتونید یه خواب راحت و باهاش تجربه کنید

  64. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور تایلند هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  65. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  66. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود دارد

  67. رنگ بندی هاش خیلی شاد و جذاب هستند و هر کدوم قشنگی خاص خودشون رو دارند. من از رنگ های متنوع این پتو خریداری کردم و الان که مدت زیادی ازش استفاده می کنم هیچ تغییر در کیفیتشون به وجود نیامد

  68. یکی از اقلام مهمی که میتواند این خواب خوب را برایمان میسر کند، وجود پتویی باکیفیت و زیبا است. پتو تک رنگ شادیلون ازجمله پتوهایی است که امروزه به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیری که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب

  69. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می با

  70. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد

  71. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  72. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  73. شرکت بازرگانی دیبافت، نمایندگی هایی در بسیاری از شهرهای ایران دارد که کسانی که اقدام به خرید عمده پتو سربازی شتری کنفی میکنند به نمایندگیهای این شرکت بازرگانی مراجعه میکنند تا خریدی مقرون به صرفه را تجربه نموده

  74. کیفیت بالای پتوی ایرانی زبان زد خاص و عام می باشد که از جمله آن می توان به این پتو اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر و متقاضیان می توانند این پتوها را در طرح های متنوع به صورت یک نفره یا دو نفره از طریق این مجموعه خریداری و مورد استفاده قرار دهند

  75. پتو یکی از کالاهای مهم در خواب است که خیلی مهم می باشد که زبر نباشد و ایجاد حساسیت و آلرژی روی پوستمان نشود

  76. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پتو ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  77. سلام این پتو با طرح های بسیار جدید و خاص از برندهای محبوب من در تولید کالا خواب می باشد با سپاس

  78. سلام وقتتون بخیر
    خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

  79. پتو سربازی شتری کنفی به صورت عمده از درب کارخانه خریداری میشود و با توجه به خرید شما، تخفیفات و شرایطی به نفعتان است. یعنی هرچه خرید، بیشتر باشد تخفیف بیشتری را دریافت خواهید کرد‌

  80. خیلی نرم و لطیفن از خوابیدن باهاشون سیر نمیشید. به عنوان روتختی هم قابل استفاده هستند و جذابیت و زیبایی خاصی دارند

  81. شرکت بازرگانی دیبافت از انواع گوناگون، پتو سربازی شتری کنفی را به فروش میرساند که نسبت به برندهای دیگر از نظر مدل و کیفیت متفاوت هستند.

  82. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  83. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  84. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

  85. سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  86. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  87. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  88. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  89. همواره طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  90. امروز بسیاری از افراد خرید های خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام می دهند که خیلی راحت می باشد خرید پتو را نیز از طریق سایت های اینترنتی انجام دهیدجنس این پتو به اندازه مرغوب و باکیفیت است و قیمت آن ارزان و مناسب است که بیشتر سایت ها اقدام به فروش این پتو می کند

  91. سلام وقتتون بخیر
    من در کشور قطر زندگی میکنم شما به این کشور صادرات انجام می دهید؟

  92. افرادی که پوست حساسی دارند باید پتوهایی را خریداری کنند که دارای جنس پنبه ای و طبیعی باشند. این پتوها از قیمت بالایی برخوردار هستند و در هنگام شستن آن ها باید دقت و توجه زیادی شودببخشید طرح بیشتر از پتو هارو کجا میتونم ببینم؟ قیمتشون چنده؟

  93. با سلام و خسته نباشید به صورت عمده با چه قیمتی به فروش می رسد از نظر کیفی تضمین شده هستند‌؟

  94. سلام وقت بخیر
    لطفا جهت دریافت اطلاعات مدنظرتان،فرم مشاوره ی موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاورین ما دراسرع وقت باشما تماس بگیرند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید

  95. واقعا ممنون از مطالب پربارتون. مطالب سایت کاملا عالی بودند خصوصا این مطلب که برخی از پتوها را می توان به عنون تزئینی نیز به کاربرد و نوع بافتنی این پتوها بیشترین کاربرد برای تزئین را دارد و قابل توجه خانم ها هستند ، می تواند برای علاقه مندان عالی باشد. ممنون از سایت خوبتون

  96. واقعا ممنون از مطالب پربارتون. مطالب سایت کاملا عالی بودند خصوصا این مطلب که برخی از پتوها را می توان به عنون تزئینی نیز به کاربرد و نوع بافتنی این پتوها بیشترین کاربرد برای تزئین را دارد و قابل توجه خانم ها هستند ، می تواند برای علاقه مندان عالی باشد. ممنون از سایت خوبتون

  97. امیدوارم اوضاع خوب باشد ظاهرا این طور است که امرزوه یکی از کالاهای خواب پر مصرف که در هر خانه ای وجود دارد پتو است . با قدردانی فراوان

  98. سلام وقتتون بخیر شرکت بازرگانی دیبافت با خرید عمده پتو سربازی شتری کنفی از کارخانه، این کالای مرغوب را به کشورهای مختلفی صادر میکند تا در دسترس مشتریان خارج از کشور نیز قرار گیرد

  99. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

  100. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار تشکر از راهنمایی درست وصبورانه

  101. سلام و عرض ادب
    به کار بردن خلاقیت در پتو ها باعثجذب بیشتر مشتری می شود چون دارای وزن مناسب هستند ‌زیبا هستند ویرایش هدیه دادن هم مناسبند

  102. سلام خدا قوت پتو نمدی از قابلیت گرمایی بسیار بالایی برخوردار است. این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است

  103. شرکت بازرگانی دیبافت از انواع گوناگون، پتو سربازی شتری کنفی را به فروش میرساند که نسبت به برندهای دیگر از نظر مدل و کیفیت متفاوت هستند

  104. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

  105. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  106. پتو ها در طرح ها و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار فروش خود عرضه می شود
    قیمت پتوهابه نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب می باشد و من شخصا مشتریان را نسبت به تهیه این نوع پتو تشویق می کنم
    غیر حضوری به علت بدون واسطه بودن آن می تواند قیمت بهتری نسبت به خرید حضوری داشته باشد

  107. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پتو با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید و توضیح دهید شرایط صادرات چگونه است؟

  108. سلام وقت بخیر
    این پتو ها در اندازه یکنفره و دونفره تولید می شوند و دوام ‌عمر بالایی دارند ‌بسیار نرم هستند ‌و در تنوع و مدل های مختلف در دسترس ما هستند

  109. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  110. سلام روز بخیر
    پتوهاغالبا به صورت تک نفره تولید می شوند و دارای ابعاد استاندارد هستند و در طرح های بسیار زیبا و درخشان تولید می شوند.اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید

  111. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

  112. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  113. سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  114. . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند ممنونم بابت مطالب خوبتون

  115. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  116. سلام خسته نباشید
    نرخ قیمت پتو بستگی به کیفیت و الیاف استفاده شده در آن دارد، هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است ولی این مجموعه قیمتش مناسبتری دارد

  117. سلام وقت بخیر
    هرچه الیاف استفاده شده در آن باکیفیت باشد قیمت آن نیز گران تر است و نرخ مناسبی هم دارد و خرید عمده آن مناسبتر هم در میاد

  118. این مجموعه بهترین نوع پتو را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستن
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  119. سلام من از این پتوها خریداری کردم بسیار راضی بودم جنس کیفیت عالی همه چی تموم قیمتش هم نسبت ب کیفیت ان خوب بود
    پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم

  120. سلام وقت بخیر
    داشتن ابعاد مناسب برای پتو خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید پتو کنید

  121. سلام وقت بخیر
    انواع و اقسام مدل پتو ها در بازار وجود دارد. در این مطلب به نرخ قیمت پتو با کیفیت اشاره می کنیم که کی از مدل ها با خرید بسیار بالا در بازارهاست

  122. سلام وقت بخیر
    پتوهادر طرح ها و رنگ بندی های بسیار جذاب تولید می شوند و من برای پسرم از شما خرید کردم ممنونم از شما

  123. سلام

    بنده ازسایتتون بارهاخریدکردم وراضی بودم هربارپیشنهادمیکنم بقیه هم ازسایت خوبتون سفارش بگیرن.

  124. سلام وقت بخیر
    هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کند مانند جنس شماره کیفیتش مطلوبه

  125. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  126. سلام وقت بخیر پتو ها دارای شکل های ظاهری بسیاری است و در بازار انواع و اقسام مختلفی دارد.

  127. سلام وقت بخیر هر جنس بستگی به کیفیت کار قیمتش هم تغییر می‌کندهرچی کیفیت بالاتر گران تر

  128. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهای سربازی شتری کنفی رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  129. سلام
    سایت دیبافت نگار اولین و معتبرترین سایتی است که مشغول به فعالیت است و واسطی بین مشتریان و تولیدکننده است.

  130. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  131. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  132. این پتو ها خیلی مرغوب هستند و جنسشون واقعا از نخ طبیعی بود.
    ممنون از کیفیت بالای محصولتون

  133. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  134. سلام خسته نباشیدپتو سربازی در رنگ های تیره تولید میشود تا کثیفی زیاد آن مشخص نباشد. زیرا سربازان زیاد نمیتوانند پتوها را به طور مکرر شست و شو دهند.

  135. اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  136. اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  137. اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید و بنا به سلیقه تان انتخاب کنید

  138. اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید

  139. اگر کیفیت پتو و طرح های پتو براتون اهمیت دارد بهتر است سری به سایت دیبابافت نگار بزنید تا انواع پتوها را مشاهده کنید

  140. سلام وقتتون بخیر
    ممنون سیستم خدمات به مشتریتون خیلی عالیه من از شما بخاطر خدمات کاریتون سپاسگزارم

  141. سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  142. خرید مستقیم از کارخانه مزایای دارد از جمله اینکه اجناس و کالا ها دست به دست نمی‌شوند و قیمت آنان بالاتر نمی‌رود و ما آن را باقیمت مناسب می‌خریم و طرح ها و شکل های بسیار و متناسب با سلیقه ی ما در این خرید بوجود میاد.

  143. سلام وقتتون بخیر
    وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کنیمباعث میشه جنس مرغوب تولید کنید و باعث پیشرفت میشه در نهایت

  144. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

  145. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور شیلی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  146. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما