سفارش انواع پتو سربازی ارزان

پتو وسیله ای پر کاربرد است که دارای مصارف گوناگون و عمدتا در جهت محافظت از سرما است، امروزه برندهای گوناگونی از پتو در بازار وجود دارد اما یکی از برندهای موجود و پرطرفدار که در سربازی از آن استفاده میشود، پتو نمدی است که با داشتن جنس مقاوم و محافظت از سرما و حفظ گرما مورد توجه سربازان و بسیاری از مردم شده است. سفارش انواع پتو سربازی ارزان را از طریق سایت های معتبر اینترنتی میتوان انجام داد.
این پتو جزو منسوجات مورد نیاز بوده و با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در سطح داخل و خارج از کشور فروش گسترده از خود را رقم بزند. یکی از محصولات صادراتی است و از این پتو هر سال تاجران به کشورهایی نظیر: افغانستان، ترکیه، پاکستان و… صادر میکنند؛ با صادرات این محصول به کشورهای دیگر ضمن کسب سود باعث شده زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان عزیز فراهم شود، زیرا هر چقدر تقاضای این محصول زیاد شود به همان نسبت نیروی انسانی بیشتری برای روند تولید و بسته بندی و ارسال موجود است.

پتو سربازی رنگ تیره
امروزه متاسفانه بسیاری از سودجویان با ایجاد برندهای تقلبی در میان برندهای معروف، زمینه برای پخش مرغوب ترین پتوها را متخلخل کرده و از این راه سود گزافی کسب کرده اند، در نتیجه خریداران پتو سربازی نمدی ارزان و سایر ارگان های انتظامی میتوانند این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی به صورت خرده یا عمده سفارش دهند تا در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. همچنین جهت خرید این محصول میتوانند به صورت حضوری به فروشگاه های عرضه کننده پتو سربازی مراجعه کنند و این محصول را متناسب با رنگ و ابعاد مورد نظر خود خریداری کنند. مزیت سفارش آنلاین این محصول بدین صورت است که این محصول را از کارخانه تولیدی خریداری کردید و از جنس و مرغوبیت محصول خریداری شده خود اطمینان دارید، همچنین از جانب دیگر این محصول با استفاده از سفارش اینترنتی با قیمت کمتری برایتان محسوب میشود زیرا هزینه ارسال و باربری برایتان محسوب نخواهد شد.

دسته بندی پتو سربازی از نظر جنس

دسته بندی پتو سربازی از نظر جنس

پتو سربازی از جنس های مختلفی تولید میشود که میتوان به پتو پلی استری، پتو نمدی، پتو مینک سربازی، پتو نخی و… اشاره کرد. پتو وسیله ای است برای محافظت بدن در برابر سرما در فصول سرد سال، پتو سربازی یکی از برندهای قدیمی است که در زمان های گذشته تولید میشده و امروزه هم شاهد رشد و نمود تنوع این محصولات هستیم. امروزه در بازار پتو سربازی عمدتا از جنس نمد هستند که بهترین نوع آن دارای ویژگی هایی نظیر: استحکام بالا، دوام زیاد، وزن سبک، گرمای محسوس، عایق حرارتی و الکتریسیته مناسب، ضد حساسیت، ابعاد مناسب با قد، قابلیت شست و شو و… است.
امروزه در حال حاضر کارخانه های تولیدی با استفاده از مواد مرغوب الیاف پشم و پلی استر توانسته اند، تنوع زیادی در تولید محصولات خود دهند و به بازار عرضه کنند. در ادامه نگاهی به روند تولید پتو سربازی می اندازیم. پتوها ابتدا در مرحله اول الیاف هایی به یکدیگر تار و پود میشود، در صورت تولید پتو نمدی؛ الیاف های پشم گوسفند و پلی استر را به یکدیگر ترکیب میکنند و به هم تنیده میشود، در این مرحله کارخانه تولیدی از الیاف های دیگری هم استفاده میکنند و باعث میشود این پتو از نظر جنس های گوناگونی تولید شود. سپس بعد از فشرده سازی تراکم این الیاف ها به یکدیگر بافت اصلی پتو ایجاد میشود.

دسته بندی پتو سربازی از نظر جنس

در مرحله بعدی خط ریسندگی است که در اینجا با استفاده از دستگاه ریسندگی پتو تولید شده به یکدیگر مستحکم میشود تا مقاومت بیشتری را داشته باشد. سپس پتوی تولید شده به مرحله رنگرزی میرود تا با استفاده از رنگ های متنوع این محصول ترکیب شود. ناگفته نماند پرفروش ترین رنگ های آن شامل رنگ هایی نظیر: خاکستری، آبی، سبز، یشمی، مشکی و… است. سپس با دستگاه تثبیت رنگ، رنگ به کار رفته در این پتوها تثبیت می یابد تا با شست و شو فراوان و استفاده مداوم رنگ آنها نرود.
در بخش بعدی این محصولات با استفاده از ماشین کارتر به اندازه های تک نفره برش میخورند و ابعاد آن 160 در 220 سانتی متر و وزن 600 گرم است که بسیار طول و عرض مناسب و به همراه وزن سبکی است که کاملا نامحسوس بوده است. سپس پتوهای تولید شده در دستگاه استریلیزه با استفاده از مواد ضدعفونی به بهترین نحو از آلودگی های جزئی پاک میشوند و در بسته بندی های متنوع قرار میگیرند تا به راحتی به اقصا نقاط کشور ارسال شوند. دسته بندی این پتوها در سایت شرکت تولیدی این پتوها بر اساس معیارهایی مانند جنس، ضخامت، اندازه دسته بندی میشوند که ارگان های مربوطه میتوانند این محصولات را به قیمت عمده و به صورت دلخواه از نظر طرح و رنگ سفارش دهند.

از پتو یک نفره چه میدانید

از پتو یک نفره چه میدانید

پتو سربازی یکی از پتوهای با کیفیت در بازار به عنوان پتو نمدی معروف است و بهترین مدل های آن دارای ویژگی هایی نظیر استحکام بالا، وزن و… است. این پتوها در تنوع بالا در کارخانه و شرکت های تولیدی برتر عرضه کننده پتو به بازار عرضه میشوند. برای آشنایی با انواع پتوهای یک نفره و دو نفره سربازی توصیه میشود به سایت شرکت مراجعه کنید و انواع پتو را در طرح و رنگ دلخواه خود مشاهده نمایید.
پتو یک نفره در اندازه 160 در 220 سانتی متر و وزن 600 گرم تولید میشود که مناسب برای قد بلند ترین افراد هم است، این پتو وزن سبکی دارد و به راحتی قابل حمل است. به عنوان مثال میتوانید از آن در برجک ها و دیده بانی های بلند در شب های سرد زمستانی استفاده کنید. این کالا بر اساس معیارهایی مانند طرح و رنگ و قیمت دسته بندی میشوند. پتو یک نفره سربازی با داشتن قیمت مناسب باعث میشود سربازان عزیز وطن به راحتی نسبت به تهیه این کالا اقدام کنند. سربازها همان طور که گفته شد از این پتو در مکان های مختلفی مانند برجک ها و پشتیبانی ها و… استفاده میکنند و گاهی اوقات ممکن است این پتو به درون خاک و گل افتد و کثیف شود، در نتیجه آن را میتوانند به صورت دستی یا ماشینی با استفاده از مواد شوینده بشویند. این پتو از نظر رنگ در رنگ بندی گسترده ای تولید میشود؛ مانند: رنگ های طوسی، مشکی، زیتونی و… که با توجه به ارگان مربوطه و محل خدمت آنها توسط بخش پشتیبانی مصرف کنندگان آن را خریداری میکنند.
این پتو در نوع طرح دار و ساده تولید و به بازار عرضه میشوند، ارگان های مربوطه مانند نیروی انتظامی، نیروی هوایی، سپاه و… این پتو را میتوانند متناسب با لوگوی مربوطه خود به صورت سفارش مستقیم از کارخانه تولیدی سفارشی سازی کنند و محصولات مختص به ارگان خود را تهیه نمایند. از نظر قیمت پتو یک نفره سربازی اگر چه با کیفیت الیاف بالا در ساخت این محصول بهره گیری شده است، اما درصد الیاف اکریلیک و پلی استر آن بیشتر بوده و با قیمت ارزان تری به فروش رسانده میشود.

چه پتویی مرا به خواب گرم میبرد

چه پتویی مرا به خواب گرم میبرد

در شب های سرد زمستانی پتویی ما را به خواب گرم دعوت میکند، اگر به دنبال مراکز معتبر برای خرید انواع این پتو ارزان هستید؛ میتوانید این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید؛ زیرا وجود واسطه در عمل خرید بدون در نظر گرفتن کیفیت سبب افزایش قیمت نهایی میشود، زیرا این محصولات توسط واسطه و دلالان با قیمت گزاف تری به همراه محسوب نمودن هزینه باربری و نگهداری و سود خود به فروش رسانده میشود. پتوی خوب و مناسب که خوابی راحت و گرم و نرم را به ما عطا میکند پتو سربازی با جنس نمد است؛ این پتو شامل ویژگی هایی نظیر نرمی و لطافت، ضد حساسیت، قابلیت شست و شو، رنگ بندی متنوع، ضخامت بالا، عایق گرمایی و حرارتی توانسته است گزینه مناسبی برای محافظت در برابر سرما در فصول سرد سال باشد.

قیمت انواع پتو سربازی ارزان

قیمت انواع پتو سربازی ارزان

پتو سربازی در انواع مدل ها و شامل سبز کاهویی، نیرو هوایی، سپاه، مشکی و… است. خریداران پتو سربازی از طریق دو روش میتوانند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند، ابتدا میتوانند به سایت شرکت تولیدی دیبافت کالا مراجعه کنند و این محصول را در طرح و رنگ دلخواه خود به صورت عمده یا خرده خریداری کنند. از روش دیگر خرید نیز میتوان با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده پتو و مراکز پخش، این محصول را متناسب با طرح و رنگ دلخواه خود خریداری کنند.
امروزه یکی از معضلات خریداران، خرید محصولی است که با داشتن جنس مقاوم و با کیفیت اما قیمت ارزان داشته باشد، شرکت تولیدی پتو سربازی نمدی و پلی استری این امکان را فراهم کرده و محصولات خود را به صورت عمده به قیمت کارخانه توزیع میکند و در نتیجه باعث شده این محصول را ارگان های نظامی و ارگان های پزشکی مانند بیمارستان ها به صورت عمده خریداری کنند.

پتو سربازی سپاه

پتو سربازی سپاه

پتو سربازی سپاه یکی از پتوهای با کیفیت و بسیار سبک است و به همین علت آن را میتوانید به سهولت جا به جا کرد. این کالا با داشتن ضخامت مناسب باعث شده در کمترین زمان خشک شوند و پرزهای این پتوها تراکم بالایی داشته باشند که مطابق با ضخامت پتوها باشد. این پتو با دوردوزی بسیار مناسب و بهره گیری از بهترین الیاف ها دوخته شده که جزو کالاهایی است سربازان وظیفه در خدمت مقدس سربازی سپاه میتوانند از لطافت و گرمی مطلوبی برخوردار باشند. این پتو با استقامت و کیفیت بالایی که دارد در مقابل شست و شو مقاومت بالایی دارد در نتیجه میتوان آنها را تا 40 درجه آب شست و شو کرد که تحمل دمایی بالایی دارند. تولید کنندگان انواع پتو سربازی سپاه با تلاش های فراوان و ستودنی تحت نظر کارشناسان برجسته در این زمینه توانستند محصول پتویی بسیار منحصر به فردی را تولید و در اختیار سربازان وظیفه وطن عزیزمان ایران قرار دهند.

پتو سربازی ضخیم

پتو سربازی ضخیم

ضخامت پتو سربازی بر اساس وزن آنها است و ضخامت آنها بسیار زیاد است به صورتی که با شست و شوی مدام آن آثار مخربی قرار نگیرد. برای خشک کردن این کالاها یا هرگونه منسوجات خواب دیگر نباید آنها را به صورت مستقیم در برابر نور خورشید به مدت زیاد قراردهیم زیرا باعث میشود رنگ پتوها به مرور زمان تغییر کند و دچار پوسیدگی شوند.
پتو سربازی ضخیم از بخش عمده پلی استر تهیه شده و به دلیل داشتن پرزهای نرم و لطیف بر روی خود، موجب تولید انبوه و گسترده از آن در بازار و کشورهای مختلف شده است. این پتو به عنوان کالای خواب سربازهای نظامی و نیروهای مسلح خریداری میشود. در کنار این موضوع صادرات این پتو به کشورهای دیگر موجب رونق اقتصادی شده است تا انواع طرح و نقش این محصولات به عنوان کالای خواب در خانه ها مورد استفاده قرار گیرد.

پتو سربازی رنگ تیره

پتو سربازی رنگ تیره

پتو سربازی در مدل های رنگی و ساده تولید میشود، به عنوان مثال پتو پلی استر ساده رنگی و پتو نوار دوزی رنگی از معروف ترین پتوهای پلی استری با رنگ های روشن و تیره هستند. طرح بندی این پتو به دلیل کاربرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. پتو سربازی رنگ تیره را میتوان با آرم و طرح دلخواه به صورت مستقیم سفارش داد. قیمت بسیار مقرون به صرفه این پتو بسیار ارزان است و جزء پتوهای سبک و با دوام قرار دارد. این محصول با داشتن گرمادهی و طول عمر بالا در ترکیب و زیبایی گسترده ای قرار دارد؛ این محصول را میتوان به صورت مستقیم یا مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده پتو به صورت خرده یا عمده خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما