قیمت پتو گلبافت ساده سال جدید

پتو از آن دسته کالای خوابی است که نیاز آن به ویژه در فصول سرد سال بسیار ضروری بوده و در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود. پتو گلبافت ساده یکی از انواع مدل های پتو است که جنس بسیار عالی و خوبی دارد و در رنگ بندی های متنوع و زیبایی به بازار عرضه می شود. قیمت پتو گلبافت ساده سال جدید به عوامل مختلفی مانند اندازه و سایز پتو، رنگ بندی، جنس و نوع طراحی آن بستگی دارد.

قیمت پتو گلبافت ساده سال جدید

پرفروش ترین رنگ بندی پتو گلبافت ساده

پرفروش ترین رنگ بندی پتو گلبافت ساده اگر بخواهیم در زمینه پرفروش ترین رنگ بندی پتو گلبافت ساده صحبت کنیم به ترتیب می توانیم از این رنگ ها نام ببریم:

  1. رنگ سفید یکی از پرطرفدار ترین رنگ هایی است که برای انواع پتو های دو نفره و تک نفره گلبافت مورد نظر گرفته می شود و بسیار شیک و زیبا می باشد.
  2. رنگ صورتی از طیف کم رنگ تا طیف پررنگ آن جزو ان دسته رنگ هایی است که به خصوص در بین دختران پرطرفدار است و تازه عروس ها هم سعی می کنند که با این رنگ اتاق خواب خود را هماهنگ کنند.
  3. طیف های رنگ آبی که بیشتر سرمه ای و آبی پررنگ آن برای پتو انتخاب می شود و گاهی اوقات ترکیب این رنگ ها هم زیبایی خواصی دارد و مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد.
  4. رنگ لیمویی و زرد که بسیار چشم نواز و زیبا می باشد و برای دکوراسیون های خیلی خاص بیشتر استفاده می شود و طرفداران خاص خودش را دارد.
  5. رنگ مشکی که اگر به صورت تک رنگ باشد زیاد به چشم نمی آید ولی معمولا ترکیب آن با سفید، آبی و سبز خیلی پرفروش می باشد و بیشتر برای استفاده مهمان خریداری می شود زیرا هم شیک است و هم کثیفی و لک را به خود نمی گیرد و زیاد نشان نمی دهد و می توان آن را با کالا های خواب دیگر به راحتی ست کرد.
  6. معمولا طیف رنگ های سبز جزو آن دسته از رنگ هایی هستند که در انتخاب های آخر برای خرید پتو در نظر گرفته می شوند و افراد بیشتر به دلیل ست کردن اتاق و یا سلیقه شخصی آن را انتخاب می کنند.

خرید پتو گلبافت ساده ارزان قیمت

خرید پتو گلبافت ساده ارزان قیمت امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید پتو گلبافت ساده ارزان قیمت بر میزان تولید و همچنین تعداد تولید کنندگان و کارخانجات این محصول روز به روز افزوده می شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار و مشتریان باشند.

شما می توانید برای تهیه پتو گلبافت ارزان به این فروشگاه اینترنتی که مرکز فروش محصولات گلبافت است مراجعه کنید و آن را به طور مستقیم و بدون واسطه با یک قیمت مناسب و با کیفیت عالی و درجه یک به راحتی خریداری و تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما