فروش بدون واسطه پتو نیکا با قیمت بسیار عالی

پتو یکی از ملزومات خواب و رواندازی است که نقش برجسته ای در هر خانه ای دارد و یکی از وسایل شخصی هر فردی است که کیفیت مطلوب آن نقش موثری در خواب همراه با آرامش داشته و خستگی را از تن انسان خارج خواهد نمود. پس بهتر است در انتخاب پتو درست عمل نموده و جنس و طرحی مناسب را تهیه کنیم. یکی از مدل هایی که مورد استقبال زیادی در بازار قرار گرفته و خریداران زیادی دارد مدل نیکا است و فروش بدون واسطه پتو نیکا در نمایندگی ها صورت گرفته و در این مرکز می توان پتو را در بالاترین کیفیت و کمترین قیمت تهیه نمود.

فروش بدون واسطه پتو نیکا با قیمت بسیار عالی

کارخانه عرضه کننده پتو نیکا صادراتی

کارخانه عرضه کننده پتو نیکا صادراتیکارخانه عرضه کننده نیکا صادراتی یکی از اصلی ترین تامین کنندگان این کالای اساسی است و با عملکرد درست در این عرصه به بهترین نحو ممکن نیاز بخش های مختلف بازار را تامین می کند و طیف گسترده ای از پتو را در طرح و رنگ مختلف در سراسر کشور وارد می کند.

کارخانه پتو نیکا و بالش طبی ضد آرتروز با ارتقای مهارت و دانش کارکنان و با استفاده از تیم تحقیق و توسعه با نوآوری و عزم جدی به طراحی بهترین پتو می پردازد و با ایجاد نظام مدیدیت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی تخصصی محصولی باکیفیت و درجه یک را تولید می کند.

این مرجع با وجود سیستم آزمایشگاهی پیشرفته ای که در اختیار دارد پتو را مطابق با استانداردهای ملی و با توجه به اصول بهداشتی تولید می کند. تولیدکننده پتو نیکا صادراتی باید به بسته بندی اهمیت زیادی داده و پتو را در شیک ترین بسته بندی وارد بازار می کند چون در صادرات به بسته بندی اهمیت ویژه ای داده می شود.

بهترین و ارزانترین پتو خانگی در ایران

بهترین و ارزانترین پتو خانگی در ایرانبهترین و ارزانترین پتو خانگی در ایران توسط مراکزی عرضه می شود که در کار فروش بدون واسطه این محصول بوده و یا بنابر اهداف مشخصی مانند تبلیغات و جذب مشتری و در نهایت فروش بالا این محصول را با تخفیفات خوبی ارائه می کنند و پتو نیکا ارزان نیز در این مراکز با بهترین کیفیت عرضه می کند.

انواع پتو خانگی:

  • پتو پنبه ای با مخلوط الیاف مصنوعی مانند پلی استر و آکریلیک تولید می شود و گرم و نرم بوده و پرز نخواهد داد و در دو مدل یک لایه و دو لایه تولید می شود.
  • پتو ارگانیک از پنبه خالص تولید شده و برای کسانی که به الیاف مصنوعی آلرژی دارند گزینه خوبی است و بسیار گرم و نرم بوده و قیمت بالایی دارد.
  • پتو پشمی سرما را در خود نگه داشته و از گرمی خوبی برخوردار بوده و زبر و سنگین است.
  • پتو پشم شیشه به دلیل اینکه بدون آلرژی و حساسیت است و تنفس خوبی دارد برای کودکان و سالمندان مناسب است.
  • پتو مسافرتی بسیار سبک و کم حجم بوده و قابلیت حمل و نقل راحتی دارد.

عرضه کننده برتر پتو نوزادی اعلا با تخفیف ویژه

عرضه کننده برتر پتو نوزادی اعلا با تخفیف ویژهعرضه کننده برتر پتو نوزادی اعلا با تخفیف ویژه توسط مراکز مختلفی انجام می شود که این محصول را در بازار خرید و فروش نموده و دسترسی مشتریان را در اقصی نقاط کشور به هر مدل و برندی آسان می کند و رهبری بازار را در دست گرفته و نقش مهمی را در این عرصه ایفا می کند.

عرضه پتو نیکا اکثرا در بازار در دو نوع باواسطه و مستقیم انجام می شود و هر کدام نیز مراکز مختلف و مشتریان مختص به خود را دارد. پتو نوزادی باید دارای تنفس خوبی بوده تا در صورتی که بر روی صورت نوزاد قرار گرفت از خفگی او جلوگیری شود.

همچنین این پتو باید ضد آلرژی بوده باشد چون پوست نوزاد حساس است و به مراقبت ویژه ای نیاز دارد. پتو نوزادی در انواع مختلف کلاه دار و بدون کلاه، دورپیچ و زیپ دارد و تک لایه و دولایه و … تولید می شود.

قیمت شگفت انگیز پتو نیکا مرغوب در تهران

قیمت شگفت انگیز پتو نیکا مرغوب در تهرانقیمت شگفت انگیز پتو نیکا مرغوب در تهران را باید از تولیدی یا دفاتر فروش آن بدست آورد و این قیمت ها بر اساس کیفیت و برند متفاوت است و پتو هر چه باکیفیت تر و مرغوب تر باشد گرانتر است. چون در عرصه معاملات بین کیفیت و قیمت رابطه مستقیمی وجود دارد.

 پتو های ایرانی نیکا در تهران توسط مراکز مختلفی ارائه می شود که هر کدام بسته به نحو عرضه قیمت های مختلفی را ارائه می کنند و خرید عمده و بدون واسطه آن ارزانتر خواهد بود. امروزه به دلیل نوسانات بازار نرخ مواد اولیه پتو متغیر بوده و در نتیجه نرخ پتو نیز ثابت نخواهد بود.

به دلیل ثابت نبودن نرخ پتو سایت های فروشی که این لیست را ارائه نموده اند هر روز آن را بروز رسانی می کنند. تولید کننده خود اولین مرکز تعیین کننده قیمت پتو نیکا است که آن را بر اساس میزان تولید، میزان عرضه و تقاضا، نحوه عرضه و … نرخ آن را تعیین می کند.

پتو نیکا دو نفره با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب

پتو نیکا دو نفره با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبپتو نیکا دونفره باکیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب را می توان از مراکز مختلفی درخواست نمود چون این مراکز برندهای متنوعی را ارائه می کنند و برخی برندها دارای این ویژگی بوده و به دلیل اینکه مواد اولیه پتو را خود تولید می کنند هزینه های تولید آنها کاسته شده و پتو قیمت مناسب تر عرضه می شود.

پتو باکیفیت به دلایل مختلفی می تواند ارزان به فروش برسد که در هر فروشنده ای نیز مختلف است. پتو دونفره دارای طرح و نقش های برجسته و منحصر به فردی است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره نموده و برای نوعروسان و تازه دامادها استفاده می شود.

عروس و دامادها با خرید پتوی دو نفره نیکا جلوه زیبایی به اتاق خواب خود بخشیده و نمایی شیک و مدرن را خواهند داشت و این مدل دارای طرح و رنگ های متنوعی است که بر اساس دکوراسیون اتاق خواب و با توجه به رنگ سرویس خواب می تواند انتخاب شود.

مرکز صادر کننده عمده پتو نیکا

مرکز صادر کننده عمده پتو نیکامرکز صادرات عمده پتو نیکا شرکت های تجاری هستند که با خرید این مدل پتو آن را در بازارهای بین المللی بازاریابی نموده و به فروش می رسانند و علاوه بر آن تولید کننده نیز در این عرصه فعالیت گسترده ای داشته و محصولات خود را به دیگر کشورها صادرات می نماید.

صادرات از اهداف بلند مدت کارخانجات بوده و باعث پیشرفت و شکوفایی کشور می باشد و جایگاه برند صادراتی را در بازارهای بین المللی حفظ خواهد نمود. کیفیت پتو نیکا درجه ممتاز بوده و بسیار مورد توجه سایر کشورها می باشد و صادرات آن سودآوری خوبی را به همراه خواهد داشت.

همچنین صادرات باعث رونق اقتصادی برای کشور بوده و ارزآوری را به همراه داشته و این مهم با توجه به قوانین صادراتی و مجوزات لازمه گمرکی انجام پذیرفته و کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس اولین هدف صادرات پتو ایرانی هستند.

بزرگترین بازار فروش پتو عروسکی عمده ای

بزرگترین بازار فروش پتو عروسکی عمده ایدر بزرگترین بازار فروش پتو عروسکی عمده تنوع طرح و مدل بسیار زیاد بوده و برندهای مختلفی به چشم می خود و مشتری در این مراکز می تواند هر گونه برند و مدلی را که مد نظر خود دارد تهیه کند که همه ی خریداران آن نیز پتو را عمده تهیه می کنند.

فروشگاه پتو نیکا نیز در نقاط مختلف شهر دیده می شود که طرح های مختلفی را در معرض نمایش قرار داده و بورس انواع برندهای ایرانی و خارجی در این مکان دیده می شود که فروشندگان آن با جوامع مختلفی در ارتباط بوده و پاسخگوی هر سلیقه و بودجه ای نیز هستند.

پتو عروسکی در رنگ های شاد و آرامش بخش و با طراحی های کودکانه مانند طرح های کارتونی محبوب کودکان ارائه شده و دارای وزنی سبک بوده و نرمی و لطافت بالایی که این مدل دارد خواب همراه با آورامش را خواهد داشت و بیشتر از جنس های مخمل نیز است.

نمایندگی پتو نیکا با کیفیت خوب و قیمت مناسب

نمایندگی پتو نیکا با کیفیت خوب و قیمت مناسبنمایندگی پتو نیکا باکیفیت خوب و قیمت مناسب در اقصی نقاط کشور فعالیت دارد که با هدف فروش بدون واسطه فعالیت خود را شروع نمود و با پشتیبانی از برند مورد نظر خود با توجه به نیاز مشتری در هر منطقه از کشور به رفع نیاز مشتریان می پردازد.

فروش مستقیم پتو توسط نماینده در طرح ها و مدل های مختلف انجام می شود تا هر چه بهتر بتواند نیازهای خریداران را تامین کنند. این مرکز با ارتباط مستقیمی که با تولید کننده دارد پر فروش ترین مدل را به او شناسانده و به تولید بیشتر و بهتر آن کمک می کند.

نمایندگی پتو ایرانی به دلیل عرضه تخصصی علاوه بر فروش، راهنمایی ها و مشاوره های لازمه را در اختیار مشتری قرار داده و او را جهت خرید مطمئن تر یاری می کند. این مرجع باعث حذف واسطه ها در این عرصه شده و به یکسان سازی قیمت ها در سطح بازار کمک خواهد نمود.

فروشنده عمده ارزان ترین پتو نیکا یک نفره

فروشنده عمده ارزان ترین پتو نیکا یک نفرهفروشنده عمده و ارزان ترین پتو نیکا یک نفره با در نظر گرفتن اصل مشتری مداری و بررسی و شناخت صحیح بازار، نیاز های ریز و درشت مشتریان را شناخته و به فروش تخصصی و گسترده این محصول می پردازد و با هدف کسب رضایتمندی مشتریان در بازار اعتبار بدست خواهد آورد.

خریدار عمده پتو کسانی هستند که نیاز عمده به این محصول داشته و به جهت صرفه جویی در هزینه های اولیه خود و بالا بردن سود خود سعی می کنند آن را عمده تهیه کنند تا ارزانتر و باصرفه پتو به دست شان برسد و از تنوع طرح و مدل ها نیز بهره متد شوند.

از جمله این خریداران عمده واسطه ها و ارگان های مصرف کننده ای هستند که به دلیل شلوغی جمعیت آنها نیاز اساسی به پتو تیراژ بالا خواهند داشت. مانند: خوابگاه های دانشجویی و عمومی، هتل ها، سربازخانه، اردوگاه ها، مراکز نظامی، بیمارستان ها، مدارس شبانه روزی، مسافرخانه ها، ارگان های دولتی و ….

معرفی محصولات پتو نیکا درجه یک

معرفی محصولات پتو نیکا درجه یکضخامت پتو باید متناسب با وزن پتو باشد و با شستشو مدام پتو نباید ضخامت آن از بین برود و پتو باکیفیت دارای پرزهای متراکم و توپر و فشرده است و تراکم پرز به صورت یکنواخت در سطح پتو وجود دارد و در برابر شستشو و فشار و کشش مقاومت است و ظاهر خود را از دست نخواهد داد.

رنگ پتوی باکیفیت ثابت است و شستشوی زیاد بر روی آن تاثیری ندارد و باعث کم رنگ شدن آن نخواهد شد و در پتوهای تک رنگ اختلاف رنگ بین هر قسمتی از آن وجود نخواهد داشت. در اطراف پتو نوار دوزی شده و رنگ نوار با رنگ پتو یکرنگ بوده به صورت مستحکم دوخته شده است.

هر چهار گوشه های پتو درجه یک دارای اندازه های یکسان بوده و طول ها و عرض های آن یکسان است و این مدل در انواع پتو گلدار برجسته و ساده عرضه می شود که نوع برجسته دارای طرفداران زیادی است.

پتو دخترانه و پسرانه طرح جدید

پتو دخترانه و پسرانه طرح جدیدپتو دخترانه و پسرانه طرح جدید بسیار زیاد است که هر برندی نمونه های مختلفی از آن را وارد بازار می کند. پتو دختراته در رنگ های روشن تولید شده و از طرح های مورد علاقه دختران مانند طرح عروسکی، شخصیت های محبوب کارتونی مانند سیندرلا و … در آن بکار می رود. پتو پسرانه نیز در طرح های مورد علاقه پسران مانند ماشین، شخصیت های کارتونی مورد علاقه پسران مانند فوتبالیست ها و … تولید می شود.

در گذشته پتو اکثرا از یک جنس نمدی در چند طرح انگشت شمار تولید می شد و تنوعی در مدل های آن به چشم نمی خورد ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود ماشین آلات پیشرفته جنس ها و طرح های متنوع و جدید تولید می شود که دارای طیف وسیعی از رنگ و نقش هستند.

سایز پتو نیکا بسته به مدل های آن مختلف است و در نمونه های یک نفره ۱۶۰ یا ۱۵۰ در ۲۲۰ بوده و در مدل دونفره در اندازه ۲۲۰ یا ۲۰۰ در ۲۴۰ سانتیمتری می باشد و در نمونه های نوجوانان در اندازه ۸۰ یا ۱۱۰ در ۱۴۰ یا ۱۱۰ می باشد و در مدل نوزادان در ابعاد ۱۱۰ در ۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

سفارش اینترنتی انواع پتو ساده ایرانی

سفارش اینترنتی انواع پتو ساده ایرانیسفارش اینترنتی انواع پتو ساده ایرانی و سرویس خواب نوزاد آپادانا را می توان در سایت های فروش و یا فروشگاه های مجازی داد که در این صورت مشتری می تواند در هر زمان و مکانی و در هر ساعت از شبانه روز آن را خرید نموده و در کمترین زمان با ارسال رایگان پتو را درب منزل تحویل بگیرد.

کسانی که به دلیل مشغله زیاد و ناتوانی جسمی و به هر دلیلی امکان مراجعه به بازار برای آنها وجود ندارد می توانند به صورت آنلاین انواع پتو ایرانی را خرید کنند که این روش خرید بسیار باصرفه و راحت تر و بدون دغدغه خواهد بود. 

سایت های فروش انواع پتو خانگی، پتو نیکا مسافرتی، پتو نوزادی و نوجوانی را عرضه می کنند و پتو های یک رنگ و ساده نیز توسط این مراکز در دسترس عموم خریداران قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما