قیمت ماشینی انواع پتو شادیلون برای خرید صادراتی

در سال های اخیر صادرات پتو از ایران به کشورهای دیگر رونق زیادی گرفته است. تولیدکنندگان پتو در ایران که یکی از آنها کارخانه شادیلون است، همواره با تولید پتوهای با کیفیت شادیلون گوی سبقت را از سایر کشورها در این زمینه ربوده است. مراکز زیادی هم هستند که با تولیدکنندگان همکاری میکنند و محصولات آنها را از طریق راه های مختلف در اختیار کسانی که قصد صادرات پتوهای ماشینی شادیلون را دارند، قرار میدهند. خرید پتو برای صادرات به چند صورت امکان پذیر است. اگر شما در این زمینه فعالیت دارید، میتوانید با قیمت ماشینی انواع پتو شادیلون برای خرید صادراتی آشنا شده و انواع پتوهای صادراتی را به صورت حضوری یا غیر حضوری از مراکز عرضه پتو خریداری کنید.
یکی از پتوهایی که به شدت در این مدت برای امر صادرات مورد استقبال قرار گرفته، پتوی ماشینی شادیلون است.
در این مطلب مواردی که باعث میشوند یک پتو جزو پتوهای صادراتی قرار بگیرد را به شما معرفی خواهیم کرد.

کیفیت بالای پتو

کیفیت بالای پتو

کیفیت فاکتوری است که همه افراد به آن توجه ویژه ای دارند. همه ما برای اینکه کالایی را خریداری کنیم، اولین چیزی را که مد نظر قرار میدهیم، کیفیت آن است. وقتی قیمت را از فروشنده میپرسیم، در گوشه ذهن خود می اندیشیم که آیا مبلغی که بابت خرید این کالا میپردازیم با کیفیت آن تناسب دارد یا نه؟
پتو نیز از این قضیه مستثنا نیست، چه بسا که توجه به کیفیت آن از اهمیت خیلی بیشتری هم برخوردار است. فرق نمیکند من و شمای ایرانی یا افراد خارجی، همه ما مکانیزم بدنمان به گونه ای است که کیفیت خواب ما در سلامت جسم و روح ما اثر دارد. بدخوابی میتواند خلق و خو و سلامت ما را کامل به هم بریزد.
حالا آن چیزی که کیفیت خواب ما را تعیین میکند، چیست؟ کالای خواب ما و مهم تر از همه پتوی ما اهمیت بسیار بالایی در تعیین کیفیت خواب ما دارد.
«با پتوی با کیفیت میتوانید خواب با کیفیت نیز داشته باشید».
همانطور که کیفیت پتو برای ما ایرانی ها اهمیت دارد، برای کسانی که این پتو را از کشور ما خریداری میکنند نیز اهمیت دارد و حتی میتوان گفت که اهمیت بیشتری هم دارد، چرا که آنها هزینه های بیشتری را جهت وارد کردن پتو به کشورشان نسبت به من و شمایی که پتو تولید کشور خودمان است و خیلی راحت تر به دستمان میرسد، پرداخت میکنند.
یکی از با کیفیت ترین پتوها از نظر واردکنندگان پتوهای ایرانی و کسانی که در خارج از ایران از این پتو استفاده کرده اند؛ پتوهای نوبافت شادیلون هستند.
این پتو در کشور خودمان نیز مورد تأیید تمام مصرف کنندگان خود بوده است. دلیل آن نیز بسیار واضح است؛ قطعاً کالایی که کیفیت بالایی داشته باشد، همه انسان ها در هر کجای دنیا که باشند، به سرعت متوجه با کیفیت بودن آن میشوند. پتوهای شادیلون به دلیل همین کیفیت بالا یکی از پر بازده ترین پتوهای صادراتی ایران بوده اند.

قیمت مناسب پتو

قیمت مناسب پتو

بدون شک قیمت یکی از فاکتورهای اساسی برای خریداران است. شاید اکثریت ما بعد از کیفیت در مورد هر کالایی که میخریم، به قیمت آن توجه کنیم.
همانطور که گفتیم تناسب قیمت با کارایی که یک محصول برای ما دارد، در انتخاب آن محصول برای خرید دارای اهمیت زیادی است. قطعاً هیچ یک از شما کالایی که کارایی زیادی برایتان نداشته باشد را در ازای پرداخت هزینه زیادی نمیخرید. پتوهای ایرانی با وجود داشتن کیفیت بالا، با قیمت هایی مقرون به صرفه در اختیار خریداران خود قرار میگیرند.
اگر فقط یک بار برای خرید پتو به فروشگاه یا سایتی مراجعه کرده باشید، حتماً متوجه شده اید که پتوهای ایرانی در مقایسه با پتوهای خارجی قیمت مناسبی دارند.
پتوهای شادیلون نیز یکی از بهترین پتوها از لحاظ قیمت هستند. مجموعه شادیلون محصولات زیادی را در حوزه نساجی تولید میکند. تولیدات این مجموعه فقط منحصر به پتو نیست. این مجموعه برای تمامی محصولات خود قیمت خیلی مناسبی تعیین کرده است. مجموعه ما نیز که نمایندگی فروش محصولات شادیلون را دارد، پتوهای شادیلون را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان محترم خود قرار میدهد.
قطعاً خرید پتو با قیمت مناسب و کیفیت خیلی خوب از سمت هر کسی مورد استقبال قرار میگیرد. مخصوصاً کسانی که برای صادرات پتو شادیلون را خریداری میکنند، چون تعداد سفارش آنها بالاست از تخفیفات ویژه ای نیز بهره مند خواهند شد. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ماشینی انواع پتو شادیلون برای صادرات با مجموعه ما ارتباط بگیرید.

زیبایی و تنوع طرح های پتو

زیبایی و تنوع طرح های پتو

نقش و نگارهایی که پتوهای شادیلون را زینت داده اند، همگی بسیار زیبا و زنده هستند. هنگامی که شما به پتوهای شادیلون نگاه میکنید، زنده بودن تصاویر و زیبایی آنها شما را به وجد می آورد.
پتوهای شادیلون با طرح های زیبایی که دارند جزو آن دسته از پتوها که روان شناسان برای استفاده زمان خواب توصیه میکنند، قرار میگیرند. روانشناسان معتقدند که استفاده از پتوهایی که طرح های نامناسب، درهم و شلوغ یا ترسناک دارند، اصلاً مناسب خواب نیستند؛ چراکه ذهن شما را آشفته خواهند کرد.
علاوه بر زیبایی، تنوع طرح پتوهای شادیلون نیز زیاد است. بدین ترتیب محصولات این مجموعه میتواند با اکثر سلیقه ها سازگار باشد.
جالب است بدانید طی تحقیقاتی، طرح ها و مدل هایی که بیشتر مورد پسند مردم کشورهای واردکننده پتوهای ایرانی هستند، به تولیدکنندگان و طراحان پتوها اعلام شده است. طی انجام این کار تولیدکنندگان با سلایق بیشتر آشنا شده و پتوهای صادراتی خود را میتوانند با طرح و رنگی مناسب سلایق مردم کشور هدف تولید کنند.

تنوع رنگ بندی پتو

تنوع رنگ بندی پتو

رنگ یکی از فاکتورهایی است که میتواند حتی با کیفیت یک محصول از نظر اهمیت در خرید برابری کند. ممکن است کالایی کیفیت بی نظیری داشته باشد، اما فقط به دلیل اینکه رنگ مورد علاقه شما را ندارد، از خرید آن منصرف شوید.
اینجاست که اهمیت رنگ را بیشتر و بهتر متوجه میشویم.
پتوهای شادیلون با رنگ بندی متنوعی که دارند، دل تمام خریداران را میربایند.
هر یک از طرح های پتو شادیلون با رنگ های متنوع و جذاب تولید میشوند تا تنوع طرح و تنوع رنگ در کنار یکدیگر دست مشتریان را برای خرید باز بگذارنند.
برخی از پتوهای شادیلون برای آن دسته از افرادی که تمایلی به استفاده از پتوهای طرح دار ندارند؛ به صورت تک رنگ و بدون طرح خاصی تهیه میشوند.

گل برجسته بودن پتو

گل برجسته بودن پتو

تا چندین سال قبل همه پتوها به صورت ساده تولید میشدند و اصلاً پتوی گل برجسته وجود نداشت، اما در سال های اخیر پتوهای گل برجسته سبقت چشمگیری از پتوهای معمولی در فروش و تولید گرفته اند.
در واقع گل برجستگی پتو را زیباتر و دیدنی تر نشان میدهد.
انواع مختلف پتوهای شادیلون هم به صورت گل برجسته و هم به صورت معمولی تولید میشوند. به واسطه استقبال و تقاضایی که مشتریان برای هر مدل گل برجسته یا معمولی از پتوهای شادیلون داشته باشند، تولیدات آنها متغیر خواهد بود.
ولی به طور کلی هم نوع معمولی و هم نوع گل برجسته پتوهای شادیلون برای صادرات فروش بالایی داشته اند.

وزن و ابعاد پتو

وزن و ابعاد پتو

وزن و ابعاد مناسب شاخصه های مهمی در خرید و صادرات پتو هستند.
وزن پتو بسته به نیازی که ما پتو را برای آن خریداری میکنیم، اهمیت پیدا میکند. مثلاً در مورد پتوهای مسافرتی دوست داریم که پتوی ما سبک و راحت باشد. در مورد وزن پتوهای یک نفره و دو نفره وزن پتو به سلیقه و عادت افراد بر میگردد. بعضی ها دوست دارند یا عادت دارند که از پتوهای سنگین استفاده کنند. بعضی ها نیز برعکس بیشتر تمایل به استفاده از پتوهای سبک تر دارند.
پتوهای مسافرتی شادیلون خیلی سبک هستند که جا به جایی آنها را برای شما بسیار راحت میکند. پتوهای یک نفره و دو نفره نیز هم به صورت سنگین و هم با وزنی معمولی و سبک تولید میشوند که هر فردی بنا بر سلیقه و نیاز خود میتواند آنها را خریداری کند. وزن انواع پتوهای شادیلون یک نفره از 1.8 کیلوگرم شروع میشود و تا 2.5 کیلوگرم است. وزن پتوهای دو نفره شادیلون نیز از 2.5 کیلوگرم شروع و تا 3.6 کیلوگرم برای هر مدل متفاوت است.
ابعاد پتوهای شادیلون نیز برای هر مدل متفاوت است. مثلاً ممکن است بین ابعاد مختلف پتو های شادیلون یک نفره حدود ده یا بیست سانتی متر تفاوت وجود داشته باشد؛ اما چیزی که واضح است پتوهای شادیلون یک نفره برای پوشاندن یک نفر و دو نفره برای پوشاندن دو نفر به طور کامل مناسب هستند.
ابعاد یک نفره پتوهای شادیلون 160 در 220 سانتی متر مربع یا 140 در 220 سانتی متر مربع و پتوهای شادیلون دو نفره 195 در 225 سانتی مترمربع یا 220 در 240 سانتی متر مربع است.
برای اطلاع از انواع مختلف پتوهای شادیلون، وزن و ابعاد هریک از مدل ها میتوانید با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

الیاف پتو

الیاف پتو

پتوها با الیاف متفاوتی تولید میشوند. در گذشته فقط از پشم و پنبه برای تولید پتو استفاده میشد، اما امروزه با تولید انواع متفاوتی از الیاف، قابلیت تولید پتو با الیاف متفاوت نیز فراهم شده است.
در این بین تولیدکننده ها و خریداران بسیاری هستند که الیاف پلی استری را میپسندند.
الیاف پلی استری یکی از گرم ترین الیافی هستند که میتوان برای تهیه پتو استفاده کرد. پتوهای شادیلون نیز با استفاده از الیاف پلی استر مرغوب و با کیفیت تهیه میشوند.

نرمی و لطافت پتو

نرمی و لطافت پتو شادیلون

همه ما در خرید لوازمی که با پوست ما در ارتباط هستند؛ به نرمی و لطافت آنها توجه زیادی میکنیم. مثلاً برای خرید لباس اصلاً لباسی که پارچه زبر و خشن دارد را نمیخریم، چون معتقدیم پوست بدن ما را اذیت میکند. برای پتو نیز چون با بدن ما ارتباط مستقیم دارد، همین گونه است. یکی از عواملی که به شدت در فروش پتو نقش دارد، میزان نرمی و لطافت آن است.
پتوهای نوبافت شادیلون با لطافت بالای خود نظر بسیاری از مشتریان ایرانی و خارجی را به خود جلب کرده و خود را در صدر جدول فروش قرار داده اند.

ضد حساسیت بودن پتو

ضد حساسیت بودن پتو شادیلون

همه ما قطعاً از اینکه برای ما حساسیت به وجود بیاید، فراری هستیم. حتی برای کوچک ترین حساسیت هایی که داریم نیز دارو میخوریم. پتو چون با بدن ما ارتباط مستقیم دارد، اگر ضد حساسیت نباشد، میتواند برای ما مشکلاتی در این زمینه به وجود آورد.
یکی از خواص الیاف پلی استر این است که حساسیت ایجاد نمیکنند. این نیز یکی از دلایلی است که تولیدکنندگان استفاده از الیاف پلی استری را برای تولید پتوهای خود ترجیح میدهند. پتوهای شادیلون نیز که از این الیاف تولید شده اند، هیچ گونه حساسیتی برای فرد ایجاد نمیکنند.

بسته بندی مناسب پتو

بسته بندی مناسب پتو شادیلون

بسته بندی مناسب و زیبا خود یکی از عواملی است که مشتری را جذب خود میکند. حال اگر این بسته بندی با کیفیت هم باشد، تأثیر بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت. بسته بندی با کیفیت و مناسب پتو هم جلوی ایجاد آسیب برای پتو را میگیرد و هم جا به جایی آن را راحت تر میکند. پتوهای شادیلون این ویژگی را به خوبی دارند. بسته بندی آنها زیبا، بادوام و مناسب است. بسته بندی با کیفیت در مورد پتوهای صادراتی اهمیت دوچندانی دارد. چون پتوهای صادراتی زیاد در جا به جایی هستند.

مراکز عرضه انواع پتو شادیلون برای خرید صادراتی

مراکز عرضه انواع پتو شادیلون برای خرید صادراتی

همانطور که اول مطلب توضیح دادیم، این پتوها با کیفیت و ویژگی های فوق العاده ای که دارند توسط نمایندگی ها و مراکز زیادی عرضه میشوند که مجموعه ما نیز یکی از آنهاست. شما میتوانید برای خرید انواع پتوهای شادیلون جهت صادرات با ما ارتباط بگیرید.
کارشناسان ما تمام نکات و راهنمایی های لازم را جهت خرید و فروش صادراتی پتو در اختیار شما قرار میدهند. همچنین قیمت ماشینی انواع پتو شادیلون برای خرید صادراتی که از جانب مجموعه ما در اختیار شما قرار داده میشود، بسیار مناسب و همراه با مزایا و تخفیفات ویژه خواهد بود.

0

  1. خرید پتو برای صادرات به چند صورت امکان پذیر است. اگر شما در این زمینه فعالیت دارید، میتوانید با قیمت ماشینی انواع پتو شادیلون برای خرید صادراتی آشنا شده و انواع پتوهای صادراتی را به صورت حضوری یا غیر حضوری از مراکز عرضه پتو خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما