مراکز توزیع پتوی شادیلون کودک

خریداران پس از جست و جو و از این فروشگاه به آن فروشگاه رفتن میتوانند مراکزی را پیدا کنند که عرضه کنندگان ویژه ای هستند و خریداران میتوانند از آنها پتو دلخواه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنند. عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکت های بازرگانی، شعبه های رسمی و نمایندگی های شرکت تولید کننده آنها ارائه میشود. فروش جزئی و تکی پتو شادیلون کودک، پتو گلبافت قم، پتو سربازی نمدی و… در فروشگاه های مختلف سطح کشور ارائه میشود. مراکز توزیع پتوی شادیلون کودک و دیگر انواع در سراسر شهرهای کشور موجود هستند.

آشنایی با نکات کلیدی در خرید انواع پتو

آشنایی با نکات کلیدی در خرید انواع پتو

برای خرید یک پتوی خوب و مرغوب باید به نکات مختلفی توجه کرد زیرا پتو از جمله کالاهایی است که در طول شبانه روز به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد و باید ویژگی های خوب و مطلوبی داشته باشد. امروز با توجه به تنوع زیاد پتوها در بازار برای خرید، سردرگمی خاصی ایجاد میشود و از بین آن همه طرح و رنگ به سختی میتوان تصمیم نهایی را گرفت و در یک نگاه کلی میتوان گفت که ویژگی یک پتو خوب این است که پرزهای آن دارای استقامت متعادل باشند و با یک کشش ساده با دست، از پتو جدا نشوند. پرزهای آن به گونه ای باشد که اگر فشار دهیم سریع به حالت قبل برگردد. ضخامت آن متناسب با وزن آن است مثلا برای خرید پتو سربازی نمدی به دلیل جنس خاص خود در این زمینه باید توجه قابل قبولی را کرد. تراکم پرزها در همه قسمت های پتو یکسان و یکنواخت بوده و زمینه پتو از لا به لای پرزها دیده نمیشود. رنگ آن در همه قسمت ها یکسان باشد و اختلاف نداشته باشد. اندازه چهار گوشه و اضلاع آن یکسان و منظم است. دوردوزی آن سالم و رنگ آن متناسب با زمینه پتو است. اما در نگاهی ریزبینانه تر و جزئی تر میتوان به مواردی دیگر نیز تحت عنوان ویژگی های یک پتو خوب اشاره نمود از جمله اینکه آرم و نشان استاندارد داشته باشد، قیمت متناسب با کیفیت داشته باشد، به خوبی گرما را در خود حبس کند، نرم و لطیف باشد، دارای جنس با دوام و مرغوب باشد، حساسیت های پوستی و تنفسی ایجاد نکند، وزن آن متناسب باشد، دارای طرح زیبا، خلوت و جذاب باشد، قابلیت شست و شو دستی و ماشینی را داشته باشد، دارای رنگ دلنشین باشد چراکه از نظر روان شناسی پتو به عنوان کالایی مورد نیاز برای خواب، باید رنگ و طرحی زیبا و آرامش بخش داشته باشد تا خوابی راحت و آسوده داشته باشیم، اندازه آن مناسب قد فرد و مکان مورد استفاده باشد. مثلا اگر قرار است پتو را به عنوان روتختی نیز استفاده کنید باید سایز آن را در نظر بگیرید، ثبات رنگ و اندازه را پس از شست و شو داشته باشد، مراکز توزیع پتو شادیلون کودک برای کودکان پتوهایی تولید که دارای رنگ های شاد و مفرح و فاقد طرح حیوانات ترسناک و شخصیت های کارتونی خشن باشد، رنگ آن متناسب با سایر بخش های اتاق خواب و دکوراسیون اتاق خواب باشد.

توضیحاتی درباره پتوی کودک

توضیحاتی درباره پتوی کودک

نوزادی که تازه پا به این دنیا گذاشته از هر نظری بسیار حساس است و نیاز به آرامش دارد چراکه آرامش نوزاد در روزهای آتی زندگی او نیز تأثیر بسزایی میگذارد. یکی از عوامل مهم تأثیرگذار در آرامش نوزاد خواب او است چراکه نوزاد در روزهای اول زندگی تقریبا نود% شبانه روز را در خواب به سر میبرد. برای خواب خوب نوزاد باید نکات زیادی را در نظر گرفت که یکی از این نکات جای خواب او است. این آرامش در طول زندگی برای هر انسانی نیاز است و کودکان و نوجوانان هم نیاز به این خواب آرام دارند. برای یک خواب خوب نیاز به یک پتوی خوب و نرم نیز است. به همین دلیل پتوهای متفرقه و بسیار مختلفی برای نوزادان، کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان تولید و در بازار موجود است. برای گروه های سنی مختلف مدل های متنوعی در رنگ ها و طرح هایی مناسب سن و جنسیت آنها عرضه میشود که از نظر سایز هم دارای استاندارد لازم برای هر سن است. به دلیل تأثیرگذاری خواب بر روی روحیه بچه ها باید رنگ ها و طرح های این نوع پتوهای جذاب، زیبا و آرامش بخش باشد به همین دلیل هم به صورت تک رنگ در رنگ های خوشگل و مفرح تولید میشوند و هم به صورت طرح دار. طرح های مورد نظر به وسیله پیشرفته ترین دستگاه های چاپ بر روی پتو مورد نظر ایجاد میشوند. پتو مورد نیاز برای بچه ها در مدل های ژله ای، پشمی، مسافرتی، سه بعدی، برجسته و… تولید میشوند. طرح ها و نقش هایی که برای انواع پتو بچگانه و به خصوص پتو دخترانه مورد استفاده قرار میگیرند بسیار متنوع و زیبا هستند. برای انتخاب این نقوش سعی شده تا از شخصیت های ترسناک و خشن به هیچ عنوان استفاده نشود. بهترین رنگ برای پتو دخترانه رنگ های لیمویی، گلبهی، یاسی و… است و برای پتوهای پسرانه رنگ های آبی، بنفش، کرم، زرد و… که البته بهتر است متناسب با سیسمونی یا دکوراسیون اتاق خواب فرزند عزیزتون باشد. مراکز توزیع پتو شادیلون کودک و دیگر مراکز طرح ها و جنس های مختلفی از جمله پتو گلبافت قم و دیگر نمونه ها را برای شما خریداران محترم ارائه میدهند.

آشنایی با مراحل تولید پتوی نرمینه عمده

آشنایی با مراحل تولید پتوی نرمینه عمده

تولید پتودر تولیدی پتو شادیلون، پتو گلبافت قم و دیگر تولیدی ها مانند تولید انواع مختلفی از محصولات دیگر دارای مراحل مختلفی است که در نهایت کیفیت محصول را تضمین میکنند.
1. مرحله ریسندگی: در ابتدای کار الیاف مورد استفاده برای تولید پتو به نخ تبدیل میشوند خواه الیاف طبیعی باشند یا مصنوعی
2. مرحله بافندگی: بافت آن در دو قسمت بافت زمینه و بافت پرزها انجام میشود. پس از بافت محصول تولیدی توسط دستگاه برش، در وزن و سایز مورد نظر بریده میشود و آماده مرحله بعد میشود.
3. مرحله چاپ: در این مرحله قسمت پرزدار پتو توسط دستگاه چاپ و شابلون های مورد نظر با توجه به ابعاد دو نفره، یک نفره، نوجوان، کودک و نوزاد طرح مورد نظر بر روی آن چاپ میشود و بعد از آن تثبیت رنگ میشود. بعد از آن با آب گرم و مواد شوینده پتو شست و شو داده میشود و در نهایت نرم کننده زده و آبگیری شده و در دستگاه خشک کن خشک میشود
4. مرحله تکمیلی: در این مرحله قسمت پشتی پتو که دارای پرز کوتاه یا فاقد پرز است به وسیله دستگاه پرزگیری و سپس برای استحکام آن نخ ها تاب داده میشوند و در نهایت با توجه به سایز پتو و کیفیت آن درجه بندی ودور دوزی میشود.
5. مرحله نهایی بسته بندی: در این مرحله با توجه به درجه بندی پتوها بر اساس کیفیت از جمله نظم دوخت و طرح و… در بسته بندی های مختلف قرار گرفته و آماده ارسال میشود.

مراکز توزیع پتوی شادیلون کودک

فروش مستقیم پتوی شادیلون کودک

فروش مستقیم پتوی شادیلون کودک در مراکز توزیع پتو شادیلون کودک و دیگر مراکز فروش انجام میشود. فروش مستقیم دارای مزایای بسیاری از جمله قیمت مناسب تر، کنترل کیفی محصول راحت تر، سود و فروش بیشتر و… است. این فروش مستقیم هم به صورت کلی و هم به صورت جرئی انجام میشود. در فروش مستقیم قیمت ها با فروش غیر مستقیم متفاوت است و مناسب تر محاسبه میشود و خریدار محترم برای کسب اطلاعات در این زمینه از جمله قیمت پتو یک نفره، قیمت پتو شادیلون دو نفره و… میتوانند با کارشناسان فروش مربوطه تماس بگیرند.

176

  1. وقت بخیر
    امکان خرید حضوری هست؟
    قیمت پتوهارو داخل سایت درج نکرده بودین!ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  2. سلام، خسته نباشید
    من برای مغازه خودم ازتون خرید کردم واقعا کیفیت محصولات خوب بود ممنونم ازتون.

  3. سلام روز بخیر به دلیل تأثیرگذاری خواب بر روی روحیه بچه ها باید رنگ ها و طرح های این نوع پتوها جذاب، زیبا و آرامش بخش باشد به همین دلیل هم به صورت تک رنگ در رنگ های خوشگل و شاد تولیدشدنه اند و هم به صورت طرح دار واین تنوع سبب گستردگی مشتری هامیشود زیراتمامی سلیقه هارا دربرمیگیرد.

  4. سلام و روزبخیر باوتوجه به این که کودکان درباره ی وسایل خود بسیار حساس هستن و سلیقه ی خاص خودشون رو دارن تنوع و طرح ها ورنگ ها در محصولات مربوط به کودکان بسیاز حائز اهمیت است ممنون ازشماکه بسیار هنرمندانه وباسلیقه طرح هاو رنگ های مختلف و زیبارو درکنار کیفیت عالی وقیمت مناسب برای کودکان طراحی کردین.

  5. من از این سایت خرید کردم. قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  6. سلام عرض ادب برای ثبت سفارش عمده پتوی بچه حتما باید فرم اطلاعات پر کنم یا می توانم از طریق دیگری مثل واتساپ یا اینستا برای خرید اقدام کنم؟ برای سفارش فقط به صورت اینترنتی باید اقدام کنم یا امکان مراجعه ی حضوری برای شما وجود دارد؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. سلام خوبین کودکان بسیارحساس ولطیف هستند وبایدپتوی خواب انها جنس مرغوب و نرمی داشته باشدومتناسب باپوست حساس انها باشدپتوی شادیلون کودک این ویژگی ها رادارد

  8. سلام خدا قوت پتو های شادیلون کودک دارای کیفیت خوبی می باشد و برای پوست اطفال بسیار مناسب هستند.

  9. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از طرفداران پرو پاقرص شما هستم که همیشه از شما خرید پتو برای مغازه م میکنم.

  10. سلام وقتتون بخیر
    من برای تولید بچه خواهرم از شما خرید کردم و خیلی خوشش امد و کیفیت بسیار بالایی داشت.

  11. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون کودک که بسیار نرم هستند و در طرح های جذاب مورد علاقه کودکان تولید می شوند

  12. باسلام وخسته نباشید پتو شادیلون برای کودکان با طرح های گوناگون و زیبا هدیه خوبی برای بچه‌ها هست و قیمت مناسبی دارد

  13. سلام وقت بخیر
    عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکت های بازرگانی

  14. سلام وقت بخیر
    برای خرید یک پتوی خوب و مرغوب باید به نکات مختلفی توجه کرد زیرا پتو از جمله کالاهایی است که در طول شبانه روز به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد

  15. سلام وقت بخیر
    عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکت های بازرگانی، شعبه های رسمی و نمایندگی های شرکت تولید کننده

  16. سلام وقتتون بخیر
    پتو شادیلون یکی از بهترین پتو هاست که امروزه بسیار استفاده میشود قیمت و کیفیت بسیار خوبی دارد.

  17. سلام وقت بخیر از جست و جو و از این فروشگاه به آن فروشگاه رفتن میتوانند مراکزی را پیدا کنند که عرضه کنندگان ویژه ای هستند و خریداران میتوانند از آنها پتو دلخواه را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنند

  18. من از پتو شادیلون کودک شما برای فرزندم خرید کردم خیلی خوش امد ممنون از سایت خوبتون.

  19. سلام وقت بخیر
    قسمت پشتی پتو که دارای پرز کوتاه یا فاقد پرز است به وسیله دستگاه پرزگیری و سپس برای استحکام آن نخ ها تاب داده میشوند و در نهایت با توجه به سایز پتو و کیفیت آن درجه بندی ودور دوزی میشود.

  20. سلام وقت بخیر من از این بچه های شما برای تجهیز مسعود که واقعاً خیلی خوب بودن بافت خیلی نرمی دارن

  21. سلام وقت بخیر
    ارسال به اراک هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  22. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور نیجریه هم دارید؟

  23. سلام وقت بخیر
    عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکت های بازرگانی، شعبه های رسمی و نمایندگی های شرکت تولید کننده

  24. سلام وقت بخیر من از پتو شادیلون کودک شما سفارش دادم تعداد بالا واقعا راضی بودم عالی هستند موفق باشید

  25. سلام وقت بخیر
    ضخامت آن متناسب با وزن آن است مثلا برای خرید پتو سربازی نمدی به دلیل جنس خاص خود در این زمینه باید توجه قابل قبولی را کرد.

  26. سلام وقت بخیر
    عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید مناسب می باشد و به نرخ کارخانه هم عرضه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  27. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور عراق را را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  28. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور عراق را را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  29. سلام وقت بخیر
    عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکت های بازرگانی است ارسال به تبریز دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  30. سلام خسته نباشید پتوهای کودک آیا کاتالوگ دارد؟ شرایط فروشتون فقط اینترنتی است یا به صورت حضوری هم میشه بیایم

  31. سلام وقت بخیر
    پتو شادیلون کودک در انواع طرح های مختلف در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  32. سلام وقت بخیر
    برای خرید یک پتوی خوب و مرغوب باید به نکات مختلفی توجه کرد زیرا پتو از جمله کالاهایی است که در طول شبانه روز به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد و باید ویژگی های خوب و مطلوبی داشته باشد

  33. عرص سلام وادب میخواستم برایه اینکه شرکت شما برایه هر سن متناسی خودش احترام قائل هست و رنگهایه شادی که در محصول بکار رفته تشکر وبه دیگران هم توصیه خرید کنم

  34. همیشه می خواستم یه سایتی که انقدر جامع وکامل محصولش رو معرفی کنه رو بدونم و اینکه مطهلب بسیار جامف و کلمل بود

  35. سلام انتخاب پتویه کودک بسیار سخت هست وهر کس بنا به هر سلیقه ای برایه خرید ان حساسیت دعرد ولی سایت شما این مشکل را حل کرده وبه راحتی انتخاب راساده کرده

  36. عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکت های بازرگانی، شعبه های رسمی و نمایندگی های شرکت تولید کننده آنها ارائه میشود

  37. سلام وقتتون بخیر
    من از مشتریان دائمی شما هستم خیلی خوش حالم که با شما همکاری می کنم.

  38. سلام وقت بخیر
    برای خرید یک پتوی خوب و مرغوب باید به نکات مختلفی توجه کرد زیرا پتو از جمله کالاهایی است که در طول شبانه روز به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد

  39. سلام وقتتون بخیر
    من بسیار از پتو های شادیلون شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن ممنون از سایت خوبتون.

  40. سلام وقت بخیر
    ضخامت آن متناسب با وزن آن است مثلا برای خرید پتو سربازی نمدی به دلیل جنس خاصی هم دارد

  41. سلام دوتا پتوی کودک میخاستم برای دختر ۵ ساله و پسر ۸ ساله شما فروش دارید؟کجا نمونه هاتونو ببینم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  42. سلام وقت بخیر
    عرضه انواع پتو به طرق مختلفی انجام میشود اما در کل در بازار ایران برای خرید پتو، عرضه عمده از طریق کارخانجات، شرکت های بازرگانی، شعبه های رسمی و نمایندگی های شرکت تولید کننده آنها ارائه میشود.

  43. سلام وقت بخیر
    قصد سفارش پتو های کودک در تعداد بالا را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید قیمت هر پتو شادیلون و ابعاد آن را بفرمایی؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  44. پوست شادیلون کودک خیلی لطیف و حساس است و بهتر است از محصولات با کیفیت بالاتری استفاده کرد که به پوست نوزاد اسیب نرسد.محصولات حوله ای خیلی گزینه مناسبیه

  45. پوست شادیلون کودک خیلی لطیف و حساس است و بهتر است از محصولات با کیفیت بالاتری استفاده کرد که به پوست نوزاد اسیب نرسد.محصولات حوله ای خیلی گزینه مناسبیه

  46. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون در انواع طرح وبرجسته در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود و به اقتصاد کشور هم کمک کرده است.

  47. سلام وقت بخیر
    موجود در رنگ های مختلف در پتوها ی شادیلون کودک بر زیبایی آن ها اثرات زیادی دارد و باعث جذابیت آنها می‌ شود.

  48. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  49. سلالم وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  50. عرض سلام و درود فراوان خدمت تمامی سروران گرامی
    معمولاً نوزادان و بچه های کوچک وسایل خود را زود به زود کثیف می کنند.
    برای شستن پتو های بچه ها استفاده از پتوهای مسافرتی گزینه خیلی مناسبی است .
    زیرا سبک است و به راحتی قابل شستشو می باشد

  51. سلام وقتتون بخیر قیمت پتوهای کودکتون چقدره؟ همین طرح هایی که در سایت هست یا مدل دیگه هم دارید

  52. سلام وقت بخیر پتوکودک رو من از شما خریداری کردم خیلی کیفیت بالایی داشت و زیبا بود و دوخت تمیزی داشت

  53. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که در سایت خوبتون قرار می دهید تشکر کنم خیلی به ما در خرید پارچه کمک می کند ممنون از سایت خوبتون.

  54. فروش جزئی و تکی پتو شادیلون کودک، پتو گلبافت قم، پتو سربازی نمدی و… در فروشگاه های مختلف سطح کشور ارائه میشود.

  55. سلام وقتتون بخیر ببخشید تفاوت قیمت پتوهای کودک با پتوی نوجوان چقدره و برای چه سنی استفاده میشه

  56. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  57. سلام خسته نباشید پتوی کودک من رسید طرحش خیلی زیباعه و مورد پسند دخترم قرار گرفته مرسی

  58. چه کرده دیبا بافت نگار با این پتوی با کیفیت واقعا برای خواب راحت حتما استفاده کنید

  59. سلام خسته نباشید ببخشید پتوهای کودک طرح های دیگه رو هم درسایت قرار بدید تا بتونیم انتخاب کنیم ممنون

  60. پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت

  61. این پتوها که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز مناسبی دارن

  62. شستشوی آن بسیار راحت بوده و خیلی سبک است و از کیفیت زیادی برخوردار است و گرمای مطلوبی دارد

  63. سلام وقت بخیر
    خواستم از بابت خوش قول بودنتون تشکرکنم خیلی زود بارم به دستم رسید. فقط اینبار میخوام اگر بشه باهم به صورت چکی کار کنیم آیا امکانش هست چک ۳۰ روزه بگیرید؟

  64. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش پتو با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

  65. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  66. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید دو روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  67. شب های سرد زمستان می توانند با پتو های گرم و نرم بسیار خوش و عالی و دلنشین سپری بشوند در کنار خانواده ها

  68. با سلام میخواستم تشکر کنم از مجموعه خوبتون پتوهایی که خریداری کرده بودم امروز به دستم رسیدن خیلی زیبا هستند و جنسشون هم عالیه امیدوارم کسب و کارتان سرشار از رزق و روزی باشد

  69. من گرفتم یکم نرمیش کمه، یعنی من فمر میکردم خیلی نرم باشه ولی نیست عادیه، در کل دوستش دارم، سبز قلب قلبی سخت گیر میاد رنگش هم خیلی قشنگه

  70. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  71. پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن،حتی میشه توی مسافرت هم ازشون استفاده کرد چون سایز کوچیک دارند
    پتوی دیبا بافت نگار به دلیل کیفیت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد

  72. برای خرید بهترین انواع پتو باید بهترین و معتبرترین مرکر فروش را در شهر خود شناسایی کنیم

  73. عرض ادب و خسته نباشید به تیم پرانرژی شما که تلاش میکنند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را به بازار عرضه می کنند

  74. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پتو ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  75. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر یاسوج هم دارین ؟

  76. اگر به دنبال پتوی خوب و باکیفیتی هستید می توانید،این پتو را سفارش دهید که دارای رنگ بندی های متنوع و جذابی است همچنین،جنس بسیار نرم و لطیفی دارد

  77. پتو های دولایه در شکل های متفاوتی تولید می شود که عبارت از پتوهای مسافرتی و پتوی نازک .که این پتوهای برای انواع سنین مناسب است

  78. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  79. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  80. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  81. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  82. سلام وقت بخیر
    پتو های یکنفره شادیلون تون واقعا بینظیره میشه با کیفیتی و گرمایی که داره در هر فصلی استفاده کرد

  83. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  84. سلام وقت بخیر
    پتو های شادیلون همیشه بهترین انتخاب برای خرید هستند یکی از دلایل آن ابعاد استاندارد آنهاست

  85. سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم این سایت . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا پتو شادیلون ترب و پتو شادیلون دیوار و پتو شادیلون نی نی سایت . خوش حال میشم که در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنم

  86. امیدوارم اوضاع خوب باشد متشکر از مسائل پرارزشی که درباره پتو ها در سایتتون گفتید. موفق و پیروز باشید

  87. فروشندهای پتو و لوازم خواب این کالاها را به صورت عمده از کارخانه با قیمت ارزانتری می خرند و با فروش آنها با قیمت بالاتر سود می برند

  88. سلام روز خوش
    بسیار عالی بود من از این پرتوها ی نرم برای مغازه ب صورت عمده سفارش دادم واقعا خیلی قیمتاش خوبه

  89. مواد اولیه و متریالی که برای بافت پتوها استفاده می‌شود کیفیت بسیار بالایی داشته و محصول نهایی از زیبایی چشمگیری برخوردار است

  90. سلام وقت بخیر
    پتوها ازین جهت که بخاطر وزن سبک و حجم کم براحتی قابلیت حمل و جابجایی دارند راضی کننده هستند

  91. سلام وقتتون بخیر
    نوزادی که تازه پا به این دنیا گذاشته از هر نظری بسیار حساس است و نیاز به آرامش دارد چراکه آرامش نوزاد در روزهای آتی زندگی او نیز تأثیر بسزایی میگذارد.

  92. سلام و خداقوت
    امروزه پتو ها دارای کیفیت فوق العاده بالایی هستند ‌بسیار نرم و لطیف هستند و گرم کنندگان بالایی دارند نسبت به پتو های قدیم سبک ترند

  93. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  94. سلام وقت بخیر
    این پتو ها انعطاف پذیر، ضد حساسیت هستند و نسبت به قیمت خوبشون کیفیت خوبی دارند
    و در برابر شست و شو مداوم مقاوم هستند ممنون از مطالب مفیدتون

  95. این محصول در نوع برجسته و طرحدار می تواند ضخامت نازکی را داشته باشد که این امر توسط دستگاه های پیشرفته در این صنعت صورت می گیرد
    همواره در انتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید یک پتو خوب می باشد. پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  96. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

  97. سلام وقت بخیر
    مشتریان بتوانند خیلی راحت خرید خود را انجام دهند. پتو های ضخیم الوان وگلدارو نوجوان ونوزادی از مدل های تولیده شده توسط کارخانجات پتو است

  98. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  99. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات و خواستار مذاکره هستم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  100. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم داخل هر بسته چند تعداد پتو است ؟

  101. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  102. سلام وقت بخیر من از این پتو های زیبا خواص سفارش دادم وبسیار راضی هستم
    پتوهای خیلی خوبی هستند کیفیت خیلی بالایی دارند
    یکی از محصولاتی که در کشور ایران به طور بسیار گسترده تولید می شود ؛ انواع پتو ها است

  103. سلام وقت بخیر
    اگر امکانش هست عکس کامل محصولات خود را در اینا برای من ارسال کنید همه پتو هاتون در تنوع و رنگ بندی را ارسال فرمایید

  104. برای خرید یک پتوی خوب و مرغوب باید به نکات مختلفی توجه کرد زیرا پتو از جمله کالاهایی است که در طول شبانه روز به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد

  105. پتو سادیلون می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. این محصول در عین زیبایی و شکیل بودن دارای ویژگی های لازم به جهت استفاده در مسافرت ها می باشد

  106. سلام وقتتون بخیر
    پتوها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد

  107. سلام وقت بخیر
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  108. سلام
    موضوع مهم این است که این پتو به دلیل استفاده از الیاف بسیار مرغوب، دوخت مطلوب و همچنین بافت فشرده آن این خاصیت را دارد که با شستن دردفعات زیاد هیچ تاثیر مخربی برای این پتوها پیش نمی آید

  109. سلام وقتتون بخیر باشه
    مرسی بابت جواب‌های به موقع تون و تیم فروش خوبتون ممنون که زحمت میکشند

  110. سلام وقتتون بخیر
    پتوهادر شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد. من تا به حال چند بار از شما خرید داشتم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  111. سلام وقت بخیر
    پتوها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده

  112. سلام خسته نباشید
    این پتو ها از الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پتوها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  113. سلام وقت بخیر
    کلا برند شادیلون نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتوهاب شادیلون طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

  114. تولیدکنندگان منسوجات پتو به علت اینکه پتو رابطه مستقیم با پوست و موی شما را دارد از الیاف طبیعی برای تولید کردن این کالا استفاده می کنند

  115. سلام

    من برای سیسمونی دخترم پتوی صورتی طرح سفیدبرفی میخاستم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  116. سلام وقت بخیر محصولات از الیاف های مختلفی تولید می شوند و جنس هر کدام با هم متفاوت است، باید محصولات متناسب هر فرد خریداری شود

  117. سلام و درود
    وقت شما بخیر
    میتونید قیمت پتوهای شادیلون کودک رو برام از طریق ایمیل بفرستین
    ممنون میشم ازتون

  118. مرکز تولید پتوی نوجوان شادیلون انواع مختلف پتو را در طرح ها و سایزهای مختلف تولید می کند.

  119. سلام اگر محصول مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید و بار چگونه و در چند روزه کاری تحویل می دهید؟

  120. سلام این محصول برای گروه های سنی مختلف مدل های متنوعی در رنگ ها و طرح هایی مناسب سن و جنسیت آنها عرضه می شود

  121. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  122. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  123. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  124. محصولات که از مجموعه شما خریداری کردم از نظر کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه و خرید خودم واقعا راضیم خسته نباشید میگم به شما تولید کننده گرامی

  125. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش پتو دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

  126. سلام خسته نباشید
    ممنون از پاسخ گویی به موقع تون و پیگیری بار تا زمان تحویل کالای مورد نظر

  127. سلام خسته نباشید
    پتوهااز الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  128. سلام وقت بخیر
    این محصول به لحاظ بررسی های سطح کیفی از بافتی نرم و متراکم تشکیل شده است که گرمای مطلوبی ایجاد می کند، بدین جهت می تواند گزینه ی مناسبی برای چهار فصل سال شناخته شود.

  129. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  130. پتو ها از نظر کاربرد نیز انواع مختلفی دارند. بعضی پتوها مخصوص تخت های دو نفره هستند، برخی پتو ها مخصوص تخت های تک نفره. پتوهای دونفره خیلی کاربردی هستند

  131. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف این پتو هارو زیاد شنیده بودم و دیدم که تو این سایت قیمت خوبی دارند و سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده

  132. سلام وقت بخیر ببخشید پتپی نوجوان طرح مسی یا رونالدو دارید؟؟؟ ارسال به شهر مریوان هم دارید؟

  133. برای خرید یک پتوی خوب و مرغوب باید به نکات مختلفی توجه کرد زیرا پتو از جمله کالاهایی است که در طول شبانه روز به طور مکرر مورد استفاده قرار میگیرد

  134. وقت بخیر
    امکان خرید حضوری هست؟
    قیمت پتوهارو داخل سایت درج نکرده بودین!ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  135. سلام وقت بخیر
    پتو های شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

  136. سلام عرض ادب پتو سربازی نمدی به دلیل جنس خاص خود در این زمینه باید توجه قابل قبولی را کرد. تراکم پرزها در همه قسمت های پتو یکسان و یکنواخت بوده و زمینه پتو از لا به لای پرزها دیده نمیشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما