شرکت پتو گلبافت درجه یک کیلویی

شاید به جرات بتوان پتو گلبافت را شناخته شده ترین پتوی موجود در بازار ایران نامید. این محصول دارای کیفیت بسیار عالی بوده که در انواع مختلف سایز و برای موارد مختلف ساخته شده است. شرکت، پتو گلبافت درجه یک را به صورت کیلویی به بازار عرضه می کند. میزان آگاهی شما از ویژگی های انواع پتو گلبافت  چقدر است و چگونه می توان با شرکت پتو گلبافت جهت خرید آن ارتباط برقرار کرد؟

شرکت پتو گلبافت درجه یک کیلویی

7 ویژگی انواع پتو گلبافت درجه یک

7 ویژگی انواع پتو گلبافت درجه یک آنچه پتو گلبافت را از سایر انواع پتو متمایز نموده است داشتن ویژگی های بسیار زیاد مثبت و مفید در این محصول است به طوری که در گذر زمان آن را در بین مردم به عنوان یکی از پتوهای درجه یک شناسانده است.

این پتو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم : 

  • این پتو از میزان استقامت بالایی برخوردار است به طوری که در نتیجه شستشو و دست کشیدن بر روی پتو پرزها از آن جدا نمی شوند.
  • ضخامت پتو گلبافت متناسب با وزن آن است به طوری که هر چه پتو ضخیم تر باشد از وزن بیشتری برخوردار است.
  • میزان تراکم پرز در واحد سطح بسیار زیاد می باشد و بنابراین می تواند سطح زیرین خود را به خوبی گرم کند.
  • یکنواختی رنگ در پتو های تک رنگ زیاد می باشد و بین قسمت های مختلف پتو از نظر شدت رنگ اختلاف وجود ندارد.
  • این پتو ها در دو نوع تک لایه و دو لایه تولید شده اند که هر یک موارد کاربرد خاص خود را دارند. 
  • همه انواع پتو گلبافت دارای طرح خلوتی هستند و با نوع رنگ های به کار رفته در این محصول حس آرامش بخشی را قبل از خواب به فرد منتقل می کنند.
  • ثبات رنگ یکی دیگر از ویژگی های برجسته پتو گلبافت درجه یک می باشد.

بزرگترین تولیدی پتو گلبافت با بهترین کیفیت

بزرگترین تولیدی پتو گلبافت با بهترین کیفیت کسانی که در زمینه فروش انواع پتو دارای فروشگاه می باشند و یا صادرات این محصول را به کشورهای دیگر انجام می‌دهند می‌توانند از بزرگترین تولیدی پتو گلبافت برای تهیه این محصول و عرضه آن به مشتریان و صادرات استفاده کنند.

برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش ما تماس بگیرید و پس از اطلاع از انواع مختلف پتو گلبافت و قیمت روز آن ها سفارش خود را اعلام کنید. 

این تولیدی می‌تواند سفارشات خریداران را به هر نقطه از ایران که در نظر داشته باشند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال نماید. همچنین خریداران عمده می توانند با سفارش تعداد بالا از این محصول آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما