عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین

– از انواع پتو سربازی مدل مینک سنگین چه میدانید؟
– ویژگی انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین چیست؟
– قیمت عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین چگونه است؟
– عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین چگونه صورت میپذیرد؟

پتو مینک
خواب از پدیده های مهم در زندگی ما انسان ها است، پدیده ای که بسیار با اهمیت است و میتواند تاثیرات مثبت و منفی را بر زندگی ما بگذارد، پس ضروری است که ما برای داشتن یک خواب سالم و راحت تلاش کنیم و زمینه های داشتن خواب مناسب را نیز فراهم کنیم. یکی از زمینه های مهم در داشتن خوابی آسوده و آرام، فراهم کردن کالای خواب با کیفیت و مناسب است، کالای خوابی که شما در سایه آن به خوابی آرام و راحت فرو روید و به این ترتیب زندگی سالمی را تجربه کنید و از معایب خواب ناسالم در امان بمانید‌. در میان کالاهای خواب، پتو از اهمیت فراوانی برخوردار است، به همین دلیل است که امروزه شاهد تولید انواع پتوها هستیم. تنوع پتوهای موجود در بازارهای نساجی آنقدر زیاد است که شما قطعا میتوانید در میان آنها، پتوی مورد نظر خود را بیابید. همانطور که گفته شد، پتوها انواع مختلفی دارند که پاسخگوی نیازهای مختلف هستند و هرکدام کارایی خاص به خود را دارند و دارای ویژگی های منحصر به فرد خود نیز هستند.

پتو سربازی
پتوهای سربازی یکی از مدل پتوهای موجود هستند که دارای ظاهر، ویژگی ها و مزایای خاص به خود هستند. پتوهای سربازی در انواع مختلفی تولید و به بازارهای فروش عرضه میشوند، پتویی که ما در این مطلب میخواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم و از پیشنهادهای ما به شما است پتوی سربازی مینک‌ سنگین است که در این مطلب در رابطه با این پتوی باکیفیت و عرضه انواع آن سخن خواهیم گفت و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
پتو سربازی مینک‌ سنگین همانطور که از نام آن پیدا است، در دسته پتوهای سربازی قرار خواهد گرفت. شما در هر محیطی که زندگی میکنید یا در هر شرایطی مانند خوابگاه یا مسافرت یا هر مکانی به یک کالای خواب، متناسب با شرایط مکانی خود احتیاج دارید تا نیازهای شما رفع شود که برای محیط سربازخانه ها، بهترین گزینه پتو سربازی مینک‌ است. البته لازم به ذکر است که پتو سربازی مینک‌ قابلیت استفاده در مکان های متعدد را دارد و تنها برای جوّ سربازخانه ها تهیه نشده ات و شما میتوانید از آن برای مکان های دیگری نظیر خوابگاه های دانشگاه، مدارس و موارد دیگر استفاده کنید.
در حال حاضر انواع بسیاری از پتو سربازی مینک‌ سنگین موجود است که هر کدام به نوبه خود بسیار باکیفیت هستند و همچنین قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است که این موضوع به موارد مختلفی بستگی دارد‌. پتو سربازی مینک‌ سنگین، از سری پتوهای بسیار ضخیم است. از این رو مناسب برای هوای سرد است و با استفاده از آن دیگر شما سرمایی را احساس نخواهید کرد. جنس انواع این پتو عموما متفاوت است اما به طور کلی باید گفت که در تهیه آن از برترین مواد اولیه استفاده میشود. وزن آن بسیار زیاد نیست، چراکه عموما پتوهای سربازی نباید بسیار سنگین تولید شوند تا قابلیت حمل آنها برای سربازان راحت شود.

شست و شوی پتو سربازی
این پتو قابلیت شست و شو بالایی دارد، با توجه به اینکه از این پتو به طور معمول، در مکان هایی مانند خوابگاه ها استفاده میشود و همچنین با توجه به اینکه این مکان ها عموما در معرض آلودگی قرار دارند، پتوها به سرعت آلوده میشوند که لازم است به طور مکرر شسته و تمیز شوند. این پتوی سربازی با داشتن ویژگی قابلیت شست و شوی بسیار بالا، با انواع مواد شوینده شسته و تمیز میشود و همچنین آسیبی به بافت پتو وارد نمیشود. قیمت عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین، بسیار مناسب است و اگر شما با نمونه پتوهای سربازی موجود در بازارهای فروش، قیمت عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین را مقایسه کنید، قطعا به این نکته پی خواهید برد. شما میتوانید هم، با روش های حضوری و غیرحضوری خرید خود را انجام دهید.
توزیع کنندگان ما همچنین، در عرضه انواع پتو سربازی شرایط ویژه ای را برای شما مشتریان محترم در نظر گرفته اند که قطعا به سود شما خواهد بود. عرضه انواع پتو در میزان محدود و عمده صورت میپذیرد که اساساً عرضه انواع پتو مینک‌ سنگین در میزان عمده آن است و خرید در میزان عمده نیز شامل تخفیفاتی از جانب توزیع کنندگان ما برای شما خریداران محترم خواهد بود. در حال حاضر عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین به نقاط مختلف کشور و حتی جهان صورت میپذیرد که این مسئله خود حاکی از باکیفیت و محبوب بودن این محصول در میان مدل پتوهای مشابه به خود است.
عرضه انواع این منسوج با توجه به قیمت مناسب آن در کنار کیفیت بالای این محصول گزینه مناسبی برای تاجرانی است که در این عرصه فعالیت دارند و قطعا از خرید خود رضایت خواهند داشت. هدف ما تنها جلب رضایت شما است، این کار را با ارائه بهترین محصولات به شما انجام خواهیم داد، پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

همه چیز درباره پتو سربازی مینک‌ سنگین

همه چیز درباره پتو سربازی مینک‌ سنگین

پتو سربازی مینک‌ سنگین از پتوهای سربازی باکیفیت موجود در بازار است. پتوهای سربازی مینک‌ سنگین دارای مدل های متنوعی هستند که به مواد اولیه آنها بستگی دارد. پتوهای سربازی عموما از پشم تهیه میشوند که این نکته در رابطه با پتوهای مینک سنگین نیز، صدق میکند و باید گفت که هر چقدر در تهیه پتوی سربازی مینک‌ از پشم بیشتر استفاده شود، پتو ضخیم تر و گرمابخشی آن بیشتر خواهد بود. پتوهای سربازی مینک‌ سنگین، گرمابخشی بسیار خوبی دارند و به هنگام استفاده از آنها هیچ سرمایی را حس نخواهید کرد. معمولا در تهیه پتوهای سربازی به ظاهر آنها توجه نمیشود، اما باید گفت که پتوهای سربازی مینک‌ سنگین در انواع مدل ها با طرح های مناسبی تهیه و تولید میشوند. همچنین دوام بسیار بالایی دارند، از این رو شما با یک بار خرید آنها میتوانید تا مدت ها از آنها استفاده کنید.

پتو مینک سنگین
مورد بعدی در رابطه با پتوهای مینک سنگین، سایز آن است، عموما در مکان هایی مانند خوابگاه ها و سربازخانه ها و… افراد با فیزیک های بدنی متفاوتی هستند، بنابراین لازم است که پتو با سایز استاندارد تهیه شود تا از این طریق مناسب استفاده برای افراد مختلف گردد. مورد بعدی در رابطه با پتو سربازی مینک سنگین این است که این پتوها نرمی و لطافت خوبی دارند و از این جهت نیز بسیار محبوب هستند. لازم به ذکر است که پتوهای سربازی مینک‌ سنگین به صورت ضدحساسیت تولید میشوند که از این جهت نیز بسیار مناسب هستند. پتوهای سربازی مینک‌ سنگین، ویژگی های بسیاری دارند و همچنین در مدل های مختلفی تولید میشوند و زمینه کاربرد آنها نیز بسیار فراوان است.

مقایسه پتو سربازی با دیگر پتوها

مقایسه پتو سربازی با دیگر پتوها

پتوها در انواع مختلفی تولید میشوند که هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و زمینه های استفاده متفاوتی را نیز دارند. پتوهای سربازی همانطور که از نام آنها پیدا است به طور معمول در مکان هایی مانند خوابگاه ها، بیمارستان ها، سربازخانه ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار میگیرند که علت آن ویژگی هایی است که در این پتوهای باکیفیت در نظر گرفته شده است، اما دیگر پتوها برای منازل مورد استفاده قرار میگیرند. پتوهای سربازی به طور معمول به گونه ای تهیه میشوند که دوام بالایی دارند و از این جهت بعد از یک بار خرید آنها، تا مدت ها نیازی به خرید دوباره آنها وجود ندارد، اما پتوهای مناسب منازل و هتل ها، این پتوها دوام خوبی دارند اما نه به اندازه پتوهای سربازی و لازم است که بعد از مدتی نه چندان زیاد که کارایی خود را از دست دادند آنها را عوض کرد.
مورد بعدی در رابطه با گرمابخشی پتوهای سربازی است، پتوهای سربازی عموما از ضخیم ترین پتوهای موجود هستند و بنابراین گرما رسانی بالایی نیز دارند، اما پتوهای دیگر انتقال گرمای قابل قبولی دارند و میزان گرما رسانی آنها نسبت به پتوهای سربازی کمتر است. مورد بعدی ظاهر پتوهای سربازی است، امروزه پتوهای سربازی را با طرح ها و ظاهر زیبایی تولید میکنند اما باید گفت که ظاهر پتوهای دیگر نسبت به پتوهای سربازی بسیار زیباتر است و در واقع در تهیه آنها به ظاهر پتو بسیار اهمیت داده میشود و به همین علت تنوع بسیار بالایی دارند.

آشنایی با انواع پتو طرح دار

آشنایی با انواع پتو طرح دار

در بازارهای فروش انواع پتوهای طرح دار موجود است که هر کدام از مواد اولیه متفاوتی تهیه شده اند و در نتیجه آن نیز مزایای متفاوتی دارند. پتو طرح دار نخ پنبه: یکی از نمونه پتوهای طرح دار موجود در بازار است که در تهیه آن از نخ های پنبه ای مرغوب استفاده میشود. این پتوها ویژگی های متعددی دارند، مانند نرمی و لطافت بسیار بالا، دوام و مقاومت بالا و… پتوهای نخ پنبه ای طرح دار در انواع طرح ها و رنگ های مختلف در بازارهای فروش موجود هستند، طرح های آنها در مدل های دخترانه و پسرانه و در رده های سنی مختلف تهیه میشود. به طور کلی باید گفت که پتوهای نخ پنبه ای طرح دار از مدل های محبوب موجود در بازار هستند.
پتو طرح دار پلی استر: از دیگر پتوهای موجود در بازارهای فروش است که در تهیه آن از پلی استر استفاده میشود، پلی استر یک ماده مصنوعی است که توسط انسان ها تهیه شده است. این پتوها نیز در طرح های متنوع دخترانه و پسرانه و رنگ های بسیار زیبا در بازارهای فروش موجود هستند از ویژگی های پتو طرح دار پلی استر میتوان به ضد حساسیت بودن این پتوها اشاره کرد، این پتوها نیز در بازارهای فروش محبوب بوده و طرفداران خاص به خود را دارند. مدل های نامبرده شده، تنها گوشه ای از انواع پتوهای طرح دار هستند و امروزه شاهد آن هستیم که نمونه های بسیاری از این پتوها در بازارهای فروش موجود هستند.

توزیع کنندگان برتر انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین

توزیع کنندگان برتر انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین

همانطور که گفته شد، پتو سربازی مینک‌ سنگین، از نمونه پتوهای پرطرفدار سربازی موجود در بازارهای فروش است که بازار فروش پر رونقی را نیز دارد. توزیع کنندگان فراوانی در کشور در راستای عرضه این کالا فعالیت دارند که از این رو شما به راحتی خواهید توانست پتوی مورد نیاز خود را تهیه کنید. عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین عموما در میزان عمده است، اما شما میتوانید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید نمایید. همانطور که پیشتر گفته شد، قیمت این پتو بسیار مناسب بوده و از این جهت برای تاجرانی که به دنبال خرید و عرضه این محصول هستند، گزینه مناسبی است.
عرضه پتو سربازی مینک‌ سنگین با روش های مختلفی صورت میپذیرد که هدف از این کار سهولت شما مشتریان محترم در دسترسی سریع به این محصول است که از این رو میتوانید به صورت غیرحضوری از طریق سایت های ما اقدام به خرید نمایید یا از طریق مراجعه به فروشگاه های عرضه پتو سربازی مینک‌ سنگین. هدف ما تنها رضایت شما مشتریان محترم است و در راستای این هدف تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم‌. ما شرایط عرضه پتو سربازی مینک‌ سنگین را به گونه ای فراهم کرده ایم که هیچ محدودیتی وجود ندارد و پاسخگوی همه خریداران در داخل و خارج از کشور هستیم. پس با خیال راحت این منسوجات را سفارش دهید و از کیفیت آنها بهره مند شوید.

155

  1. چقدر عالی که همه نوع پتویی را تولید و عرضه میکنید
    حتی پتوی مختص پادگان ها برای سربازان
    واقعا خدا قوت

    • پتوهای سربازی یکی از مدل پتوهای موجود هستند که دارای ظاهر، ویژگی ها و مزایای خاص به خود هستند.

  2. کیفیت و مرغوبیت محصولاتی که گرفتم بسیار بالا بود و بابت ارائه تضمین و پشتیبانی در حین خرید نیز بسیار سپاسگزارم. مجموعتون بسیار جامع است و با کیفیت تضمین شده محصولات را ارائه می دهد.

    • امروزه شاهد تولید انواع پتوها هستیم. تنوع پتوهای موجود در بازارهای نساجی آنقدر زیاد است که شما قطعا میتوانید در میان آنها، پتوی مورد نظر خود را بیابید.نمونه هایی از محصول که در سایت قرار دادید واقعی بوده و موجود دارید؟ قیمت آن را نیز قرار دهید

    • عرضه انواع پتو مینک‌ سنگین در میزان عمده آن است و خرید در میزان عمده نیز شامل تخفیفاتی از جانب توزیع کنندگان ما برای شما خریداران محترم خواهد بود

  3. سلام خسته نباشید نمونه هایی از محصول که در سایت قرار دادید واقعی بوده و موجود دارید؟ قیمت آن را نیز قرار دهید امکان مقایسه قیمت را برای مشتری فراهم کنید. با تشکر

    • سلام وقت بخیر
      من قصد خرید از محصولات شرکت شما رو دارم ولی در اول می خوام از هر کدوم یک عدد. نمونه سفارش بدم

  4. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما به صورت چکی هم فروش دارین؟
    ابعاد پتوهای چقدر است و آیا تنوع رنگ هم محصولات شما دارد؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  5. سلام وقتتون بخیر
    پتوهای سربازی یکی از مدل پتوهای موجود هستند که دارای ظاهر، ویژگی ها و مزایای خاص به خود هستند.

  6. سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی مینک‌ سنگین دارای مدل های متنوعی هستند که به مواد اولیه آنها بستگی دارد من برای خوابگاهم از شما خرید کردم و خیلی جنس خوبی داشت .

  7. سلام وقت بخیر
    من قصد خرید از محصولات شرکت شما رو دارم ولی در اول می خوام از هر کدوم یک عدد. نمونه سفارش بدم

  8. پتو سربازی مینک‌ سنگین از سری پتوهای بسیار ضخیم است از این رو مناسب برای هوای سرد است و با استفاده از آن دیگر سرمایی را احساس نمیکنیم

  9. سلام وقت بخیر
    ویژگی انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین چیست؟
    قیمت عرضه انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین چگونه است؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  10. سلام وقت بخیر
    خواب از پدیده های مهم در زندگی ما انسان ها است، پدیده ای که بسیار با اهمیت است و میتواند تاثیرات مثبت و منفی را بر زندگی ما بگذارد

  11. سلام وقت بخیر
    پدیده های مهم در زندگی ما انسان ها است، پدیده ای که بسیار با اهمیت است و میتواند تاثیرات مثبت و منفی را بر زندگی ما بگذارد، پس ضروری است که ما برای داشتن یک خواب سالم و راحت تلاش کنیم

  12. پتوهای سربازی بیشتر در پادگان ها و ارگان های خاص استفاده می شود و بسیار گرمای خوبی دارد.

  13. سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی در انواع مختلفی تولید و به بازارهای فروش عرضه میشوند، پتویی که ما در این مطلب میخواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم و از پیشنهادهای ما به شما است پتوی سربازی مینک‌ سنگین است

  14. سلام وقت بخیر
    یکی از زمینه های مهم در داشتن خوابی آسوده و آرام، فراهم کردن کالای خواب با کیفیت و مناسب است، کالای خوابی که شما در سایه آن به خوابی آرام و راحت فرو روید و به این ترتیب زندگی سالمی را تجربه کنید

  15. سلام وقت بخیر کارتونی به خاطر کیفیت بالایی که داره خیلی مناسبه منم برای مهمون از این عطر استفاده میکنه خیلی خوبه

  16. سلام وقت بخیر
    ارسال به آذربایجان غربی هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  17. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور بولیوی دارید؟

  18. سلام وقت بخیر
    خواب از پدیده های مهم در زندگی ما انسان ها است، پدیده ای که بسیار با اهمیت است و میتواند تاثیرات مثبت و منفی را بر زندگی ما بگذارد، پس ضروری است

  19. سلام وقت بخیر
    پتو سربازی مینک‌ سنگین همانطور که از نام آن پیدا است، در دسته پتوهای سربازی قرار خواهد گرفت

  20. سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی عموما از پشم تهیه میشوند که این نکته در رابطه با پتوهای مینک سنگین نیز، صدق میکند

  21. سلام وقت بخیر
    سربازی مینک‌ قابلیت استفاده در مکان های متعدد را دارد و تنها برای جوّ سربازخانه ها تهیه نشده ان قیمت مناسبی هم دارند

  22. سلام وقتتون بخیر
    پتو سربازی هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن و گرمای خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  23. سلام وقت بخیر
    در میان کالاهای خواب، پتو از اهمیت فراوانی برخوردار است، به همین دلیل است که امروزه شاهد تولید انواع پتوها هستیم ارسال به خوی هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  24. سلام وخدا قوت پتوهای سربازی مینک مناسب برای ارگانها وکمپین ها و مناطق سیل زده هستند و گرمای قابل توجهی دارد و نرم با دوام است

  25. پتو مینک به دلیل استقبال بی نظیر مردم، تمام تلاش خودشان را میکنند که این کالا را در طرح های متنوع به سراسر ایران بدون وجود واسطه ارسال کند

  26. سلام وقت بخیر
    پتوی سربازی مینک‌ سنگین است که در این مطلب در رابطه با این پتوی باکیفیت و عرضه انواع آن سخن خواهیم گفت و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

  27. سلام وقتتون بخیر
    پتو سربازی هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن و گرمای خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون

  28. چقدر عال که من تونستم سایتی مثل ما پیدا کنم که راهنمایی جامع وکامل میکنید ممنون الان به راحتی می تونم انتخاب کنم پتویه مناسبم رو

  29. سلام بنده می خواستم لز محصولات خوب وبا کیفیت شما خرید کنم میشه لطفا راهنمایی بفر مایید وقیمت عمده به من بدید

  30. کالای خوابی که شما در سایه آن به خوابی آرام و راحت فرو روید و به این ترتیب زندگی سالمی را تجربه کنید

  31. کالای خوابی که شما در سایه آن به خوابی آرام و راحت فرو روید و به این ترتیب زندگی سالمی را تجربه کنید و از معایب خواب ناسالم در امان بمانید‌

  32. سلام وقت خوش
    من از شما پتو سربازی خرید کردم بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  33. سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی یکی از مدل پتوهای موجود هستند که دارای ظاهر، ویژگی ها و مزایای خاص به خود هستند. پتوهای سربازی در انواع مختلفی تولید و به بازارهای فروش عرضه میشوند

  34. سلام عصر بخیر
    من میخوام به اندازه دوتن از شما خرید کنم به صورت چکی میتونیم باهم کارکنیم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  35. سلام وقت بخیر
    تنوع پتوهای موجود در بازارهای نساجی آنقدر زیاد است که شما قطعا میتوانید نرخ مناسبی را خریداری کنید

  36. سلام وقت بخیر
    پتوهای سربازی یکی از مدل پتوهای موجود هستند که دارای ظاهر، ویژگی ها و مزایای خاص به خود هستند

  37. سلام خسته نباشید
    اگر محصول مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار ممنونم چطور میشه از قیمت های کالای شما مطلع بشم؟ برای خرید عمده تخفیف چند درصدی در نظر می گیرید؟

  39. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با انواع متفاوتی از پتو های مسافرتی مانند پتو مسافرتی نوزاد، ست های تشک و پتو مسافرتی، روتختی و غیره اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان خرید این محصولات انتخاب بهتر و دقیق تری مطابق با نیازتان داشته باشید.

  40. درود . احساس می کنم که خریداری یک پتوی مسافرتی برای نوزاد جز واجبات است زیرا این مدل از پتو بسیار سبک هستند و شست و شوی خیلی راحتی دارند، بعد از شست و شو نیز نسبت به سایر پتو ها به سرعت خشک می شوند و شما می توانید مجدد از آن برای فرزندانتان استفاده کنید . خیلی خوب بود ممنون .

  41. سلام وقت بخیر ببخشید شرایط خرید اینترنتی رو میشه توضیح بدید؟ قیمت پتوی مینک سنگین سربازی چنده؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  42. سلام وقت بخیر
    افراد سرمایی که دوس دارند یک پتو ضخیم داشته باشند بهترین انتخاب برایشان پتو دولایه شادیلون سربازی مینک‌ است که ضخامت بسیار خوبی دارد

  43. سلام وقت بخیر
    از زیباترین انواع پتو های سربازی موجود در بازار ها می توان به پتو های ژله ای نقش برجسته تک رنگ اشاره کرد

  44. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  45. سلالم وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  46. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  47. پتوی مینک دارای کیفیت و ضخامت بسیار خوبی هستند و قیمت مناسبی دارند من پتو مینک راضی هستم

  48. مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

  49. سلام خسته نباشید وزن پتپهای مینک سربازی بسیار زیاد نیست، چراکه عموما پتوهای سربازی نباید بسیار سنگین تولید شوند تا قابلیت حمل آنها برای سربازان راحت شود ممنون

  50. پتو پلنگی و یا طرح پلنگی از پرطرفدار ترین انواع این محصول می باشد و از قدیم بوده و هست
    بی بی فاطمه حسینی

  51. پتو سربازی مینک‌ برای افراد مبتلا به واریس و دردهای مفصلی بسیار مناسب می باشد. در صورت تمایل به خرید این پتوها می توانید از مراکز خرید انواع پتو این محصول را خریداری کنید.

  52. یکی ازواجب ترین کالاهای خواب که خیلی برکیفیت خواب تاثیر داره پتوهست وبرای خریدپتونکات مهمی روکه دراین مقاله اشاره شد بایددرنظربگیریم

  53. بسیاری از افراد زمان خرید پتو تمایل دارند که از پتو با جنس طبیعی و ارگانیک استفاده کنند

  54. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر اصفهان هم میدین؟

  55. سلام خیلی ممنون که انقدر تنوع بالایی در طرح و رنگ ارائه می دهید و انواع پتوهای تک نفره و دو نفره را با قیمت مناسب عرضه می کنید

  56. ما واقعا پتوی دلخواه خود را از این سایت یافتم و از رنگ و جنس آن خیلی رضایت دارم پس به شما هم توصیه می کنم خریداری کنید

  57. سلام خسته نباشید
    من با کمک شما تونستم فروش خوبی از کالای خواب به دست بیارم و دوباره برای عید بار جدید میخوام قیمت ها مثل قبله یا تغیر کرده؟

  58. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  59. این پتو های زیبا با رنگ های صورتی، قرمز، آبی، بنفش، زرد و… وجود دارند و افراد می توانند پتوی دلخواه و مورد نظر خودشان را انتخاب و خریداری کنند

  60. در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که ازاین پتوها می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

  61. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشت

  62. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی اراد که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  63. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  64. همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد

  65. پتو شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت کالا می باشد که این برچسب نشان دهنده این است که تمامی اصول لازم و استاندارد برای تولید پتوها رعایت شده است و با خیال راحت تری می توان ان را خریداری نمود

  66. پتو شادیلون دارای نشان استاندارد و برچسب سلامت کالا می باشد که این برچسب نشان دهنده این است که تمامی اصول لازم و استاندارد برای تولید پتوها رعایت شده است و با خیال راحت تری می توان ان را خریداری نمود ممنون ازشما

  67. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

  68. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  69. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است

  70. انواع پتو را می توان از سایت های مختلف تهیه کرد اما در هنگام انتخاب بهتر است به اعتبار سایت توجه کنیم

  71. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  72. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  73. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  74. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  75. این پتو ها از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده اند و خیلی نرم و لطیف هستند و تجربه خوابی لذت بخش و آرام را با آن ها خواهید داشتو برای استفاده برای مهمان میتونن گزینه مناسبی باشن

  76. خیلی کارتون خوب بود . این مطلب بسیار گرانبهایی است که همواره تنوع تولید پتو بسیار بالا می باشد و تولیدکنندگان این محصول تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا جهت رقابت با دیگر تولید کنندگان مطابق با سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شما

  77. سلام وقتتون بخیر
    من در کشور فنلاند زندگی میکنم شما به این کشور صادرات انجام می دهید؟

  78. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوانیم انتخاب مطلوبی داشته باشیم و راضی باشیم

  79. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خرید پتو ها به صورت عمده بسیار ارزانتر و بصرفه تره اینجا انواع پتو های موجود در بازار به شما معرفی میشه میتونید انتخاب درستی داشته باشید

  80. پتو ها در بازار دارای تنوع زیادی هستند که معمولا از نظر جنس با همدیگر فرق دارند. که به عنوان بهترین معرفی می شودو احتمال دارد که این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد

  81. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  82. پتوهای مسافرتی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شوند و مطابق هر سلیقه ای می توان آین محصولات را تهیه کرد
    پتو یکی از کالاهای پر مصرف در هر خانه ایی است پتوهای این مجموعه کیفیت عالی وجنس خوبی دارند.

  83. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

  84. سلام‌وقتتون بخیر باشه
    با توجه به بیماری های پوستی ضد حساسیت بودن پتو بسیار مهم هست و باتوجه به سلیقه های مختلف تنوع در طرح خیلی خوبه

  85. امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود داردضخامت و نرمی این پتو ها نشان میداد که به تنهایی میتواند شما گرم نگه دارد

  86. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  87. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  88. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  89. سلام وقتتون بخیر
    هزینه گمرک تا کشور چین چقدر است ؟ چه مدت زمان طول میکشه تا بار فرستاده شود؟

  90. سلام خسته نباشید
    پتو یک وسیله برای محافظت انسان در برابر سرماست علاوه برجنس ورنگ و طرح ان نیز برای مشتری مهم است و پتو های خیلی نرمی هستند و خنک هستند خیلی زیبا هستند طرح های قشنگی دارد

  91. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  92. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  93. سلام و وقت بخیر
    این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند
    من از این سایت پتو خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون

  94. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

  95. سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
    این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند با تشکر

  96. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  97. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  98. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  99. سلام وقتتون بخیر
    پتو با کیفیت میتونه در سلامتی هم نقش داشته باشه ، ممنون ام از معرفی محصولات با کیفیت ، با آرزوی موفقیت بر تیم آقای خسروی عزیز.

  100. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  101. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  102. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری

  103. سلام وقت بخیر
    آیاپتو های مسافرتی مدل قلبی دارید؟
    قیمت آن چند است؟
    آیا پتو مسافرتی دو نفره هم دارین؟

  104. سلام ووقت خوش
    چقدر عالی که همه نوع پتویی را تولید و عرضه میکنید
    حتی پتوی مختص پادگان ها برای سربازان
    واقعا خدا قوت

  105. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

  106. سلام وقت بخیر
    من به کشور لبنان مهاجرت کردم اگر از پتو های شما بخوام ارسال دارین ؟

  107. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت پتو هاتون را در واتساپ برام ارسال کنید.
    ممنون

  108. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  109. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  110. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  111. سلام وقتتون بخیر پتوهای سربازی مینک رنگ شتری تعداد بالا میخوام به صورت عمده حساب میکنید؟؟؟

  112. امروزه شاهد تولید انواع پتوها هستیم. تنوع پتوهای موجود در بازارهای نساجی آنقدر زیاد است که شما قطعا میتوانید در میان آنها، پتوی مورد نظر خود را بیابید.

  113. چقدر عالی که همه نوع پتویی را تولید و عرضه میکنید
    حتی پتوی مختص پادگان ها برای سربازان
    واقعا خدا قوت

  114. کیفیت و مرغوبیت محصولاتی که گرفتم بسیار بالا بود و بابت ارائه تضمین و پشتیبانی در حین خرید نیز بسیار سپاسگزارم. مجموعتون بسیار جامع است و با کیفیت تضمین شده محصولات را ارائه می دهد.

  115. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  116. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  117. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  118. سلام وقتتون بخیر
    من قبلا از شما خرید کردم می خوام دوباره از شما خرید منم هنوز مثل قبل کار میکنید یا فرق کرده؟

  119. سلام وقت بخیر پتوهای سربازی مینک سنگین بیشتر در ارگان های دولتی و نظامی مورد استفاده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما