قیمت انواع پتوی یک و دو نفره گلبافت طرح برجسته

پتوی گلبافت یکی از معروف ترین برندهای عرضه پتو به بازار است. این برند با تولید انواع پتوها در مدل ها و طرح‌ های متفاوت توانسته است اعتماد مشتریان خود را سال ها حفظ نماید. این شرکت با در نظر گرفتن سلیقه تمام خریداران خود، سعی کرده است تا همه قشرهای جامعه را از خود راضی نگه دارد. در میان تمام طرح و رنگ هایی که شرکت گلبافت پس از سالیان متوالی عرضه بازار کرده است، پتوهای تک و دو نفره گلبافتِ گل برجسته، بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

پتو دو نفره گلبافت برجسته
اعلام قیمت این پتوها با توجه به تورم و تغییراتی که در بازارهای ایران و نرخ ارز در جریان است، تقریباً شدنی نیست؛ چون موادی که در این پتوها مورد استفاده قرار میگیرد، هر بار با قیمت متفاوتی خریداری خواهد شد. لذا همین دلیلی برای تغییرات قیمت انواع پتوها است. توجه داشته باشید که قیمت پتوی گلبافت دو نفره این شرکت، بنا بر احترام به مشتریان برند گلبافت همیشه در یک رنج قیمت بوده است.

مشخصات انواع پتو گلبافت گل برجسته

مشخصات، معرفی انواع پتوهای شرکت گلبافت

شرکت گلبافت با تحلیل بازارهای خرید و فروش انواع پتو به این نکته مهم پی برد که پتوها باید در چند دسته متفاوت به بازار عرضه گردد. به عنوان مثال پتوی مخصوص کودک و نوجوان با پتو افراد بزرگسال متفاوت است. همچنین سعی نموده با احترام به تمام علاقه‌ ها یک یا دو نفره را با جنس ‌های متفاوتی تولید نماید. به خاطر داشته طراحی هر کدام از این مدل ها میتواند متفاوت باشد.

انواع پتو گل بافت گل برجسته

انواع مدل های پتو گلبافت

پتوها بنا بر جنس مواد اولیه ‌ای که در آنها به کار برده میشود یا سایز پتوها میتوانند به انواع متفاوتی تقسیم شوند.
– مدل پشمی: این نوع از مدل پتو مناسب برای نواحی سردسیر یا بیابان ‌ها است؛ چراکه با توجه به موادی که در ساخت آن به کار رفته است، میتوانیم بگوییم که گرما را در حد بالایی در خود نگه میدارد. استفاده از این مدل پتو در ارتش کشورهای جهان رایج است.

پتو گلبافت پنبه
– مدل پنبه‌ای: این پتوها به عنوان سبک ‌ترین و نرم ترین پتوها معروف هستند. در ساخت این پتوها از الیاف پنبه و نخ استفاده شده است؛ بنابراین بدون تردید یک خواب آرام را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
– مدل بافتنی: این مدل از پتو با الیاف و کامواهای غول پیکر ساخته میشود و بسیار نرم است. از پتوهای بافتنی به عنوان موارد تزیینی نیز استفاده میشود.
– مدل پشم شیشه: این پتوها با الیاف پشم شیشه که عایق سرما هستند، تولید میشود. بنابراین استفاده از آنها در فصل‌های سرد یک انتخاب درست و بجا است.
– پتو دو لایه: جنس و بافت این پتوها مناسب افرادی است که سرمایی هستند. لذا این افراد میتوانند با خرید پتوی گلبافت دو لایه مطمئن شوند که از سرمای زمستان دو خواهند ماند.
– پتو تک لایه: قیمت پتو نرمینه تک لایه در مقایسه با دیگر برندهای موجود در ایران بسیار مناسب ‌تر است. بنابراین اگر مایل هستید که پتوها را به صورت عمده خریداری نمایید، این پتوها بهترین گزینه هستند.
– پتو گلبافت کره‌ایی: چون این پتو از کشور کره وارد میشود، قیمتش متناسب با گمر‌ک و دیگر معیار‌ها اعلام میشود. این روزها با تلاش نیروهای پلیس، واردات پتو از خارج کشور کم شده و خرید پتوهای ایرانی افزایش یافته است.
– پتو گلبافت کارتونی: پتوی گلبافت کودکان و نوجوانان با استفاده از طرح ‌های عروسکی و برجسته متنوع ساخته میشود. قیمت پتوی گلبافت کارتونی با توجه به طراحی های پیشرفته ای که بر روی آن انجام میشود، بیشتر از قیمت پتو یک نفره رویال است.

پتو گلبافت نرمینه
– پتو گلبافت نرمینه: یکی دیگر از برندهای معروفی که در ایران شروع به تولید پتو کرده است و طرفداران زیادی دارد، مارک نرمینه است. خط تولید پیشرفته‌ این برند باعث پیشرفت روزافزون این برند شده است.
– پتو گلبافت چینی: قیمت پتو گلبافت چینی با توجه به طرح ‌های برجسته و متغییری که دارد؛ متفاوت است. خوشبختانه با تولید خط اجرایی این طرح ‌ها در داخل کشور شاهد کاهش قیمت این نوع از پتو بوده ‌ایم.

پتو گل بافت ژله ای
– پتو ژله ‌ای: پتوهای ژله‌ ای با توجه به وزن کمشان بسیار پرطرفدار هستند. در ساخت این نوع از پتوها چون مواد اولیه بسیار مرغوبی به کار برده میشود، قدرت گرم کنندگی بالایی دارند. لذا از آنها در مسافرت نیز استفاده میشود. قیمت پتو ژله ای اگر از فروشگاه‌ های معتبر تهیه شود بسیار مناسب است.
– پتو پلی استر: این پتو جزو پتوهای پرفروش جهان به شمار میرود؛ چرا که همزمان با توجه به قدرت گرمایی بالایش، از قیمت کم و نسبتا ارزانی بهره برده است. قیمت پتو گلبافت یک نفره پلی استر، بسیار مقرون به صرفه است. خرید این نوع از پتو به صورت عمده از سود بالایی برخوردار است. الیاف پلی استری که در آن استفاده میشود، سبب شده است تا یک پتوی گرم، نرم، بادوام، قابل شست و شو و ضد آلرژی تولید شود. همچنین این الیاف خاصیت دفع بو و رطوبت دارند.
– پتو مسافرتی حوله‌ ایی: از این مدل پتوها برای استفاده در فصل‌ های گرم سال است. همچنین چون این پتوها وزن کمی دارند به همراه دیگر وسایل به آسانی حمل میشوند. قیمت پتو مسافرتی حوله ‌ای در مقایسه با دیگر انواع پتوها پایین تر است.

قیمت انواع پتو گل بافت

قیمت انواع پتو گلبافت برای خرید عمده

همواره خرید به صورت عمده، بسیار به صرفه ‌تر از خریدهای تکی است. لیست قیمت انواع کالاها با توجه به بازار هر روز به روزرسانی میشود. لذا اگر خریدار قصد خرید پتوهای متنوعی به صورت عمده را دارد، باید پس از تحقیق‌ های لازم دست به خرید بزند. برند پتوهایی که در ایران وجود دارند، هر کدام بر اساس پارامترهای گوناگونی بر کالای خود قیمت گذاشته ‌اند، از این جهت اشخاص خریدار باید در مورد تمام موارد اطلاعات خود را تکمیل نمایند. به عنوان مثال در مورد خرید پتوهای پلی استر باید در مورد الیاف و شرکت سازنده و پخش کننده تمام موارد را بسنجند و سپس برند مورد نظر را انتخاب نمایند. قیمت پتو گلبافت دو نفره پلی استر به صورت عمده بسیار به صرفه تر از خرید همین محصول به صورت تکی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما