عرضه پتو گلبافت دو لایه مسافرتی

باید بدانید که پتو های گلبافت انواغ مختلفی دارند و یکی از این پتو ها، پتو های گلبافت دو لایه می باشد که برای مسافرت بسیار مناسب است، عرضه این پتو ها به صورت مستقیم و عمده انجام می شود و این پتو ها را می توان در تمام مناطق کشور ایران پیدا کرد البته باید بدانید که این پتو ها انواع مختلفی دارند و هر کدام قابلیت هایی جدا دارند و به همین دلیل باید بدانید که پتو گلبافت دو لایه بهترین پتو گلبافت برای مسافرت می باشد. 

عرضه پتو گلبافت دو لایه مسافرتی

خصوصیات پتو گلبافت دو لایه مسافرتی

خصوصیات پتو گلبافت دو لایه مسافرتی باید بدانید که یکی از بارز ترین خصوصیات پتو های دو لایه داشتن دو تا لایه متفاوت می باشد، این دو لایه به همدیگر وصل نیستند و به راحتی می توان هر دو طرف پتو را از همدیگر جدا کنید و باید بدانید که این پتو های دو لایه سیستم گرمایشی بسیار خوبی دارد. 

پتو های مسافرتی باید از وزنی سبک بر خوردار باشند تا در هنگام جابه‌جایی هیچ مشکلی برای شما به وجود نیاید، یکی از مهم ترین خصوصیات این پتو ها داشتن پرز هایی بسیار نرم است که باعث می شود سیستم گرمایشی بهتری داشته باشد و باید بدانید که این پتو های گلبافت دو لایه بهترین نوع پتو های گلبافت می باشند. 

پتو های گلبافت دو لایه قابلیت شستشوی بسیار آسانی دارند که باعث می شود این قابلیت از بهترین خصوصیات آن ها شود چرا که در این پتو ها الیاف های پلی استر می باشد و الياف های پلی استر کیفیتی بسیار زیادی دارند و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و نفوذ آب دارد. 

یکی از خصوصیات پتو گل برجسته این می باشد که این پتو از طرحی بسیار خوب و زیبا بر خوردار است، این پتو ها دارای طرح های زیادی می باشند که هر کدام از این طرح ها قابلیت هایی جداگانه دارند و کاربرد های آن ها بسیار گسترده می باشند. 

یکی از مهم ترین خصوصیات این پتو ها کیفیت و عمر بسیار طولانی آن ها می باشد، باید بدانید که پتو های دو لایه از کیفیت و عمری طولانی تر نسبت به دیگر پتو ها بر خوردار هستند و باید بدانید که هر پتو در مسافرت نقش مهمی دارد. 

قیمت پتو گلبافت دو لایه گل برجسته

قیمت پتو گلبافت دو لایه گل برجسته قیمت پتو گلبافت بستگی به نوع آن دارد و قیمت پتو گلبافت دو لایه با طرح گل برجسته از قیمتی بسیار مناسب بر خورداری باشد در صورتی که با طور مستقیم این پتو ها را خریداری کنید و روش عمده خریدن این پتو ها باعث می شود تا قیمت آن ها مناسب تر نیز شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما