خرید و فروش پتو مسافرتی ارزان

خرید و فروش پتو مسافرتی ارزان قیمت از طریق بازارهای فروش انواع کالای خواب به صورت حضوری و اینترنتی، صورت می گیرد و طرفداران بسیاری نیز دارد.

پتو به عنوان یک وسیله شخصی و وسیله ای که خواب راحت و آرامش شبانه را برای افراد مختلف تضمین می کند، بسیار دوست داشتنی و پرطرفدار است.

فروش پتو مسافرتی ارزان

انواع پتو در بازارهای فروش

تولید کنندگان پتو، با توجه به مخاطبین و افرادی که محصولاتشان را مورد استفاده قرار می دهند، محصولات متنوعی را در رنگ، طرح، سایز و جنس های مختلف تولید می نمایند تا بتوانند نیاز همه افراد جامعه را برآورده سازند.
مهمترین انواع پتو عبارتند از:

  •  پتو مسافرتی
  • پتو دو نفره
  • پتو یک نفره
  • پتو نوزاد
  • پتو حوله ای
  • پتو ژله ای
  • پتو بافتنی

پتو که در دسته کالاهای خواب قرار می گیرد، جزو وسایل شخصی محسوب می شود و از آن دسته کالاهایی است که تا کنون هیچ جایگزینی برای آن پیدا نشده است و در بازار شاهد گسترش و تنوع این محصول می باشیم.

فروش پتو مسافرتی ارزان

ویژگی های انواع پتوهای مسافرتی

پتوهای مسافرتی به دلیل حجم کم و وزن سبکی که در جابجایی دارند، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مسافرت های شما می باشند.
همچنین این پتوها می توانند روانداز مناسبی برای فصل بهار و تابستان که هوا خیلی سرد نمی باشد، تلقی شوند.
این پتو ها در رنگ ها و طرح های مختلفی موجود هستند و ممکن است حوله ای، مخمل و… باشند.
تولیدکنندگان این پتوها را به صورت تک رنگ و با طیف رنگی بسیار زیبایی نیز تولید می کنند که می تواند مورد توجه خریداران قرار گیرد.

فروش پتو مسافرتی ارزان

فروش پتو مسافرتی ارزان در بازار

برای اینکه بتوانید ارزان ترین پتو را خریداری نمایید بهتر است به نمایندگی های فروش و یا سایت های آنلاین مراجعه نموده و انتخاب خود را از این مراکز انجام دهید.
در این شیوه های خرید، ردپایی از واسطه های فروش دیدیه نمی شود و به همین دلیل، قیمت های ارائه شده برای خریداران، بسیار مناسب و ارزان است.

قیمت انواع پتو مسافرتی در بازار

اگر شما خریدار این پتو هستید و می خواهید به مراکز و فروشگاه های خرید مراجعه نمایید، بهتر است بدانید که قیمت این محصول با توجه به پارامترهای زیر که از سوی تولیدکنندگان مشخص می شود، تعیین می گردد و می تواند در کاهش یا افزایش قیمت هاف موثر باشد.
این عوامل عبارتند از:

  •  جنس پتوها
  • درجه کیفی و مرغوبیت
  • سایز و اندازه
  • طرح و رنگ
  • میزان سفارشات

سایت های آنلاین می توانند لیست قیمت ها را به راحتی در دسترس شما قرار داده و بدین ترتیب قدرت مقایسه و خرید را برای شما فراهم می کنند.

41

  1. با سلام و عرض ادب پتوهای مسافرتی خیلی کاربردین همه جا میشه ازشون استفاده کرد با مطالعه این سایت با ویژگی‌های خاص انواع پتوهای مسافرتی آشنا بشید و راحت تر خرید کنید

  2. من از این سایت پتوی مسافرتی سفارش دادم بسیار ارزان بود و بسته بندی پتو واقعا عالی بود من از خریدم بسیار راضی هستم

  3. سلام وقت بخیر
    پتوهای مسافرتی بسیار سبک هستند آیا تک نفره هم موجود دارید یا فقط 2نفرس؟

  4. پتوهای مسافرتی این سایت بسیار با کیفیت هستند من از این سایت سفارش دادم و از خریدم بسیار راضی هستم

  5. سلام، به شهرستانها نمایندگی هم اعطا می کنید؟ شرایط اعطای نمایندگی به چه شکله؟

  6. سلام من از سایت شما خرید کردم و راضی هستم و به دوستانم هم سایتتون معرفی کردم.

  7. – من به صورت اتفاقی با سایتتون آشنا شدم و خرید اینترنتی داشتم ازتون، از کیفیت محصولات بسیار راضیم. ممنون از سایت خوبتون.

  8. سلام و خسته نباشید. قیمت این پتو مسافرتی
    پتو دو نفره
    پتو یک نفره
    پتو نوزاد چقدر هست؟

  9. با سلام و وقت بخیر من همیشه از این پتوهای مسافرتی خریداری میکنم از همین سایت بسیار کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند و خیلی به موقع هم بدستم می رسند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم توصیه میکنم از این پتوهای مسافرتی خریداری کنند تا کیفیت و ارزانی رو باهم تجربه کنند ،تشکر از مجموعه خیلی خوب شما که این امکان رو فراهم آورده است که بصورت اینترنتی و غیرحضوری با قیمت بسیار مناسب خرید کنیم و درب منزل تحویل بگیریم

  10. پتوهای سمافرتی در شهرهای توریستی می تونه فروش خوبی داشته باشه؟ قصد شروع یک کسب و کار جدید رو دارم و نیاز به مشاوره. ترجیح میدم وارد بازار محصولت کالای خواب بشم. آیا شما پتوی مسافرتی رو برای خرید و فروش پیشنهاد می کنید؟

  11. سلام

    پتو های این برند واقعا کیفیت خوبی داره،پیشنهاد می کنم خرید بفرماید

  12. سلام و درود و خسته نباشید خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان . از ارائه ی اطلاعات مفید راجع به پتو مسافرتی بسیار متشکرم. لطفا بفرمایید برای دریافت مشاوره و قیمت چه ساعتی تماس بگیریم؟ با تشکر و آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون.

  13. سلام و روز خوش
    این پتو ها برا مسافرت عالیه
    هم جا کم میگیره هم کلی گرمه مرسی ازتون.

  14. سلام عرض ادب برای ثبت سفارش عمده حتما باید فرم اطلاعات پر کنم یا می توانم از طریق دیگری مثل واتساپ یا اینستا برای خرید اقدام کنم؟ برای سفارش فقط به صورت اینترنتی باید اقدام کنم یا امکان مراجعه ی حضوری برای شما وجود دارد؟

  15. لطفا راهنماییم کنید که چطوری میتونم ثبت سفارش به تعداد بالا انجام بدم

  16. این پتو ها چند متری هستن؟
    آیا دونفره یا بیشترش رو هم دارین؟
    راهنمایی بفرمایید

  17. با عرض سلام و خدا قوت خدمت تمامی کاربران محترم این سایت
    من پتو های جهیزیه خود را از این سایت تهیه کردم و پس از چند سال بسیار راضی هستم چون هم جنس عالی داره هم که متریال استفاده شده در این محصول بسیار عالی هست

  18. سلام وقت شما بخیر کیفیت محصولتون بسیار عالیه و قیمت بسیار مناسبی داره.

  19. برای سفارشاتی که دادم امکانش هست یه سری سفارشات دیگه ای رو ثبت کنم و به صورت یکجا برام ارسال بشه یا این سفارشات ارسال شده تماس گرفتم جواب ندادن

  20. سلام وقت بخیر، پتو مسافرتی تهیه کردم تا تو مسافرت ها راحت تر بتونم بخونم. بعد از یکی دو بار استفاده واقعا از این پتوها راضی هستم. توصیه میکنم حتما تهیه کنید.

  21. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی ها خیلی خوشگلن کاش قیمتشو زیرش درج میکردیم تا راحت تر خرید کنیم

  22. من و خانواده چطور میتوانیم از شما خرید کنیم؟ ارسال هم دارید ؟نحوه تسویه و فروش شما چگونه است؟نمایندگی شهرهای دیگر هم دارید؟

  23. سلام وقتتون بخیر من یدونه پتو ژله ای، پتو بافتنی و پتو نوزاد میخاستم و قیمتشم برام مهم نیست، طرح هاشو از کجا باید انتخاب کنم؟

  24. سلام اگر امکان دارد نمونه های بیشتری از پتو های مسافرتی را در سایت قرار دهید تا مصرف کننده بتواند برای انتخاب گزینه های بیشتری داشته باشد.

  25. سلام. میخواستم بگم که این پتو ها برای مسافرت واقعا انتخاب خوبیه هم اینکه سبکه هم جای خیلی کمی رو میگیره

  26. بنده خیلی مسافرت میرم برای همین نیاز به پتوی مسافرتی سبک و کم حجم دارم که با معرفی به این سایت بهترین پتو مسافرتی را در اختیارم گذاشته است و قیمت مناسبی هم دارد. سپاسگزارم

  27. سلام وقت بخیر من از این سایت پتو مسافرتی خریدم جنس و کیفیتش فوق العاده.مرسی از سایت خوبتون.

  28. این سایت محصولات با سطح کیفی ممتاز را با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان ارسال می کند. از این مجموعه بسیار عالی حتما خرید کنید و تجربه خرید اسان و با کیفیت داشته باشید.

  29. سلام
    من مقایسه کردم قیمت هارو سایت شما خیلی قیمت هاش مناسبه حتما خرید میکنم

  30. سلام و درود من به تعداد اعضای خانواده از این پتوهای مسافرتی سفارش دادم این پتوها کاربردهای زیادی دارند و من در چند رنگ سفارش دادم قیمتش برام خیلی مناسب در اومد و علاوه بر کیفیت بالا وجنس خوبش ارسالش هم اسان و به موقع بود

  31. پتومسافرتی ماهم آمد فکر نمی کردم اینقدر جنسش خوب باشه..چقدر نرمالو و خوشرنگه خیلییییی عالیه. این پتوها جزو بهترین خرید هام بوده..نرم و عالی…

  32. سلام و عرض ادب و احترام

    جنس و کیفیت پتوهای مسافرتی و ژله ای شرمت شما خیلی خوبه

    رنگ امیزی قشنگی هم داره
    مرسی

  33. از سایت شما بازدید کردیم بسیار عالی بود مطالبتان مفید بود توانستیم اطلاعات خوبی کسب کنیم

  34. سلام
    پتوهای مسافرتی به دلیل حجم کم و وزن سبکی که در جابجایی دارند، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مسافرت های شما می باشند.

  35. سلام
    پتو به عنوان یک وسیله شخصی و وسیله ای که خواب راحت و آرامش شبانه را برای افراد مختلف تضمین می کند، بسیار دوست داشتنی و پرطرفدار است. و همچنین پتوهای مسافرتی به دلیل حجم کم و وزن سبکی که در جابجایی دارند، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در مسافرت هامی باشند

  36. سلام خسته نباشید این پتو های مسافرتی رو به صورت عمده هم میفروشید؟ برای مغازم میخواستم.میشه برام نمونه بفرستید تعداد بالا میخوام

  37. تولیدکنندگان پتوهای مسافرتی، این محصول را به صورت تک رنگ و با طیف رنگی بسیار زیبایی نیز تولید می کنند که مورد توجه خریداران نیز قرار می گیرد

  38. پتو یک وسیله شخصی و وسیله ای که خواب راحت و آرامش شبانه را برای افراد به دنبال داردو بسیار دوست داشتنی و پرطرفدار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما