مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره

تعداد کمی از محصولات به اندازه پتوهای پوست گوسفند شگفت انگیز هستند. چه نوع پتوهای دیگری میتوانند نرمی و راحتی ابری را ارائه دهند و در عین حال شیک و باکلاس باشند؟ خرید پتو گوسفندی از مرکز عرضه پتو گوسفندی تک نفره میتواند، تجربه یک خواب آرام و لذت بخش را برای شما فراهم کند. بنابراین جای تعجب نیست که تقاضا برای پتو گوسفندی تک نفره، در طول سال ها به طور چشمگیری افزایش یافته است. به غیر از لمس نرم و باورنکردنی آنها، خوابیدن روی پتو گوسفندی چه فواید دیگری دارد؟

مشخصات راهنمای انتخاب پتو گوسفندی

مشخصات راهنمای انتخاب پتو گوسفندی

در راستای خرید پتو گوسفندی تک نفره، میبایست با مشخصات راهنمای انتخاب پتو گوسفندی کاملا آشنا باشید. به این ترتیب میتوانید یک انتخاب عالی را رقم بزنید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های پتو گوسفندی اشاره میشود. چگونه پتوهای گوسفندی واقعی را تشخیص دهیم؟
برای استفاده حداکثری از پتو گوسفندی باید بدانید که چگونه پتوهای پوست گوسفند اصل را تشخیص دهید. در اینجا چند راه وجود دارد که میتوانید بررسی کنید که آیا پتوهای گوسفندی اصلی هستند یا خیر.
– پشم از پتو گوسفندی جدا نمیشود: اولین کاری که میتوانید انجام دهید این است که یک الیاف پشم را بگیرید و به آرامی آن را بکشید. اگر پوست به درستی دباغی شده باشد، پشم نباید از پوست جدا شود. سپس به گلوله از نزدیک نگاه کنید، پوسته پتوهای گوسفندی اصلی باید شبیه رنگ پشم باشد. اگر در جایی که پشم به آن چسبیده شده، یک لایه پشتی توری دیدید، این نشانه واضحی است که پوست گوسفند واقعی نیست، زیرا به جای پوست گوسفند واقعی، پشتی دوخته شده را نشان میدهد.

مشخصات راهنمای انتخاب پتو گوسفندی
– الیاف پشم را تست کنید: الیاف پشم واقعی انعطاف پذیر هستند، بنابراین باید بدون شکستگی خم شوند. برای آزمایش این، یک الیاف پشمی را بکشید و ببینید که آیا بعد از رها کردن آن کشیده میشود یا به شکل اولیه خود باز میگردد. اگر به شکل اولیه خود برگردد، اصل است. اگر اینطور نیست، به این معنی است که شما یک خز مصنوعی روی دستان خود دارید.
– کیفیت عایق را آزمایش کنید: یکی دیگر از روش ‌های آسان برای برای تشخیص پتو گوسفندی، ریختن کمی آب روی آن است. اگر اصل باشد، باید تا حدودی خشک یا گرم باشد، اما اگر مصنوعی باشد، احساس سردی میکند. این به این دلیل است که پشم واقعی آب را دفع میکند.
– بررسی کیفیت پتو گوسفندی: در راستای بررسی کیفیت پتو گوسفندی، باید گفت که نرمی و لطافت آن بر روی پوست، مهم ترین شاخصه است. پوست گوسفند طبیعی حاوی لانولین است که یک مرطوب ‌کننده طبیعی است. در نتیجه باعث می‌شود پشم در تماس با پوست شما بسیار انعطاف ‌پذیر و کشسان باشد. بنابراین، پتوی گوسفندی تک نفره به ویژه پتوی گوسفندی سورمه ای با کشش، کشیدن یا فشار دادن روی پوست شما استرس ایجاد نمیکند.

مشخصات راهنمای انتخاب پتو گوسفندی
– پتوهای پوست گوسفند نمیریزند، چون روی چرم دوخته میشوند: بر خلاف خز مصنوعی، پتوی پشم بره بافته نمیشود و سپس با برس تمیز و جلا داده میشود تا ظاهری اصیل و طبیعی به آن بدهد. با توجه به نحوه تولید پتوی پشم گوسفندی، عدم توانایی در ریختن آن، پتوی پوست گوسفند را ایمن و ضد حساسیت میکند. دوام و طول عمر از دیگر ویژگی هایی است که پتو گوسفندی از آن برخوردار است. میتواند برای چندین دهه بدون فرسوده شدن یا نیاز به تعمیر، دور انداختن یا حتی تعویض دوام بیاورد. یک پتوی پشم بره حتی در برابر لکه شدن و کثیف شدن بسیار مقاوم است، زیرا زمانی که صحبت از پاکسازی میشود، خودکفا است و به طور طبیعی یک ماده خود بازسازی کننده است.

سایز انواع پتو گوسفندی تک نفره

سایز انواع پتو گوسفندی تک نفره

پتوهای پشم گوسفندی در سایزها و اندازه های مختلف تولید و عرضه میشوند. این پتوها به دلیل نرمی و لطافت بسیار زیادی که دارند، میتوانند برای تمامی افراد از خردسال گرفته تا بزرگسال، لذت بخش باشند. هر فردی در هر سنی ترجیح میدهد شب ها راحت و آسوده بخوابد. بدون تردید، پتوی نرم و لطیف، نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارد. از این رو مشتریان میتوانند، سایز های مختلف پتو گوسفندی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

شرکت فروش پتو گوسفندی تک نفره

شرکت فروش پتو گوسفندی تک نفره

شرکت فروش پتو گوسفندی تک نفره، یکی از عرضه کنندگان این نوع کالاهای خواب لطیف و نرم هستند. شرکت ها معمولا، پتوهای تولید شده خود را به صورت عمده به خرده فروشان عرضه میکنند. در این بین، به دلیل استقبال بی نظیر مشتریان از سراسر کشور، امکان خرید جزئی پتو گوسفندی را به صورت آنلاین و حضوری فراهم آورده اند. شما همچنین میتوانید بر حسب سلیقه و نظر خود، سفارش تولید پتو گوسفندی نوزادی با سایز و اندازه مشخص را بدهید. شرکت فروش پتو گوسفندی تک نفره اقدام به تولید و عرضه پتوهای نرم مطابق میل مشتریان خود خواهند نمود.

مزایای خرید پتو گوسفندی

مزایای خرید پتو گوسفندی

برای حمایت از بدن عالی است و میتوان آن را عملاً در هر جایی برای اهداف پایه یا زیرین و پوشش یا بالشتک استفاده کرد. میتوانید آن را زیر بدن خود استفاده کنید و روی آن بخوابید تا بهتر بتوانید از دردهای بدن خلاص شوید زیرا الیاف پتوی پشم بره وزن شما را به طور مساوی تقسیم میکند. این به این معنی است که فشار روی قسمت های خاصی از بدن شما هنگام دراز کشیدن به شدت کاهش می یابد. با یک پتوی پشمی بره، می‌توانید برای مدت زمان قابل توجهی در همان حالت خواب بمانید، بدون اینکه خسته، رگ به رگ ‌شدگی یا آسیبی به قسمت‌ های آسیب ‌پذیر بدنتان وارد شود، بخصوص اگر مستعد آسیب ‌های جزئی هستید.
استفاده از پتوهای گوسفندی نرم به دلیل فواید مختلف خوابیدن روی پوست گوسفند، واقعاً یک تجربه منحصر به فرد است. چه کسی میدانست که یک پتو میتواند درد بدن شما را کاهش دهد و دمای بدن شما را تنظیم کند؟ بنابراین اگر با دردهای بدن مانند آلرژی های پوستی و سوزش ناشی از پتو خود دست و پنجه نرم کرده اید، پتو گوسفندی، پاسخی برای مشکلات شماست.

0

  1. تعداد کمی از محصولات به اندازه پتوهای پوست گوسفند شگفت انگیز هستند. چه نوع پتوهای دیگری میتوانند نرمی و راحتی ابری را ارائه دهند و در عین حال شیک و باکلاس باشند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما