شرایط ویژه فروش انواع پتوهای ایرانی به قیمت کارخانه

شرایط ویژه فروش انواع پتوهای ایرانی توسط کارخانجات و شرکت های تولید کننده به اطلاع متقاضیان و فروشگا ه های مختلف عرضه کننده پتو می رسد. از طریق درج آگهی و اطلاع رسانی به شیوه های مختلف افراد از فروش ویژه و شرایط آن آگاه شده و می توانند در مدت زمان تعیین شده خرید خود را انجام دهند. پتو یکی از ملزومات و کالای خواب است که تنوع تولید، طرح و سایز از مشخصات بارز آن می باشد. این کالا در کارخانجات و شرکت های مختلف با نام تجاری و برند خاص تولید شده و به بازار فروش عرضه می شود.

شرایط ویژه فروش انواع پتوهای ایرانی به قیمت کارخانه

کارخانه جات پتو طرح دار در تهران

کارخانه جات پتو طرح دار در تهران	کارخانجاتی که در تهران کار تولید پتو فعالیت دارند از طرح های گوناگون برای تولیدات خود استفاده می کنند. این ویژگی مطابق نیاز مردم صورت گرفته و بسیاری از این شرکت ها دارای واحد طراحی هستند که امروزه به کمک نرم افزار های کامپیوتری انجام می شود. 

این واحد های تولید کننده در بافت پتو مجموعه استاندارد ها و نکاتی را رعایت می کنند که برخی از این استاندارد ها عبارت است از:

  • به کار گیری مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • استفاده از بهترین رنگ های موجود در بازار که دارای گواهی بهداشت و محیط زیست هستند.
  • استفاده از دوخت های مناسب در حاشیه پتو
  • تولید پتو های مقاوم و با کشش مقاومتی بالا
  • استفاده از استاندارد های روز دنیا در زمینه ارتقای کیفی و کمی 
  • ثبات رنگ در مقابل شستشو، عدم تغییر سایز و رنگ پتو در برابر شستسو

از جمله برخی تولیدات این واحد های صنعتی عبارت است از:

  • پتو طرح جدید عروسکی، پتو کیلویی
  • پتو ممتاز عروس
  • پتو های نوجوان
  • پتو ایرانی مرغوب و پتو ایرانی گلدار

تولید کنندگان انواع پتو نمدی باکیفیت و ارزان

تولید کنندگان انواع پتو نمدی باکیفیت و ارزان	یکی از پتو های موجود در بازار تحت عنوان پتو نمدی به فروش می رسد. پتو های نمدی عمدتا توسط سرباز خانه ها و پادگان های نظامی به سربازان داده می شود تا مورد استفاده شخصی خود قرار دهند.

انواع این کالای خواب توسط تولید کنندگان با رعایت استاندارد های مختلفی که از سوی موسسه استاندارد تعیین شده است، تولید شده و در نهایت منجر به تولید پتو ایرانی ارزان و با کیفیت می شود. این استانداد ها سبب تولید محصولاتی با مشخصات زیر می شود:

  • ثبات رنگ در مقابل شستشو
  • مقاومت بالای نوار اطراف پتو
  • مقاومت در برابر کشش و فشار
  • خشکشویی و مالش و عدم تغییر سایز پس از شستشو

واحد های تولیدی پتو با استفاده از کادری مجرب و مهندسین خبره در جهت رضایت خاطر مشتری از خرید خود گام های جدی برداشته و همواره این اصل را سرلوحه کار خود قرار می دهند. این تولید کنندگان همواره سعی در ایجاد تنوع رنگی در تولیدات خود داشته و نام هر پتوی تولیدی را با نام خاصی نامگذاری می کنند.

انواع پتو دونفره ایرانی

 انواع پتو دونفره ایرانی

یکی از مشخصات انواع پتو که در کارخانه پتو ایرانی تولید می شود، تنوع سایز است. از جمله سایز های انواع پتو عبارت است از:

  • پتو های دو نفره با سایز 240*220 و 240*200 سانتی متر 
  • پتو های یک نفره با سایز 160*220 و 240*200 سانتی متر
  • پتوی کودک با سایز 80*110 و 110* 140 سانتی متر

پتوی سیلک یا راشل امروزه یکی از انواع پتو هایی است که جزء پر فروش ترین های بازار است و از جمله پتو های دو لایه به شمار می رود. این تجهیزات توسط ماشین آلات و دستگاه های مختلفی تولید می شوند که آخرین مرحله تولید، مرحله تکمیل پتو نامیده می شود که پس از این قسمت پتو به بخش کنترل نهایی ارسال شده و پس از تایید کیفیت بسته بندی شده و روانه بازار می شود.

با طی مراحل فوق محصول تولیدی در طرح و رنگ های مختلف و سایز های ذکر شده تولید می شود و تنوع تولید مهمترین مشخصه پتو های ساخت ایران است که برخی از انواع این کالا به دلیل کیفیت بالا، جزء ارقام صادراتی نیز به شمار می روند و به کشور های دیگر صادر می شوند.

ارائه بهترین کیفیت پتو ایرانی گلدار

ارائه بهترین کیفیت پتو ایرانی گلدارپتو کالایی دلپذیر و جذاب که بدون آن سپری کردن سرمای زمستان غیر ممکن است و نزدیک به یک سوم عمر انسان با آن سپری می شود. این کالای خواب حتی امروزه طوری طراحی شده است که در فصول گرم سال نیز قابلیت استفاده را داشته باشد و به این منظور از انواع نازک و یک لایه آن برای ایام گرم سال استفاده می شود. 

انواع پتو ایرانی با بهترین کیفیت ممکن در حال حاضر در بازار وجود دارد و تنوع طرح و قیمت امکان خرید را برای همه افراد با هر گونه درآمد و بودجه ای فراهم نموده است. 

این لوازم در حال حاضر در مدل های خارجی و ایرانی در بازار موجود بوده و تولیدات ایرانی از انواع پتو جنس خوب به شمار می روند. از انواع این اجناس می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • پتو های تهیه شده با الیاف طبیعی مانند پنبه، و پشم
  • پتو های تهیه شده از الیاف مصنوعی مانند نخ اکریلیک
  • پتو هایی که به صورت ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی 

می باشند. هر کدام از این تولیدات کیفیت متفاوتی داشته و به طور قطع، پتو هایی که با استفاده از الیاف طبیعی تهیه می شوند بهترین نوع به شمار می روند.

مرکز پخش پتو ایرانی ساده و رنگی

مرکز پخش پتو ایرانی ساده و رنگیهمان طور که به آن اشاره شد، پتو با استفاده از الیاف مختلفی تولید می شود که یکی از این الیاف پنبه می باشد. پنبه نوعی نخ طبیعی است که از گیاهی به همین نام به دست آمده و انواع لوازمی که از جنس پنبه هستند دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشند.

امروزه برای ساخت تجهیزات مختلف از جمله پتو از ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند نخ اکریلیک و پلی استر استفاده می شود و معمولا نخ های پنبه ای به تنهایی به کار نمی روند. این امر سبک وزنی پتو شده و تولید آن در دو مدل یک لایه و دو لایه برای فصول مختلف سال صورت می گیرد که نوع یک لایه آن ضخامت کمتری دارد و مناسب فصول گرم سال می باشد.

یکی از مراحلی که جزء فعالیت های مراکز تولید و کارخانجات تولید کننده پتو می باشد، پخش پتو ست که توسط واحد پخش کارخانه صورت می گیرد. مرکز عمده فروشی پتو ایرانی رنگی و ساده با مرکز پخش کارخانه در ارتباط بوده و حتی ممکن است یک بخش واحد را تشکیل دهند. بنابراین مراکز پخش ارائه دهنده انواع پتو ایرانی صادراتی و پتو با کیفیت می باشند.

عرضه پتو های عروسکی متناسب با سن کودک

عرضه پتو های عروسکی متناسب با سن کودکدر روز های سرد زمستان تنها پتو های دو لایه می توانند برای سپری کردن این فصل آرامش لازم و خوابی راحتی را برای افراد به ارمغان آورند. این پتو ها از ضخامت بیشتری در مقایسه با پتوی یک لایه برخوردار بوده و گزینه مناسبی برای فصل زمستان می باشند.
طرح موجود در این کالای خواب با توجه به سایز و گروه سنی که قرار است از آن استفاده نماید تعیین می شود. به طور مثال یکی از بهترین طرح های مناسب که پر فروش بوده و بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، طرح عروسکی پتوی کودک می باشد.
این طرح ها با استفاده از طرح ها و نقشه هایی که برای کودکان جذاب است انتخاب می شوند و به طور مثال از شخصیت های کارتنی برای طرح انداختن روی پتوی کودک استفاده می شود.
این شخصیت ها با توجه به نوع پتو که دخترانه یا پسرانه باشند گزینش شده و برای هر کدام از طرح های مناسب همان گروه استفاده می شود. عرضه این اجناس در بازار به اشکال مختلف صورت می گیرد و در مراکز فروش می توان مدل ها و طرح های مختلف پتو را مشاهده نمود.
انتخاب هر یک از این طرح و نقشه ها کاملا سلیقه ای است و تنوع نیاز افراد مختلف را برآورده می سازد. نکته مهم در انتخاب و خرید پتوی کودک آن است که از انواع مرغوب و با کیفیت آن خرید شود و با توجه به این که پوست کودکان حساسیت خاصی دارد بهتر است از پتو هایی که از نخ مرغوب و ضد حساسیت در آنها استفاده شده است، خرید انجام شود.

به این منظور نمایندگی پتو عروسکی می تواند نوعی مرکز معتبر برای خرید انواع درجه یک پتو مورد مراجعه افراد قرار گیرد.

پتو های دخترانه و پسرانه ایرانی

پتو های دخترانه و پسرانه ایرانی در گروه بندی انواع پتو دو گروه پتو دخترانه و پسرانه نیز به چشم می خورد. این پتو ها جزء پتو های یک نفره می باشند که در سایز های  160*220 و 240*200 سانتی متر تولید می شوند. 

ویژگی بارز پتو هایی که برای دختران تولید می شود استفاده از رنگ های شاد است که مناسب سن آنها بوده و طرح های به کار رفته نیز با استفاده از طرح های عروسکی و شخصیت های کارتنی مورد علاقه کودکان انتخاب می شوند تا حد اکثر جذابیت را برای آنها داشته باشند.

فروش پتو ایرانی در انواع دخترانه و پسرانه در بازار فروش و فروشگاه های عرضه کننده کالای خواب صورت گرفته و با مراجعه به این مراکز می توان از جدید ترین تولیدات شرکت ها و برند های مختلف نیز مطلع شد و در صورت تمایل به خرید آنها پرداخت.

فروش ویژه پتو های گل برجسته

فروش ویژه پتو های گل برجستهدر میان مجموعه تولیدی پتو، انواع گل برجسته آن طرفداران بسیاری دارد. هر یک از طرح های تولیدی پتو گل برجسته نام خاصی دارد و برخی مراکز با فروش ویژه آن را به متقاضیان عرضه می دارند. 

فروش ویژه پتو از طریق اطلاع رسانی به شیوه های مختلف به اطلاع افراد مختلف می رسد. بسیاری از کارخانجات و شرکت هایی که در امر تولید پتو فعالیت دارند امروزه با عضویت مشتریان خود و دریافت ای میل و شماره تماس آنها از جدید ترین خبر های روز بازار مطلع ساخته و به این ترتیب به فروش ویژه تولیدات خود می پردازند. 

پتوی گل برجسته نیز به این صورت از طریق فروش ویژه که حراجی نیز نامیده می شود، با قیمت مناسب و زیر نرخ بازار روانه فروشگاه های کالای خواب می شود.

انواع پتو با طرح جدید به صورت کیفی

انواع پتو با طرح جدید به صورت کیفیخلاقیت و نوآوری مهمترین مشخصه و رمز موفقیت هر کار تولیدی است که تولید پتو نیز از این قاعده و قانون مستثنتی نیست. شرکت هایی که در امر تولید پتو فعالیت دارند و توانسته اند جزء برند های برتر و پر فروش ترین های بازار دسته بندی شوند، همواره از جدید ترین طرح های روز دنیا برای تولیدات خود استفاده نموده اند.

این شرکت ها دارای گروه های فنی و تخصصی هستند که با جستجو در بازار نیاز های جدید مردم را شناسایی کرده و مطابق آن طرح های مختلفی را طراحی می نمایند.
به این ترتیب تولیدات این شرکت ها مطابق با تغییر سلیقه مردم و مطابق نیاز روز آنها خواهد بود. از این رو بهترین پتو ایرانی امروزه با استفاده از طرح های جدید توانسته است پاسخگوی نیاز مردم به این کالای خواب باشد.

مرکز خرید پتو به صورت عمده ای

مرکز خرید پتو به صورت عمده ایتجارت پتو ایرانی در سطح وسیع توسط مراکز خرید و فروش پتو در کشور صورت می گیرد. برای اقلام صادراتی پتو شرکت های بازرگانی و تجاری بزرگی مشغول به فعالیت می باشند که تامین کننده نیاز بازار داخلی و همچنین بازار خارجی می باشند.

مراکز خرید پتو به صورت عمده انواع پتو های تولیدی را در بسته بندی های مختلف در اختیار دارند و فروشگاه هایی که به نوعی با فروش کالای خواب مانند پتو سرو کار دارند برای تامین این کالای خود به این مراکز مراجعه می کنند. 

علاوه بر این قیمت پتو ایرانی را نیز می توان از عمده فروشان بازار یا تولید کنندگان برتر آن مطلع شد و برای خرید کلی در مورد قیمت با آنها به توافق رسید. در خرید های عمده مسئله ارسال کالا نیز به شهر یا مکان مورد نظر نیز از مواردی است که به توافق طرفین معامله می رسد.

لیست قیمت پتو های برند ایرانی

لیست قیمت پتو های برند ایرانیپتو های تولید ایران طبق نیاز سنجی و تحقیقاتی که از بازار به عمل آمده است یکی از بهترین نمونه های تولیدی است که برخی مدل های آن قابل رقابت با نمونه های برتر خارجی می باشد.

از آن جا که تنوع تولید در این کالا بسیار زیاد است بنابراین لیست قیمت آن نیز با توجه به همین تنوع تنظیم می شود. به طور مثال مواردی مانند:

  • سایز پتو که در انواع پتوی نوزادی، کودک، نوجوان و جوان و پتوی بزرگسال یک نفره و دو نفره تولید می شود.
  • برند و کیفیت تولید که یکی از مهمترین عوامل قیمت گذاری به شمار می رود.
  • طرح و نقشه پتو 
  • ماشین آلات و دستگاه های به کار رفته برای بافت پتو
  • نوسانات ارزی و اقتصادی حاکم بر کشور
  • عرضه و تقاضای بازار و شیوه فروش
  • قیمت تمام شده کالا و قیمت خرید مواد اولیه
  • رعایت استاندارد های تولید در آن
  • قابلیت شستشو و عدم تغییر کیفیت پس از آن
  • نوع بسته بندی و فروش

مهمترین عواملی هستند که در این زمینه نقشی تاثیر گذار بر قیمت گذاری و تنظیم لیست قیمت پتو های ایرانی دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما