فروشگاه پتو گلبافت پلی استر یک نفره

پتو از جمله وسایل ضروری برای زندگی است که بدن را از هر گونه سرما و خطری ایمن می دارد. پتو گلبافت پلی استر جز بهترین این تولیدات است که تاروپود آن را الیاف پلی استر تشکیل می دهد و به همین دلیل دوام و ماندگاری زیادی دارد. این نمونه در طرح و رنگ و وزن های مختلف به صورت یک نفره و دو نفره تولید می شود. این فروشگاه پتو یک نفره را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

فروشگاه پتو گلبافت پلی استر یک نفره

مشخصات پتو گلبافت پلی استر یک نفره

مشخصات پتو گلبافت پلی استر یک نفره پتو گلبافت پلی استر تک نفره دارای مشخصاتی منحصر به فرد است که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به محصولات دیگر می شود. میزان ضخامت این مدل ها بسیار بالا بوده و گرمای زیادی دارند. شست و شوی آسانی دارند و تغییر رنگ نمی دهند.

این برند دارای سطح کیفی بالایی است و گرمای زیادی به بدن می بخشد به همین دلیل در فصل زمستان بهترین گزینه است. طول و عرض بالایی دارد و دو نفر را به راحتی پوشش می دهد. ترکیب رنگ زیبایی دارد و در زمان شستن با مواد شوینده این رنگ تغییر نمی کند. طراحی های زیبایی بر روی این منسوجات وجود دارد که باعث تمایز و برتری آنها نسبت به نمونه های دیگر شده است.

تاروپود بکار رفته در بافت این محصولات ضد حساسیت بوده و پوست را تحریک نمی کند. برای بافت این پتو بهترین الیاف طبیعی و مصنوعی بکار گرفته می شود به همین دلیل سطح کیفی و ماندگاری بالایی دارد. نمونه های دو نفره و تک نفره هر کدام کارایی خاص خود را دارند و در سایزهای مختلف تولید می شوند.

قیمت پتو گلبافت پلی استر ارزان

قیمت پتو گلبافت پلی استر ارزان قیمت پتو گلبافت ارزان بوده و افراد می توانند به راحتی آن را خرید کنند. همواره قیمت و کیفیت کالا ها برای خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این فروشگاه اینترنتی با در اختیار گذاشتن امکان مشاهده ی قیمت کالا ها و امکان مقایسه ی آنها و همچنین با عرضه ی مستقیم این محصولات، توانسته اند قیمت مناسب و کیفیت بسیار زیادی را فراهم کرده اند.

قیمت گذاری این لوازم بر اساس کیفیت و کارایی و مدلی که ساخته می شوند انجام می شود. مدل های آن ها به صورت دو نفره و تک تفره هستند. نمونه تک نفره قیمت مناسب تری دارد. هر چه کیفیت پتو بالاتر باشد مسلما ارزش بالاتری را هم در بازار به خود اختصاص می دهد.

بسیاری از افراد خریدهای روزانه خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند و معمولا از کیفیت محصولات راضی هستند. امروزه خرید این منسوجات نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما