عرضه کلی پتو مدل یاقوت

در ایران شرکت های زیادی انواع مختلفی از جمله پتو مدل یاقوت از برند نیکوباف را در بازار ایران و جهان به صورت جزئی و کلی عرضه میکنند. قیمت عمده پتوی با کیفیت نیکوباف در رنگ ها و مدل های متنوع رنگین یک نفره، دو نفره کودکان و… باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو نیکوباف از جمله پتو یاقوت را به بازار آورده و در اختیار مردم عزیزمان قرار بدهند و پتوهای با کیفیت نیکوباف را به صورت کلی و جزئی عرضه کنند.
پتو یاقوت جزو زیباترین و جدیدترین مدل پتوهای گل برجسته و بهترین تولیدات کارخانه نیکوباف بوده و عرضه کلی پتو مدل یاقوت آن در روش های مختلف انجام پذیر است. به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه منسوجات عالی این کارخانه فعال خرید پتوهای زیادی از سوی مردم برای پتو یاقوت زیبای نیکوباف انجام میشود. افراد زیادی این پتوی گرم و نرم و مدل جدید را به صورت تکی و عمده خریداری میکنند؛ افرادی که پتو را به صورت عمده خریداری میکنند، فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید، این اجناس را وارد بازار کرده و به مردم عزیزمان در داخل کشور و خارج کشور ارائه میدهند و سال هاست که عرضه کلی پتو مدل یاقوت توسط فروشندگان مورد اعتماد به صورت عمده و تکی است.

معرفی پتو مدل یاقوت

معرفی پتو مدل یاقوت

تولید کننده پتو نیکوباف و بالش طبی ضد آرتروز کارخانه ای بسیار معتبر پیشرفته در زمینه پتو و کالای خواب است که تولیدات این شرکت مطمئن با خرید و تقاضا زیادی از سوی مردم رو به رو هستند.

به همین دلیل عرضه کلی پتو مدل یاقوت که یکی از بهترین مدل های لوکس پتو شرکت دیبافت است، جزو پرطرفدار ترین پتوهای امروزه بوده و به صورت کلی و جزئی صورت میگیرد. پتو یاقوت پتویی با طراحی زیبا و دلنشین با رنگ بندی های آرام بخش و دلنواز هستند که در غالب پتوهای ساده گل دار یک نفره پتوهای ساده و گل دار دو نفره تولید شده و تمامی رنگ ها و طرح هایش طرفدار و خریداران بسیار زیادی دارد.
طرح های ساده و گل دار و جذاب پتو یاقوت در غالب یک نفره و دو نفره به صورت تکی و عمده عرضه میشود. پتوهای یک نفره یاقوت در سایز ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر و با وزن ۲۰۰۰ گرم تولید میشود. پتوهای دو نفره یاقوت نیکوباف هم در سایز ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر و با وزن۲۵۰۰ گرم تولید میشود و در بازار با قیمت مناسب خدمت مردم عزیزمان به صورت عرضه کلی و جزئی به فروش میرسد. در راستای توزیع برترین پتو از شرکت نیکوباف عرضه کلی پتو مدل یاقوت توسط شرکت دیبا بافت نگار انجام میشود.

بررسی مدل های پتو طرح کارتونی

بررسی مدل های پتو طرح کارتونی

کارخانه معتبر و فعال پتو نیکوباف پتوهای بسیار زیبا، خاص و متنوعی با طرح های کارتونی مخصوص نوزاد و کودک تولید میکند که کودکان با یک بار دیدن دلبسته و شیفته‌ طرح پتو شده و بزرگترها از لحاظ کیفی و کمّی مشتاق خرید این پتوی مقرون به صرفه هستند. این پتو بسیار سبک و نرم لطیف بوده و کاملا مناسب کودکان و نوزادهای دلبندتان است. فشار پتو روی بدن کودک یا نوزاد نباید به قدری باشد که خواب را برای خودم بی کیفیت کند.

رنگ های بسیار زیبا شاد و دوست داشتنی روی این پتوی گرم و نرم و سبک با کیفیت بوده و ثبات طرح این پتو جزو نکات مثبت این کالا است. تراکم و بافت پتوی نوزادی نیکوباف بسیار خوب بوده و با چند بار شست و شو از بین نخواهد رفت. جنس این پتوی زیبا و سبک پلی استر است که با کیفیت بالای این پتو هیچ وقت کودک شما دچار حساسیت نخواهد شد و این پتو کاملا مناسب کودکانی است که دچار حساسیت پوستی دارند، زیرا مواد اولیه این پتو بسیار درجه یک بوده و ضرری به پوست کودک شما نمیزند. این پتو در ابعاد ۸۰ در ۱۵۰ سانتی تولید و به صورت عرضه کلی و جزئی به فروش میرسد. عرضه کلی پتو مدل یاقوت به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط فروشندگان امین انجام میگیرد.

نکاتی در مورد شستن پتو

نکاتی در مورد شستن پتو

پتوهای عرضه شده توسط کارخانه ها به صورت کلی و جزئی وقتی وارد خانه ها، خوابگاه ها، بیمارستان ها و… شده و استفاده میشوند، پس از مدتی نیاز به شست و شو دارند. شستن پتو در خانه یکی از کارهایی است که ظاهرا مشکل به حساب می آید، خصوصا اگر تعداد پتوهایی که باید شسته شود زیاد باشد که در این صورت پتوها را روانه خشکشویی کرده و چند روز بعد پتوهایی شسته شده تحویل میگیریم که این کار مسلماً راحت تر است. اگر قصد دارید شستن پتو را در خانه انجام دهید همراه ما باشید.
وزن پتو اولین مسئله ای است که باید به آن توجه داشته باشید. شست و شوی پتوی دو نفره که پتویی سنگین است و با خیس شدن سنگین ‌تر نیز میشود، در لباسشویی خانگی معمولی امکان پذیر نیست. باید از قبل توجه داشته باشید که لباسشویی شما تا چند کیلوگرم وزن را موقع شست و شو تحمل میکند. شاید ندانید پتو هنگام خیس شدن چند کیلوگرم سنگین ‌تر میشود؛ اما لازم است بدانید کمترین وزنی که یک پتوی خیس ممکن است داشته باشد ۶ کیلوگرم است، پس لباسشویی شما باید حداقل تا ۶ کیلوگرم وزن را هنگام شست و شو تحمل کند.

نکاتی در مورد شستن پتو
باید توجه داشته باشید هنگام شست و شوی پتو فضای باز داخل ماشین لباسشویی کم نباشد. چون علاوه بر این که لباسشویی با فضای کم پتو را به خوبی تمیز نمیکند ،بلکه باعث میشود پتو چروک شده و پتویی چرک مرده و چروک داشته باشید. توجه داشته باشید قبل از شست و شوی پتو، گرد و غبار آن را بتکانید. این کار را حتما در فضای باز انجام دهید تا دچار تنگی نفس نشوید. برای اینکه متوجه شوید پتوی شما رنگ پس میدهد یا نه یک گوشه از پتو را با یک پنبه خیس کمی مرطوب کنید، بعد یک پارچه سفید را به آن بمالید تا ببینید رنگ میگیرد یا نه!
از شستن پتوها در دمای خیلی داغ جلوگیری کنید. بهتر است پتویی را که علائم شست و شو ندارد در کمترین دما، یعنی ۳۰ درجه بشویید. از مواد شوینده زیاد استفاده نکنید، چون ممکن است به خوبی حل نشده و پودر شوینده روی پتو بماند و پس از مدتی برای شما حساسیت ایجاد کند. پس بهتر است شست و شوی پتو را با کمترین مقدار پودر لباسشویی انجام دهید. از کمترین مقدار نرم کننده برای نرم نگه داشتن آن استفاده کنید. در بعضی موارد حتی استفاده از نرم کننده نیز پیشنهاد نمیشود. برای خشک کردن پتو بهتر است پتو را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. اگر برچسب شست و شوی پتو تعیین میکند که باید پتو را با دست بشویید همراه ما باشید.
از آب خیلی داغ برای شستن پتوی پشمی استفاده نکنید. به آرامی پتو را داخل آب فشار دهید تا مواد شوینده و آب به خوبی درون پتو بروند. مانند شست و شوی پتو با لباسشویی، در شست و شو با دست اول گرد و غبار پتو را بتکانید. پتو را با آب سرد بشویید و نیم ساعت خیس بخورد دوباره ابکشی کنید تا مواد شوینده باقی مانده در آن به خوبی شسته شود.

شرکت پخش پتو مدل یاقوت

شرکت پخش پتو مدل یاقوت

شرکت های زیادی در زمینه پخش پتو نیکوباف مدل یاقوت فعالیت میکنند. عرضه کلی پتو مدل یاقوت، این کالاهای با کیفیت و نرم و لطیف نیکوباف را به صورت عمده و تکی در بازار به صورت مستقیم عرضه میکنند. شرکت های فروش کالای خواب و پتو در بازار سرتاسر ایران بسیار بوده که بعضی از این فروشگاه ها فقط به صورت حضوری کالای خود را به فروش میرسانند. برخی از این فروشگاه ها به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی این فعالیت اقتصادی را انجام میدهند ولی فروشگاه هایی که کالاهای خواب و پتوهای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به سرتاسر ایران و تمامی کشورهای خارجی ارسال میکند، بسیار کم هستند.
فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب و پتوی ایران است که سال هاست فعالیت مثبت خود را در این زمینه ثابت کرده است. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران خرید و بهتری پرسنل اداره میشود و تمام اوقات کاری خالصانه اطلاعات جامع و کامل خود را به مشتریان عزیز ارائه میدهد و همچنین عرضه کلی پتو مدل یاقوت را بر عهده دارد. اگر قصد خرید کالای خواب و پتو از جمله پتو یک نفره، دو نفره و مدل جدید و پتو خاص، طرح گل، کارتونی نیکوباف را دارید میتوانید با مراجعه به سایت دیبافت از خدمات شرکت دیبافت بهره مند شوید و در صورت انتخاب‌ کالای‌ مورد نظر و با کیفیت و زیبای خود از شرکت به صورت حضوری و انلاین در غالب تکی و عمده خرید کنید و تجربه خرید لذت بخش و گرم و نرمی را برای خود خاطره ساز کنید.

1

  1. من پتوهای شما رو خریداری کردم و خیلی از مرغوبیت محصول مجموعه شما راضی بودم. خرید از مجموعه شما همیشگی خواهد بود. بسیار رفتار درست و حرفه ای با مشتری دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما