صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش

پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش جزو با کیفیت ترین و بهترین پتوهای تولیدی لاله مهرگان است و به همین دلیل طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. کشوری مانند عراق بیشتر نیازهای خود را از طریق بازار عراق تآمین میکند و غالبا دنبال محصولی ارزان قیمت و به صرفه است و به همین منظور شرکت تولیدی لاله مهرگان جزو تولیدی هاست با بهترین کیفیت ولی با قیمت پایین است و به همین دلیل با صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش به کشورهای همسایه و عراق میتواند بازدهی خوبی به همراه داشته باشد. شرکت های تولیدی این محصول مرغوب و ارزان قیمت به صورت حرفه ای در زمینه صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش فعالیت میکنند. این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد میتواند یکی از نیازهای اساسی شما مشتریان محترم باشد.
این محصول با کیفیت بسیار خوبی که دارد شناخته شده است و شهرت جهانی را از آن خود کرده است. شرکت تولیدی این محصول سالیان سال است که منسوجات خواب را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تولید میکند و اقدام به عرضه و صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش کرده است. اما اگر شما خریداران محترم به دنبال پتویی با کیفیت و تولید داخلی هستید، ما به شما مشتریان گرامی این محصول تضمینی را معرفی میکنیم و برای مشاهده انواع رنگ ها و طرح های این محصول میتوانید به صورت حضوری یا غیر حضوری به مراکز و شرکت های عرضه این محصول مراجعه کنید یا از طریق وبسایت های مربوطه و معتبر این کالا میتوانید انواع مختلف محصول را مشاهده و در صورت انتخاب آن را با خیال راحت سفارش دهید.

مشخصات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش

مشخصات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش

این محصول با وزن حدود ۲۵۰۰ گرم تولید میشود و جنس آن پلی استر است. دارای سایزهای مختلف استاندارد یک نفره و دو نفره است. از الیاف بسیار باکیفیت ساخته شده است و همینطور به افرادی که دارای حساسیت و بیماری های پوستی هستند بسیار توصیه میشود، زیرا استفاده از این محصول باعث تشدید این بیماری نمیشود و این منسوج ضد حساسیت و آلرژی است. این محصول دارای طرح های ساده و گل برجسته است. به علت نرمی و لطافت بسیار بالایی که دارد در سبد خرید بسیاری از ایرانی ها قرار دارد و اگر قصد خرید منسوج خواب را ایرانیان عزیز داشته باشند، جزو با کیفیت ترین کالاهای خواب تولیدی ایران است که از کیفیت و مرغوب بالایی برخوردار است. جنس ارزان قیمت و مقرون به صرفه بسیار عالی است، رنگ ثابت دارد و قابل ذکر است این کالا قابلیت شست و شوی راحت دارد و از طریق ماشین لباسشویی و دست میتوانید آن را بشویید و به هیچ عنوان بعد از شست و شو تغییری در رنگ و الیاف آن به وجود نمی آید و همینطور دچار آب رفت نمیشود.
این محصول جزو پر فروش ترین پتو به دلیل ویژگی های بسیار خاصی که دارد به حساب می آید. کالایی بسیار مناسب برای فصول سرد و مناطق سردسیری است به دلیل اینکه گرمادهی بسیار خوب و چشم گیر است و همینطور رنگ بندی و طرح های بسیار زیبا و متنوعی دارد. این محصول وزن بسیار سبکی دارد ولی ضخیم است. این کالای بسیار باکیفیت خاصیت ضد چروک دارد. پرز نمیدهد و به دلیل شکل ظاهری بسیار مناسبی که دارد میتوانید از به عنوان روتختی نیز استفاده کنید. این محصول از کالاهای شرکت نساجی لاله مهرگان است که دارای بالاترین تراکم بافت است و بالاترین وزن در بین تولیدات این شرکت را دارد که همانطور که گفته شد دارای کیفیت بسیار بالا به همراه نازل ترین قیمت است. همین ویژگی ها باعث بهترین صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش است.

انواع مدل های پتو لاله مهرگان

انواع مدل های پتو لاله مهرگان

انواع مختلف مدل های پتو لاله مهرگان را میتوان از طریق نمایندگی‌های فروش یا سایت های مربوطه معتبر خریداری کرد. این محصولات دارای انواع و مدل‌های مختلف و بسیار پر فروشی هستند و همینطور طرفداران بسیار زیادی دارند. برخی از پرفروش‌ترین پتوهای این نساجی عبارت ‌اند از:
پتو شقایق گل برجسته: این محصول سایزهای مختلفی اعم از دو مدل یک‌ نفره و دو نفره دارند، زیبا و با کیفیت از نخ آکریلیک تولید شده است و کاملاً ضد حساسیت هستند. وزن مدل یک‌ نفره 3000 گرم و در اندازه ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتیمتر تولید میشوند. منسوجات مربوطه دو نفره حدود 4500 گرم وزن دارند و در ابعاد ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتیمتر تولید میشوند.
پتو بنفشه: باکیفیت و پر فروش و در اندازه‌ های یک‌ نفره و دو نفره تولید میشوند. نوع نخ به‌ کار رفته در پتو بنفشه نیز آکریلیک است. تراکم نخ و وزن این منسوج با کیفیت به نسبت پتوهای دیگر تولید شده این شرکت کمتر است و به همین دلیل دارای قیمت کمتری نیز است.
پتو نوزاد نوجوان: پتوهای نوزاد لاله مهرگان ۵۰۰ گرم وزن دارند و در ابعاد ۸۰ در ۱۰۵ سانتی متر تولید میشوند. محصولات خواب نوجوان دارای اندازه ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتیمتر بوده و در وزن ۱۰۰۰ گرم تولید میشود. نوع نخ این محصولات پلی ‌استر است.
پتو زنبق: این محصول نیز در مدل ‌های یک‌ نفره و دو نفره تولید میشوند. زیبا و با کیفیت دارای طرح‌ های ساده و گل برجسته است و از پلی ‌استر تولید میشوند و قابل ذکر است از نرمی و لطافت قابل توجهی برخوردار است.

انواع مدل های پتو لاله مهرگان
کارخانه تولید محصولات ذکر شده از دهه هفتاد فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات خواب آغاز کرده اند. مراکز تولید این محصول با کیفیت و پرفروش به‌ عنوان دومین کارخانه تولیدی پتو سیلک در کشور عزیزمان ایران است. به ‌طور کلی معروف ‌ترین و پر فروش ترین مدل‌ های پتو لاله مهرگان عبارت ‌اند از:
پتو لاله مدل مینا
پتو لاله مدل زنبق
پتو لاله مدل ارکیده
پتو لاله اسپانیایی
پتو لاله کره‌ای
پتو لاله مدل کلاسیک
پتوی سوپر لاله و…
این منسوجات با کیفیت در طرح‌ های مختلف ساده و گل برجسته و در سایزهای متفاوت و همچنین دارای رنگ های متنوع تولید و عرضه بازار میشود تا در دسترس شما مشتریان محترم قرار بگیرد. پتو نوزاد، پتو کودک، پتو یک‌ نفره و پتو دو نفره برخی از ابعاد متفاوت پتو لاله مهرگان به حساب می آیند. در تولید پتوی نوزاد و کودک از طرح ‌های عروسکی زیبا با رنگ شاد استفاده‌ شده است. قیمت های پتوهای لاله مهرگان با توجه به مدل و طرح های به کار رفته در آن متفاوت است. از طرفی همین خصوصیات بهترین دلیل لست برای صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش به کشورهای همسایه.

انواع مدل های پتو لاله مهرگان
تمامی پتوهای ذکر شده لاله مهرگان از مرغوب ‌ترین الیاف تولید شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی از مهم‌ ترین مشخصات پتوهای لاله مهرگان به شرح زیر است:
– استفاده از مرغوب ‌ترین الیاف پلی ‌استر و آکریلیک در تولید محصولات لاله مهرگان.
– بافت محکم و غیرقابل شکافی دارد.
– تراکم بالایی دارد.
– استفاده از بهترین رنگ‌ ها در چاپ پتو به کار رفته است.
– رنگ ‌بندی متنوع و دارا بودن رنگ ثابت.
– عدم‌ تغییر رنگ و شکل پس از شست و شو.
– شست و شوی آسان با دست و ماشین لباسشویی.
– ضد آلرژی و حساسیت.
– گرما دهی بسیار بالایی دارد.
– پرز ریزی بسیار پایینی دارد.
– رنگ های به کار رفته در چاپ محصولات ذکر شده از بهترین نوع رنگ است.
– دوخت دو سوزنه برای نوار ساتن حاشیه پتو برای جلو گیری از ریش ریش شدن محصول است.
– این محصول دارای استاندارد است.
– در بافت این پتو از سه سیستم نخ استفاده شده است.

ابعاد پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش

ابعاد پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش

اندازه و ابعاد پتوهای تولیدی لاله مهرگان با یکدیگر تفاوت دارد و بسته به نوع آن تعیین میکند. پتوهای دو نفره، انواع یک نفره و پتوهای بچه گانه
پتوهای دو نفره دارای سایز ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است و پتوهای یک نفره در حدود ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر هستند. سایزهای پتوهای بچگانه نیز اندازه های متفاوتی دارند. جنس پتوها نیز با یکدیگر متفاوت است ولی غالبا از اکریلیک و مینک هستند.

مرجع فروش پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش

مرجع فروش این منسوج

نمایندگی و صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش، امکان خرید آسان را برای همه شما مشتریان محترم فراهم کرده است. در این نمایندگی ها و مراکز فروش محصولات با کیفیت بالا، تنوع در طرح و رنگ بندی ارائه میشود و در دسترس شما مشتریان محترم قرار میگیرد. یکی دیگر از ویژگی های این شرکت قیمت گذاری مناسب محصولاتی است که ارائه میکند و محصولات این نمایندگی های و مراکز فروش قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه دارند.
نمایندگی های فروش و صادرات پتو لاله مهرگان مدل اسپانیش همیشه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان محترم است و اجناس را با کیفیتی بالا در دسترس شما مشتریان گرامی قرار میدهد. در هنگام خرید منسوجات خواب باید نکاتی را مد نظر خود قرار دهید که به شرح زیر است:
اندازه پتو
داشتن وزن مناسب
طرح پتو
رنگ بندی
جنس آن
در نمایندگی های فروش محصولات ذکر شده، میتوانید به صورت آنلاین نیز از کالاهای خواب این کارخانه دیدن کنید و از ویژگی های انواع مختلف این محصول آگاهی پیدا کنید. در نمایندگی فروش میتوانید تنوع بسیار بالای محصولات را در سایز و رنگ های مختلف ببینید و از قیمت های واقعی آگاهی یابید و قابل ذکر است قیمت های این محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای شما مشتریان محترم است و با خرید این کالای خواب سود قابل توجهی میکنید. در این نمایندگی ها، کارشناسان و مشاورانی برای راهنمایی شما مشتریان محترم وجود دارند.

همچنین از طریق وبسایت های مربوطه و معتبر است کالا میتوانید انواع مختلف محصولات خواب را مشاهده کنید و در صورت انتخاب محصول مورد نظر، آن را سفارش دهید و ما این ضمانت را به شما خریداران محترم میدهیم که در صورت خرید این کالا به هیچ وجه ناراضی نخواهید بود.

پتو لاله مهرگان تک رنگ

پتو  تک رنگ

پتو تک رنگ درجه یک تولید شده در تولیدی های لاله مهرگان، محصول بسیار با کیفیت و مناسبی است که حتی فروش عمده این محصول نیز به صورت مستقیم صورت میگیرد و واسطه ها حذف میشوند و در این صورت محصول نهایی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار شما خریداران محترم قرار میگیرد. انواع پتوهای تک نفره و دو نفره این شرکت کاملا ایرانی با بهترین الیاف تولید میشود. شرکت های تولیدی پتو لاله مهرگان از تولید کنندگان معتبر پتو در ایران است که با سال ها تجربه در این زمینه، توانسته اند بهترین و با کیفیت ترین مدل ها را به بازار عرضه کنند. یکی از محصولات این شرکت ها و مراکز تولید و عرضه محصولات خواب، مربوط به پتو تک رنگ لاله مهرگان است که فروش بسیار بالایی دارد و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.
با انواع طیف های رنگی و همچنین به صورت ساده و گل های برجسته تولید میشوند و قابل ذکر است شست و شوی این محصول تک رنگ نیز بسیار آسان است و از طریق دست و ماشین لباس شویی میتوانید آن را بشویید؛ نکته بسیار مهم این است که بعد از شست و شو تغییر رنگ نمیدهد و هیچ تغییری در رنگ و الیاف آن نیز به وجود نمی آید و آب رفت نیز ندارد.

پتو لاله مدل اسپانیایی

پتو لاله مدل اسپانیایی

پتو لاله مدل اسپانیایی جزو بهترین پتوهای تولیدی است، مشخصات منحصر به فرد، خاص و ویژه ای دارد که مشخصات این محصول با کیفیت به شرح زیر است:
– در دو نمونه پرز بلند و پرز کوتاه تولید میشود.
– نرم و لطیف است.
– ضد حساسیت است.
– در مدل های دو نفره و تک نفره تهیه میگردد.
– در برابر شست و شو تغییر رنگ و حالت نمیدهد.
– با مصرف مداوم تار و پود آن ضعیف نمیشود.
طراحی فوق العاده و زیبای و رنگ بندی بسیار متنوع و زیبای آن باعث شده است تا هر روز به تعداد مصرف کنندگان و خریداران آن اضافه شود. این مدل پتو براساس اندازه های مختلف یک و دو نفره، مسافرتی بودن، ضخامت آن تغییر میکند، این منسوج با کیفیت به مقدار بسیار بالایی تولید میشود و نه تنها بازارهای داخلی را به سمت آن جذب کرده است بلکه در بازارهای خارجی هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع است و از طریق مراکز فروش و سایت های مربوطه و معتبر میتوانید این محصولات را مشاهده و در صورت انتخاب آن را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما