شرکت فروش پتو چهار فصل دبل فیس

پتو دبل فیس برای همه فصل ها مناسب بوده و شرکت فروش این پتو به گونه ای این پتو دبل فیس را طراحی کرده است که علاوه بر ظاهر زیبا دارای کیفیت بالایی نیز است. شرکت دیبافت همه روزه در تلاش است تا پتو دبل فیسی را تولید کند که مطابق با دنیای روز باشد و همینطور کیفیت فوق العاده ای را دارا باشد. همینطور این شرکت طرح های متنوعی در رنگ های زیبا را به فروش میرساند و شما میتوانید طبق سلیقه شخصی خود پتو چهار فصل دبل فیس مورد پسند خود را انتخاب و خریداری کنید.

معرفی جامع پتو چهار فصل دبل فیس

معرفی جامع پتو چهار فصل دبل فیس

پتو از ملزومات و وسایل مورد نیاز هر فرد است و ضروری است که در هر خانه ای وجود داشته باشد. پتو چهار فصل دبل فیس از انواع پتوهای موجود در بازار است. این پتو یکی از انواع پتوهایی است که در شرکت دیبافت تولید میشود. این پتو در سایزهای یک نفره و دو نفره تولید میشود. از ویژگی های متنوع پتو چهار فصل دبل فیس میتوانیم به وزن سبک آن اشاره کنیم. این پتو دارای وزن سبک و حجم کمی است از این رو در حمل و نقل و جاگیری بسیار مناسب است.
از دیگر ویژگی های این پتو لطیف و نرم بودن آن است. پتو چهار فصل دبل فیس بسیار لطیف و نرم است، به گونه ای که بعد از لمس آن یا استفاده از آن احساس بسیار خوبی به شما دست میدهد. این پتو گرمای مناسبی را برای شما ایجاد میکند، از این روست که به آن چهار فصل میگویند. از دیگر ویژگی های متمایز پتو میتوانیم به قابلیت شست و شوی آسان آن اشاره کنیم. این پتو به دلیل اینکه کیفیت بسیار خوبی دارد، پرز نمیدهد. همچنین این پتو ضد حساسیت است. امروزه به دلیل شرایط آب و هوایی و… بسیاری از افراد دچار مشکلات پوستی هستند، از این رو همه روزه به دنبال پتوهایی هستند که ضد حساسیت باشد. این پتو با قابلیت ضد حساسیت بودن خود بسیار مناسب این افراد است و هیچ گونه مشکلی برای افراد ایجاد نمیکند.

بررسی ساختار پتو الیاف طبیعی

بررسی ساختار پتو الیاف طبیعی

پتو با الیاف طبیعی کاملاً منشأ طبیعی دارد و به طور کلی از طبیعت تولید میشود. الیاف طبیعی به سه بخش تقسیم میشود: الیاف حیوانی، الیاف گیاهی و الیاف معدنی. الیاف حیوانی الیافی است که از پشم و موی حیوانات در ساختار الیاف پتو استفاده میکنند. از الیاف معدنی نیز میتوانیم به شیشه اشاره کنیم. توجه داشته باشید که منظور از شیشه پشم شیشه نیست. این الیاف نیز از طبیعت استخراج میشود.
پتو با الیاف گیاهی هم میتوانیم به پنبه اشاره کنیم. این الیاف ابتدا در زمین های کشاورزی کشت میشود و بعد از اینکه رشد کرد، آن را برداشت و تمیز میکنیم و بعد از استخراج آن را با استفاده از دستگاه های مربوطه چله پیچی میکنیم. در فرایند چله پیچی الیاف آماده برای بافت میشوند. همانطورکه گفته شد بعد از چله پیچی نوبت به بافندگی این الیاف میرسد و تار و پودهای پارچه بافته میشوند. بعد از بافته شدن پارچه نوبت به برش و اندازه گیری پتوهای یک نفره و دو نفره میرسد. سپس بعد از اینکه اندازه گیری و برش انجام گرفت، کیفیت و ویژگی های آنها را کنترل کرده و نواردوزی میکنند و در آخر برچسب زده میشوند و در بسته بندی های مخصوص خود قرار میگیرند. این پتو با الیاف طبیعی دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در ادامه به آن میپردازیم.

از مزایای پتو الیاف طبیعی چه میدانید

از مزایای پتو الیاف طبیعی چه میدانید

پتو با الیاف طبیعی مزیت ها و ویژگی های بسیار زیادی دارد. یکی از این ویژگی ها طبیعی بودن آن است که باعث میشود ضد حساسیت باشد. این پتوها بسیار نرم و لطیف هستند، به گونه ای که بعد از لمس آنها این نکته را کاملاً مشاهده میکنید. این پتو به دلیل کیفیت و جنسی که دارد پرز نمیدهد و این از نکات مهم یک پتوی مرغوب است.
پتو با الیاف طبیعی مقاومت و عمر نسبتاً خوبی دارد و در برابر حرارت نیز مقاوم است، در صورتی که بسیاری از پتوهای مصنوعی در برابر حتی کوچک ترین حرارت مقاومت نشان نمیدهند. همینطور قابلیت شست و شوی آسانی دارد و بعد از شست و شو شکل ظاهری و کیفیت آن دچار تغییر نمیشود.
همچنین این پتوها به دلیل الیاف به کار رفته در آنها چروک نمیشوند و از خاصیت کشسانی خوبی برخوردار هستند. این پتو دارای وزن بسیار مناسبی است و در بسته بندی های زیبا و قابل حملی قرار میگیرد. پتو با الیاف طبیعی دارای قیمت بسیار مناسب و ارزان تری نسبت به پتوهای با الیاف مصنوعی است و قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد. از دیگر مزیت های پتو با الیاف طبیعی میتوانیم به قابلیت بازیافت آسان و تجدیدپذیری آن اشاره کنیم. این نوع پتو هیچ آسیبی به محیط زیست نمیزند و این نکته بسیار مهم است.

خرید انواع پتو چهار فصل دبل فیس

خرید انواع پتو چهار فصل دبل فیس

قیمت انواع پتو چهار فصل دبل فیس با یکدیگر متفاوت است. برای خرید انواع پتو چهار فصل دبل فیس میتوانید به دو صورت اقدام کنید. هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری. شرکت تولیدی دیبافت که پتو چهار فصل دبل فیس را تولید میکند، سایت مخصوص خرید برای شما عزیزان را طراحی کرده است و شما میتوانید با مراجعه به آن اقدام به خرید و سفارش محصولات خود کنید. شما میتوانید با استفاده از این نکاتی که گفته شد و همچنین با کمک و راهنمایی از راهنمایان فروش در این سایت ها و در مراکز فروش اطلاعات لازم را در خصوص خرید پتو چهار فصل دبل فیس به دست بیاورید و سپس اقدام به خرید این محصول کنید. قیمت روز انواع این پتو در سایت موجود است و شما میتوانید آن را مشاهده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما