فروش عمده پتو دو نفره سلنا شادیلون

پتو دو نفره سلنا شادیلون را میتوانیم بهترین و باکیفیت ترین پتو در بین انواع پتوها بدانیم. فروشگاه های پتو دو نفره سلنا در بسیاری از شهرهای مختلف در گوشه و کنار ایران موجود هستند. بسیاری از این فروشگاه ها به فروش عمده محصولات خود میپردازند. فروش عمده پتو دو نفره سلنا شادیلون بسیار مقرون به صرفه است و شما میتوانید با پرداخت مقدار کمی این محصول را به صورت عمده خریداری کنید. اگر شما قصد دارید که این پتو را به صورت عمده خریداری فرمایید در ابتدا لازم است که با مشخصات و انواع ویژگی های این پتو آشنا شوید سپس دست به انتخاب بین این طرح های متنوع بزنید پس در ادامه مارا همراهی کنید تا مشخصات و ویژگی های این پتو را برایتان شرح دهیم.

مشخصات پتو دو نفره سلنا

مشخصات پتو دو نفره سلنا شادیلون

همانطور که در ابتدا گفتیم این پتو دارای ویژگی های بسیار زیادی است که در ادامه به این ویژگی ها میپردازیم. پتو دو نفره سلنا در ابعاد مختلف مستطیل شکل و مربع شکل تولید و طراحی شده است و شما میتوانید طبق خواسته و نیاز خود آن را انتخاب فرمایید. از دیگر ویژگی های پتو دو نفره سلنا شادیلون میتوانیم به کیفیت فوق العاده آن اشاره کنیم. این پتو به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد مورد توجه همه قرار میگیرد. همچنین این پتو بسیار نرم و لطیف است به گونه ای که بعد از استفاده از آن، این نکته کاملاً مشهود میشود.
از دیگر ویژگی ها و مشخصات این پتو میتوانیم به الیاف استفاده شده در آن اشاره کنیم. این نوع پتو به دلیل اینکه از الیاف بسیار مرغوبی در تولید آن بهره گرفته شده است، پرز نمیدهد و این نکته بسیار مهمی است. همچنین پتو دو نفره سلنا ضد حساسیت بوده و هیچگونه مشکلی برای پوست و بدن شما ایجاد نمیکند و این از مهم ترین ویژگی های این نوع پتو است.

پتو سلنا
همچنین از دیگر نکاتی که مورد علاقه خریداران پتو است، وزن بسیار سبک آن است. بسیاری از پتوها به دلیل وزن سنگین و جاگیری زیادشان، در حمل و نقلشان مشکلات بسیار زیادی ایجاد میشود، اما این پتو به دلیل اینکه جای کمی میگیرد و وزن سبکی دارد، مورد توجه بسیاری از افراد است و همانطور که گفتیم خریداران به این نکته علاقه زیادی نشان داده اند. با توجه به نظرسنجی هایی که بین مشتریان پتو دو نفره سلنا شادیلون انجام گرفته است، مشتریان بسیاری از نکاتی که گفتیم را ذکر کردند و نسبت به پرز ندادن و وزن سبک این پتو احساس رضایت بسیار زیادی داشتند.

آشنایی با انواع پتو دو نفره

آشنایی با انواع پتو دو نفره

همانطور که میدانید پتوهای دو نفره دارای انواع مختلفی هستند. این پتوها در طرح، رنگ و همچنین کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند و هرکدام ویژگی های مختص به خود را دارند. برخی از پتوهای دو نفره از الیاف طبیعی و برخی دیگر از الیاف مصنوعی تولید شده اند. همچنین این پتوهای دو نفره در نحوه شست و شو نیز با یکدیگر متفاوت هستند، برای مثال برخی از پتوها امکان شست و شو در آب داغ را ندارند و دچار آسیب میشوند، اما برخی دیگر که دارای جنس و کیفیت بهتری هستند با هر نوع شست و شویی دچار مشکل نمیشوند و شست و شوی بسیار آسانی دارند. انواع پتوهای دونفره برای کودکان و بزرگسالان نیز با یکدیگر متفاوت است. پتو دو نفره سلنا برای کودکان طرح های بسیار جذاب و کودکانه ای را طراحی کرده است تا این نوع پتو برای کودکان نیز متنوع باشد و باعث شادی آنان شود تا از بین این طرح ها طرح مورد نظر خود را پیدا کنند.

مقایسه پتو الیاف طبیعی و مصنوعی

مقایسه پتو الیاف طبیعی و مصنوعی

پتوهای با الیاف طبیعی از الیافی کاملاً طبیعی تولید شده اند و منشأ آنان نیز از طبیعت است. ولی پتوهایی با الیاف مصنوعی ساخته دست بشر هستند، اما منشأ برخی از آنان نیز طبیعت است ولی نمیتوانیم آنان را جزو الیاف طبیعی بدانیم. هزینه تولید و ساخت پتو با الیاف مصنوعی بسیار بیشتر از پتو با الیاف طبیعی است، زیرا این نوع پتو توسط ماشین آلات متنوع تولید میشود و هزینه راه اندازی این ماشین آلات بسیار زیاد است.
پزشکان همواره تأکید دارند که از پتوهایی که با الیاف مصنوعی تولید شده اند، به دلیل اینکه در آنها از مواد شیمیایی استفاده شده است به طور دائم و همیشگی استفاده نکنیم، زیرا مشکلات و بیماری های جدی را برای ما ایجاد میکنند. پتوهای با الیاف مصنوعی طول عمر بالایی دارند ولی برخی از آنان که در الیاف آنها از نایلون استفاده شده است، مقاوم در برابر حرارت نیستند و با کوچک ترین حرارت ذوب میشوند. پتوهای با الیاف طبیعی بسیار نرم و لطیف تر از الیاف مصنوعی هستند به گونه ای که بعد از لمس کردن هر دو نوع پتو این مورد به آسانی برایتان مشهود میگردد. نکته دیگر آن است که بسیاری از افراد به الیاف مصنوعی حساسیت نشان میدهند و پوست بدنشان دچار مشکل میشود، از این رو توصیه میشود از پتو با الیافی استفاده کنید که حساسیت زا نباشند و مشکلی برای پوستتان ایجاد نکند.

قیمت خرید انواع پتو دو نفره سلنا

قیمت خرید انواع پتو دو نفره سلنا شادیلون

همانطور که میدانید قیمت های انواع پتو دو نفره سلنا با یکدیگر متفاوت است. این پتوها به دلیل الیاف به کار رفته در آنها و همچنین کیفیت و جنس، متفاوت در قیمت هستند. تولیدی پتو دو نفره سلنا شادیلون سایتی مخصوص خود طراحی کرده است که در آن به فروش محصولات خود میپردازد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت پتو دو نفره سلنا به این سایت مراجعه و قیمت اصلی هر نوع را مشاهده کنید و در صورت تمایل به خرید، این محصول را سفارش دهید و خریداری فرمایید.
قیمت پتوهای سلنا با توجه به کیفیت و ویژگی های فوق العاده ای که دارند، بسیار مناسب است و شرکت های تولیدی این پتو به شما در رابطه با کیفیت و جنس محصول خود تضمین میدهند، زیرا از کیفیت اجناس خود اطمینان کامل دارند. همچنین شما با خرید این پتو از مراکز فروش خود تولیدی های این محصول میتوانید آن را بدون واسطه و به طور مستقیم دریافت کنید، در این صورت شما با حذف واسطه ها پتو دو نفره سلنا را با قیمت ارزان تر و تولیدی خود دریافت میکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما