فروشنده پتو گلبافت صورتی پلی استر

پتوی گلبافت صورتی از محصولات گروه تولیدی گلبافت است که با طراحی زیبا و منحصر به فرد و بافت عالی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شود. به کار رفتن الیاف پلی استر در این پتوها، سبب مقاومت و استحکام بالای آنها گردیده و ماندگاری طولانی به آنها بخشیده است. شما می توانید برای خرید و هماهنگی با فروشنده پتو گلبافت صورتی پلی استر که به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی می باشد در ارتباط باشید.

فروشنده پتو گلبافت صورتی پلی استر

مشخصات پتو گلبافت صورتی پلی استر

مشخصات پتو گلبافت صورتی پلی استر پتو گلبافت در ابعاد گوناگون به صورت تک نفره و دو نفره تولید می شود و روانه بازار مصرفی می گردد. این کالا انتخابی ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک پتوی با کیفیت مطلوب هستند.
از مشخصات پتو گلبافت صورتی پلی استر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
امروزه انواع پتوی گلبافت بر اساس درجه کیفی قیمت گذاری می شوند و در بازار به فروش می رسند. در تولید مرغوب ترین پتوی گلبافت از الیاف صد در صد پلی استر استفاده شده است که نرمی و لطافت فوق العاده ای دارد و کاملا ضد حساسیت است. از همین رو برای افرادی که دچار آلرژی پوستی هستند نیز بسیار مناسب می باشد.
حجم کم و سبک این پتوها سبب شده که به راحتی قابل حمل باشند و درون یک ساک جا شوند، از همین رو برای استفاده در مسافرت نیز عالی هستند.
ضخامت مطلوب این پتوها بستری گرم را در فصول سرد سال فراهم می کند و همچنین قابلیت استفاده در فصل بهار و تابستان را نیز دارا می باشد.
جنس عالی پلی استر سبب شده که این پتوها در برابر انواع مواد شیمیایی و شوینده ها مقاومت بالایی داشته باشند و در حین شستشو دچار رنگ پریدگی و یا افت کیفیت نشوند.
این پتوها کاملا دور دوزی شده اند که این امر سبب عدم شکافته شدن و ریش ریش شدن آنها در طول مصرف می شود.
و در نهایت اینکه پتوهای گلبافت علاوه بر جنبه کاربردی، ظاهر بسیار زیبایی دارند و فضای دل نشین را در اتاق شما ایجاد می کنند.

خرید پتو گلبافت با قیمت باورنکردنی

خرید پتو گلبافت با قیمت باورنکردنی همانطور که می دانید دو عامل کیفیت و قیمت در انتخاب و خرید پتو گلبافت نقش مهمی دارد و خریداران با در نظر گرفتن این عوامل سعی می کنند مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. از همین رو اگر شما قصد خرید بهترین پتو گلبافت را دارید، باید آنها را از مراکز اصلی تهیه نمایید که به صورت مستقیم اقدام به عرضه محصولات خود می کنند.

مجموعه ما با در نظر گرفتن رضایت مشتریان و دو عامل بالا، انواع پتو گلبافت را به صورت کاملا بی واسطه با مناسب ترین قیمت به سراسر ایران ارائه می کند. قیمت پتو گلبافت بر اساس نوع، مدل، تک نفره یا دو نفره در سایت درج می شود و شما می توانید برای خرید پتو گلبافت با قیمت باورنکردنی از طریق سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما