شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد

شرکت بازرگانی پتو نیکو باف یکی از تولیدکنندگانی است که توانسته در رقابت برای تولید پتوهای تک نفره و دو نفره در بازار داخلی، جایگاه منحصر به فرد خود را به دست آورد. این شرکت محصولات خود را با نام هایی همچون زمرد، الماس و… به بازار عرضه مینماید.
برای ارتباط و رسیدن به آگاهی بیشتر درباره شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد فقط کافی است در مرورگر خود نام این شرکت را وارد نمایید، خواهید دید که اطلاعات بسیار زیادی درباره آن به دست خواهید آورد. یکی از راه های ارتباطی از طریق فروشگاه اینترنتی و عرضه آنلاین دیبا بافت نگار است. این فروشگاه آماده خدمت رسانی و عرضه محصولات شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد، به مشتریان محترم از طریق آنلاین و اینترنتی در کمترین زمان ممکن و به اقصی نقاط کشور است.

مشخصات پتو نیکو باف مدل زمرد

مشخصات پتو نیکو باف مدل زمرد

شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد، این منسوج را از نخ یا پلی استر تولید کرده است، درست مانند پشم گوسفند، پلی استر از مواد مصنوعی ساخته شده و این چیزی است که این پتو را مقرون به صرفه و در عین حال بادوام میکند. پتوی ساخته شده از ترکیب پلی استر و مواد طبیعی مانند پشم یا پنبه، بهترین کیفیت را ارائه میدهد. علاوه بر این، پتو زمرد قابل شست و شو با ماشین لباسشویی و نگهداری آن نیز آسان است. بنابراین محصولات شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد، با شست و شو رنگ خود را از دست نمیدهد و نسبت به تغییر رنگ مقاوم هستند.
شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد از الیاف بسیار بادوام و مرغوب برای تولید این پتو بهره گرفته است و این امر موجب حس راحتی و نرمی فوق العاده متبوعی در استفاده از پتو میشود. وزن پتو نیکو باف مدل زمرد، ۲۰۰۰ گرم است. شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد این منسوج را به صورت یک نفره یا دو نفره تولید میکند. این پتو در طرح ها و رنگ های متنوع و جذابی تولید میشود، تا پاسخ گوی سلیقه های متنوع باشد و برای چیدن پالت رنگی اتاق خود، تنوعی از رنگ و طرح را پیش روی شما قرار میدهد. یکی از ویژگی های جذاب پتو نیکو باف مدل زمرد، دوردوزی اطراف پتو است که باعث استحکام هرچه بیشتر الیاف به کار برده شده برای تولید پتو شده است و از این رو با شست و شو یا کشش، پتو از بین نمیرود.

پتو نیکو باف چه طرح هایی دارد

پتو نیکو باف چه طرح هایی دارد

شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد، سالیان سال است که راه خود را در راستای رقابت در بازار داخلی و خارجی پیدا کرده است.
یکی از چالش های پیش رو برای خرید هر پتویی که جزء کالاهای لاینفک خریداری شده توسط هر خانواده محسوب میشود، طرح و رنگ پتو است. از این رو هر تولیدکننده، توزیع کننده و… که بتوانند پاسخ گوی این چالش باشند، میتوانند بازار خرید را در دست بگیرند. مسئولان هوشمند شرکت نیکو باف برای پاسخ گویی به بازار تقاضا، این منسوجات را در رنگ های بسیار متنوع و جذاب تولید میکنند. این پتوها در سایزهای مختلف به صورت یک نفره و دو نفره و طرح های ساده تا پیچیده تولید میشوند. با دارا بودن تنوع در طرح های مختلف، هرکس با توجه به سلیقه خود میتواند آن را به تخت اتاق خواب خود افزوده و پالت رنگی اتاق خواب خود را تغییر دهد.
ما به شما پیشنهاد میکنیم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره طرح های مختلف پتو نیکو باف در مرورگر خود این گزینه را جست و جو نمایید که با سیلی از طرح ها و رنگ های مختلف این پتو و اطلاعات کاملی درباره آن مواجه خواهید شد.

راهنمای شست و شو انواع پتو

راهنمای شست و شو انواع پتو

بیرون کشیدن یک پتوی محبوب از ماشین لباسشویی، گاهی بسیار ناامیدکننده است و متوجه میشوید که بافت پتو تغییر کرده است. برای اینکه پتوی شما فوق‌العاده راحت و در شرایط خوب باشد، نکات و ترفندهایی را برای تمیزکردن انواع پتو کشف کرده‌ایم.
اگر پتوی مورد نظر روی تشک اتاق خواب مهمانتان بماند و خیلی کم و به ندرت استفاده میشود، احتمالاً فقط هر چند وقت یک بار باید شسته شود. پتوهایی که بسیار مورد استفاده قرار میگیرند، مانند پتوهایی که روی مبل شما و پشت کاناپه یا در گوشه ای از اتاق نشیمن شما قرار میگیرد، باید به طور منظم شسته شود. برای از بین بردن لکه ها و جلوگیری از جمع شدن کثیفی روی محبوب ترین پتوهایتان، سعی کنید هر دو هفته تا یک بار در ماه، آنها را بشویید. میتوانید برای نظافت روتختی یا پتوهای دیگری که مستقیماً با بدنتان تماس ندارند، مانند پتوهای تزئینی کمی بیشتر منتظر بمانید. اگر لحاف شما روکش دارد، سعی کنید لحاف را فصلی بشویید. پتو پشمی بزرگ زمستانی خود را که فقط یک بار در سال برای آن 9 هفته یخبندان در پایان زمستان بیرون می آورید، زمانی نیاز به شست و شوی سالیانه دارد که بخواهید آن را دوباره بسته بندی کنید تا در انبار قرار دهید.

بایدها و نبایدهای شست و شوی پتو

بایدها و نبایدهای شست و شوی پتو

مهم نیست که چه نوع پتویی را میخواهید بشویید، چند قانون وجود دارد که باید رعایت کنید. اول از همه، برچسب را بررسی کنید. همه ملحفه ها باید دارای برچسب مراقبت از لباسشویی باشند که نحوه شستن اقلام را دیکته میکند. اگر برچسب «فقط خشک شویی» را نشان میدهد، آن را خشک شویی کنید تا ایمن باشد و طول عمر را تضمین کنید. اگر پتوی شما برچسب مراقبت از لباسشویی ندارد، چند قانون کلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.
قبل از هر چیز، لکه‌های روی پتو را به صورت نقطه‌ای درمان کنید. درمان نقطه ای که بهترین نتیجه را دارد، واقعاً به نوع لکه و جنس پتو بستگی دارد. برای نکات تمیز کردن بیشتر، ما چند پیشنهاد در مورد برخی از لکه‌های نه چندان زیبا ناشی از مایعات بدن مانند تمیز کردن خون، تمیز کردن ادرار و استفراغ داریم.
هنگام شستن پتو، از آب ولرم یا سرد استفاده کنید، نه هرگز از آب داغ. آب داغ باید فقط روی وسایلی که به شدت کثیف هستند مانند پوشک پارچه ای و حوله استفاده شود. همچنین، از یک چرخه کوتاه تر یا ظریف و مقدار کمی شوینده ملایم و بدون سفیدکننده استفاده کنید. اگر پتو شما تمایل به وارفتن یا باز شدن دارد، میتوانید آن را در یک کیسه لباسشویی پارچه‌ای یا روبالشی هم رنگ بشویید تا پتو در شرایط خوبی بماند.

بایدها و نبایدهای شست و شوی پتو
خشک کردن پتو جایی است که باید مراقب باشید. اگر پتو در معرض حرارت بیش از حد قرار گیرد، میتواند الیاف را کوچک یا سرخ کند. برای ایمن بودن پتو فقط باید با خشک کن، خشک شود و نیازی به خشک کردن با حرارت نیست. بعد از اینکه آن را از دستگاه خارج کردید، اجازه دهید خشک شود یا آن را بین دو حوله تمیز فشار دهید تا رطوبت را در طول شب جذب کند. با انجام این کار اطمینان حاصل میشود که هنوز نرم و کرکی است. آویزان کردن پتوها برای خشک شدن، میتواند از ایجاد ریزش و آسیب جلوگیری کند.
اگر اصلاً از قرار دادن پتو در ماشین لباسشویی احتیاط میکنید، همیشه این گزینه وجود دارد که همه این کارها را با دست انجام دهید. شست و شوی دستی پتو در آب ولرم با صابون ملایم در وان یا حوضچه و سپس آویزان کردن پتو برای خشک شدن، ترجیحاً در نور غیرمستقیم خورشید، واقعاً میتواند به حفظ شکل پتو شما کمک کند.
اگر پتوی نخی یا الیاف مصنوعی دارید، باید بتوانید آن را بدون دردسر زیاد در ماشین لباسشویی خود بشویید. فقط برای اطمینان، خواندن برچسب را فراموش نکنید. با این حال، پتوهای ساخته شده از الیاف دیگر ممکن است در هنگام شستن کمی سخت تر باشند. در اینجا چند نکته خاص وجود دارد که باید در مورد انواع پتوهای متداول در نظر داشته باشید.

بایدها و نبایدهای شست و شوی پتو
خواندن برچسب دستورالعمل سازنده پتو به شما اطلاعات ارزشمندی میدهد و از آسیب رساندن به اموالتان جلوگیری میکند. اما اگر با پتوی بد بو با برچسب خشک شویی مواجه شدید، آن وقت اگر مسئول خشک شویی باشید، چه باید کرد؟ برای از بین بردن بوی بد پتو چه راهکاری ارائه میدهید؟
قبل از اینکه ملافه را برای خشک شویی به داخل ماشین بکشید و پول نقد را تحویل بگیرید، سعی کنید آن را روی بند رخت خود هوا دهید. پتو را در جایی آویزان کنید که نسیم یا جریان دائمی هوا در آن باشد. حرکت هوا، بوها را از پتو بیرون میکشد و هر نقطه مرطوبی را که ممکن است باعث ایجاد بوی جدید شود، خشک میکند. پس از چند ساعت پوشش را برگردانید تا زمان تمیز کردن هر ناحیه برابر باشد. ما به شما نحوه شستن پتو را نشان دادیم و در مورد شستن پارچه های دیگر نیز به شما پیشنهاد میدهیم. روش‌های ما، تمیز کردن شما را ارتقا میدهد و به شما کمک میکند ملحفه‌های خود را تمیز و ایمن نگه دارید.

فروش ویژه پتو نیکو باف مدل زمرد

فروش ویژه پتو نیکو باف مدل زمرد

این پتو یکی از مدل های بسیار جذاب پتو نیکو باف است که با درخواست های زیادی از سوی مشتریان برای خرید مواجه شده و در بازار رقابتی داخلی توانسته است جایگاه منحصر به فرد خود را به دست آورد.
در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز، شرکت نیکو باف شرایط بسیار خوبی از قبیله دسترسی آسان، تنوع طرح و رنگ، پایین بودن قیمت و… را در فروش ویژه پتو نیکو باف مدل زمرد در نظر گرفته‌ است. اگر خواهان خرید به صرفه و باب سلیقه خود در کوتاه ترین زمان ممکن هستید، فروش ویژه شرکت بازرگانی پتو نیکو باف مدل زمرد را از دست ندهید.

1

  1. پتوی این شرکت دارای کیفیت خوبیه قیمتش هم بسیار منصفانه است اگه گرونتر از این نشه خوبه برای خریداری کردن، بسته بندیش هم خوب بود و کیفیت ارسال بالایی داشت علاوه بر این بسیار سریع به دستمان رسید. ممنونم از شما

  2. شرکت بازرگانی پتو نیکو باف یکی از تولیدکنندگانی است که توانسته در رقابت برای تولید پتوهای تک نفره و دو نفره در بازار داخلی، جایگاه منحصر به فرد خود را به دست آورد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما