فروش تضمینی پتو گلبافت دو نفره فلورا

همانطور که میدانید خواب خوب شبانه یکی از مهم ‌ترین عوامل زندگی سالم است که باعث میشود روز بعد از آن نیز انرژی و توانایی کافی برای انجام فعالیت و چالش ‌های روزانه را داشته باشیم. چراکه با خواب خوب، به سلامت و بازسازی سیستم اعصاب و سیستم ایمنی بدن خود کمک میکنیم. عوامل متعددی نیز در دستیابی و لذت بردن از خواب راحت دخیل هستند که استفاده از کالای خواب مناسب نیز یکی از آنها است، یعنی تشک خوب، بالش راحت و لحاف یا پتوی گرم و درجه یک. نباید فراموش کرد که این کالاها به صورت مستقیم روی کیفیت خواب ما اثرگذار است، پس لازم است که کالای خوابی تهیه کنیم که از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است.
امروزه پتو بیشتر از لحاف مورد استقبال قرار میگیرد، چراکه نازک‌ تر بوده و فقط از یک تکه پارچه ساخته میشود که معمولاً از جنس پشم است و در نتیجه در حین ایجاد گرمایش کافی، آسایش بیشتری را نیز به دنبال دارد. همچنین پتو در رنگ و طرح ‌های بسیار متنوع در بازار عرضه شده و با هر دکوراسیونی قابل‌انطباق است و در واقع علاوه ‌بر اینکه موجب بهبود کیفیت خواب میشود، در زیبایی اتاق‌خواب و چیدمان آن نیز دخیل است.

پتو فلورا

اهمیت استفاده از پتوی باکیفیت خوب چیست

همانطور که گفتیم امروزه در بازار انواع متفاوت و بسیار متنوع پتو در معرض فروش قرار دارد. ولی باید بدانیم که داشتن یک پتوی ممتاز بسیار مهم است، چراکه هر فرد یک سوم عمر خود را در تختخواب سپری میکند و داشتن یک پتوی مناسب، بدون شک به اندازه کیفیت لباس ‌هایی که میپوشد حائز اهمیت است.
در این روند باید به نکات متعددی نیز توجه نمایید. به عنوان مثال انتخاب پتوی متناسب با آب و هوای محل زندگی شما یکی از اصول اولیه و بسیار مهم خرید پتو است. در واقع اطلاع از جنس ‌های مختلف پتو و ویژگی ‌های هر جنس به شما کمک میکند تا بتوانید یک خرید خوب داشته باشید. پتوهایی که در آنها مقدار بسیاری زیادی الیاف مصنوعی به کار رفته است، میتواند موجب حساسیت پوستی شده یا آن را تشدید نماید. پس بهتر است بدانید که خرید از برندهای معتبر به شما اطمینان خاطر بیشتری میدهد. پتوی گلبافت یکی از این برندهای معتبر و عالی است که با خیال راحت میتوانید انواع متفاوت آن را خریداری بفرمایید.
خرید پتویی با ابعاد استاندارد و مناسب نیز یکی از عوامل مهم دیگر است. پتو باید بدن را بپوشاند و از هر طرف حاشیه لازم را داشته باشد تا کاربر مجبور نباشد پاهایش را خم کند. در واقع قبل از خرید پتو باید سایز پتو و اینکه متقاضی خرید پتوی یک ‌نفره، دو‌نفره یا پتوی کودک هستید را مشخص کنید. معمولاً سایز پتوهای دو نفره 220 × 240 یا 200 × 240 سانتی ‌متر و سایز پتوهای یک ‌نفره 220 × 160 و 220 × 150 سانتی‌ متر است. همچنین باید توجه نمائید که پتوها بر اثر شست‌ و شوی نادرست دچار آسیب میشوند و بهتر است هنگام خرید پتو به نکات مربوط به شستن آن نیز دقت کنید و به هنگام این کار، اصول ذکر شده را مراعات کنید تا به بالاترین کیفیت خواب دست یابید. چون پتو همدم گرم و نرم شب ‌های بلند و سرد زمستان و تمامی فصل ‌های دیگر است و در واقع چنان وابستگی به آن داریم که اگر نباشد خواب به چشممان نمیآید!
حالا که از اهمیت خرید پتوی خوب صحبت کردیم، بهتر است به معرفی یکی از بهترین برندهای آن نیز بپردازیم که بدون ‌شک همه با آن آشنایی دارید: پتوی گلبافت. نامی آشنا که همه آن را شنیده ‌ایم و میشناسیم. پتوهای متنوع و متفاوتی با این برند وجود دارد و در اینجا قصد داریم بهترین مدل آن را برای مهمانی معرفی کنیم.

بهترین مدل پتو گلبافت برای مهمانی

بهترین مدل پتو گلبافت برای مهمانی

عرضه پتوی گلبافت به صورت تک و عمده در سراسر کشور موجب شده است تا مصرف‌کنندگان بتوانند بهترین نوع آن را با کمترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت موجود خریداری نموده و از آن استفاده کنند. در واقع قیمت مناسب، تنوع در مدل ‌های دلخواه مصرف‌ کنندگان و اطمینان از کیفیت محصول از جمله ویژگی‌ های عرضه آن توسط عرضه‌ کننده مستقیم به حساب میآید.
به همین نحو بسیاری از افراد برای تامین نیازهای خود اقدام به خرید پتو گلبافت جهیزیه، پتو گلبافت مهمانی، پتو گلبافت رنگی، پتو گلبافت لاکچری، پتو گلبافت فانتزی، پتو گلبافت نوجوان و… مینمایند تا نیازهای آنها به بهترین شکل ممکن محقق گردد. در میان انواع مدل ‌های عرضه‌ شده توسط شرکت تولید کننده میتوان به پتوی گلبافت فلورا اشاره کرد که در دو نوع تک ‌نفره و دو نفره عرضه میگردد. این پتو چون در دسته پتوهای سفری یا به عبارتی همان مسافرتی قرار میگیرد، به راحتی مورد استفاده قرار گرفته و به لحاظ سبک بودن و امکان حمل و نقل آسان از جمله محصولات پرطرفدار گلبافت است که میزان فروش بالایی نیز دارد. شاید جالب باشد بدانید که پتوی یک ‌نفره فلورا (فلورا برجسته پرسی) وزنی معادل 1250 گرم داشته و این رقم در مورد پتوی دو نفره فلورا (فلورا برجسته پرسی) به 1720 گرم میرسد.

پتو فلورا یک نفره
این مدل پتو علاوه‌ بر ‌آنکه در هنگام سفر به لحاظ درجه گرمایش مطلوب، وزن بسیار سبک، اندازه مورد نیاز استفاده‌ کنندگان بسیار مورد توجه قرار میگیرد، برای مهمانی ‌ها نیز گزینه بسیار مناسبی بوده و به جرئت میتوان گفت مدل دو نفره آن، بهترین مدل پتوی گلبافت برای مهمانی است. این پتو در ابعاد 220 × 180 سانتی متر بسیار مطلوب بوده و پاسخگوی نیازهای بسیاری از مصرف‌ کنندگان است. این پتو گلبافت خاص و رنگی همچنین در زمره پتوهای گلبافت جهیزیه نیز بوده و به لحاظ عرضه در رنگ ‌های مختلف و زیبا طرفداران بسیاری دارد. در این راستا و به منظور رفاه حال مصرف ‌کنندگان قصد داریم روش ‌های خرید آسان آن را نیز ذکر کنیم، تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی آن را تهیه کرده و از آن استفاده نمایند.

خرید آسان انواع پتو گلبافت دو نفره فلورا

خرید آسان انواع پتو گلبافت دو نفره فلورا

همانطور که گفتیم پتو فلورای گلبافت و به ویژه نوع دو نفره آن یکی از بهترین محصولاتی است که نیاز ما را در هنگام سرد شدن هوا و یا حتی در فصول گرم برطرف میکند و از این رو خواهان و طرفداران بسیاری دارد. فروش این محصول نیز به ‌صورت اینترنتی و غیرحضوری، مستقیم و بدون واسطه از طریق وب ‌سایت ‌های معتبر فروش انجام میپذیرد و بازار فروش خوبی نیز دارد.
در واقع خرید و فروش این محصول به صورت اینترنتی و غیرحضوری موجب کاهش قیمت و هزینه ‌های خرید و در نتیجه پیشرفت بازار آن شده است. پس فقط کافی است به وب‌ سایت ‌های معتبر فروش رجوع کنیم که پیدا کردن آنها نیز با جست و جو در اینترنت کار بسیار آسانی است، و بعد عبارت “پتوی گلبافت دو نفره فلورا” را جست و جو کنیم و وارد درگاه مربوطه شده و مراحل خرید آن را تکمیل کنیم. ما نیز در این وب ‌سایت اقدام به عرضه انواع پتوهای گلبافت از جمله پتوی دو نفره فلورا نموده‌ ایم. شایان ذکر است که هر روز به تعداد مشتریان این محصول اضافه شده و غالبا، مصرف‌کنندگان با یک بار خرید آن را به دوستان و آشنایان خود نیز توصیه میکنند.

سفارش انواع پتو گلبافت دو نفره فلورا

سفارش انواع پتو گلبافت دو نفره فلورا

جهت خرید و حتی فروش این محصول میتوانید با استفاده از راه ‌های ارتباطی با ما در تماس باشید. بدون ‌شک ساده‌ ترین روش آن ثبت سفارش در سایت است که بعد از انتخاب محصول و تعداد آن به درگاه پرداخت الکترونیک هدایت شده و امکان پرداخت آنلاین را خواهید داشت. پس کافی است روی واژه مربوطه کلیک نموده و مابقی مراحل را انجام دهید. همچنین میتوانید فرم مربوط به مشخصات را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید تا ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی ‌های لازم، روش ‌های تهیه کالای مورد نظرتان را نیز به شما اعلام نمایند.

پخش‌کنندگان عمده پتو گلبافت دو نفره فلورا

پخش‌کنندگان عمده پتو گلبافت دو نفره فلورا

گروه صنعتی گلبافت جزو تدوین ‌کنندگان استاندارد پتوی راشل شماره 6376 است که در سال 1386 استاندارد تشویقی فوق جهت محصول پتوی گلبافت را دریافت نمود. همچنین گروه صنعتی گلبافت در سال 1387 (معادل با سال 2008 میلادی) گواهی مدیریت کیفیت ISO 9001 را از موسسه D.S.A انگلستان دریافت نمود و در سال 1392 (2014) نیز از سوی آن موسسه به عنوان شرکت برتر از لحاظ رعایت الزامات و استانداردهای ایزو معرفی شده و موفق به دریافت لوح تقدیر گردید.
از آنجایی‌که طبق استاندارد ایزو، مشتری ‌مداری یکی از اصول بسیار مهم هر واحد صنعتی است، گروه صنعتی گلبافت نیز با توسعه پخش ‌کنندگان عمده خود، بیش از پیش درصدد آن است که موجبات تسهیل هر چه بیشتر دسترسی مشتریان به انواع پتوهای گلبافت و نیز پتوی گلبافت دو نفره فلورا را فراهم نموده تا هم امکان خرید به صورت آنلاین و غیرحضوری و هم خرید به صورت حضوری از سوی توزیع‌ کنندگان عمده این پتوی مرغوب در سراسر کشور وجود داشته باشد.

راهنمای خرید پتوی گلبافت دو نفره فلورا

راهنمای خرید پتوی گلبافت دو نفره فلورا

با توجه به مطالبی که گفته شد میتوان به این نتیجه رسید که در خرید انواع پتوی گلبافت، از جمله پتوی گلبافت دونفره فلورا باید به موارد و نکات ذیل توجه داشته باشید:
– سایز پتو را در نظر داشته باشید و به ابعاد و اندازه‌ های آن توجه کنید که پتوی گلبافت دو نفره فلورا با برخورداری از ابعاد ایدئال و مطلوب 220 در 180 از جمله مناسب ‌ترین پتوهای مهمانی است.
– میزان هزینه و بودجه ‌ای را که در نظر دارید به خرید پتو اختصاص دهید، به دقت مشخص نمایید که پتوی گلبافت دو نفره فلورا با قیمت مناسب نسبت به کارآیی خود انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.
– سعی کنید رنگ و طرح‌ های پتو را مطابق رنگ ‌بندی و دکوراسیون اتاق خود انتخاب کنید که در مورد پتوی گلبافت دو نفره فلورا نیز این امکان با برخورداری از رنگ ‌های متنوع و زیبا فراهم آمده است.
– بهتر است پتوهایی را خریداری کنید که بعد از یک ‌بار یا چند بار شست و شو، کیفیت آنها و همچنین طرح و رنگ ‌های آنها کاسته نشود. در مورد پتوی گلبافت دو نفره فلورا، با پیروی از دستورات قید شده روی بسته ‌بندی آن میتوانید با خیال راحت اقدام به شستن آن نموده و همچنان به استفاده از پتویی با کیفیت قبل ادامه بدهید.
به منظور راهنمایی هر چه بیشتر شما عزیزان در مورد شست و شوی پتو، در ادامه قصد داریم نکات مهم مربوط به شست و شوی انواع پتو و پتوی گلبافت دو نفره فلورا را ذکر کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید.

پتو را با چه مواد شوینده ‌ای باید شست

پتو را با چه مواد شوینده ‌ای باید شست

بافت و ساختار پتوها به نحوی است که مکان مناسبی را برای زندگی و حیات باکتری ‌ها فراهم میکند. پس برای اینکه از آسیب ‌زایی این باکتری ‌ها و میکروب‌ های مزاحم در امان باشیم بهتر است که در مدت زمان ‌های کوتاه نسبت به شست و شوی آنها اقدام کنیم. همانطور هم که میدانید شستن اکثر پتوها کار چندان دشواری نیست و در منزل با استفاده از روش ‌هایی ساده میتوان به شست و شوی پتوها پرداخت. البته این را هم فراموش نکنید که برخی از پتوها نسبت به شستن با آب حساس بوده و ممکن است لطافت اولیه خود را در نتیجه شست و شو با دمای نامناسب از دست بدهند. پس قبل از آنکه شروع به کار کنید بهتر است برچسب راهنمای موجود در پشت پتو را بخوانید تا به اطلاعات لازم در مورد نحوه شستن آن دست یابید.
اگر قصد شستن پتو را با ماشین لباسشویی دارید، قبل از قرار دادن آن در داخل ماشین، کمی شوینده ملایم درون مخزن ماشین ‌لباسشویی بریزید تا به طور مساوی در آب پخش شود و مستقیماً روی پتو نریزد. چراکه بسیاری از شوینده‌ ها، اگر به صورت مستقیم با پارچه یا پتو برخورد کند، رنگ آنها را تغییر میدهد، بنابراین یا از قبل آن را با آب ترکیب کنید یا از شوینده مطمئن استفاده کنید.

نحوه شستشو پتو فلورا
حال پتو را به گونه ‌ای که وزن آن به طور مساوی پخش شده باشد، درون ماشین قرار بدهید. اگر غیر این باشد همه قسمت ‌های آن به صورت یک نواخت شسته نمیشود و همچنین در تعادل چرخش ماشین اختلال ایجاد میگردد. همچنین مدت زمان شست و شو را باید بر اساس بافت پتو انتخاب کنید، یعنی اگر پتو سنگین است، میتوانید یک دور کامل آن را بشویید، ولی اگر نازک و سبک باشد فقط کافی است سه تا پنج دقیقه چرخه شستن را ادامه بدهید.
در کل باید توجه داشته باشید که از مواد شوینده خشن روی پتوها و به ویژه پتوهای پشمی استفاده نکنید، چراکه ممکن است به الیاف پشمی به کار رفته در پتو آسیب برساند؛ بلکه در عوض همیشه از مواد شوینده ملایم و آب گرم استفاده کنید. همچنین در مورد پتوهای پنبه ‌ای نیز از شوینده ملایم و مایع نرم‌کننده استفاده کنید و این بار ماشین لباسشویی را برای شست و شوی چرخه ملایم در آب سرد با آبکشی سرد تنظیم کنید تا از کوچک شدن پتو جلوگیری شود. در انتها برای خشک کردن آن، از حرارت متوسط استفاده کرده و ماشین را روی حرارت متوسط تنظیم کنید. در کل با رعایت موارد مهم شستن پتو میتوانید هم به دوام بالای پتو و هم تضمین کیفیت بالای خواب خود کمک کنید!

0

  1. بافت و ساختار پتوها به نحوی است که مکان مناسبی را برای زندگی و حیات باکتری ‌ها فراهم میکند. پس برای اینکه از آسیب ‌زایی این باکتری ‌ها و میکروب‌ های مزاحم در امان باشیم بهتر است که در مدت زمان ‌های کوتاه نسبت به شست و شوی آنها اقدام کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما