خرید پتو برلیان از نمایندگی به صورت مستقیم

پتو در واقع نوعی پارچه ی پشمی می باشد، که از کلمه ی پت به معنی مو، گرفته شده است. پتوها به عنوان روانداز در روی تخت و و رخت خواب استفاده می شوند. پتو های پنبه ای بسیار سنگین هستند و جمع کردن آن ها بسیار مشکل است. امروزه از الیاف سبک تر برای داخل پتو ها استفاده می شود، تا حمل و شستشوی آن ها را راحت تر باشد. این محصولات تنوع زیادی دارند و با برند های مختلفی در بازار دیده می شوند. یکی از این برند های نام آشنا، برلیان است. خرید پتو برلیان، از نمایندگی های این برند انجام می شود و برای تهیه این محصول می توانید به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه کرده و خرید نمایید. حال با این مقاله همراه شوید، تا انواع پتو را بهتر شناخته و اطلاعات کاملی در مورد این محصول، به دست آورید.

خرید پتو برلیان از نمایندگی به صورت مستقیم

جدول قیمت پتو برلیان درجه یک به صورت عمده

جدول قیمت پتو برلیان درجه یک به صورت عمدهپتو های برلیان مشخصاتی دارند، که این پتو را از سایر محصولات این حوزه، متمایز می سازد. این مشخصات به شرح زیر است:

  • کیفیت بالا
  • جنس پلی استر خوب
  • بسیار با دوام و مقاوم
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی
  • دارای رنگبندی بسیار زیبا و متنوع
  • بسیار نرم و لطیف برای یک خواب راحت
  • دارای وزن مناسب(زیاد سنگین نیست که از لحاظ جابه جا کردن اذیت کند و زیاد هم ظریف نیست، تا بتواند گرمای کافی را ایجاد کند)
  • دارای الیافی با ثبات رنگ
  • تراکم مناسب
  • دارای نقوش برجسته ی زیبا

همانطور که در بالا اشاره شد، این پتو از جنس خوب و با دوامی برخوردار است و رنگ آن کاملا ثابت بوده و بعد از شستشو خراب نمی شود.

این پتو در طرح های زیبایی تولید می شود و دارای نقوش برجسته نیز می باشد، که به جذابیت آن افزوده است.

این محصول که به صورت تک نفره و دو نفره است را، می توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی های پتوی برلیان، تهیه نمایید.

حتما با دیدن طرح های به روز آن، شگفت زده خواهید شد.

انواع مختلف پتو ایرانی با طرح جدید

انواع مختلف پتو ایرانی با طرح جدیدانواع پتویی در بازار مشاهده می کنید، به شرح زیر است:

  • پتوی مسافرتی
  • پتوی پنبه ای
  • پتوی پشم و شیشه
  • پتوی کاملا ارگانیک
  • پتو های پشمی
  • پتو قلاب بافی شده

پتو های مسافرتی نوعی از پتو می باشند، که بسیار کوچک، سبک و کم حجم بوده و آن ها را معمولا در مسافرت ها، به همراه خود می برند. این محصول از الیاف مصنوعی تهیه شده است و قیمت ارزانی دارد.

به جای استفاده از پتو های بزرگ که حمل و جابه جایی آن ها مشکل است و جای زیادی می گیرد، می توانید از پتو مسافرتی متری، تهیه کرده و در سفر ها، از آن ها استفاده کنید.

این پتو ها را به راحتی می توانید در ماشین لباسشویی بشویید. این محصولات مخصوص سفر، طراحی و تولید شده اند.

با وجود همه ی این ویژگی ها، این پتو ها بافت ضعیفی داشته و برای فصل زمستان و مکان های خیلی سرد مناسب نیستند. همچنین جنس آن ها به گونه ای است، که پس از چند بار شستشو، امکان دارد پرز بدهد و آن زیبایی اولیه را نداشته باشد.

کارخانه اصلی تولیدات پتو های برجسته

کارخانه اصلی تولیدات پتو های برجستهپتو های بافتنی بسیار زیبا هستند و بیشتر کاربرد تزئینی دارند. این پتو ها معمولا در سایز های کوچک بافته می شوند و اگر برای بافت آن ها از کاموای پشمی استفاده شده باشد، بسیار گرم تر خواهند بود.

اما معمولا از آن ها به عنوان تزئین تخت استفاده می کنند و کارایی چندانی، نخواهند داشت.

پتو های پنبه ای در گذشته بیشتر کاربرد داشتند. قبلا به جای بخاری و شوفاژ، در خانه ها از کرسی استفاده می کردند و روی آن یک پتوی کلفت پنبه ای، می انداختند تا گرما را نگه دارد.

در حال حاضر این پتوهای پنبه ای در بازار موجودند، اما برای پر کردن آن ها، از ترکیب پنبه و سایر الیاف مصنوعی استفاده می شود.

پتو های تمام پنبه بسیار سنگین هستند و استفاده از آن ها امروزه، بسیار مشکل به نظر می رسد. اما اگر از ترکیب پنبه با پلی استر یا اکرلیک برای داخل پتو استفاده کنند، بسیار سبک تر و کاربردی تر خواهد بود.

این محصولات بسیار گرم اند و در دو نوع یک لایه و دو لایه تولید می شوند. نوع دو لایه گرم تر بوده و برای فصل زمستان مناسب تر می باشد.

بهترین فروشگاه فروش ویژه انواع پتو برلیان

بهترین فروشگاه فروش ویژه انواع پتو برلیانپتو برلیان دونفره در سایز ۲۲۰ در ۲۴۰ می باشد. معمولا شرکت های مختلف، در تولید پتو های خود، ابعاد خاصی را به کار می برند. یعنی ممکن است دو پتوی یک نفره، از دو برند مختلف، از نظر طول و عرض، با هم تفاوت هایی داشته باشند.

البته این تفاوت ها در حد چند سانت بوده و خیلی زیاد نخواهد بود.

پتو برلیان طرحدار، نسبت به سایر پتو های این برند، طرفداران بیشتری دارد. امروزه افراد به دنبال پتو های طرحدار و خاص هستند و محصولات ساده را کمتر می پسندند.

این محصول یک پتو صادراتی ایرانی می باشد، که کاملا شناخته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای طرح های بسیار جدیدی می باشد.

پتوهای پشم شیشه معمولا بسیار سبک می باشند، ولی در عین حال می توانند فرد را به خوبی گرم کنند. در این محصول، ابتدا یک لایه را کاملا از پشم و شیشه  پر می کنند. سپس این لایه در داخل یک لایه ی دیگر، که همان رویه  پتو است، قرار می دهند.

در این پتوها تماس با الیاف اصلا وجود ندارد و می تواند برای کودکان و افراد مسن، گزینه ی مناسبی باشد. سبکی این پتو، باعث شستشوی راحت آن نیز، می گردد.

امروزه بسیاری از افراد برای تخت خواب خود، از این نوع پتو تهیه می کنند.

معرفی برترین سایت خرید پتو عروسکی

معرفی برترین سایت خرید پتو عروسکیپتوی پشمی بسیار گرم است و می تواند از انتخاب های افراد سرمایی باشد. البته این پتو ها نیز وزن بالایی دارند و بسیار سنگین هستند.

پشم گرما را در خود حبس می کند و به همین دلیل، این پتو ها بسیار گرم هستند. نکته ی مهم در مورد این محصول، این است که، بافت آن زبر و سخت بوده و لطافتی ندارد. در نتیجه خوابیدن زیر این نوع پتو برای کودکان توصیه نمی شود.

زمخت بودن جنس پتو، راحتی را از آن می گیرد و استفاده از آن را مشکل خواهد کرد. این پتو ها نیز امروزه استفاده ی زیادی ندارند.

حتما برایتان این سوال پیش آمده است، که پتوی ارگانیک چیست؟ پتوی ارگانیک، در واقع پتویی است، که از الیاف طبیعی پنبه تهیه شده و بسیار نرم و گرم می باشد.

این نوع پتو، برای افرادی که دارای هر نوع حساسیت پوستی یا بیماری آلرژیک هستند، استفاده می شود، تا جلوی تحریک پوست یا تشدید آلرژی را بگیرد. قیمت این پتو ها نسبت به سایر محصولات این حوزه، گران تر می باشد.

معرفی و خرید با کیفیت ترین پتو برلیان در ایران

معرفی و خرید با کیفیت ترین پتو برلیان در ایرانپتو طرح عروسکی چیست؟ به پتو هایی که بر روی آن ها از طرح و شکل شخصیت های کارتونی استفاده می کنند، پتوی عروسکی می گویند.

این پتو ها معمولا برای اتاق خواب کودکان و متناسب با دکور و رنگ اتاق یا تخت، استفاده می شوند. البته بعضی از والدین پتویی را تهیه می کنند، که عکس شخصیت کارتنی ای که فرزندشان دوست دارد را، دارا باشد.

این محصول نیز طرح های زیادی دارد و می توانند فضای اتاق کودک را کاملا فانتزی و زیبا نماید.

برای اینکه طرح پتو پسرانه متنوع باشد، به جای استفاده از پارچه ی ساده، برای پسران کوچک، از عکس شخصیت های کارتنی و برای پسران نوجوان و جوان، از تصاویر بازیکنان فوتبال یا آرم های باشگاهی و یا حتی حیوانات و حیاط وحش استفاده می کنند.

از جمله طرح های دخترانه کارتونی برای کودکان، می توان به عکس های باربی، فروزن و کیتی و برای پسر ها، طرح ماشین ها، ربات ها، فوتبالیست ها و باب اسفنجی را نام برد.

فروش انواع پتو ایرانی با قیمت بسیار مناسب

فروش انواع پتو ایرانی با قیمت بسیار مناسبحتما پتوی جنس خوب تهیه نمایید، تا در هنگام استراحت به شما آرامش بدهد و از نظر جنس و بافت لطافت کافی را داشته باشد.

هرچه پتو نرم تر و لطیف تر باشد، خواب بهتری را با آن تجربه خواهید کرد.

پتو ایرانی کودک، معمولا از لطافت بیشتری برخوردار است؛ زیرا کودکان دارای پوست حساسی هستند و باید از جنس های لطیف، در کالای خواب آن ها استفاده شود.

شما می توانید انواع پتو ایرانی و خارجی را، در فروشگاه های کالای خواب، مشاهده نمایید. با در نظر گرفتن جنس و کیفیت هر یک از  آن ها نیز، می توانید انتخاب نمایید.

باید بدانید که در ایران، پتوهای بسیار با کیفیتی تولید می شوند و حتی نمونه هایی به بخش صادرات، اختصاص می یابد. اما در آخر این تصمیم با شماست، که محصولات داخل را انتخاب کرده یا از انواع خارجی خرید نمایید.

تجارت مستقیم پتو دخترانه و پسرانه

تجارت مستقیم پتو دخترانه و پسرانهقبل از اقدام به خرید پتو خانگی شیک، مشخص کنید که چه سایزی از این محصول را در نظر دارید:

  • دونفره
  • یک نفره
  • پتوی کودک

پتو های دو نفره عموما عرضی بین ۲۰۰ تا ۲۲۰ سانت داشته و طول آن ها نیز در حدود ۲۴۰ سانتی متر می باشد.

پتو های یک نفره در عرض ۱۶۰ سانت و طول ۲۲۰ سانتی متر بیشتر در بازار دیده می شوند.

پتو های کودک نیز معمولا در سایز های ۱۴۰×۱۱۰ و ۱۱۰×۸۰ تولید می شوند.

در هنگام خرید از فروشنده سایز پتو را بپرسید و اگر دنبال پتوهای بزرگ هستید، از بین آن هایی که عرض بیشتری دارند، انتخاب نمایید.

بعد از تعیین سایز پتو، میزان بودجه ای که دارید، اهمیت خواهد داشت. معمولا پتوهای ایرانی نسبت به انواع خارجی، ارزان تر خواهند بود و ما به شما خرید محصولات ایرانی را پیشنهاد می کنیم.

در اینجا به نام چند برند پتو که در ایران شناخته شده و معروف هستند اشاره خواهیم کرد:

  • نیکوبافت (همان پتوی برلیان)
  • گلبافت
  • نرمینه
  • و …

پتو برلیان، صادراتی بوده و در بین برند های گفته شده، بسیار مرغوب تر است. پتو برلیان مرغوب را، حتما از نمایندگی های این شرکت، تهیه کنید.

بازار پخش پتو برلیان با کیفیت

بازار پخش پتو برلیان با کیفیت انتخاب درست طرح و رنگ پتو نیز، بسیار اهمیت دارد. اگر می خواهید که اتاق خوابی شیک و کاملا ست داشته باشید، باید سعی کنید، پتوی تخت خود را متناسب با رنگ اتاق، در صورتی که کاغذ دیواری دارد و یا رنگ شده است، انتخاب نمایید.

اگر رنگ دیوار ها سفید است، رنگ پتو را با پرده ی اتاق ست کنید. این ست کردن به معنای همرنگ انتخاب کردن پرده و پتو نیست. در واقع انتخاب رنگ هایی در یک رده است. مثلا رنگ صورتی و بنفش با هم هارمونی قشنگی دارند.

اگر دوست دارید به طور مداوم پتو های مختلفی را استفاده کنید و از یک رنگ بودن آن ها خوشتان نمی آید، برای زیبا نگه داشتن اتاق و اینکه رنگارنگ به نظر نرسد، از پرده و فرش رنگ خنثی استفاده نمایید.

رنگ هایی چون سفید، نقره ای و طلایی می توانند گزینه های خوبی باشند.

همچنین به رنگ تخت خود نیز قبل از خرید پتو، توجه کنید. برای اینکه پتو بتواند روی تخت، به زیبایی جلوه کند، لازم است که از رنگی متضاد با رنگ تخت داشته باشد.

یعنی اگر سرویس تخت شما مشکی یا قهوه ای و سایر رنگ های تیره است، از پتو های رنگ روشن استفاده نمایید. و اگر تخت شما به رنگ سفید، کرم یا سایر رنگ های روشن است، پتو را از یک رنگ تند و تیره انتخاب نمایید تا نما پیدا کند.

نمایندگی پتو کیلویی به صورت عمده و تک

نمایندگی پتو کیلویی به صورت عمده و تکفروشنده اصلی پتو، در واقع شرکت ها و کارخانه های تولید پتو می باشند، که محصولات تولید شده را، در اختیار فروشگاه ها و نمایندگی های سطح شهر قرار می دهند.

نمایندگی پتو نوزادی نیز، انواع پتو های نوزادی با طرح های مختلف را عرضه می کند. شرکت ها و برند های مختلف، انواع پتو را برای کودکان، نوزادان و بزرگسالان تولید و به بازار عرضه می کنند.

پتو های نوزادی فوق العاده لطیف هستند و اگر از برند خوبی تهیه شوند، ضد حساسیت و آلرژی نیز، می باشند.

پتو های نوزادی باید بسیار سبک و در عین حال گرم باشند، تا حالت خفگی و سنگینی را به نوزاد ندهند؛ زیرا نوزادان توانایی حرکتی پایینی دارند و نمی توانند چیزی که روی آن ها قرار گرفته است را، به راحتی کنار بزنند.

پس حتما از پتوی مخصوص نوزادان برای آن ها استفاده نمایید تا از هرگونه آسیب به فرزندتان، جلوگیری کنید.

و نکته ی آخر اینکه، پتو جنس خوب را باید از نمایندگی های معتبر تهیه کنید، تا از کیفیتش مطمئن باشید.

سایز های پتو برلیان دو نفره و تک نفره

سایز های پتو برلیان دو نفره و تک نفرهپتو برلیان ارزان را، از بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده کالای خواب نیز، می توانید تهیه نمایید.

کارخانه پتو برلیان، محصولات متنوعی را تولید کرده است و شما می توانید در هنگام خرید جدید ترین مدل ها را از فروشندگان پتو برلیان به صورت عمده و تک، بخواهید.

در حال حاظر پتو های برجسته، بیشتر در بورس هستند و این برند با ترکیب طرح های خاص و برجسته کردن آن ها، محصول بسیار متفاوتی را ایجاد کرده است.

خریدار پتو برلیان خوب می داند که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. نرمی و لطافت بی نظیری دارد و با آن یک خواب راحت را تجربه خواهید کرد. همچنین طرح های آن کاملا به روز بوده و مشتری پسند می باشد.

جنس پتو برلیان، اعلا و درجه یک می باشد، به طوری که، به راحتی خراب نمی شود و دوام بالایی دارد.

3

    • سلام شهاب عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت ها لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما