خرید انواع پتو های شادیلون با تخفیف ویژه و باور نکردنی

پتو در انواع طرح و برند وارد بازار می شود که در این عرصه هر برندی مشخصه ای مختص به خود داشته و چیزی منحصر به فرد را برای ارائه دارد. یکی از برندهای معتبر برند شادیلون است که پتو شادیلون از جمله برندهای شاخص، محبوب و منتخب مردم است و دارای طرح های ممتاز و اعلا بوده و زیبایی چشم نوازی دارد. مشتری جهت خرید انواع پتو های شادیلون با تخفیف ویژه می تواند به مراکز عرضه کننده مستقیم مانند نمایندگی ها مراجعه نموده و بهترین مدل و کیفیت را خریداری کند.

خرید انواع پتو های شادیلون با تخفیف ویژه و باور نکردنی

پتو شادیلون تک رنگ درجه یک

پتو شادیلون تک رنگ درجه یکبرندهای محبوب و معتبر پتو مانند برند پتو شادیلون حین تولید آنها از مواد اولیه مانند الیاف و رنگ مرغوب و باکیفیت تولید شده و حین بافت نیز مطابق با استاندارد و کاملا بهداشتی تولید شده و به صورت متراکم و فشرده بافته شده است. همچنین از الیاف ضخیم در آن به کار رفته و دارای ضخامت و قطر بالایی است لذا حین شستشو ضخامت آن از بین نخواهد رفت.

پتو درجه یک استقامت پرزهای آن زیاد بوده و حین فشار و کشش از پتو جدا نمی شود و وزن پتو باکیفیت در حالت استاندارد بوده و تراکم پرزهای آن یکنواخت بوده و صاف است. علاوه بر آن رنگ پتو نیز باید با کیفیت باشد و پتوهای یک رنگ باید دارای رنگی یکنواخت و ثابت بوده و با شستشوی مدام کم رنگ نشود.

هر چها گوشه های پتو باید دارای رنگ یکسان و اندازه های مساوی بوده و هر طرفی از پتو نیز باید صاف با رنگ یکنواخت باشد. اطراف پتو نوار دوزی شده که رنگ نوار باید با رنگ پتو یکی باشد و از نخ با کیفیت دوخته شده و دوختی مستحکم را به همراه داشته باشد.

انواع پتو های ایرانی با طرح های خاص

انواع پتو های ایرانی با طرح های خاص

  • پتو اکثرا مخلوط با پنبه و الیاف های مصنوعی مانند پلی استر و اکریلیک است که به نسبت کم و زیاد این الیاف کیفیت های مختلفی دارد و این مدل پتوها بسیار گرم و نرم بوده و بسته به فصول مختلف و شرایط آب و هوایی متفاوت در انواع تک لایه و دولایه تولید می شود.
  • پتو ارگانیک از جنس پنبه خالص بوده و بسیار نرم و گرم و گران قیمت است و برای کسانی که به الیاف مصنوعی حساسیت و آلرژی دارند این نوع پتو بهترین گزینه است.
  • پتو پشمی به این دلیل که گرما را در خود نگه می دارد بسیار گرم بوده و مناسب فصول سرد و مناطق سردسیر است و زبر و سنگین بوده است.
  • پتو پشم شیشه برای کودکان و افراد مسن مناسب است چون تنفس بالایی داشته و ایجاد حساسیت و آلرژی نخواهد کرد.
  • پتو مسافرتی دارای وزن کم و نازک بوده و کم حجم می باشد و به دلیل حمل و نقل راحت آن مخصوص مسافرت بوده و قیمت ارزانی دارد.

مرکز پخش پتو شادیلون دو نفره

مرکز پخش پتو شادیلون دو نفرهدر مرکز پخش پتو شادیلون دو نفره مدل ها و طرح های مختلفی به چشم می خورد که پاسخگوی هر سلیقه و بودجه ای هستند. این مرکز با شناخت کم و کیف بازار و توجه به اصل مشتری مداری با جوامع مختلفی در ارتباط بوده و رهبری بازار را در دست دارد لذا نقشی مهم را در این عرصه ایفا خواهد نمود.

جهت خرید انواع پتو شادیلون به صورت عمده می توان در هر شهر و منطقه ای به این مرکز مراجعه نمود. چون عمده فعالیت مراکز پخش کننده پتو حمل و نقل و نگهداری حجم بالای پتو و فروش آن در نقاط مختلف کشور می باشد. 

پتو شادیلون دو نفره به گونه ای طراحی شده که مناسب عروس و دامادها بوده و زیبایی بخش محیط اتاق خواب آنها بوده و جلوه و چشم اندازی زیبا را به همراه داشته است. این مدل پتو دارای طرح و رنگ مختلف است و می توان آن را در طرح و رنگی انتخاب نمود که با دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ باشد.

نمایندگی فروش محصولات پتو شادیلون

نمایندگی فروش محصولات پتو شادیلوننمایندگی فروش محصولات پتو شادیلون در سراسر کشور با هدف عرضه مستقیم و بدون واسطه ایجاد شده و با پشتیبانی از برند مدنظر خود به فروش تخصصی و گسترده این محصول می پردازد و با تعاملات مستقیمی که با تولید کننده دارد پرفروش ترین مدل را به او معرفی نموده و به تولید بهتر و بیشتر آن کمک می کند‌.

نمایندگی پتو پسرانه، دخترانه و بزرگسالان و … را در اختیار دارد و با شناسایی مشتری با توجه به نیاز هر منطقه انواع پتو را عرضه می کند و با عمده فعالیت گسترده ای که در این عرصه دارد نیازهای بخش های مختلفی از بازار را تامین خواهد نمود.

نماینده به دلیل عرضه تخصصی پتو اطلاعات کاملی از انواع مدل ها و جنس آن دارد و راهنمایی ها و آگاهی های لازمه را در اختیار خریدار قرار می دهد تا او با آگاهی و اطمینان بیشتری بتواند خرید کند‌.

بهترین بازار پتو های ایرانی

بهترین بازار پتو های ایرانی بهترین بازار پتوهای ایرانی در مراکز استان ها وجود دارد که دارای فروشندگان زیادی است و این فروشندگان در رقابت با هم بوده و جهت پیشی گرفتن از رقبا و بالا بردن فروششان انواع پتو را با بهترین کیفیت و کمترین نرخ عرضه می کنند.

در بازار بزرگ پتو خرید و فروش این محصول بسیار زیاد بوده و در آنجا می توان پتو قیمت مناسب را به راحتی تهیه کرد چون برندهای مختلف ایرانی و خارجی ارائه می شود که هر کدام دارای کیفیت های مختلف با نرخ های متنوعی هستند.

در این مرکز پتو به دو صورت عمده و خرده عرضه می شود و هر فروشنده ای از آن عرضه کننده با واسطه و یا مستقیم است که مشتری می تواند بسته به سلیقه و بودجه ی خود به هر کدام از آنها مراجعه کند.

پتو مخصوص کودک با قیمت مناسب

پتو مخصوص کودک با قیمت مناسبپتو مخصوص کودک با قیمت مناسب را مراکزی عرضه می کنند که قصد دارند جهت جذب مشتری و تبلیغات و بازاریابی فروشگاه خود آن را با تخفیفات ویژه عرضه کنند و فروش خود را بالا ببرند. این مراکز بدون اینکه از سود خودشان کم شود پتو با کیفیت را با بهترین قیمت عرضه می کنند.

عرضه پتو نوزادی در این مرجع به صورت بدون واسطه نیز عرضه می شود که در این بسیار ارزان به دست مشتری خواهد رسید. مشتری می تواند علاوه بر خرید حضوری به صورت آنلاین و اینترنتی نیز پتوی کودک را خریداری کنند.

پتو عروسکی جدید و نوزادی دارای نرمی و لطافت زیادی بوده و ظرافت و گرمای خوبی دارد و در انواع مختلف دورپیچ، دکمه دار و زیپ دار و کلاه دار تولید می شود که نوع مخصوص زمستانی دولایه و نوع تابستانی تک لایه می باشد و از جنس های مخمل بوده و تنفس بالایی دارد و ضدآلرژی و ضد حساسیت خواهد بود.

عرضه پتو مسافرتی کوچک و بادوام

عرضه پتو مسافرتی کوچک و بادوامعرضه پتو مسافرتی کوچک و با دوام توسط مراکزی انجام می شود که در کار خرید و فروش انواع برندها هستند و پتو را عمده و ارزان از تولیدی خریداری نموده و با قیمت روز در بازار عرضه نموده و بنابر شغل خود سودی را کسب می کند.

فروش مستقیم پتو نیز در کشور توسط خود تولید کننده یا دفاتر فروش آن انجام می شود که مشتری می تواند در صورت در دسترس نبودن به این مراکز به سایت های فروش آنها و یا نمایندگی ها مراجعه کند.

پتو شادیلون بادوام و با کیفیت است و از الیاف اکریلیک و پلی استر یا با مخلوط پنبه تولید می شود که دارای گرمی و نرمی بالایی بوده و مطابق با استاندارد تولید می شود و شئونات بهداشتی نیز در مورد آن رعایت خواهد شد و متناسب با کیفیت آن دارای قیمت مناسبی نیز است.

خرید پتو های خانگی با برند معتبر

خرید پتو های خانگی با برند معتبر

  • حین خرید پتو با برند معتبر باید از مراکز معتبر خریداری نمود و از کیفیت مطلوب آن اطمینان حاصل کرد و باید متناسب با نیاز مشتری سایز مشخص شود که در هر مدلی از آن سایزهای مختلفی دارد و نوع دونفره دارای ابعاد ۲۴۰ در ۲۲۰ بوده و ۲۴۰ در ۲۰۰ بوده و مدل یک نفره ۱۶۰ در ۲۲۰ و ۱۵ در ۲۲۰ سانتیمتری خواهد بود. همچنین سایز پتوی کودک ۸۰ در ۱۱۰ و ۱۱۰ در ۱۴۰ سانتیمتری تولید می شود.
  • مشتری بهتر متناسب با بودجه خود خرید کند و برندهای متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای نرخ های مختلفی است.
  • در انتخاب طرح و رنگ باید دقت نمود و متناسب رنگ و دکوراسیون اتاق خواب انتخاب شود و بهتر است رنگ های ملایم مانند سبز، لیمویی، صورتی، گلبهی، یاسی، کرم و یا سفید و آبی انتخاب شود چون پتو با رنگ مناسب و جنس لطیف خوابی آرامش بخش را به همراه داشته و خستگی روز را از تن دور می کند.
  • در انتخاب پتوی کودک بهتر است دقت نمود طرح های خشن و ترسناک انتخاب نشود بلکه طرح های محبوب کارتونی را خرید نمود.
  • پتو های خریداری شده را می توان در ماشین لباسشویی و با دست شستشو نمود.

عرضه اینترنتی پتو های گلدار

عرضه اینترنتی پتو های گلدار عرضه اینترنتی پتو گلدار سایت ها و فروشگاه های مجازی هستند که این محصول را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می کنند و خرید به صورت آنلاین بسیار باصرفه و کم هزینه است و برای کسانی که بنابر دلایلی توان یا وقت رفتن با بازار را ندارند بهترین گزینه است.

در اینترنتی می توان بدون هزینه رفت و آمد و طی کردن مسافت زیاد و به دور از هوای نامسائد در هر زمان و ساعتی و در منزل و یا محل کار خرید نمود و بعد از آن پتو ایرانی گلدار در محل مورد نظر مشتری تحویل داده می شود‌.

برخی سایت ها از حمل و نقل رایگان برخوردار بوده و پتو با تخفیفات ویژه ای را در معرض فروش قرار می دهند. از اینترنت می توان بهترین پتو شادیلون صادراتی را عمده و یا خرده از مراکز مختلفی که ارائه دهنده آنلاین هستند خریداری نمود.

عمده فروشی پتو های مسافرتی ارزان

عمده فروشی پتو های مسافرتی ارزانعمده فروشی ها انواع پتو مسافرتی ارزان را در دسترس مشتریان قرار داده و نیاز خرده فروشان در سطح بازار را تامین می کنند. لذا جهت خرید ارزان پتو می توان آن را عمده از این مراکز تهیه کند. قیمت پتو ایرانی نیز در بازار بسته به کیفیت ها و مدل های مختلف فرق دارد.

پتو مسافرتی در انواع الیاف مصنوعی به طرق مختلفی بافته می شود که در مدل های مختلفی وارد بازار می شود و هر مدلی نیز دارای تراکم بافت متنوعی می باشد و طول عمر هر کدام متفاوت بوده و مدل های لوکس و مدرن و شیک نیز از این پتو وارد بازار می شود که استقبال زیادی از آنها شده است.
برخی مراکز به علت استفاده بالایی که از انواع پتو دارند آن را عمده تهیه می کنند تا از هزینه های خود کاسته و صرفه جویی کنند و این مراکز شامل: خوابگاه ها، هتل ها، مسافرخانه ها، سالمندان، سربازخانه ها، مراکز نظامی، خوابگاه های دانشجویی، مدارس شبانه روزی، سربازخانه ها و اردوگاه ها و …

پتو پسرانه با طرح منحصر به فرد

پتو پسرانه با طرح منحصر به فردپتو پسرانه با طرح منحصربه فرد علاوه بر کیفیت مطلوب ظاهری شیک و خوش منظر دارد و برای پسران در هر سن و سلیقه ای ارائه می شود و در بازار استقبال زیادی از آنها شده است. پتو شادیلون تکنفره پسرانه جهت تامین نیاز کامل مشتری طراحی شده و رضایت کامل او را به همراه دارد.

در گذشته اکثرا پتو در همه ی سنین از جنس نمد و در یک طرح بود ولی امروزه با پیشرفت های صورت گرفته در این صنعت جنس های متنوعی از آن وارد بازار شده و طیف وسیعی از مدل و طرح با سایزهای مختلف و مناسب با همه نوع سن و سالی عرضه می شود که هر کدام دارای کیفیت ها منحصر به خود می باشد.

تولید کننده با طراحانی که در اختیار دارد پتو را متناسب با هر سن و سالی و هر سلیقه و جنسیتی در مدل های مختلف طراحی می کند و این طراحان با شناخت ذوق و سلیقه هر فردی با نوآوری جدیدترین و بروز ترین نقش ها را ارائه خواهد نمود‌.

ارائه دهنده پتو شادیلون با گل های برجسته

ارائه دهنده پتو شادیلون با گل های برجستهارائه دهنده پتو شادیلون ممتاز با گل های برجسته سعی می کند با عرضه بهترین ها رضایتمندی مشتری را کسب نموده و در بازار اعتبار ویژه ای کسب نماید. لذا محصولی را باکیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می کند و با شناخت پرفروش ترین آنها به رفع بهتر نیاز کشور می پردازد.

خرید و فروش پتو های ایرانی در بازار بسیار پر سود بوده و از بازار داغی برخوردار می باشد. چون با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب عرضه می شود.

پتو گل بر جسته در نوع یک رنگ و طرح دار وارد بازار می شود که به دلیل زیبایی خاصی که دارد مورد توجه افراد مختلفی می باشد و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است و از این مدل پتو می توان به عنوان کادو نیز استفاده نمود و در مراسمات و چشم روشنی ها می توان این مدل را تهیه و به عروس و داماد ها و سایر اقوام هدیه داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما