قیمت فروش پتو ژاگارد ارزان 5 تکه

پتو از جمله لوازم خواب است که می توان آنها را در دنیایی از تنوع جست و جو کرد. این محصولات به سبب کاربرد وسیعی که دارند با بازار فروش عالی شرکت های تولیدی زیادی را به خود اختصاص می دهند. نمونه بارز از محصولات پتو ژاگارد ارزان است که در نمونه های 5 تکه در دسترس قرار می گیرد و قیمت فروش شان نیز به صورت آنلاین اعلام می شود.

قیمت فروش پتو ژاگارد ارزان 5 تکه

جنس الیاف در ساخت پتو ژاگارد

جنس الیاف در ساخت پتو ژاگارد بعد از یک روز سخت کاری برای اینکه بتوان استراحت کرد و برای یک روز کاری دیگر آماده شد به خواب شبانه احتیاج داریم. در این زمینه می دانیم که ابزار ها و لوازم بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد که می توان پرکاربردترین را پتو هایی معرفی کرد که در کارخانه های نساجی آماده می شوند.

برای ساخت پتو ها شاهد فعالیت شرکت های تولیدی زیادی هستیم که هر کدام  یا مشخصاتی محصولات خود را آماده می کنند. در اینجا می خواهیم نوع خاصی از پتو ها را بگوییم که اصطلاحا به آنها پتو ژاکارد می گویند.

از ویژگی های مهمی که می توان برای پتو ژاکارد معرفی کرد طرح و نقش شان است که به وسیله دستگاه های مدرن در تار و پود پارچه بافته می شوند و مانند دیگر پارچه ها به صورت چاپی نمی باشند.

پارچه های ژاکارد به دلیل بافت با دیگر پارچه ها تفاوت دارند و از نظر الیاف به کار رفته در خطوط تولید اگر بررسی داشته باشیم مشاهده می شود که از جنس های متفاوتی می باشند که در ادامه مطلب بیان می کنیم:

  1. الیاف پنبه ای که بسیار نرم هستند و قابلیت تنفس دارند.
  2. الیاف ترکیبی که در نمونه های مختلف شفافیت هستند و نرم تا کمی زبر می باشند
  3. الیاف کتان نرم و دارای قابلیت تنفس و مات هستند.
  4. الیاف پشمی که نرم و مات و گرم هستند
  5. الیاف ابریشم، صاف، براق و نازکم می باشند.

خرید عمده پتو ژاگارد ارزان 5 تکه

خرید عمده پتو ژاگارد ارزان 5 تکه پتو ژاکارد با تنوع بسیار در دسترس قرار می گیرد و گزینه بارز و پرفروش پتو های 5 تکه هستند که در جلب توجه خریداران بسیار موفق می باشند. خرید پتو را با قیمت های متفاوت می توان انجام داد که در این زمینه پارامتر های بسیاری تاثیر گذار هستند.

از این موارد می توان به جنس الیاف پتو اشاره کرد که تاثیر مستقیم بر سطح کیفی شان می گذارد.خرید عمده پتو عامل دیگری است که با وجود روش های مختلف معاملاتی امکان پذیر است.

با خرید عمده ارتباط اغلب در بین خریدار و تولید کننده است که با حذف واسطه ها قیمت شان نیز به نصف کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما