مشخصات پتوهای کارخانه شادیلون و آدرس دفتر مرکزی فروش

پتوهای کارخانه شادیلون چه مشخصات و چه مختصاتی دارند؟ آیا امکان خرید این محصول از دفتر مرکزی فروش کارخانه است؟ آیا از آدرس این دفتر آگاهی دارید؟

پتوی شادیلون:

پتو شادیلون درجه یک

شادیلون یکی از معتبرترین برندهای پتو است که توسط تولیدکننده های کاردان وارد بازار شده و خریداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. این پتوها به دلیل جنس نخی که دارد، گرمای مناسبی را ایجاد کرده و باعث عرق کردن بدن نمیشود. در تولید پتوهای شادیلون از بهترین الیاف استفاده شده، کیفیت خوب و ماندگاری از ویژگی های ارزشمند این محصول است. پتوهای شادیلون در طرح ها و رنگ های متنوع توزیع میشوند. پتوهای دو نفره، یک نفره، مسافرتی، جوان، نوجوان و نوزادی از جمله انواع پتوهای شادیلون است که هر کدام در رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید شده و هر سلیقه ای را شامل میشود. در ادامه به دو نمونه از انواع پتوهای شادیلون به طور مفصل میپردازیم.

پتو شادیلون نوزادی:

پتو نوزاد شادیلون

 

همان طور که میدانید پوست نوزادان بسیار حساس است، از همین رو لازم است پتویشان جنس نرم و مرغوبی داشته باشد؛ تا پوست نوزادان آسیب نبیند. پتوی نرم و گرم باعث میشود که نوزادان حس خوبی را داشته باشند. از آن جایی که نوزادان بیشتر وقت خود را در رختخواب سپری میکنند، استفاده از پتوی خوب برای نوزادان یک مسئله حیاتی و مهم محسوب میشود. پتوهای شادیلون به دلیل استفاده از الیاف های ارزشمند در تولید آن جنس نرمی داشته و برای نوزادان یک انتخاب خوب به شمار میآید. نسبت به کیفیت مرغوبشان قیمت چندانی هم ندارند، به همین دلیل والدین به طرز چشمگیری از این محصول استقبال کرده اند. در رنگبندی این گونه پتوها دقت و وسواسی زیادی به کار برده شده، چون رنگ ها در روحیه نوزادان تاثیر زیادی دارد و کارخانجات شادیلون تلاش کردند مطابق با روحیه نوزادان از رنگ های شاد و آرامبخش در تولید محصولات خود استفاده کنند.

پتو گلبافت شادیلون:

پتو شادیلون

 

پتوهای گلبافت شادیلون در انواع تک نفره و دونفره با طرح ها و رنگبندی های متفاوت توسط کارخانجات شادیلون عرضه میشود. جنس این پتوها بسیار نرم بوده و پوست افراد را آزار نمیدهد. قیمت پتوها مطابق با طرح، اندازه، جنس و کیفیت پتوها تعیین میشود.

کارخانه پتو شادیلون:

ماه پس از تاسیس وارد فضای رقابتی با کارخانجات دیگر شد؛ توانست به مقامی در میان تولیدکنندگان دست پیدا کند و خواهان محصولات خود را پیدا کند. مشهد نخ و نوبافت شادیلون از شعب این کارخانه هستند. کارخانه شادیلون واقع شده در خراسان رضوی مشهد بوده و شرکت تولیدی صنعتی نوبافت شادیلون در تهران، محله کاووسیه، میدان ونک، مجتمع اداری نوآور واقع شده است. اگر قصد خرید از کارخانه را دارید، اما ساکن شهر مشهد یا تهران نیستید یا اینکه ترجیح میدهید هزینه و وقت خود را صرف خرید حضوری نکنید، می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و در کمترین زمان سفارش خود را جلوی درب منزل تحویل بگیرید. پتوهای با مارک شادیلون نسبت به کیفیت ممتازشان از قیمت مناسبی برخوردار هستند و شما با خرید اینگونه پتوها با هزینه معمولی صاحب یک پتوی عالی خواهید شد.

کارخانه شادیلون

این کارخانجات در سراسر کشور نمایندگی ندارند. نمایندگی پتوی شادیلون در تهران و نمایندگی پتوی شادیلون در یزد دو نمونه از نمایندگی های معروف پتوی شادیلون هستند که در زمینه ارائه خدمات به مشتریان و عرضه پتوهای شادیلون فعالیت خوبی را انجام داده اند. خرید اینترنتی انتخابی مناسب برای خرید پتوهای شادیلون است. زیرا دیگر نیازی به صرف هزینه و وقت برای مراجعه به مراکز فروش نداشته و خیلی راحت میتوانید از سایت های معتبر در زمینه عرضه پتوهای شادیلون خرید کنید. با چند کلیک در بستر اینترنت به کارشناسان ما وصل شده و توسط پرداخت از درگاه های اینترنتی نسبت به خرید اقدام کنید. سایت ما یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش و خدمات است و شما میتوانید پس از تحقیق، با خیالی کاملا آسوده از سایت ما خرید کرده و محصول را جلوی در منزل تحویل بگیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما