عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته

پتو پریما توسط معتبرترین و استانداردترین کارخونه های پتوبافی در شهر یزد تولید میشه و عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته از همین کارخونه ها و مراکز فروشی که با اونها در ارتباط هستن صورت میگیره.
مراکز فروش عمده چه با واسطه و چه بی واسطه و حتی از طریق سایت های معتبری که به دست همون کارخونه ها راه اندازی یا پشتیبانی میشن، عرضه مستقیم برند پریما و سایر برندها رو به عهده دارن. پتو پریما پتویی بسیار شیک و جذابی هست که تونسته مشتریان خودش رو از سراسر ایران نگه داره. فروش عمده پتو پریما یک نفره و دو نفره با قیمت بسیار مناسب و رقابتی شده توسط تمام مراکز قروش چه به صورت حضوری و چه به شکل اینترنتی انجام میشه. از بین همین تولید کنندگان پتو که در استان های کشور خصوصا استان های یزد و اصفهان وجود دارن، این پتو بازار پر فروش و منحصر به فرد خودش رو همواره داشته و سعی کرده همیشه با دسترسی آسونی که داره رقابت خیلی خوبی با برندهای هم تراز خودش پیدا کنه.
پتو پریما گل برجسته طرح و نقش های جذابی داره که تقریبا میشه گفت برای رقابت با سایر برندها انتخاب خیلی خیلی سختیه. این پتو وزن کاملا استاندارد و مناسبی داره و علاوه بر اون به خاطر مقرون بصرفه بودنش همیشه جزو انتخاب های اوله خانوم های با سلیقه هست. عرضه مستقیم این کالا از تمامی سایت های معتبر که زیر نظر کارخونه های تولید کننده هستن به راحتی امکان پذیره.

عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته

صفر تا صد پتو را بشناسید

پتو پوششی نرم و لطیف و گرم هست که به عنوان کالای خواب به صورت های مختلفی توی بازار وجود داره. تقریبا میشه گفت توی بیشتر خونواده ها پتو جزو وسایل شخصی به حساب میاد و هر یه نفر یه پتوی مخصوص برای خودش داره. اینکه پتو برای گرم شدن بدن انسان هست دلیل نمیشه که مصرف کننده های اون فقط مربوط به فصل های سرد سال باشن. نه اصلا اینطور نیست! چه بسا افرادی که عادت دارن در هر دمای هوا حتی توی فصل های گرم سال هم از پتو استفاده کنن. خصوصا زیر کولر و پنکه.
هرچند پتوهای چینی و ترک وارد بازار ایران شدن و فروش قابل توجهی هم دارن، اما نمیشه منکر شد که پتوهای برند ایرانی و عرضه مستقیم این نوع پتوهای وطنی توی بازارها و فروشگاه های کشور قابل توجهه. اصلا به خاطر همین کیفیت بالایی که پتوهای داخلی پیدا کردن توجه بیشتر خانوم های باسلیقه رو جلب کردن. انواع مختلف پتو پنبه ای، تمام پنبه، پشم شیشه، بافتنی، مسافرتی و… توی بازار وجود داره که عرضه مستقیم این محصولات هم در همین کارخونه ها و فروشگاه ها انجام میشه.

توزیع کنندگان بزرگ پتو پریما گل برجسته
پتوهای پنبه ای که با الیاف مصنوعی و نخ پنبه ساخته میشن بسیار گرم و نرم و سبک هستن و پرز نمی اندازن. برای افرادی که حساسیت پوستی دارن خیلی مناسبه اما اگر افرادی که مشکلات تنفسی و ریوی دارن بتونن پتوهای صد در صد پنبه رو تهیه کنن براشون خیلی خیلی بهتره. هر چند پتوهای صد در صد پنبه خیلی هم نسبت به پتوهای دیگه گرونتر هستن. به این پتوهای صد در صد پنبه ای، ارگانیک هم میگن. پتوهای پنبه ای دو لایه و یه لایه توی بازار وجود داره که تقریبا تمامیه کارخونه ها و فروشگاه های کالای خواب به صورت مستقیم عرضه میکنن. پتو پریما گل برجسته در همین دسته پتوهای پنبه ای قرار میگیره.
پتوهای پشمی بهترین انتخاب برای افرادی هست که خیلی خیلی احساس سرما میکنن. اما خب به دلیل حساسیت بالایی که ایجاد میکنه برای نوزادان، سالمندان و افرادی که حساسیت پوستی و اگزما و مشکلات تنفسی دارن اصلا مناسب نیست. این پتو گرما رو به شدت تو خودش نگه میداره و چون از پشم حیوانات درست شده خیلی هم وزن سنگینی داره. پتوهای پشم شیشه ای یه انتخاب خیلی خیلی خوب برای بچه ها، نوزادان و سالمندان هست. هم به دلیل حساسیتی که ایجاد نمیکنه ،هم به دلیل وزن سبکی که داره. پتوهای پشم شیشه بین دو لایه پارچه دوخته می‌شن و با وجود اینکه سبک هستن اما گرمای خیلی خوبی تولید میکنن.

توزیع کنندگان بزرگ پتو پریما گل برجسته
پتوهای مسافرتی با وجود وزن سبک و حجم کمی که داره برای مسافرت مناسبه اما افراد زیادی از این نوع پتو توی خونه و برای خواب هم استفاده میکنن. چون با وجود همین نازکی و سبکی، گرمای خیلی خوبی تولید میکنه. پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی ساخته شدن و کمی هم پرز می اندازن.
پتوهای بافتنی یا قلاب بافی معمولا کار دست هستن و بیشتر جنبه تزئینی دارن یا افراد زیادی فقط برای قسمتی از بدن مثلا گرم کردن پا یا کمر یا شانه از اون استفاده میکنن. این پتوهای بافتنی که معمولا از کامواها و نخ های رنگ و وارنگ درست میشن، زیبایی و جذابیت چشمگیری دارن.
پتوها معمولا به صورت یه نفره، دو نفره، پتوی کودک و پتوی نوجوان به صورت مستقیم و غیرمستقیم عرضه میشن. سایز پتوهای دو نفره ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر یا ۲۴۰ در ۲۰۰ سانتی متر و سایز پتوهای یک نفره ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متره. سایز پتوهای کودک هم بین ۸۰ در ۱۱۰ سانتی متر و ۱۱۰ در ۱۴۰ سانتی متر.
طرح و رنگ پتو از نظر روانی برای مصرف کنندگان اهمیت زیادی داره. روان پزشکان اعتقاد دارن رنگ پتو بهتره بین رنگ های سبز ملایم، لیمویی، صورتی، گلبهی، یاسی، کرم یا حتی سفید انتخاب بشه تا قبل از خواب و با دیدن رنگ پتو، آرامش بگیریم. همچنان که طرح پتو هم هرچی ساده تر و خلوت تر باشه، کمتر باعث آشفتگی ذهن میشه. پتو گل برجسته پریما درست برای آرامش افراد انتخاب بسیار مناسبی هست. برای کودکان هم بهتره از تصاویر خشن و حیوانات وحشی برای پتو استفاده نکنیم. بهترین نوع پتو که به صورت مستقیم و غیرمستقیم عرضه و توزیع میشه پتوهایی هست که در ماشین لباسشویی قابل شست و شو هستن و خراب نمیشن و کیفیتشون رو از دست نمیدن.

آشنایی با برندهای ایرانی پتو

آشنایی با برندهای ایرانی پتو

عرضه مستقیم پتو در برند های مختلفی توی بازار موجوده. برندهای ایرانی معتبر به نام های پتو ایکیا، پتو افرا، پتو پونته، پتو نوبافت، پتو ملک، پتو سیمین، پتو تابان یزد، پتو درمینا، پتو شادیلون، پتو مدل شتری، پتو گلبافت، پتو رازن، لایکو، پتوی نرمینه، داتیس، گلسا، پتوی لاله، پتوی مریم، پتوی نیلگون یزد، پتوی زنبق، پتو راشل، پتو مینک، پتو نگین توی بازار وجود دارن که هر کدوم از این برندها مدل ها و انواع مختلفی دارن که تنوعش رو به هزاران نوع میرسونه. مثل همین پتو پریما گل برجسته که از زیرشاخه های برند پریما هست. و البته که هر کدوم از این برندها با کیفیت های مختلفی تولید میشن. شاید فقط چند نوع از این برندها تونسته باشن با استفاده از الیاف با کیفیت و تجهیزات و امکانات مدرن و پیشرفته تمامی سلیقه ها رو مجذوب خودشون کرده باشن. هر کدوم از این برندها در انواع پتوهای سایز بزرگ و پتوهای شیک و طرح دار و مسافرتی و گل برجسته تنوع خودشون رو در سطح بالایی رسوندن.

بهترین مدل پتو برای دختران

بهترین مدل پتو پریما گل برجسته برای دختران

بهترین مدل پتو برای دخترها پتوهای فانتزی و طرح های گل دار و گل برجسته در انواع برندها هست. تولید و عرضه مستقیم پتوهای فانتزی که اغلب با تصاویر کارتون های رویایی و دخترونه مثل فروزن و شخصیت های محبوبی مثل سیندرلا طراحی شدن یا گل های آرام بخش با رنگ های ملایم صورتی، آبی، نیلی ، سبز، کرم که میتونه بسته به سن دختران از نوزادی تا بزرگسالی رضایت همه شون رو جلب کنه. از نظر جنس قطعا پتوهای پنبه ای، اکریلیک و پشم شیشه به خاطر لطافت، سبکی، نرمی و ضد حساسیت بودنشون میتونه برای دخترهای سخت پسند و حساس مناسب باشه. دخترها به خاطر طبع لطیفشون حساسیت بالایی نسبت به وسایل شخصیشون مخصوصا پتو دارن که پتو پریما گل برجسته میتونه برای دخترهای جوون که دنبال کالای خواب نرم و زیبا و دلنشینی هستن جذاب باشه.

توزیع کنندگان بزرگ پتو پریما گل برجسته

توزیع کنندگان بزرگ پتو پریما گل برجسته

عرضه مستقیم این پتو توی بهترین مراکز که برای فروش عمده هستند و فروشگاه هایی که زیر نظر همین شرکت های عرضه کننده فعالیت میکنن مثل سایت های معتبر اینترنتی و فروشگاه های کالای خواب کاملا امکان پذیره.
خوشبختانه تمام افرادی که توی بازار و فروشگاه های مربوط به کالای خواب مشغول هستند، کسانی هستند که آشنایی کامل با تمام برندهای پتو مخصوصا برند پریما و پتو گل برجسته پریما دارن. اگر شما هم قصد خرید پتو پریما یا انواع مدل های دیگه پریما رو دارید میتونید با یه جست و جوی ساده توی اینترنت با تمام مراکز عرضه مستقیم پتو پریما ارتباط برقرار کنید. میتونید با اونها آشنا بشید و به سرعت خریدتون رو انجام بدین. تمامیه کارکنان سایت هایی که عرضه مستقیم پتو پریما گل برجسته رو انجام میدن با عشق و با انگیزه کافی و با سرعت هرچه بیشتر میتونن درخواست شما رو ثبت و برای ارسال هرچه سریع تر سفارشتون اقدام کنن. یادتون نره که میتونید روی مشاوره کارکنان فروش انواع پتو حساب باز کنید.

توزیع کنندگان بزرگ پتو پریما گل برجسته

سخن آخر

پتو پریما گل برجسته پتو ایرانی اصیل به حساب میاد که به عنوان پتو طرح دار و پتو سایز بزرگ و پتو شیک میتونه بهترین انتخاب شما برای ایجاد آرامش هنگام خواب توی خونه هاتون باشه. فراموش نکنید که خوابه آروم بیشتر از غذا و مسکن مورد نیازه بدن هست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما