صادرات پتو گل برجسته ممتاز

پتو یکی از چشم نوازترین و زیباترین کالای خواب هر خانه ای است. تنوع و تفاوت در این منسوجات زیاد بوده و با هر جنس و قیمتی که بخواهید در بازار موجود است. پتوهای زیبا و بادوام جزو وسایل شخصی تلقی میشود و در رده کالای خوابی است که طرفدارانش به حدی زیاد است که تا به این هنگام محصولی دیگر نتوانسته است جای این کالای زیبا و با کیفیت را بگیرد. با گذر زمان روز به روز شاهد رشد کیفیت این محصولات در طرح ها و رنگ های جدید هستیم.
طبق تحقیقات انجام شده منسوجات چینی و ایرانی در بازار ایران فراوان بوده و منسوجات ایرانی به دلیل زیبایی در نقش و نگار و کیفیت و کارایی، انتخاب اول مشتریان ایرانی هستند. علاوه بر پتوهای ایرانی و چینی، این منسوجات از ترکیه و ایتالیا نیز وارد میشود، اما قیمت این پتوها انقدر زیاد بوده که کم تر کسی پیدا میشود، کالای خواب ایران با قیمت مناسب را خریداری نکرده و کالای چینی و ایتالیایی و…. را با قیمت بسیار بالا خریداری نماید.

پتو گل برجسته
بیشتر افراد در هنگام خرید این منسوجات توجه زیادی به عوامل مهم دیگر ندارند و فقط طرح و رنگ و نقوش پتو برایشان حائز اهمیت است. اما نا گفته نمایند که طرح و رنگ زیبای پتو یکی از عوامل خواب راحت و آسودگی خاطر و موجب زیبایی خانه است. روانشناسان اروپایی در طی بیانیه ای بیان کرده اند خیلی خوب میشود، اگر مردمان جهان این منسوجات خود را بین رنگ های ملایم، لیمویی، صورتی، گلبهی، ،سفید، یاسی، کرم انتخاب نمایند تا قبل از خواب با روبه رو شدن به رنگ زیبای ملایم پتو حس نشاط و شادی به روحشان دست یابد.
بهترین طرح های پتو طرح های ساده است زیرا باعث آرامش روانی شده و آشفتگی ذهن را از بین میبرد. منسوجات گل برجسته ممتاز یکی از زیباترین و معروف ترین مدل پتو است که هواداران زیادی داشته و دارد. پتو گل برجسته ممتاز بیشتر تک رنگ بوده و رنگ بندی های متنوع دارد و بیشتر رنگ های شاد و ملایم را در طرح هایش استفاده کرده است.

ویژگی پتو گل برجسته
یکی از ویژگی های بارز دیگر پتو گل برجسته ممتاز نرمی و لطافت آن است که این نوع محصولات به دلیل داشتن الیاف پلی استر و پنبه ای باعث شده اند که بدن خراش و حساسیتی حین استفاده از این کالای خواب نداشته باشد. این پتوهای زیبا طرح های متنوع و برجسته دارد که برجستگی اش غالبا با طرحی به شکل گل است و ایرانی پسند بوده و مورد توجه خاص و عام است. استفاده از الیاف براق در ساخت این محصولات، باعث زیبایی رویه اصلی منسوج شده است و این برجستگی به زیبایی به چشم میخورد. سبکی وزن و راحنیتی استفاده از این پتو از مزیت مهم دیگر این پتوها است.
پتو گل برجسته ممتاز که در بازارهای ایران زیاد به چشم میخورد، علاوه بر ایران طرفداران زیادی در خارج از کشور نیز دارد، به خارج از کشور صادر شده و در آنجا نیز نام نیک از خود بر جای گذاشته است. پتوهای یک نفره گل برجسته از عالی ترین نوع کالاهای خواب هستند که از الیاف طبیعی و سالم و با رعایت موازین بهداشتی ساخته شده اند و به بازار عرضه میشوند.

 سایز انواع پتو گل برجسته ممتاز

 

 سایز انواع پتو گل برجسته ممتاز

سایزبندی های پتو گل برجسته ممتاز بسیار استاندارد بوده و مطابق با سایزبندی و استارنداردهای جهانی است. اکنون به معرفی دو سایز پتو خواهیم پرداخت:

یک نفره

سایز این پتوی زیبا 220 در 160 سانتی متر است و بسیار بادوام و باکیفیت بوده و طرفداران زیادی دارد. از این پتو میتوان به عنوان پتوی مسافرتی نیز استفاده نمود که به راحتی در صندوق عقب خودرو با چند بار تا کردن تا میشود.

دو نفره

پتوی دو نفره گل برجسته ممتاز سایزبندی های استانداردی داشته و در رنگ های گوناگونی به بازار برای مشتریان عزیز عرضه میشود. سایز پتوی گل برجسته دو نفره ممتاز 220 در 240 بوده و برای تخت دو نفره بسیار عالی است.

خصوصیات پتو برجسته گل ممتاز

 

خصوصیات پتو برجسته گل ممتاز

پتو گل برجسته ممتاز خصوصیات زیادی دارد، ما در اینجا به چند مورد از این خصوصیات اشاره خواهیم نمود:

  • نرم و زیبا
  • با کیفیت و بادوام
  • رنگ های ملایم و جذاب
  • شست و شو هم با دست و هم با ماشین لباس شویی
  • ابعاد استاندارد
  • الیاف براق در بخش رویی اصلی این پتو
  • سبک و راحت
  • نقوش و طرح جذاب
  • ثبات رنگ
  • پرز نشدن این منسوج
  • و…

 

ابعاد پتو گل برجسته تک نفره

 

ابعاد پتو گل برجسته تک نفره

پتو گل برجسته تک نفره از الیاف پلی استر تشکیل شده است و ابعاد آن 220 در 160 بوده که اندازه بسیار استانداردی برای یک نفر است. این پتو ضد آلرژی بوده و خاصیت آنتی باکتریالی داشته، اطراف پتو دوردوزی شده است. اگر با خواندن این مطلب ترغیب شده باشید که از پتو گل برجسته ممتاز خرید نمایید به آسانی میتوانید وارد مارکت اینترنتی دیبا بافت نگار شده و اطلاعات مورد نیازتان در مورد ثبات رنگ، کیفیت و کارایی و…. را از کارشناسان و مشاورین بگیرد و با آگاهی کامل خرید نمایید. نکات گفته شده در بخش قبل میتواند کمک شایانی برای شما باشد تا خرید رضایت مند و با اطمینان خاطر را انجام داده باشید.

مرکز توزیع پتو گل برجسته ممتاز

 

مرکز توزیع پتو گل برجسته ممتاز

شما خریداران و مشتریان عزیز به راحتی میتوانید پتو گل برجسته زیبا و با دوام را از مارکت ها و وب سایت های اینترنتی با قیمت مناسب خریداری نمایید. پتو گل برجسته ممتاز در وب سایت رسمی اش نیز قیمت استاندارد داشته و حتی کوپن های تخفیفی نیز به صورت ماهانه و هفتگی در اختیار مشتریان میگذارد، علاوه بر این از تخفیفات شگفت انگیزانه اش نیز غافل نشوید. در این مارکت اینترنتی انواع منسوجات خواب به چشم میخورد و میتوان به راحتی با خواندن توضیحات و مشخصات هر کالا قیمت و کیفیت را با یک دیگر مقایسه کرده و هزینه کم و کیفیت بالا را دریافت نمود و بعد از گذشت حدود چند ساعت این منسوج به درب منزل شما با رایگان میرسد.
در خرید اینترنتی واسطه ها کنار گذاشته شده و خرید شما مستقیم از کارخانه صورت میگیرد و به همین دلیل ارزان تر برای شما محاسبه میشود. همان طور که میدانید قیمت کارخانه مطابق با قیمت بازار نبوده و بدون دخالت واسطه دیگری قیمت گذاری شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما