قیمت پتو شادیلون مدل روشا

آیا از قیمت پتو شادیلون مدل روشا اطلاعاتی دارین؟ آیا از مشخصات این محصول آگاهی دارید؟ آیا می دانید کارخانه تولید پتو شادیلون مدل روشا کجاست؟

چه چیزی میتواند بهتر از این باشد که هنگام خرید یک کالا، در کنار هزینه ای که میکنید بهترین و درجه یک ترین محصول را تهیه کنید؟ و این اتفاق تنها زمانی رخ میدهد که کالای مورد نظرتان توسط یک شرکت با تجربه و بروز انجام شود. گروه تولیدی و صنعتی شادیلون را افرادی پایه گذاری کرده اند که دانش آموخته رشته نساجی هستند و این شرکت اکنون ۳۰ سال تجربه دارد و شامل کارخانه های مشهد نخ، شادیلون و نوبافت شادیلون است.

پتو شادیلون روشا
حتما به خوبی میدانید که برای تولید یک پتو با کیفیت نیاز به خط تولید نخ به صورت پیشرفته و درجه یک است و سپس خط تولیدی که بتواند انواع پتوها را با بهترین روش های روز دنیا ببافد و در نهایت هزینه نگهداری از این دستگاه ها و حقوق کارکنان از فروش محصولات به دست خواهد آمد. اگر ویدیوهای تولیدات انبوه پتوها را دیده باشید، بخش های مختلف آن پیچیدگی های خاص خودش را دارد که نیازمند دانش افراد متخصص و تجهیزات است، این حجم از مرغوبیت و زیبایی در حین تولید محصولات، علم و سرمایه را همزمان نیاز دارد.
این شرکت همواره سعی میکند در کنار ارائه بهترین کیفیت، نازل ترین قیمت را با گرفتن سود کمتری ارائه کند. محصولات آنها تنوع فراوانی دارند و کارخانه در شهر مشهد کار میکند. در صورتی هزینه خرید شما در خرید تکی یا عمده کمتر میشود که به فروشگاه های کالای خواب معتبر رجوع کنید یا سایت های معروفی مانند دیبافت را در گزینه خرید خودتان بگنجانید تا قیمت پتو شادیلون را منصفانه تر از جاهای دیگر پرداخت کنید و مطمئن باشید واسطه ها در مسیر خریدتان قرار ندارند.

ویژگی های پتو شادیلون مدل روشا

ویژگی های پتو شادیلون مدل روشا

پتوهای شادیلون در ابتدای کار انواع مختلفی دارند که یکی از آنها پتو شادیلون مدل روشا است و به دلیل ویژگی های با کیفیتش جزء محصولات پر فروش کارخانه شادیلون است. این پتو از جنس پلی استر ساخته شده است و نخ های آن هم به صورت با کیفیتی توسط خود کارخانه تولید میشوند، وزن این پتو ۲۳۰۰ گرم است و ابعاد آن ۲۲۰ در ۱۴۰ سانتی متر است.
این پتو از قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی در دمای ۳۰ درجه سانتی ‌گراد را پشتیبانی میکند و در صورت آلودگی یا نیاز میتوان بدون نگرانی از تغییر کیفیت و یا آسیب به نوار دوخته شده دور آن، به وسیله ماشین لباسشویی یا به صورت دستی آن را شست. البته یکی از روش ها برای تمیز کردن پتو سپردن آنها به خشک شویی است. از طرفی جنس این پتو بسیار لطیف است و ایجاد حساسیت هم نمیکند. در کنار تمامی این موارد فروش پتو شادیلون با قیمت مناسبی صورت میگیرد که آن را به انتخاب خوبی برای خرید پتو تبدیل میکند.

سایز پتو شادیلون مدل روشا یک نفره

سایز پتو روشا یک نفره

دانستن سایز پتو کمک زیادی به انتخاب صحیح تر خریدار میکند. در ابتدا باید تصمیم گرفت نیاز ما پتو یک نفره است یا دو نفره، پتو روشا شادیلون در ابعاد ۱۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با وزن ۲۳۰۰ گرم بافته میشود که وزن آن با قرار گیری در بسته بندی ساک دار به ۲۵۰۰ گرم در مدل تک نفره خودش میرسد.

انواع مدل های پتو شادیلون

انواع مدل های پتو شادیلون

هیچ کارخانه پیشرفته ای در زمینه بافت پتو نیست که چندین مدل پتو را در رنگ ها و طرح های مختلف عرضه نکند. شرکت ها محصولات خود را با توجه به جنس و کارایی آنها دسته بندی میکنند تا مخاطب را در بازار خرید سر در گم نکنند و عرضه و فروش راحت تر شود. کارخانه شادیلون هم از این ماجرا مستثنی نیست و انواع مختلفی از پتو را تا به حال عرضه کرده است، این مدل ها عبارتند از پتو شادیلون مدل چیکا، پتو روشا، پتو آیلار، پتو نیکا، پتو دیاموند، پتو تیسا و پتو پایا که پتوهای مسافرتی هستند و پتو اتیس گل برجسته که این محصولات در حالت های ساده، گل برجسته و تک رنگ و با طراحی های مختلفی بافته میشوند.
از نظر کاربرد هم پتو شادیلون دونفره، پتو تک نفره، پتو نوزادی، پتو نوجوان، پتو جوان و پتو مسافرتی را عرضه میکند که در اصل برای هر نیازی پتو بافته است. جالب است بدانید این تقسیم بندی ها بسیار دقیق انجام شده اند، برای مثال پتو چیکا دقیقا مانند نیکا است، اما تفاوت بزرگی دارد. پتو چیکا 5/1 برابر نیکا کیفیت بیشتری دارد.

پتو شادیلون
شاید بگویید برای چه پتویی با کیفیت کمتر هم تولید میشود؟ در حقیقت ممکن است در مواردی نیاز به پتوهای بسیار با قیمت پایین و مناسب تری باشد و این موضوع حتی با خرید عمده هم امکان پذیر نباشد، پس شرکت شادیلون پتو نیکا را هم تولید کرده تا با قیمت بسیار پایین تری جوابگوی این دست از موارد باشد. در راستای بالا بردن قدرت خرید خریدارهایی که نیازمند فاکتور مهم قیمت پایین هستند، علاوه بر پتو نیکا پتو دیاموند هم میتواند گزینه بسیار خوبی باشد، به دلیل فروش عمده از درب کارخانه این پتو قیمت مناسبی دارد و در طرح ها و نقش های فوق العاده ای عرضه میشود.

مراکز فروش پتو شادیلون مدل روشا

مراکز فروش پتو شادیلون مدل روشا

تا به حال هرچه گفتیم از با کیفیت بودن پتو تک نفره روشا بود، اما مسئله توزیع پتوهای شادیلون هم مطرح است. نمیشود تنها کالای با کیفیتی ساخت و فرصت های عالی بازارهای شهرهای مختلف ایران را از دست داد بنابراین امروزه فروشگاه های کالای خواب در سراسر ایران با توجه به میزان محبوبیت محصولات شادیلون مدل روشا این محصول را هم در کنار پتوهای دیگر شادیلون عرضه میکنند.

صادرات پتو شادیلون
فروش پتو شادیلون به ایران محدود نمیشود و در کشور عراق هم به دلیل کیفیت خوبی که دارد بازار پر رونقی پیدا کرده است. این محصول باعث ایجاد کار خوبی هم شده است، زیرا پتوها از کارخانه شادیلون در مشهد بارگیری میشوند و از طریق مرزهای باشماق، شلمچه و مهران به عراق صادر میشوند. پس خیالتان از بابت تهیه پتو شادیلون مدل روشا در ایران راحت باشد؛ زیرا تولید انبوه آن به گونه ای است که نه تنها جوابگوی نیاز داخل است، بلکه صادرات آن هم سالانه مقدار قابل توجهی دارد. در ضمن با وجود سایت های معتبر فروش پتو میتوان به راحتی سفارش خود را ثبت کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما