فروش مستقیم پارچه پتو ژاگارد متری

در گذشته برای تولید و ساخت پتو از پشم استفاده می شد. اما به تدریج و با افزایش جمعیت نیاز به پتو بیشتر شد و کارخانجات به پشم بیشتری برای تولید این محصول نیاز داشتند. به تدریج پشم داخل قادر به تامین نیاز داخلی نبوده و واردات آن نیز مقرون به صرفه نبود. بنابراین از پارچه پتو ژاگارد به عنوان جایگزینی مناسب برای آن به بازار عرضه شد. میزان جذب رطوبت پارچه های پتو ژاگارد متری به چه میزان است و فروش مستقیم این محصول در کجا صورت می گیرد؟

فروش مستقیم پارچه پتو ژاگارد متری

جذب رطوبت خوب پارچه های پتو ژاگارد

جذب رطوبت خوب پارچه های پتو ژاگارد

امروزه ماشین های نساجی ویژه‌ای ابداع شده اند که طرح ها و نقشه ها در تار و پود پارچه ایجاد می کنند و نیازی به چاپ آن روی پارچه نمی باشد. این پارچه ها تحت عنوان پارچه ژاگارد معروف هستند.

با توجه به این که در این پارچه ها نیاز به چاپ طرح نیست و طرح ها معمولاً با استفاده از رنگ های شیمیایی در پارچه چاپ می شوند به این دلیل این پارچه ها از نظر سازگاری با پوست بسیار مناسب هستند و باعث ایجاد حساسیت های پوستی نمی شوند.

از جمله خصوصیات بارز این نوع پارچه ها استفاده از آنها در تولید محصولاتی مانند پتو و تشک می باشد. از جمله خصوصیات این پارچه ها دوام و انعطاف پذیری بالا می باشد.

در این میان پارچه های پتویی ژاکارد از نظر میزان جذب رطوبت قدرت بسیار بالایی دارند. با توجه به این که طرح های موجود در این پارچه ها در تار و پود آنها نقش بسته است بنابراین سطح روی این پارچه ها فاقد هرگونه ماده ای می باشد که مانع جذب رطوبت و آب به داخل پارچه شود.

امروزه با توجه به افزایش قیمت پشم، الیاف پلی استر جایگزین آنها در تار و پود پارچه شده اند. هر چند میزان جذب رطوبت پارچه های پشمی ژاگارد بالاتر از پارچه های پلی استری ژاگارد می باشد اما با توجه به قیمت ارزان تر و عدم نیاز به چاپ بر روی این نوع پارچه های جدید، میزان جذب رطوبت آنها در حد قابل قبول و خوب می باشد.

تولیدکنندگان پارچه پتو ژاگارد متری

تولیدکنندگان پارچه پتو ژاگارد متری

کسانی که در زمینه تولید انواع پتو فعالیت دارند و دارای کارگاه یا کارخانه تولید این گونه محصولات می باشند به میزان بالایی به پارچه پتو ژاگارد نیاز دارند.

برای تهیه این محصول می توانید با تولیدکنندگان پارچه پتو ژاگارد متری ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز و سایر مشخصات این محصول، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید تا در اسرع وقت به آدرس اعلامی شما ارسال گردد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما