صادر کنندگان پتو ببعی گوسفندی کرمی

آیا قصد صادر کردن پتو ببعی گوسفندی کرمی را دارید؟ آیا از صادر کنندگان پتو ببعی گوسفندی اطلاعاتی دارید؟ اگر یکی از شما، صادرکنندگان گرامی، خواهان تجارت های موفق و سراسر سود در بازار پتو هستید، میتوانید پتوهای جذاب و خیره کننده کرمی رنگ ببعی را هم در لیست محصولاتی که صادر میکنید قرار دهید! چراکه انجام این کار میتواند نه تنها باعث افزایش بازدهی کار شما شود، چه بسا در رونق اقتصادی کشورمان ایران زمین میتوانید دخیل باشید. پتوهای ببعی گوسفندی کرمی از خواستنی ترین پتوها است؛ زیرا رنگ خاص آن به رنگ پشم های طبیعی یک گوسفند است و باعث جلب بیشتر اعتماد مشتریان شما در انتخاب این کالای خواب میشود.

عرضه کننده مستقیم پتو ببعی کرمی

عرضه کننده مستقیم پتو ببعی گوسفندی کرمی

با توجه به شرایط نفسگیر کرونایی و رعایت پروتکل ها و مقرون به صرفه نبودن خرید حضوری، امروزه با فعالیت پرسرعت و وسیع باربری ها و اداره پست ملی کشور شاهد این قضیه هستیم که موقعیت های خوبی برای همکاری در جهت ارسال بار به شهرهای مختلف به طور مستقیم از کارخانه ها به مراکز خرید و مصرف کنندگان وجود دارد.
پتوهای ببعی گوسفندی کرمی هم یکی از محصولاتی هستند که در صورت ثبت سفارش خود به شرکت تولید کننده، میتوانید از طریق باربری یا اداره پست ملی ایران در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن، کالای خواب مورد نظر خود را دریافت نمایید. بازاریان محترم میتوانند با انتخاب گروه صنعتی و بازرگانی تولید کننده پتوهای ببعی کرمی، انواع این پتو را به قیمت درب کارخانه (نازل ترین قیمت)، با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده خریداری نمایید.

خرید راحت انواع پتو ببعی

خرید راحت انواع پتو ببعی گوسفندی

آیا خریدن پتوهای ببعی گوسفندی مسئله سختی برای انتخاب است؟ نظر شما در این باره چه است؟
همان طور که در بالا اشاره کردیم، با فعالیت پرسرعت و وسیع باربری ها و اداره پست کشور که در تمامی استان ها و شهرهای کشور وجود دارد، شاهد عرضه مستقیم و غیر مستقیم این کالای خواب زیبا به شما هستیم. برای خرید از ما تنها کافی است که با مدیران فروش ما در ارتباط باشید و سفارش های خود را ثبت کنید و در رنگ بندی های متنوعی میتوانید برای خرید آنها اقدام نمایید که این شاخصه کمک کرده است تا امتیاز ما در عرضه و فروش های بسیار بالا در سراسر ایران را کسب کنیم. همچنین شما نیز میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.
پتوهای مدل گوسفندی هم به صورت پلیسه و هم ساده تولید میشوند که اکثر فروش ما بر روی پتوهای پلیسه است، چراکه جذابیت بیشتری دارد و آدم خسته را به استراحت و یک خواب راحت وسوسه میکند. این مدل از پتوهای ببعی گوسفندی رضایت مندی بیشتری را از سمت مشتری های خود از فروش به دست آورده است.
علاوه بر خرید غیر حضوری یا آنلاین، خرید حضوری برای افرادی که مایل به این نوع خرید از انواع پتوهای گوسفندی کرمی ما هستند، کافی است فقط با گرفتن یک وقت از مدیران فروش ما امکان خرید حضوری را برای خود امکان پذیر کنند. در غیر این صورت و در صورت نیاز، شما میتوانید درخواست نمایید تا پتوی ببعی کرمی جهت نمونه برای شما ارسال شود.

علت نامگذاری پتو ببعی چیست؟

علت نامگذاری پتو ببعی گوسفندی چیست؟

فکر میکنم این سوالی است که حتی به مغز کوچکترها نیز خطور میکند! زیرا نام ببعی نیز بزرگترهای محافظه کار را نیز مشتاق میکند تا با این نوع پتوها را ببینند و آن را لمس کنند.
منظور از پتو ببعی، پتوهایی هستند که پشت آنها کاملاً خزدار است که این طراحی عاملی موثر بر زیبایی بیشتر و گرمایش بیشتر این مدل پتوها در شب های طولانی زمستان شده است. پتو ببعی یا در نامی دیگر پتو گوسفندی، پتویی است دو لایه و دورو که از یک طرف آن طرح پلیسه و بسیار نرم و لطیف و خیلی راحت تشکیل شده است و از سمت دیگر نیز حالتی شبیه پشم دارد. سمت پلیسه ای این پتو جلوه ای براق و خوش پسند دارد. خواب راحت و احساس لطافت از مزایای بسیار بارز این

مدل پتوی رنگ روشن است.

طرح های پرتاب و گاهی پر و پیچ و خم بر روی پشم گوسفند به طور کاملاً حرفه ای چاپ شده است که این طرح ها کالایی پر رنگ و لعاب ایجاد میکند به اسم پتوهای مدل ببعی.
پتوهای ببعی کرمی به علت شباهت زیاد سطح آن به پوست پشمی نرم گوسفندان، به این نام، پتو ببعی، یا پتوی گوسفندی در میان مردم شهرت دارد. حتی به دلیل شباهت بسیار زیاد به سطح پشمی حیوانات اهلی، به پتوهای ببعی، گوسفند مصنوعی نیز میگویند. واضح است به دلیل شباهت های بسیار زیاد ظاهر و الیاف آن، پتوی ببعی یا گوسفندی نامگذاری شده است.

مزیت های استفاده از پتوی ارگانیک برای پوست

مزیت های استفاده از پتوی ارگانیک برای پوست

پس از یک روز خسته کننده خزیدن بر روی تختی که مزین شده با یک پتوی یک نفره راحت کرمی ببعی است، قطعاً یکی از بزرگترین لذت های زندگی است و چقدر خوب است که مزیت ضد آلرژی را دارا باشد. پتو کالایی دوست داشتنی است که وابستگی برخی افراد به آن آنقدر زیاد است که بدون خزیدن به زیر آن در سرمای زمستان خواب به چشمشان نمی آید. همدمی مناسب برای شب های سرد در خانه ها است. پتو یکی از منسوجات اتاق خواب است که از دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه میشوند. این پتوی کرمی ببعی دارای سطح بسیار نرم و لطیفی است.
انواع پتوهای ببعی کرمی به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند. از این پتوهای مدل ببعی در فصل پاییز و زمستان استفاده میکنند. این منسوج از الیاف مصنوعی تهیه میشود که بسیار نرم و لطیف است. پتوها که با الیاف طبیعی تهیه میشوند، گرانتر هستند. زیرا الیاف های طبیعی با پوست سازگاری بیشتری دارند و دوام و استحکام آنها نسبت به الیاف های مصنوعی بیشتر است. الیاف طبیعی به کار رفته در پتوها مدل ببعی باعث میشود که هیچ آسیبی به پوست نرسد. مگر امکان دارد پتویی از الیاف طبیعی و ارگانیک و بدون دخالت زیاد مواد شیمیایی ایجاد شود و باعث ایجاد بیماری یا حساسیت شود؟
این ویژگی شگفت انگیز بانوان حساس را اطمینان خاطر میبخشد تا در استفاده بی چون و چرای از این پتوها و در انتخاب مدل های دخترانه و پسرانه از پتوهای ببعی رنگ روشن برای فرزندانشان تردید نکنند.

بررسی سایزبندی انوع پتو ببعی

بررسی سایزبندی انوع پتو ببعی

پتوهای مدل ببعی در انواع و اقسام مدل های متفاوت به تولید رسیده اند و در دو سایز یک نفره و دونفره تولید و به فروش میرسند. در این قسمت سعی شده است اطلاعاتی کامل و واضح درباره سایز، جنس و… در اختیار شما عزیزان گذاشته شود. انتظار میرود که با دقت آنها را مطالعه فرمایید.

پتوهای مدل ببعی دو نفره

جنس: پلی استر
سایز به صورت تقریبی: 210 در 23 سانتی متر
وزن به صورت تقریبی: 2500 گرم
دیگر مشخصات: دارای رنگ های روشن، طرح ببعی پشت رنگی، تراکم بالا و الیاف درجه یک، بدون پرزدهی، بسیار نرم و لطیف، دوردوزی شده، مناسب چهار فصل، رنگ ثابت بعد از چندین بار شست و شو، الیاف دارای خاصیت ضد آلرژی و ضدحساسیت، گرم و قابلیت شست‌ و شو با ماشین لباسشویی و با دست، مناسب برای دو نفر است.

پتوهای مدل ببعی تک نفره

پتوهای مدل گوسفندی تک نفره

جنس: پلی استر
ابعاد: 220x150x2 سانتی ‌متر
وزن: 1500 گرم
دیگر مشخصات: دارای رنگ های روشن، طرح گوسفندی پشت رنگی، تراکم بالا و الیاف درجه یک، بدون پرزدهی، بسیار نرم و لطیف، دوردوزی شده، مناسب چهار فصل، رنگ ثابت بعد از چندین بار شست و شو، الیاف دارای خاصیت ضد آلرژی و ضدحساسیت، گرم و قابلیت شست‌ و شو با ماشین لباسشویی و با دست، مناسب برای یک نفر
نکات قبل از شست و شو و پتوهای مدل ببعی گوسفندی با ماشین لباسشویی
پتو را برای شست و شو در لباسشویی آماده کنید. نکات مهم پیش از انداختن پتو در لباسشویی، مجموعه ای از همان نکات طلایی و مراحل مهمی است که قبل از آنکه پتو را در لباسشویی بیندازید باید آنها را با دقت انجام دهید. پیش از آنکه پتو را در لباسشویی بیندازید، آن را خوب در فضای باز تکان دهید تا مو و هرگونه کرک و ذرات ریز و درشت آشغال که در لابه لای پتو باقی مانده است خارج شود. در صورت عدم رعایت این نکته ها تمام کرک ها و آشغال های ریز داخل پتو در فیلتر لباسشویی گیر میکنند و شما را به دردسر بزرگی می اندازد.

پتو ببعی
این نکته را به یاد داشته باشید که پتو آب زیادی به خود جذب میکند و در هنگام شست و شو 2 تا 3 برابر سنگین وزن تر میشود. پیش از آنکه پتو را به ماشین لباسشویی بیندازید، مطمئن شوید که ماشین لباسشویی شما ظرفیت وزن سنگین پتو را داشته باشد. سپس میتوانید با فراغ بال پتوی خود را به ماشین لباسشویی تان بسپارید و به دیگر امورتان برسید.
برای شست و شو با دست به نکات زیر توجه داشته باشید:
– دمای آب بیشتر از 40 درجه نباشد.
– پتو چلانده نشود.
– از وایتکس و مواد سفید کننده هرگز استفاده نشود حتی اگر رنگ پتوی شما سفید باشد.
– پتو را اتو نکنید … با رعایت موارد فوق، دوام و عمر پتوی شما بیشتر خواهد شد.

پتو ببعی در چه رنگ هایی یافت میشود؟

پتو گوسفندی در چه رنگ هایی یافت میشود

پتوهایی که در بازار موجود است، طرح، رنگ و جنس های متفاوتی دارند و با قیمت های مختلف عرضه میشوند. در این بین پتوهای ببعی کرمی و مدل های مختلف این پتوها اغلب به صورت تک رنگ میباشند، با تنوع بالای رنگ و رنگ های روشن. تک رنگ بودن این پتوهای مدل ببعی سبب شده تا در عین سادگی، شیک بودن را هم به همراه داشته باشند و این مدل پتوهای خوب و با کیفیت رده بالا را در بهترین رنگ بندی ها میتوانید سفارش دهید.
البته پتوهای مدل ببعی در نمونه های تک رنگ و گل دار و پلیسه و ساده تولید شده اند که برای دریافت بهترین قیمت های عمده فروشی پتوهای با کیفیت میتوانید با مدیران فروش در تماس باشید. امکان ارسال به کلیه شهرها وجود دارد.
پتو ببعی یک پتوی خوب و گرم برای تمامی فصول سال است که فروش عمده این مدل پتوهای ببعی در رنگ بندی های متنوعی و روشن انجام میشود. همچنین پتو مدل ببعی پشت رنگی نیز موجود است در رنگ های: آبی روشن، فیروزه ای، شیری، زرد، صورتی و گلبهی و… بعضی از افراد خوش سلیقه نیز از پتوهای ببعی رنگ روشن به عنوان روتختی در اتاق خوابشان استفاده میکنند و از پتوهای ببعی مدل پسرانه و دخترانه برای اتاق فرزندان دلبندشان استفاده میکنند.

قیمت خرید پتو ببعی کرمی

قیمت خرید پتو ببعی کرمی

پتو تک رنگ مدل ببعی بر اساس اینکه مسافرتی باشد یا سنگین، یک نفره باشند یا دو نفره و بقیه مشخصاتی که دارند، قیمت های متفاوتی هم به همراه دارند.
قطعاً همه ما برای داشتن خواب آسوده، نیاز به یک سرویس خواب راحت یا سرویس ملحفه نرم و لطیف داریم و علاوه بر آن وجود یک پتوی نرم و زیبا به ما این امکان را میدهد که از آن به عنوان روتختی یا روتشکی استفاده کنیم. به ‌خوبی روی تخت ‌های یک نفره قرار میگیرد. اتاق‌ خواب‌ های امروزی که نسبت به اتاق‌ های خانه‌ های قدیمی، معمولاً فضای کمتری برای لوازم و وسایل مختلف دارند؛ انتخاب پتوی زیبا که نمای بهتری به تخت شما بدهد علاوه بر زیبایی، شلوغی اتاق را از این فضا میگیرد. این پتوی سبک در همه‌ فصل ها قابلیت استفاده خواهد داشت و از این پتوها به عنوان یکی از پتوهای چهار فصله نام برده میشود. پتوهای مسافرتی مدل ببعی نیز ضدحساسیت و ضد آلرژی است و پوست افراد مختلف را تحریک نمیکند. ابعاد متناسب این پتو این امکان را به ما میدهد تا آن را در مسافرت نیز همراه خود داشته باشیم. ضخامت پتو مسافرتی مدل ببعی یک سانتی‌ متر است و هنگام استفاده باعث ایجاد احساس سنگینی بر روی فرد نمیشود. میتوانید این پتوی کم‌ حجم و سبک را داخل چمدان یا صندوق‌ عقب ماشین جای دهید و در مسافرت‌ های مختلف همراه خود ببرید. رنگ‌ های زیبا و شاد به ‌کار ‌رفته در ساخت پتو، انتخاب ‌های بسیاری را پیش رویتان قرار میدهد تا رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق‌ خوابتان هماهنگی دارد. ثبات رنگ از‌جمله ویژگی‌ های برجسته‌ این پتو است؛ بنابراین بعد از شست‌ و ‌شوی مکرر نیز دچار تغییر رنگ نمیشود. برای حفظ بافت پتو هنگام شست‌ و ‌شو، آن را در دمای 30 درجه‌ سانتی‌ گراد بشویید و تا حد امکان از دور خشک‌ کن ماشین لباس ‌شویی استفاده نکنید. همچنین دارای دور دوزی‌ های محکمی است که مانع ریش ‌ریش ‌شدن یا جدا شدن نخ‌ ها از بافت اصلی آن میشوند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما