شرکت صادراتی پتو لیلیان پریما یزد

پتو لیلیان پریما یزد از جمله پتوهایی است که طرفداران زیادی دارد و همواره افراد زیادی تقاضای خرید این پتوی بی نظیر را دارند. پتو لیلیان پریما یزد علاوه بر اینکه در ایران مورد استقبال افراد زیادی است، در سایر کشورها نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. از این رو این پتو علاوه بر اینکه به شهرهای ایران عرضه میشود، به کشورهای مختلفی نیز صادر میشود.
شرکت دیبافت از جمله شرکت های صادراتی پتو لیلیان پریما یزد است. این شرکت توزیع و پخش پتوی خود را به کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان صادر میکند و از طلایه داران در زمینه صادرات است. همچنین پیشینه و سابقه درخشانی در زمینه فروش اینترنتی و حضوری دارد و از مشتریان زیادی برخوردار است.

مشخصات پتو لیلیان پریما یزد

مشخصات پتو لیلیان پریما یزد

پتو لیلیان پریما یزد توسط بهترین و مجهزترین کارخانه ها و ماشین آلات تولید میشود. این پتو یک برند شناخته شده در جهان است و این مشهوریت آن به دلیل زیبایی و کیفیت این پتو است. پتو لیلیان پریما یزد با استفاده از الیاف مختلفی از جمله طبیعی و مصنوعی تولید میشود. البته امروزه تولیدکنندگان توانسته اند با ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی با یکدیگر بهترین پتو را تولید کنند.
پتو لیلیان پریما یزد به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن ضد حساسیت است. همانطور که میدانید امروزه به دلایل مختلف افراد دچار حساسیت های پوستی هستند و پتو به دلیل اینکه ارتباط کاملاً مستقیمی با پوست بدن انسان ها دارد، باید ضد حساسیت باشد تا مشکلی برای شما ایجاد نکند.
از دیگر ویژگی های بی نظیر این پتو لطافت و نرمی آن است. این پتو وزن بسیار سبک و مناسبی دارد و هنگامی که شما از این پتو استفاده میکنید، هیچ سنگینی را بر روی بدن شما ایجاد نمیکند و باعث کمردرد و درد عضلات شما نمیشود.
این پتو در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید شده است، به گونه ای که شما میتوانید طبق خواسته و سلیقه شخصی خود طرح دلخواه خود را خریداری کنید. همچنین این پتو برای سنین مختلفی از جمله کودکان و نوجوانان طرح های بسیار زیبا و فانتری را طراحی کرده است، به گونه ای که زیبایی این پتوها توجه هر بیننده را به خود جلب میکند.

چه طرح پتویی بخریم

چه طرح پتویی بخریم

همانطور که میدانید پتو از جمله وسایل ضروری است که خرید آن برای هر خانه ای لازم است. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید پتو طرح و رنگ پتو است، اما بسیاری از افراد به این موضوع توجه نمیکنند، در نتیجه در هنگام خرید دچار سردرگمی میشوند. رنگ مورد انتخابی پتو بسیار مهم است و میتواند به یک خواب خوب و آرامش شما کمک کند. بسیاری از متخصصان همواره توصیه میکنند که از رنگ های روشن و ملایم در سرویس خواب خود از جمله پتو استفاده کنید، زیرا این نکته باعث آرامش روان شما قبل و بعد از خواب میشود.
پتوها در انواع طرح های ساده و طرح دار تولید شده اند. بسیاری از افراد طرح های ساده و یک رنگ را میپسندند و ترجیح میدهند از رنگ های ملایم استفاده کنند تا باعث آشفتگی ذهنی شان قبل از خواب نشود. البته افراد زیادی هستند که پتوهای طرح دار را انتخاب میکنند. این پتوها نیز طرفداران زیادی دارند.
همچنین همواره پزشکان و روانشناسان به خانواده ها توصیه میکنند که برای کودکان و نوجوان از پتوهایی با طرح های ترسناک و خشن و رنگ های تند استفاده نکنند، زیرا این موضوع به شدت روی روحیه آنان تأثیر میگذارد و باعث آشفتگی حال آنان میشود. بهتر است برای کودکان و نوجوان بیشتر از شخصیت های فانتزی و کارتونی استفاده شود تا خواب آرامی را برای کودکان دلبندتان رقم بزند.

ویژگی های بهترین انواع پتو

ویژگی های بهترین انواع پتو

همانطور که گفته شد پتوها از جمله ضروری ترین وسایلی هستند که هر فردی باید آنها را خریداری کند. از این رو افراد همواره دغدغه خرید بهترین پتو را دارند. در ادامه ما نکات و ویژگی های بهترین انواع پتو را برایتان بازگو میکنیم تا به طور کامل با ویژگی های بهترین انواع پتو آشنا شوید.
یکی از ویژگی های بهترین پتو، الیاف به کار رفته در آن است. همانطور که میدانید برخی از پتوها در تولید آنها از الیاف مصنوعی یا نایلون استفاده میشود. این پتوها به دلیل اینکه پلاستیک دارند، استفاده مداوم از آنها مشکلاتی را برای افراد ایجاد میکند.
از دیگر ویژگی های یک پتوی خوب، لطافت و نرمی و سبکی آن است. پتویی که از آن استفاده میکنید باید وزن سبک و در عین حال ضخامت مناسبی داشته باشد تا در فصل های مختلف بدن شما را گرم نگه دارد و مانع از ورود هوای سرد به بدن شما شود.
یکی دیگر از ویژگی های این پتو قابلیت شست و شوی آسان آن است. برخی از پتوها به دلیل اینکه کیفیت لازم را ندارند، پس از اینکه آنها را شست و شو میدهید، دچار تغییر رنگ و پرزدهی میشوند. همچنین شما میتوانید با لمس انواع پتوها ضخامت و استقامت پرزها را بسنجید و بتوانید بهترین پتو را انتخاب و خریداری نمایید.

فروشندگان داخلی انواع پتو لیلیان پریما یزد

فروشندگان داخلی انواع پتو لیلیان پریما یزد

فروشندگان انواع پتو لیلیان پریما یزد همواره در تلاش هستند که باکیفیت ترین و متنوع ترین محصول را تهیه کنند و به دست مشتریان خود برسانند. همانطور که میدانید مشتریان متنوع بودن کالا را بسیار میپسندند و همواره خواهان خرید پتویی هستند که تنوع رنگ و طرح گوناگونی داشته باشد.
شرکت دیبافت از جمله فروشندگان داخلی این پتو محسوب میشود. این شرکت همه روزه در تلاش است که مشتریان خود را راضی نگه دارد. شرکت دیبافت با مدیریت مهندس خسروانی سایتی را طراحی کرده است که در آن اقدام به فروش محصولات خود میکند، شما میتوانید با مراجعه به این سایت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.
شرکت دیبافت راهنمایان فروشی را در اختیار شما قرار میدهد تا شما هرگونه سؤالی را که در مورد انواع پتو لیلیان پریما یزد داشتید، از آنان بپرسید و آنها با خیال آسوده جواب شما را میدهند. همچنین این شرکت توانسته است با حذف واسطه ها این پتو را با قیمت تولیدی و واقعی اش در اختیار شما بگذارد. شرکت دیبافت از کیفیت محصولات خود مطمئن است و همواره آنها را تضمین میکند. از توجه شما عزیزان متشکریم…

146

  1. سلام
    من برای هتل و مسافر خانه از این مدل پتو ها سفارش دادم و بسیار راضی هستم .

  2. سلام، میخاستم از سایتتون خرید کنم، فروشتون فقط به صورت عمدس یا فروش جزیی هم دارین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • همانطور که میدانید مشتریان متنوع بودن کالا را بسیار میپسندند و همواره خواهان خرید پتویی هستند که تنوع رنگ و طرح گوناگونی داشته باشد

  3. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت های محصول شما مطلع بشم؟ برای خرید عمده تخفیف چند درصدی در نظر می گیرید؟ ممنون میشم اگر زود تر جوابمو بدید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  4. سلام ووقت بخیر شمابه همکار گرام من میخواستم تعداد بالا از شما خرید داشته باشم اگر لطف کنید راهنمائی کنید

  5. میخواستم از محصول با کیفیت و باطرح ورنگ زیبا از شما تولید کننده توانا تشکر کنم واز اینکه کشورم چنین تولید کننده هایه با سلیقه و توانایی دارند به خودم میبالم

  6. سلام من چند تعداداز شما برای نمونه خرید کردم کیفیت را مشاهده کردم راضی بودم مایلم برای همکاری بیشتر زمان مصاحبه هماهنگ کنید اطلاع بفرمایید خدمت برسم برای مذاکره

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  7. سلام عرض ادب به تیم دیبا من برای اولین بار از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم دیگه مشتری ثابت خودتان شدم‌.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  8. سلام عرض ادب
    من یکی از فروشگاه هایی هستم که فقط خرید خود را از مجموعه شما انجام می دهم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  9. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن ضد حساسیت است.

  10. سلام وقتتون بخیر
    من همیشه برای فروشگاه هم از شما خرید می کنم و خیلی راضی هستم ممنون از سایت خیلی خوبتون.

  11. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه شما واقعا با کیفیت اند اینو بعد اینکه از شما خرید کردم متوجه شدم و از همکاری با شما خوش حالم

  12. سلام وقتتون بخیر پتو پریما یزد زیبا و بادوام ومستحکمه ودربرابر سرما محافظ خوبیه و قیمت مقرون به صرفه ای داره

  13. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد از جمله پتوهایی است که طرفداران زیادی دارد و همواره افراد زیادی تقاضای خرید این پتوی بی نظیر را دارند

  14. سلام وقت بخیر
    شرکت دیبافت از جمله شرکت های صادراتی پتو لیلیان پریما یزد است. این شرکت توزیع و پخش پتوی خود را به کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان صادر میکند و از طلایه داران در زمینه صادرات است

  15. سلام وقت بخیر
    سایر کشورها نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. از این رو این پتو علاوه بر اینکه به شهرهای ایران عرضه میشود، به کشورهای مختلفی نیز صادر میشود

  16. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن ضد حساسیت است و برای افرادی که مشکل تنفس یا آلرژی دارند مناسب می باشد.

  17. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد با استفاده از الیاف مختلفی از جمله طبیعی و مصنوعی تولید میشود. البته امروزه تولیدکنندگان توانسته اند با ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی با یکدیگر بهترین پتو را تولید کنند.

  18. سلام وقت بخیر
    من یکی از مشتریان دائمی شما هستم و بسیار از شما خرید می کنم ممنون از سایت خیلی خوبتون.

  19. سلام وقت بخیر عزیز شما رنگ بنفش خریدم برای خودم خوشگل بود که برای آشنا و سفارش دادم

  20. سلام وقت بخیر
    ارسال به اردبیل هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  21. سلام وقت بخیر
    این شرکت توزیع و پخش پتوی خود را به کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان صادر میکند و از طلایه داران در زمینه صادرات است

  22. سلام وقت بخیر
    مرجع عرضه پتو لیلیان طلایی مراکز فروش مختلفی است که با توجه به قیمتی که ارائه میدهند، میتوانید یکی از این مراکز را برای خرید انتخاب کنید

  23. سلام وقت بخیر
    از خرید سایت شما راضیم کیفیت مثل سابق عالی به امید موفقیت های بیشتر

  24. سلام وقت بخیر
    این پتو یک برند شناخته شده در جهان است و این مشهوریت آن به دلیل زیبایی و کیفیت این پتو است

  25. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن ضد حساسیت است

  26. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد توسط بهترین کارخانه ها و ماشین آلات تولید میشود که بسیار کیفیت خوبی دارند.

  27. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور افغانستان را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  28. سلام وقت بخیر
    این پتو یک برند شناخته شده در جهان است و این مشهوریت آن به دلیل زیبایی و کیفیت این پتو است ارسال به تبریز هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  29. سلام وقت بخیر
    این پتو یک برند شناخته شده در جهان است و این مشهوریت آن به دلیل زیبایی و کیفیت این پتو است ارسال به تبریز هم دارید ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  30. سلام خدمت شما ممنون از شرکت دیبافت نگار برای عرضه پتوی یزد این پتو دارای خاصیت ضد رنگ رفتگی و عمر بادوام است

  31. سلام وقت بخیر
    پتو شادر طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  32. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن ضد حساسیت است و برای افرادی که مشکل تنفس یا آلرژی دارند مناسب می باشد.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  33. پتو لیلیان پریما یزد از جمله پتوهایی است که طرفداران زیادی دارد و همواره افراد زیادی تقاضای خرید این پتوی بی نظیر را دارند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  34. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد با استفاده از الیاف مختلفی از جمله طبیعی و مصنوعی تولید میشود. البته امروزه تولیدکنندگان توانسته اند با ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی با یکدیگر بهترین پتو را تولید کنند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  35. سلام وقت بخیر
    پتو لیلیان پریما یزد توسط بهترین و مجهزترین کارخانه ها و ماشین آلات تولید میشود

  36. سلام وقت بخیر
    این پتو یک برند شناخته شده در جهان است و این مشهوریت آن به دلیل زیبایی و کیفیت این پتو است. پتو لیلیان پریما یزد با استفاده از الیاف مختلفی از جمله طبیعی و مصنوعی تولید میشود

  37. سلام خسته نباشید
    عمده هم سفارش قبول میکنید؟
    برای سفارش چه کاری باید انجام داد میشه راهنمایم کنید ممنون

  38. سلام وقت بخیر ممنون میشم کاتالوگ تمام محصولات فیلم های خودتون رو برای ما ارسال کنید که از بین انتخاب کنم بعد ارسال بشه.

  39. سلام وقت بخیر
    پتوهای مسافرتی خیلی جنسشون لطیف و نرمه و برای نوزاد خیلی کاربرد داره

  40. سلام و خدا قوت خدمت شما . این طور است که این پتو ها می توانند گذینه بسیار مناسبی برای استفاده در مسافرت ها باشند، قیمت آن ها نسبت به سایر نوع های پتو مناسب تر است و همه افراد می توانند به راحتی آن را تهیه و استفاده کنند . دست شما درد نکن

  41. افراد زیادی به اصطلاح بدخواب هستند و معمولا خواب رلحت و عمیق را خیلی کم تجربه میکنند .داشتن کالای خواب با کیفیت و راحت یک عامل موثر در کیفیت خواب است

  42. پتو های شادیلون مدل لیلیان گل برجسته طراحی های بسیار زیبایی دارند و برای خرید به عنوان جهیزیه خیلی شیک و مناسب هستند

  43. سلام وقت بخیر
    این پتو ها انقدر بافت ها خوبی داره که تو فصل های گرم سال هم میشه ازش استفاده کرد.

  44. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  45. سلالم وقت بخیر
    پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  46. سلام و عرض ادب

    بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

  47. پتوهای پریما هم دسته بندی گلدار آنها دارای طرح ها و نقش های بسیار زیبایی است و هم در سطح بندی الوان آن ها دارای برجستگی های بسیار زیبایی است و علاوه بر آن دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند

  48. پتو های زیبا با طرح های خاص و لاکچری و کیفیت اصل و عالی و البته قیمت مناسب از این سایت خریداری کنید من خرید کردم زود به دستم رسید عالی بود واقعا

  49. از دیگر ویژگی های بی نظیر این پتو لطافت و نرمی آن است. این پتو وزن بسیار سبک و مناسبی دارد

  50. سلام وقت بخیر
    این پتو ها نرم و گرم است و خیلی کیفیت خوبی داره من از این دتو ها خریداری کردم خیلی خوبه

  51. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  52. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

  53. در فصل سرما معمولا در هنگام خوابیدن از پتوهایی با ضخامت زیاد که ما را گرم نگه می دارند استفاده می کنیم؛ یکی از انواع این پتو ها، لیلیان می باشد

  54. قیمت پتو لیلیان به نسبت کیفیت این اجناس بسیار مناسب می باشد و من شخصا مشتریان را نسبت به تهیه این نوع پتو تشویق می کنم

  55. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  56. علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

  57. امروزه بسیاری از افراد با شنیدن کلمه زمستان نا خود آگاه یاد شب های سرد زمستانی می افتند از این رو یکی از ملزومات مهم و ضروری برای زمان خواب استفاده از رو انداز یا به اصطلاح پتو می باشد

  58. این پتوها هیچگونه حساسیت پوستی و الرژی ایجاد نمی کند و بسیار لطیف و راحت هستند و با خیال راحت می توانین در سایز یک نفره و دونفره سفارش دهید.من خودم دو تا دو نفره سفارش دادم که رنگ و نقش خیلی قشنگ هست

  59. پتوهای زیبایی دارند و باکیفیت وجنس عالی وطرح بندی عالی هست و می توانیم به سایت مراجعه کنیم

  60. باسلام و وقت بخیر خدمت شما جنس پتو هابسیار نرم و لطیف می باشند و در سایز های مختلفی عرضه می شوند

  61. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از خواهرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که خواهرم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  62. طرح، رنگ های متنوعی برای پتو های عرضه شده در بازار وجود دارد و مشتریان می تواند با توجه به سلیقه، بودجه و کاربرد مورد نظر، پتوی مورد نیاز خود را انتخاب کنند

  63. این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه

  64. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.

  65. این پتو درجه یک و مرغوب به تازگی حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده است.ممنون

  66. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  67. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم خرید از شما به چه صورت امکان پذیر است حضوری هم میتونم بیام خرید کنم؟

  68. این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است و باعث می شود خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنیم

  69. این که میتوانیم پتو ها را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کنیم و مبلغ کمتری را برای خرید پرداخت کنیم یک نکته مثبت است ممنون از شما

  70. وقت بخیر . از اطلاعات آموزنده شما در مورد انواع پتو هاآزوی بهترین ها برای شما
    درانتخاب پتو ها باید به سایز و کیفیت آن دقت کرد که این دو عامل از فاکتور های مهم در هنگام خرید واجبه

  71. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  72. با سلام امروزه پتوهای زیادی با طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود است و این پتو هم یکی از آنهاست که بافت نرم و سبکی دارد . از این پتو می توان به عنوان یک رو انداز سبک و راحت با بافتی نرم استفاده کرد با تشکر

  73. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  74. باسلام وقت بخیر این پتو ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد و به سایز و ابعاد و همچنین به برچسب قابل شستشو بودن آن در لباسشویی توجه کنید

  75. سلام پتو انواع مختلفی دارد شما در هر فصلی می توانید پتویی داشته باشید که مناسب آن فصل باشد یکی از این نوع پتو ها پتو مسافرتی است گه بسیار سبک و کم حجم و حمل و نقل آن خیلی آسان است

  76. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  77. سلام و عرض ادب
    پتو ها انواع مختلف دارد و بهترين آنها پتو هايي است كه از پنبه و پشم هستند.
    پتوهای جدید با ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف نظر افراد بسیاری را به خود جلب نموده اند

  78. سلام وقت بخیر پتو لیلیان پریما یزد به دلیل استفاده از الیاف مرغوب در تولید آن ضد حساسیت است و دور دوزی تمیزی دارد

  79. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  80. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  81. سلام با اینکه امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ولی برای خرید این پتو دقت فراواران میخاد چون همه جا وجود داره ولی جنسشون الیافی نیست
    پتوها قیمت مناسب تری نسبت به باقی مدل ها دارد و میتوان به راحتی در فروشگاه های بزرگ و کوچک آن را تهیه کرد. این پتو به دلیل جنس لطیفش طرفدار زیادی بین مردم پیدا کرده است

  82. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  83. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

  84. خیلی عالی هستند من نرمی و لطافتی که این کالا دارد‌ را خیلی دوست دار
    این مدل پتو ها امروزه خیلی پرطرفدار شده و در انواع رنگ و طرح توسط تولیدی ها داره تولید میشه .

  85. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  86. در صورتی که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  87. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  88. سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  89. نرمی و سبکی پتو های شادیلون منحصر بفرد است این ویژگی‌ها سبب رونق فروش این پتوها شده است
    . جنس خیلی خوبی دارن و نرم و راحت هستن و از نظر زیبایی هم عالی هستن

  90. پتو انواع مختلفی دارند پنبه‌ای دولایه، ارگانیک، پشمی پشم شیشه‌ایو پتوهای مسافرتی هیگستند که کاربرد متفاوتی دارند
    نقش و برجستگی های ویژه ای روی این پتو ها موحود هست که این نمونه خاص کرده است

  91. سلام وقت بخیر
    این پتو ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  92. سلام خدمت شما ویژگی های بی نظیر این پتو لطافت و نرمی آن است. این پتو وزن بسیار سبک و مناسبی دارد

  93. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  94. دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  95. فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  96. برای هدیه میخواستم و برام مهم بود آبرومند باشند. خوشبختانه بسیار با کیفیت هستند و طرح زیبایی هم دارند. وزن نسبتا مناسبی دارند که هم زیاد سنگین نیست هم مقدار الیاف برای حفظ گرما مناسبه. در مجموع نسبت به قیمت ارزش خرید داشتند

  97. پتو لیلیان پریما یزد از جمله پتوهایی است که طرفداران زیادی دارد و همواره افراد زیادی تقاضای خرید این پتوی بی نظیر را دارند

  98. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  99. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  100. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  101. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  102. برای هدیه میخواستم و برام مهم بود آبرومند باشند. خوشبختانه بسیار با کیفیت هستند و طرح زیبایی هم دارند. وزن نسبتا مناسبی دارند که هم زیاد سنگین نیست هم مقدار الیاف برای حفظ گرما مناسبه. در مجموع نسبت به قیمت ارزش خرید داشتند

  103. برای هدیه میخواستم و برام مهم بود آبرومند باشند. خوشبختانه بسیار با کیفیت هستند و طرح زیبایی هم دارند. وزن نسبتا مناسبی دارند که هم زیاد سنگین نیست هم مقدار الیاف برای حفظ گرما مناسبه

  104. سلام وقتت بخیر
    قیمت پتو هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  105. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش پتو با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

  106. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  107. در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  108. سلام عرض ادب پتوهای لیلیان پریما یزد به علت تراکم بافت بالا برای سالمندان و افراد سرمایه گزینه خوبی است

  109. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  110. برای هدیه میخواستم و برام مهم بود آبرومند باشند. خوشبختانه بسیار با کیفیت هستند و طرح زیبایی هم دارند. وزن نسبتا مناسبی دارند که هم زیاد سنگین نیست هم مقدار الیاف برای حفظ گرما مناسبه

  111. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت های محصول شما مطلع بشم؟ برای خرید عمده تخفیف چند درصدی در نظر می گیرید؟ ممنون میشم اگر زود تر جوابمو بدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما