شرکت سازنده بالش الیاف مصنوعی

استفاده از بالش الیاف مصنوعی در منزل و حتی مسافرت ها باعث شده تا شما آرامش و راحتی را تجربه کنید. این محصول کاملا نرم و لطیف بوده و با ظرافت خود توانسته سطح کاربری گسترده ای را از آن خود کند. این بالشت دارای سایز بندی بوده و ضخامت های مختلفی هم دارد. شرکت سازنده برای تولید این منسوجات از الیافی کاربردی و نرم استفاده می کند تا بالشت دوام زیادی داشته باشه و با گذشت زمان کیفیت و کارایی خود ره از دست ندهد.

شرکت سازنده بالش الیاف مصنوعی

مقایسه بالش الیاف مصنوعی و طبیعی

مقایسه بالش الیاف مصنوعی و طبیعی بالش الیاف طبیعی با بالش الیاف پلی استر از نظر شکل و ساختار تفاوت زیادی دارد که در زیر آنها را ذکر می کنیم.

  • نمونه های طبیعی بیشتر از الیاف نخ و پنبه هستند که بسیار نرم و لطیف می باشند و به مروز زمان شکل و کیفیت خود را از دست نمی دهند و به دلیل ضد حساسیت بودن همه افراد حتی کودکان هم می توانند از آن استفاده کنند.
  • وزن هر دو الیاف سبک بوده که علاوه بر جابجایی دوخت و تولید آنها را هم آسان تر می کند و شما می توانید برای پر کردن بالشت از آنها استفاده کنید.
  • از دیگر تفاوت ها می توان به بافت بالشت است که با الیاف طبیعی بافتی سست تر و با الیاف مصنوعی متراکم تر و سفت تر است.
  • در مقابل رطوبت دوام زیادی دارند و دچار پوسیدگی نمی شوند بدین ترتیب شما می توانید به راحتی و در هر محیطی از آن استفاده کنید.

علت صادرات انواع بالش الیاف مصنوعی

علت صادرات انواع بالش الیاف مصنوعی صادرات انواع بالش الیاف مصنوعی طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است. در امر صادرات منسوجات، کشور های زیادی به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت هستند. اما در این میان کشور ایران از قدرت های بزرگ تولید و صادرات در این زمینه محسوب می شود و محصولاتشان دارای شاخصه های لازم برای صادرات می باشد.

از شاخصه های مهم برای صادرات می توان به قیمت، کیفیت،تنوع و گستردگی تولیدات و زیبایی بالش ها اشاره کرد که این کشور به دلیل داشتن این شاخص ها توانسته در صادرات از دیگر کشورها پیشی گرفته و رتبه های برتر در این فعالیت را از آن خود نمایند. این امر سود زیادی برای تولیدی به همراه دارد.

با توجه به رشد و شکوفایی خیلی مطلوب شرکت های تولیدی داخلی در زمینه تولیدات انواع بالش امروز شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. این امر با درآمد ارزی که به همراه دارد باعث پیشرفت اقتصاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما