فروش مستقیم انواع پتو نیکوباف با شرایط ویژه

اگر دوست دارید بعد از یک روز کاری و طاقت فرسا، خوابی راحت و بدون دغدغه ای را داشته باشید، ابتدا لازم است وسایل مناسبی را برای خواب تهیه نمایید. یکی از اقلام و لوازم خواب، پتو است. پتو محصولی است که از الیاف خاصی تشکیل شده و می تواند بدن فرد را در مقابل سرما به خوبی محافظت کند. این کالا دارای نمونه ها و انواع مختلفی است که باید بر حسب نیاز و سلیقه خریداری شود. یکی از انواع برندهای پتو در ایران، نیکوباف می باشد. فروش انواع پتو نیکوباف با شرایط ویژه در سراسر کشور از طریق نمایندگی های معتبر و رسمی این کارخانه در حال انجام می باشد.

فروش مستقیم انواع پتو نیکوباف با شرایط ویژه

مراکز خرید عمده پتو نوجوان درجه یک

مراکز خرید عمده پتو نوجوان درجه یک

همواره نوجوانان دوست دارند که اتاق خواب و مخصوصا تخت خوابشان را بر اساس سلیقه خود طراحی کنند. شرکت های سازنده پتو در ایران، با بازاریابی های متعدد متوجه شده اند که نوجوانان اعم از دختر و یا پسر به چه طرح ها و یا مدل هایی علاقمند هستند و از همین رو پتوهایی را در قالب نام پتو نوجوان به بازار عرضه می کنند.

پتوهای نوجوان به دو دسته دخترانه و پسرانه تقسیم بندی می شوند. این کالاها از نظر تنوع دارای نمونه های زیر می باشند:

  • انیمیشنی مانند سیندرلا، میکی موس و انگری برد
  • فوتبالی مانند چهره فوتبالیست ها و یا تیم های فوتبال مطرح در دنیا
  • عروسکی مانند طرح حیوانات مختلف
  • فانتزی و شاد
  • ساده و تک رنگ
  • گلدار و اسپرت
  • و …

بهتر است بدانید که پتوهای نوجوان همگی در سایز یک نفره تولید می شوند و ابعاد آن اغلب 150*110 و یا 160*110 می باشد.

برای خرید پتو درجه یک نوجوان و بالش طبی ضد آرتروز باید به مراکز و شعب معتبر مراجعه کرد. بسیاری از ارگان ها مانند بیمارستان های خصوصی کودکان و یا مراکزی مانند بهزیستی و … از خریداران عمده پتو نوجوان می باشند. سازمان های نام برده شده برای خرید عمده پتو نوجوان درجه یک می توانند به مراکز و شعب برتر و متخصص در این زمینه مراجعه نمایند.

فروشنده پتو مسافرتی ارزان

فروشنده پتو مسافرتی ارزان

در هر فصلی از سال که می خواهیم به مسافرت برویم، قطعا به پتو نیاز داریم. پتویی که برای مسافرات احتیاج داریم مانند پتوهایی که در منزل استفاده می کنیم نیست و باید سبک و کم حجم باشند تا بتوان آن را به راحتی در چمدان و یا ساک مسافرتی جا داد.

پتوهای مسافرتی از انواع پتوهایی می باشند که دارای طرح و مدل های مختلفی هستند و مشتری بر حسب سلیقه می تواند نمونه دلخواه خود را انتخاب کند. این پتوها بر حسب الیاف و نخ به کار برده شده دارای نمونه های ژله ای، حوله ای، پارچه ای و … است.

پتوهای مسافرتی در نمونه های تک نفره و دو نفره در بازار موجود هستند. پتوهای مسافرتی باید طول عمر بالایی داشته باشند. همچنین الیاف و نخ به کار برده شده در این پتوها باید به نحوی باشد که بعد از شستن و در معرض آفتاب قرار گرفتن، تغییر رنگ ندهند و به اصطلاح کهنه نشوند.

انواع پتو نیکوباف ارزان و همچنین انواع پتو ایرانی ارزانِ مسافرتی با کیفیتی اعلا و منحصر به فرد، از طریق فروشنده برتر به دست مشتریان می رساند.

تولید کننده پتو عروسکی ویژه کودکان

تولید کننده پتو عروسکی ویژه کودکان

پتویی که برای بزرگسال می توان استفاده کرد، قطعا برای کودک نمی توان آن را به کار برد. پتو مخصوص کودک دارای طرح ها و مدل های متنوع و جذابی می باشد و اکثر والدین ترجیح می دهند که این کالا را با بالشت و زیرانداز کودک به صورت ست، خریداری نمایند.
پتو عروسکی ویژه کودکان یکی از نمونه های منحصر به فرد و شگفت انگیز و مورد علاقه کودکان می باشد که شرکت های تولید کننده برتر این کالاها را با بهترین جنس و الیاف عالی ساخته و روانه بازار می کنند.

از ویژگی ها و مشخصات پتوی کودکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی بسیار فانتزی و زیبا در مدل های متنوع
  • عرضه شده در طرح های خرس، خرگوش، سگ و …
  • استفاده از الیاف نرم و لطیف متناسب با پوست کودکان

اغلب پتوهای عروسکی، به این شکل هستند که قابلیت جمع کردن و بستن پتو با استفاده از عروسکی که به آن تعبیه شده است را دارند.

پتوی نیکو باف تهران به قیمت عمده

پتوی نیکو باف تهران به قیمت عمده

کارخانه پتو نیکوباف در استان مرکزی و شهرستان ساوه قرار دارد. این کارخانه توانسته است با تولیدات مرغوب، مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند و از همین رو نمایندگی های متنوعی در شهرهای مختلف ایران ایجاد کند. یکی از نمایندگی های برتر و بسیار پرفروش پتو نیکوباف اعلا، در تهران می باشد.

پتوی نیکوباف تهران انواع و اقسام مختلف این برند را به صورت عمده و یا جزئی و با نرخی بسیار مناسب به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رساند. فعالان و نمایندگی های پتوی نیکوباف در تهران به دو شیوه حضوری و یا اینترنتی مشغول به فعالیت هستند و توانسته اند خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهند.

پتوی نیکوباف دارای این قابلیت است که می توان علاوه بر دست، آنها را با ماشین لباسشویی نیز شست. قبل از شستن پتو با دست و یا ماشین لباسشویی، حتما باید به علائم و برچسب پتو دقت ویژه ای داشته باشیم. این علائم مشخص می کند که پتو را چگونه باید شست.لازم به ذکر است که بعد از شستن پتو با دست و یا ماشین لباسشویی حتما بگذاید که به خوبی خشک شود و از قرار دادن پتوهای نمدار بر روی یکدیگر در کمد جارختخوابی به شدت خودداری کنید.

فروش عمده پتوی نیکو باف نوزادی

فروش عمده پتوی نیکو باف نوزادی

فروش و عرضه پتو نیکوباف نوزادی در انواع نازک و ضخیم و با بهترین الیاف، با رونق بالایی در سراسر کشور در حال انجام می باشد. نوزادان در هر فصل و یا ماهی که به دنیا می آیند، به خاطر شرایط بدنی ضعیف و حساسی که دارند، باید با استفاده از پتو پوشانیده شوند تا سرما نخورند.

پتوهای نوزادی برای فصل های سرد و گرم سال با یکدیگر متفاوت می باشند و والدین باید هر دو این پتوها را برای نوزادان خود خریداری کنند. برخی از پتو ویژه نوزادی ها بدین صورت است که کلاه دار هستند. وجود این کلاه موجب می شود که سر نوزاد نیز به خوبی پوشانیده شود.

پتوهای نوزادی به دلیل اینکه با پوست بدن و حساس نوزاد در تماس هستند، باید از الیاف لطیف و ضد حساسیتی که پرزهای بسیار نرمی دارند ساخته شوند. از انواع جنس های مختلفی که در بازار برای پتوی نوزادی موجود می باشند، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • سلولی آکریلیکی
  • بامبو
  • پشمی
  • فلانل
  • میکروفایبری
  • مینکی
  • سلولی پنبه‌ای

پتوهای نوزادی دارای سایزهای مختلفی هستند که از عمده ترین و بهترین آن می توان به ابعاد 100*100 و 80*105 سانتی متر اشاره کرد.

صادرات انواع پتو مسافرتی حوله ای

صادرات انواع پتو مسافرتی حوله ای

پتو مسافرتی حوله ای یکی از انواع پتوهای مرغوب و درجه یکی می باشد که می توان علاوه بر مسافرت آن را در منزل نیز استفاده کرد. امروزه اکثر خانه ها فضای کمی دارند، بنابراین اکثر افراد مخصوصا دانشجویان در خوابگاه ها از پتوهای کم حجم حوله ای بیشتر استفاده می کنند.

پتو ایرانی صادراتی در نمونه های مسافرتی حوله ای و … از صادرات خوبی برخوردار می باشد. پتو ایرانی گلدار، ساده، مسافرتی و … به دلیل کیفیت مرغوب و همچنین قیمت مناسب به کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان مانند عراق و افغانستان در تناژهای بالا ارسال می گردند.

پتوهای حوله ای مسافرتی ایرانی ضد الکتریسته می باشند، رنگ ثابتی دارند و اصلا پرز نمی دهند. می توان این پتو در ماشین لباسشویی و با دمای 30 درجه سانتی گراد به راحتی شست. بهتر است بدانید پتوهای حوله ای اغلب یک نفره می باشند و سایز آن 220*150 است.

عرضه کنندگان انواع پتو های ایرانی ژله ای

عرضه کنندگان انواع پتو های ایرانی ژله ای

نمایندگی پتو ایرانی که در سراسر کشور مستقر می باشد، انواع پتو خوش رنگ ژله ای را به مشتریان و مصرف کنندگان عمده و یا جزئی عرضه می دارد. پتوهای ژله ای، پتوهایی بسیار نرم، سبک و راحتی هستند که کم جا نیز می باشند.

پتوهای ژله ای از جنس پلی استر می باشند و وزن آنها در سایز یک نفره حدود 750 گرم است. این پتوها به صورت در طرح بندی های مختلف در فروشگاه های موجود می باشد.

پکی از استفاده های پتو ژله ای به دلیل سبک و کم حجم بودن، در مسافرت می باشد. برای اینکه پتوهای ژله ای عمر و دوام طولانی داشته باشند، باید از شستن آنها با پودر خودداری کنیم. برای شست این پتوها از مایع های لباسشویی استفاه کرده و در انتهای شستش، نرم کننده را نیز اضافه کنیم تا پتو علاوه بر دوام بیشتر از لطافت و نرمی نیز برخوردار شود.

خریدار عمده پتو نیکوباف دو نفره

خریدار عمده پتو نیکوباف دو نفره

پتو نیکوباف دونفره یکی از تولیدات باکیفیت و برتر این برند می باشد. پتو طرحدار دو نفره نیکوباف جهت استفاده بر روی تخت خواب های دونفره و همچنین برای خرید جهیزیه عروس از رونق فروش یالایی برخوردار می باشد.

به جای هزینه سنگین جهت تهیه لحاف و یا روتختی می توان پتوهای دونفره را خریداری و بر روی تخت خواب پهن کرد. استفاده از پتوی دونفره دارای مزایای زیر است:

  • نرخ و قیمت ارزان تر
  • شستشوی راحت تر
  • کم حجم بودن و سبک بودن
  • داشتن طرح و تنوع بالا در مدل و رنگ

پتوهای دونفره نیکوباف دارای سایز 235*220 هستند و در انواع رنگ های ساده، طرح دار با گل های برجسته و ساده در بازار موجود می باشند. جنس این پتوها از پلی استر است و داری وزنی معادل 4100 گرم می باشد.

خریداران عمده پتو نیکوباف دونفره و یا یک نفره می توانند این کالا را از عمده فروشی های معتبر که در سراسر کشور مستقر می باشند، به راحتی تهیه کنند.

پتو نیکوباف الماس با کیفیت منحصر به فرد

پتو نیکوباف الماس با کیفیت منحصر به فرد

مدل الماس نیک باف، یکی از مدل های پرطرفدار این برند خوشنام و معتبر می باشد. این مدل پتو نیکوباف کیفیت بسیار عالی و درجه یکی دارد و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس آن از الیاف مرغوب و درجه یک پلی استر می باشد.
  • دوردوزی شده است.
  • جنس آن نرم و لطیف است.
  • خاصیت آنتی‌ باکتریال و ضد حساسیت دارد.
  • دارای گل های برجسته ای می باشد.
  • برای جهیزیه عروس بسیار مناسب است.
  • سایز آن 215*240 سانتی‎ متر است.
  • وزن آن حدود 4200 گرم است.
  • رنگ بندی های آن متنوع می باشد.

اگر شما خواهان یک پتو جنس خوبی هستید و می خواهید آن را چندین سال با خیال راحت استفاده کنید، پتوهای نیکوباف در مدل های متنوع نظیر الماس، برلیان و .. می تواند نیاز شما را به خوبی مرتفع سازد.

انواع پتو نیکوباف و محصولات آن

انواع پتو نیکوباف و محصولات آن

خط مشی و هدف برند پتو نیکوباف این است که بهترین کالاها را به مشتریان داخلی و خارجی عرضه کند. مدیران این کارخانه با استفاده از بروزترین تجهیزات و دستگاه های بافت و همچنین بهره مندی از طراحان و مهندسین زبده، بهترین پتوها را تولید کرده و به بازار روانه می کنند.

جنس پتو نیکوباف از الیاف های پلی استر مرغوب می باشد. الیاف های پلی استر از الیاف هایی هستند که امروزه به جای پنبه به کار می رود. این الیاف ها از لطافت و کیفیت بالایی برخوردار می باشند و همچینن حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند.

از انوع پتو نیکوباف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک نفره
  • دو نفره
  • نوزادی
  • مسافرتی
  • کودکان و نوجوان

انواع نمونه های بالا دارای طرح بندی ها، رنگ بندی ها و همچنین بسته به نوع آن سایزبندی های مختلفی می باشند.

پتو های ایرانی پسرانه با طرح های مناسب

پتو های ایرانی پسرانه با طرح های مناسب

پتوهای پسرانه از سنین نوزادی تا نوجوانی دارای طرح های مختلفی می باشند و والدین کودک و یا نوزاد باید بر حسب سن، رنگ و طرح دلخواه را انتخاب نمایند.
شرکت های سازنده ایرانی نیز برای پتوهای دخترانه و پسرانه، طرح های بسیار خوبی را انتخاب کرده و به دست مشتریان می رسانند.

اگر به فروشگاه های عرضه کننده لوازم خواب مراجعه کرده باشید، می بینید که پتوهای پسرانه با پتوهای دخترانه با یکدیگر متفاوت می باشند. تفاوت این کالا در رنگ و طرح آن می باشد.
پتو دخترانه زیبا اغلب دارای رنگ بندی هایی مانند صورتی و اشکالی پرنسسی و دخترانه جذاب می باشد.

همواره در هنگام خرید پتو برای پسران و یا دختران از سنین نوزادی تا نوجوانی بهتر است، این کالا را به نحوی انتخاب کنید که با دیگر وسایل اتاق خوابشان نظیر بالش، روانداز، روتختی، رنگ دیوارها، هماهنکی خاصی را داشته باشد.

بازرگانی پتو به صورت عمده و تک

بازرگانی پتو به صورت عمده و تک

در سراسر کشور ما و در اکثر شهرها مخصوصا مراکز استان ها، بازرگانی پتو انواع مختلف پتو و سرویس خواب نوزاد آپادانا با دوام و با کیفیت بالا را به صورت عمده و یا تکی به ست مشتریان می رساند.

پتو علاوه بر اینکه در منزل استفاده می شود در مراکز و سازمان هایی مانند پادگان ها، بیمارستان ها، مسافرخانه ها، هتل ها، خوابگاه های دانشجویی و … دارای استفاده های فراوانی است.
هر یک از مدیران و کارفرمایان سازمان های عنوان شده باید بر حسب نیز خود پتوی مناسب را انتخاب کنند. مثلا در پادگان ها اغلب برای سربازان از پتوهای تک رنگ و از جنس نمدی استفاده می کنند.

در اخر این نکته را متذکر می شویم که در هنگام تهیه پتو حتما به برند و جنس پتو توجه ویژه ای داشته باشید و برای خرید به فروشگاه های معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه نمایید.

10

  1. سلام وقت بخیر خرید مستقیم وبدون واسطه ی هرمحصولی یک ویژگی عالی هست که نظرهر خریداری رو جلب میکنه وهمین امر سبب افزایش مشتری و پس از ان تبدیل مشتری ها به مشتری دائمی میشود مشتری مداری اصلی ترین وجه یک فروشنده ی خوب است ممنونم ازشمابابت سایت و محصولات عالیتون پایدارباشین.

  2. سلام روز بخیر بنده انواع پتوهای شمارو شامل نوزادی و… برای فروشگاهم سفارش دادم و بعدازاین که به دستم رسید مشتری های زیادی خریدن واعلام رضایت کردن طوری که من چندین مرتبه ی دیگه سفارش دادم و به خوبی فروختم و بازهم ثبت سفارش خواهم داشت ممنون که باقیمت مناسب اجناس مرغوب تولید میکنید.

    • کاشکی ادرس فروشکاه یا پیجتونو میزاشتید که منم که تک برای جهازم میخوام میتونستم بخرم

  3. کیفیت و تنوع محصولاتتون خیلی بالاست و این خرید رو برای مشتریان راحت میکنه. ممنون از سایت خوبتون.

  4. سلام و درود مطالب بسیار جالب و کارایی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. شما با خرید از این مجموعه کیفیت تضمین شده دریافت خواهید کرد.

  5. به صورت مطمئن می توانم بگویم که با قیمتی که شما این محصول را به مشتریان خود می دهید در هیچ فروشگاه یا مرکز دیگری نمیتوان آن را با این قیمت پیدا کرد. امید وارم همیشه پر رونق و پر فروش باشید.

  6. نیکو بافت دارای نمونه ها و انواع مختلفی است که باید بر حسب نیاز و سلیقه خریداری شود. یکی از انواع برندهای پتو در ایران، نیکوباف می باشد.

  7. سلام وقت بخیر خرید مستقیم وبدون واسطه ی هرمحصولی یک ویژگی عالی هست که نظرهر خریداری رو جلب میکنه وهمین امر سبب افزایش مشتری و پس از ان تبدیل مشتری ها به مشتری دائمی میشود مشتری مداری اصلی ترین وجه یک فروشنده ی خوب است ممنونم ازشمابابت سایت و محصولات عالیتون پایدارباشین.

  8. هر یک از مدیران و کارفرمایان سازمان های عنوان شده باید بر حسب نیز خود پتوی مناسب را انتخاب کنند. مثلا در پادگان ها اغلب برای سربازان از پتوهای تک رنگ و از جنس نمدی استفاده می کنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما