مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی

از پتو ژله ای مسافرتی چه میدانید؟
از مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی چه میدانید؟
راه های فروش در مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی را بیان کنید؟

خواب مهم ترین عملکرد زیستی بدن است؛ چرا که تاثیرات بسیاری را بر سلامت روح و جسم انسان میگذارد. امروزه در رابطه با تاثیر خواب بر زندگی، تحقیقات فراوانی انجام داده شده است و به طور خلاصه تاثیر خواب بر زندگی را مانند تاثیر خون در بدن میدانند. تا هنگامی که خون در بدن جریان دارد همه ی کارها به خوبی انجام میپذیرد و اگر این جریان متوقف شود بدن رفته رفته از کار می افتد. در رابطه با خواب نیز چنین موضوعی کاملا صدق میکند و خواب برای ادامه ی حیات شما لازم و ضروری است. هرچه بیشتر به آن اهمیت داده شود به طور قطع تاثیر آن در زندگی بیشتر خواهد بود. آنچه در این میان مهم است داشتن خوابی آسوده و سالم است تا بتواند انرژی و نشاط آدمی را فراهم آورد. خواب سالم مستلزم دارا بودن یک سری کالاهای خواب با کیفیت است.

مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی
کالای خواب باکیفیت، امکان خواب راحت را برای ما فراهم میکند. از همین رو منسوجات مربوط به خواب اهمیت ویژه ای پیدا میکنند و روز به روز به تولیدکنندگان آنها افزوده میشود. مدل های مختلفی از کالاهای خواب در بازارهای فروش موجود هستند که هر کدام از آنها مزیت های خاص به خود را دارند و برای رفع نیازهای مردم تهیه شده اند. تنوع طرح و رنگ و مدل های این محصولات در حال حاضر آنقدر زیاد شده است که اگر شما همین حالا به بازار فروش مراجعه کنید مدل های متنوعی را خواهید یافت به گونه ای که در انتخاب خود سردرگم خواهید شد.
همان طور که در ابتدا بیان شد ما در این محتوا قصد داریم در رابطه با یکی از پتوهای بسیار با کیفیت و مرغوب موجود، یعنی پتو ژله ای مسافرتی سخن بگوییم. همراهی شما در این مطلب به شما در خرید این کالای با کیفیت کمک خواهد کرد. بدون شک لازم است هر فرد قبل از خرید یک محصول در رابطه با آن آگاهی کسب نماید تا بتواند خرید مناسبی را تجربه کند. ما در این محتوا در رابطه با مسائل مختلفی که به این کالای خواب مربوط میشوند مانند: قیمت آن، ویژگی های آن، مراحل تولید آن، مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی و سایر موارد مربوط به این محصول، سخن خواهیم گفت.
این پتو از باکیفیت ترین نمونه های موجود است که توانسته است نظر خریداران بسیاری را به سوی خود جلب کند. این پتو را با مواد اولیه ی مختلفی تولید میکنند که بسته به نوع به کار رفتن مواد اولیه ی متفاوت در این محصولات هر کدام از آنها دارای مزیت های خاص به خود خواهند بود.
پتو ژله ای مسافرتی از نظر ظاهر بسیار زیبا و جذاب است و همواره از زیبا ترین نمونه های موجود شناخته میشود. تنوع طرح آنها آنقدر بالا است که بدون شک همه افراد را راضی نگه خواهد داشت. این منسوجات در رنگ بندی های بسیار متنوع و زیبایی موجود هستند؛ بنابراین هر فرد میتواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نماید.

مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی
این محصولات باکیفیت، با بهترین دستگاه ها و در شرایطی کاملاً بهداشتی و با رعایت تمامی پروتکل ها تولید میشوند؛ بنابراین میتوان بیان کرد که محصولی بسیار باکیفیت تولید میشود که پاسخگوی نیازهای مختلف خریداران خواهد بود.
ما همواره در تلاش هستیم که بتوانیم بهترین کالاها را به شما خریداران محترم ارائه کنیم و در این راه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم بنابراین از شما خریداران محترم میخواهیم که شما نیز با انتخاب کالاهای ما از ما حمایت کنید تا ما بتوانیم با امید بیشتر در این راه قدم برداریم و روز به روز در تولید محصولات خود موفق تر از قبل ظاهر شویم.
عرضه کنندگان این پتو برای آنکه خریداران بتوانند به راحتی اقدام به خرید این محصول نمایند، مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی را در اقصا نقاط کشور تاسیس کرده اند که در نتیجه ی آن، شما در هر جایی که هستید میتوانید با مراجعه به مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی این محصولات با کیفیت را تهیه نمایید. در مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی منسوجات با تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی موجود هستند و از این رو شما قادر خواهید بود تا این محصولات را در طرح های مورد علاقه خود تهیه نمایید. ذکر این نکته لازم است که یکی از دلایلی که سبب محبوبیت یک محصول خواهد شد، تنوع طرح و رنگ بسیار بالای آن است. پخش این پتو در مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی، هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری صورت میپذیرد. بنابراین هر فرد خواهد توانست با یکی از این دو روش اقدام به خرید نماید.
پتو ژله ای مسافرتی در مراکز آن در میزان عمده و تکی به فروش میرسد. از این نظر امکان خریداری این محصول در میزان مورد نیاز مصرف کننده وجود دارد و از این نظر هیچ محدودیتی برای خریداران وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است برای آن در دسته از خریدارانی که این پتو را در مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی به صورت عمده خریداری میکنند، تخفیفات و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که میتوانند از آنها بهره مند شوند.

پتو ژله ای خوب گزینه ای مناسب برای سفر

پتو ژله ای خوب گزینه ای مناسب برای سفر

به طور کلی اگر شما قصد مسافرت دارید، باید منسوجی را انتخاب نمایید که مناسب شرایط مسافرت باشد. پتوهای ژله ای از آن دسته محصولاتی هستند که برای سفر انتخاب مناسبی هستند؛ چرا که مزیت های بسیار خوبی دارند که در ادامه بیان خواهیم کرد.
اولین مزیت پتوهای ژله ای این است که این محصولات در دسته ی محصولات سبک وزن قرار میگیرند. در نتیجه ی آن امکان حمل این محصولات به راحتی وجود دارد. بنابراین انتخاب آن برای مسافرت گزینه ی مناسبی خواهد بود؛ زیرا شما به هرجایی که میخواهید سفر کنید میتوانید این محصولات را به راحتی با خود حمل کنید و از این نظر به هیچ عنوان برای شما ایجاد مشکل نخواهند کرد. مورد بعدی این است که این محصولات، جای بسیار اندکی را اشغال میکنند. یعنی اگر شما آنها را تا کنید به راحتی میتوانید آنها را در سبد یا کوله پشتی خود قرار دهید.
در مورد قابلیت شست و شوی این محصول باید بیان کرد که از قابلیت شست و شوی بسیار بالایی برخوردار هستند و شما در هنگام سفر به راحتی میتوانید آنها را بشویید؛ همچنین امکان شست و شوی آن هم با دست و هم با ماشین لباسشویی وجود دارد و با استفاده از مواد شوینده مختلف نیز هیچ آسیبی نخواهند دید. پتو ژله ای همچنین مزیت های دیگری نیز دارد مانند: ضد حساسیت بودن، قابلیت جریان دادن هوا و نرمی و لطافت بسیار بالا که این ویژگی از مورد علاقه ترین ویژگی ها برای خریداران است.

مشخصات پتو طرح عروسکی

مشخصات پتو طرح عروسکی

همان طور که بیان کردیم در حال حاضر برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مردم، نمونه های مختلفی از این منسوجات در بازارهای فروش موجود هستند. یکی دیگر از این نمونه های موجود پتوی طرح عروسکی است که همواره مورد توجه قرار دارد به گونه ای که توانسته است از فروش بسیار بالایی برخوردار شود. ما در این محتوا به بیان مسائلی پیرامون این پتوها و مشخصاتی در رابطه با طرح پتو عروسکی خواهیم پرداخت و اگر در این زمینه اطلاعات ندارید ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.
پتو طرح عروسکی با ظاهر بسیار زیبای خود معروف و محبوب شده است. در واقع باید بیان کرد که علت محبوبیت این محصول ظاهر آن است. این محصولات ظاهر بسیار زیبایی دارند و در طرح های بسیار فراوان و گسترده ای موجود هستند؛ به گونه ای که پاسخگوی سلیقه های مختلف هستند و هر فرد با هر سلیقه ای میتواند این محصولات را انتخاب کند. تنوع رنگ این محصولات بسیار بالا است و در رنگ های بسیار زیبا و پر فروشی موجود هستند. یکی از دلایل محبوبیت یک محصول بدون شک تنوع طرح و رنگ بالای آن است که پتوهای عروسکی از این تنوع برخوردار هستند.
پتوهای عروسکی برای سنین نوزاد، کودک و نوجوان تولید میشوند. بنابراین مشخصات ظاهری آنها متناسب با سلیقه ی این رده سنی است و طرح های آنها به گونه ای است که این رده ی سنی را به سوی خود جلب میکند و همواره مورد توجه آنها قرار خواهد گرفت.

مشخصات پتو طرح عروسکی
طرح های عروسکی از میان طرح های مورد علاقه کودکان و نوجوانان انتخاب میشود مانند: شخصیت های کارتنی و داستانی که محبوب و مورد توجه کودکان هستند. برای طرح ها از شخصیت های مثبت داستان ها مانند: سفید برفی و… طرح های پسرانه مانند: مرد عنکبوتی و… و طرح های کودکانه مانند: باب اسفنجی و… استفاده میشود. تحقیقات ثابت کرده است که انتخاب طرح های خشن و ترسناک و شخصیت های منفی میتواند بر افکار و روحیه ی کودک و نوجوان تاثیر بگذارد و تاثیر آن در دراز مدت مشخص خواهد شد.
پتوهای عروسکی به گونه ای طراحی میشوند که در آنها تنها از طرح های مثبت و مناسب استفاده میشود بنابراین القا کننده حس خوب به فرزندان شما هستند. برای ایجاد طرح پتوهای عروسکی از بهترین دستگاه های چاپ استفاده میشود. همچنین طرح های روی آنها با نهایت زیبایی ایجاد میشود و از این نظر نیز به خوبی خواهد توانست رضایت شما را کسب کند. طرح های آنها در مدل های دخترانه و پسرانه و در رنگ های شاد است. نکته ی دیگری که لازم به ذکر است این است که این طرح ها به گونه ای ایجاد میشوند که با شست و شوی مداوم محصول و تحت شرایط مختلف، این محصولات رنگ پس نمیدهند، تغییر نمیکنند و حالت خود را به زیبایی حالت اولیه، حفظ خواهند کرد.
به طور کلی باید بیان کرد که اگر شما فرزندی دارید که بد خواب است، میتوانید پتوهای عروسکی را برای او انتخاب کنید؛ زیرا ظاهر زیبای این محصول نظر او را ناخودآگاه به سمت خود جلب خواهد کرد و با دیدن آن لذت خواهد برد. همچنین با وجود ویژگی های نرمی و لطافت، به آرامی به خواب فرو خواهند رفت و خواب مناسبی را تجربه خواهند کرد.
پتوهای عروسکی هدیه مناسبی برای فرزندان شما خواهند بود. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که اگر این پتوها را به عنوان هدیه به کودک خود تقدیم کنید، رضایت خواهند داشت و از این بابت خوشحال میشوند.

تفاوت پتو ژله ای با دیگر پتوها

تفاوت پتو ژله ای با دیگر پتوها

پتو ژله ای نسبت به سایر محصولات از وزن پایین تری برخوردار است. در واقع یکی از ویژگی های بارز این محصولات وزن پایین آنها است. در صورتی که دیگر پتوها معمولا این گونه نیستند و وزن تقریبا بالایی دارند. نکته دیگر در رابطه با میزان جای گیری منسوجات است که باید بیان کرد از این نظر نیز بسیار مناسب هستند و مکان بسیار اندکی را اشغال خواهند کرد. در حالی که پتوهای دیگر معمولا این گونه نیستند و مکان بیشتری را اشغال میکنند. پتوهای ژله ای از نرمی بیشتری نسبت به نمونه های دیگر برخوردار هستند.
نکته ی دیگری که در رابطه با این محصولات باید بیان کرد این است که قابلیت شست وشوی آنها در مقایسه با نمونه های دیگری که موجود هستند، بیشتر است. امکان شست وشوی آنها با دست و ماشین لباسشویی وجود دارد اما برای پتوهای دیگر این شرایط وجود ندارد و به طور معمول شست وشوی آنها به خاطر وزن سنگین آنها کار دشواری است.

عرضه کنندگان مستقیم انواع پتو ژله ای مسافرتی

عرضه کنندگان مستقیم انواع پتو ژله ای مسافرتی

در این مطلب میخواهیم در رابطه با عرضه کنندگان مستقیم انواع پتو ژله ای مسافرتی سخن بگوییم. به طور کلی باید بیان کرد یک محصول با دو روش مستقیم و غیر مستقیم به فروش میرسد. فروش پتو ژله ای مسافرتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم است. حال میخواهیم به تفاوت این دو روش خرید بپردازیم.
در فروش مستقیم یک محصول، شما قادر خواهید بود آن را با قیمت بسیار مناسب، یعنی قیمت درب کارخانه تهیه نمایید. در این صورت هزینه های اضافی که باید به واسطه ها پرداخت میکردید نیز حذف خواهد شد؛ بنابراین به میزان زیادی در هزینه های شما صرفه جویی میشود و خرید شما مقرون به صرفه خواهد شد اما در خرید غیر مستقیم شما کالای خود را از واسطه گران تهیه میکنید و بدون شک قیمت آن برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. ما در رابطه با ارائه انواع پتو در مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی پیش از این مطالبی را بیان کردیم و در اینجا نیز در رابطه با عرضه مستقیم این پتو توسط عرضه کنندگان آن سخن گفتیم تمامی این شرایط بر محبوبیت این کالا افزوده است و بدون شک سبب میشود تا شما خرید مناسبی را تجربه کنید.

157

  1. سلام وقت بخیر
    مشاوره ای که با کارشناسان شما داشتم بسیار عالی و پر از نکات بود.
    ممنون از شما

  2. مرسی از شما که تو این شرایط اقتصادی محصولات با کیفیت رو با قیمت مناسب به دست مردم می رسونین.

    • سلام متشکرم از شما بخاطر ارائه محصولی با سطح کیفی ممتاز، از چیزی که تصور می کردم سریع تر تحویل دادید. ممنونم از سایت خوب این مجموعه

  3. سلام متشکرم از شما بخاطر ارائه محصولی با سطح کیفی ممتاز، از چیزی که تصور می کردم سریع تر تحویل دادید. ممنونم از سایت خوب این مجموعه.کیفیت محصولتون بسیار مناسب و قیمت بسیار عالی داره بسیار از خریدم خشنودم.

    • سلام پتوهای نرمینه شما واقعا باکیفیت وعالی هستن چجوری میتونم سفارشموثبت کنم لطفا راهنمایی کنید

  4. سلام برای سفرخوب نیازبه پتوی مناسب هست که ازهمه نظرعالی وباکیفیت باشه ومحصول شما این کیفیت روداراست ممنونم بابت این محصول خوبتون امیدوارم همیشه موفق باشین

  5. بنده خریدار پتو تعداد بالا هستم لطف میکنی
    د درخرید برایه پتو ژله ای و عروسکی
    هم قیمت هم چگونگی سفارش روبدام توضیح بدید چطور سفار ش بدم

    • من خیلی از پتویه ژله ای استقبال کردم هم طرح متنوع و هم اینکه شرکت شما روز به روز در راستایه بهبود کیفیت محصولش تلاش کرده

  6. بنده فروشگاه پتو و ملزومات خواب دارم میخوام از سایت خوبتون خرید کنم لطفا راهنمایی بفر مایید

    • داشتن خوابی آسوده و سالم است تا بتواند انرژی و نشاط آدمی را فراهم آورد. خواب سالم مستلزم دارا بودن یک سری کالاهای خواب با کیفیت است

  7. سلام می خواستم از تیم مشاوره خوبتون که باحوصله ودقت پاسخگویه مشتریان خود هستید تشکر
    داشته باشم

  8. پتو های مسافرتی به دلیل قیمت مناسب که دار فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص داده و کارد فراوانی هم دارد.

  9. پتو های مسافرتی به دلیل قیمت مناسب که دار فروش خوبی را در بازار به خود اختصاص داده و کارد فراوانی هم دارد.

  10. سلام عرض ادب
    ممنون از سایت خوب شما سفارشات من دیروز به دستم رسید واقعا همانطور که مشاوران شما راهنمایی کردن.

  11. سلام وقتتون بخیر
    پتو ژله ای مسافرتی از نظر ظاهر بسیار زیبا و جذاب است و همواره از زیبا ترین نمونه های موجود شناخته میشود.

  12. سلام وقتتون بخیر
    پتو ژله ای مسافرتی از نظر ظاهر بسیار زیبا و جذاب است و همواره از زیبا ترین نمونه های موجود شناخته میشود من همیشه از شما خرید می کنم.

  13. سلام وقت بخیر
    پتوهای ژله ای برای استفاده روزانه بسیار مناسب اند و با قیمت پایینی که دارند برای خرید مقرون بصرفه آند

  14. سلام وقت بخیر من از شرکت دیبافت نگار چند عدد ازاین پتو های مسافرتی خریداری کردم بسیار باکیفیت و زیبا هستند قیمت خپبی دارند

  15. سلام وقت بخیر
    همان طور که در ابتدا بیان شد ما در این محتوا قصد داریم در رابطه با یکی از پتوهای بسیار با کیفیت و مرغوب موجود، یعنی پتو ژله ای مسافرتی سخن بگوییم

  16. سلام وقت بخیر
    خواب مهم ترین عملکرد زیستی بدن است؛ چرا که تاثیرات بسیاری را بر سلامت روح و جسم انسان میگذارد

  17. سلام وقت بخیر
    خواب مهم ترین عملکرد زیستی بدن است؛ چرا که تاثیرات بسیاری را بر سلامت روح و جسم انسان میگذارد

  18. من بسیار زیاد از پتوهای ژله ای شما خرید کردم بسیار کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند ممنون از سایت خوبتون.

  19. سلام وقت بخیر
    از پتو ژله ای مسافرتی چه میدانید؟
    از مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی چه میدانید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  20. سلام وقت بخیر من از شما خرید کردم واقعا تنوع بالای تو رنگبندی داره خسته نباشید میگم به شما

  21. سلام وقت بخیر
    ارسال به اردبیل هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  22. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری مکالمه ای با شما داشته باشم ارسال به کشور تانزانیا هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  23. سلام وقت بخیر
    در رابطه با خواب نیز چنین موضوعی کاملا صدق میکند و خواب برای ادامه ی حیات شما لازم و ضروری است. هرچه بیشتر به آن اهمیت داده شود

  24. سلام برای اولین بار از سایت شما خرید اینترنتی انجام دادم همه میگفتن اینترنتی خطرناکه و فلان خداروشکر که با سایت شما آشنا شدم خیلیم راضیم موفق باشید

  25. سلام وقت بخیر این کالا آنچه در این میان مهم است داشتن خوابی آسوده و سالم است تا بتواند انرژی و نشاط آدمی را فراهم می کند

  26. سلام وقت بخیر
    فروش پتو ژله ای مسافرتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم است که قیمتش هم نسب به بقیه جاها خیلی مناسبه

  27. سلام وقتتون بخیر
    پتو ژله هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  28. سلام وقت بخیر
    مدیر گرامی مجموعه دیبا من قصد همکاری بیشتر با مجموعه شما را در زمینه صادرات به کشور ازبکستان را دارم خواستار مذاکره ای در ای رابطه دارم لطف بفرمایید زمانی را برای مذاکره تایین کنید

  29. سلام وقت بخیر
    هرچه بیشتر به آن اهمیت داده شود به طور قطع تاثیر آن در زندگی بیشتر خواهد بود من خریدم را سایت شما انجام دادم واقعا راضیم

    • سلام پتوی‌ شماکجاست‌ تک‌ نفری‌ ودونفری‌ قیمت‌ بدین‌ ممنون‌ میشوم‌ روبیکا

  30. سلام وقت بخیر
    پتو ژله ای مسافرتی در ابعاد مختلف در طرح های مختلف های مختلف و ابعاد گسترده که در این مجموعه تولید می شود اگر برای شما مقدور است لیست قیمت و عکس کامل محصولات مجموعه خود را در ایتا ارسال کنید

  31. سلام وقت بخیر
    پتوهای بسیار با کیفیت و مرغوب موجود، یعنی پتو ژله ای مسافرتی سخن بگوییم. همراهی شما در این مطلب به شما در خرید این کالای با کیفیت کمک خواهد کرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  32. پتو طرح عروسکی با ظاهر بسیار زیبای خود معروف و محبوب شده است. در واقع باید بیان کرد که علت محبوبیت این محصول ظاهر آن است. این محصولات ظاهر بسیار زیبایی دارند

  33. در رابطه با ارائه انواع پتو در مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی پیش از این مطالبی را بیان کردیم و در اینجا نیز در رابطه با عرضه مستقیم این پتو توسط عرضه کنندگان آن سخن گفتیم تمامی این شرایط بر محبوبیت این کالا افزوده است

  34. اما در خرید غیر مستقیم شما کالای خود را از واسطه گران تهیه میکنید و بدون شک قیمت آن برای شما افزایش پیدا خواهد کرد

  35. در فروش مستقیم یک محصول، شما قادر خواهید بود آن را با قیمت بسیار مناسب، یعنی قیمت درب کارخانه تهیه نمایید. در این صورت هزینه های اضافی که باید به واسطه ها پرداخت میکردید نیز حذف خواهد شد

  36. سلام روز بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  37. سلام خسته نباشید
    برای ثبت سفارش عمده پتو ژله ای حتما باید فرم اطلاعات پر کنم یا می توانم از طریق دیگری مثل واتساپ یا اینستا برای خرید اقدام کنم؟ برای سفارش فقط به صورت اینترنتی باید اقدام کنم یا امکان مراجعه ی حضوری برای شما وجود دارد؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  38. سلام وقت بخیر
    ارسال به زنجان هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

  39. من برای پسرم از ست پتو مسافرتی و تشک سفارش دادم و خیلی راضی بودم واقعا کیفیتش بالاست

  40. با سلام وقتتون بخیر و خداقوت . این طور فکر می کنم که این مدل از پتو به دلیل اینکه از پنبه طبیعی تشکیل شدند قیمت بالایی نسبت به سایر مدل های پتو دارند اما بهترین گزینه برای افرادی هستند که به انواع بیماری ها و حساسیت های پوستی دچارند . ممنون از زحمات شما

  41. سلام وقت بخیر
    پتو مسافرتی باید سبک، کم حجم و قابل حمل باشد و در مسافرت بتوان به راحت ترین شکل ممکن از آن استفاده داشت.

  42. سلام وقت بخیر
    پتو های ژله ای مسافرتی
    تک رنگ نوعی جدید از پتو ها هستند که من خودم به شخصه آنها را بر سایر انواع پتو ها ترجیح می دهم.

  43. سلام وقت بخیر
    پتو هایی که از مجمعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

  44. سلام وقت بخیر پتوهای ژله ای مسافرتی دارای بافت سبکی است و قابل حمل درسفر وخیلی لطیف هستند

  45. پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

  46. عرض سلام و درود فراوان خدمت تمامی سروران گرامی
    معمولاً نوزادان و بچه های کوچک وسایل خود را زود به زود کثیف می کنند.
    برای شستن پتو های بچه ها استفاده از پتوهای مسافرتی گزینه خیلی مناسبی است .
    زیرا سبک است و به راحتی قابل شستشو می باشد

  47. سلام و خداقوت وزن توپ های ژله ای چقدر است و بسته بندی آنها به چه صورت است یعنی چند عدد در یک بسته وجود دارد؟

  48. سلام خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  49. علاوه بر طرح جذابی که داشت از کیفیت بالایی هم برخوردار بود از خریدم خیلی راضی هستم و در اولین فرصت پتوی دوم هم سفارش میدم
    ناهید احمدی

  50. سلام وقتتون بخیر پخش این پتو در مراکز پخش پتو ژله ای مسافرتی، هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری صورت میپذیرد.

  51. کالای خواب باکیفیت، امکان خواب راحت را برای ما فراهم میکند. از همین رو منسوجات مربوط به خواب اهمیت ویژه ای پیدا میکنند

  52. پتو ژله ای ها از انواع مختلف پتو میباشند و همینطور برای کسانی که پتوهای تک رنگ میپسند نیز طرح دارد

  53. جنس آنها سبک تر بوده و قیمت آنها بالاتر است، و مصنوعی از الیاف اکریلیک و پلی استر تولید میشوند و زبر و سنگین تر هستند.

  54. پتو یکی از مهم ترین کالاهای خواب می باشد که در میزان کیفیت با نازل ترین قیمت به خریداران در این سایت عرضه می شود

  55. سلام دوست عزیز نکته اصولی این که تولید کنندگان کالای خواب با توجه به ویژگی های مفید پتو شادیلون دست به تولید انواع محصولات پشمی نظیر پتو زده اند و محصولاتی درجه یک و مرغوب را تولید می کنند، که پتو گوسفندی یک نمونه از این محصولات می باشد و با تشکر از مطالب بسیار زیبا شما

  56. سلام وقتتون بخیر من از پتو ی ژله‌ای مسافرتی چند عدد گرفتم برای خواب عصر و مسافرت خیلی سبکه ونرمه

  57. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشم صادرات شما به چه صورت است ؟

  58. سلام
    پتو یکی از مهم ترین کالاهای خواب می باشد که در میزان کیفیت خواب شما بسیار تاثیر گذار است

  59. این پتو در عین،سبک بودن ،بسیار گرم چ نرم است و استفاده از انواع خوصوصا در روزهای سرد سال لذت بخش تر است

  60. در فصل سرما معمولا در هنگام خوابیدن از پتوهایی با ضخامت زیاد که ما را گرم نگه می دارند استفاده می کنیم

  61. جنس پتو از موارد مهمی است که باید قبل از خرید پتوی مسافرتی به آن دقت کنید. باتوجه به این‌که حساسیت پوستی دارید یا خیر و این که دوست دارید کدام جنس پتو را استفاده کنید

  62. سلام وقت بخیر پتوهای مسافرتی ژله‌ای قابلیت شست و شوی بسیار بالایی برخوردار هستند و شما در هنگام سفر به راحتی میتوانید آنها را بشوییم

  63. پتوی خوب به دلیل این که از الیاف مناسب تولید شده باعث بروز حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی نمیشه.

  64. پتوی خوب به دلیل این که از الیاف مناسب تولید شده باعث بروز حساسیت های پوستی و بیماری های پوستی نمیشه.ممنون ازشما

  65. پتوهای خیلی نرم و لطیفه و برای مهمانی و هدیه دادن ب نوعروس ها و نوزاد تازه ب دنیا اوده خیلی گذینه یه خوبیه و طرح و نقش های مختلف و جذاب زیادی داره

  66. پتو نوعی پارچه تک‌لایه مستطیلی می باشد که در همه فصول به ‌خصوص پاییز و زمستان در هنگام استراحت یا خواب استفاده می‌شود

  67. مزایای استفاده از پتو بسیار بالا بوده و یکی از ضروری ترین ملزومات در هر خانه و مکانی جهت مقابله با سرما می باشد این محصولات نه تنها در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرند بلکه در بیشتر مواقع در هنگام مطالعه، تماشای تلویزیون و یا هر زمانی که احساس سرما کنید قابل استفاده می شوند

  68. صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

  69. این پتو دارای طیف رنگ بندی کامل و جامعی می باشد تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نظر و درخواستی خود را انتخاب نمایند

  70. تولید کننده برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش خود این محصول را با کیفیت بالا و طرح های مختلف تولید می کنند سپس روانه بازار کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد‌

  71. سلام عرض ادب ممنون از توضیحات مفیدی که درسایت قرار دادید به مشتری کمک بزرگی میکنه

  72. سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  73. سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارندممنون

  74. سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم دارند

  75. سلام و وقت بخیر
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است

  76. پتوهایی که برای سایز نوجوانان و کودکان با طرح های متنوع تولید شده بسیار جالب هستند و مثل گذشته پدر مادر ها مجبور نیستند که پتوهای بزرگ برای بچه ها استفاده کنند

  77. پتوهایی که برای سایز نوجوانان و کودکان با طرح های متنوع تولید شده بسیار جالب هستند و مثل گذشته پدر مادر ها مجبور نیستند که پتوهای بزرگ برای بچه ها استفاده کنندممنون

  78. سلام وقت بخیر آروزی موفقیت برای شما تاجر عزیز را دارم ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید
    پتوهایی که تازه وارد بازار شدن بسیار مناسب هستش هم سبک و هم لطیف هستن

  79. سلام وقت بخیر
    نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند کیفیت بسیار بالایی دارد و حتی داخل لباسشویی نیز کیفیت خودش را از دست نمی دهد

  80. سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

  81. سلام وقت بخیر
    من خودم به شخصه تا حالا از این مدل پتو خرید نکردم ولی تعریفش رو شنیدم که خیلی نرم و سبکه و ماندگاری خیلی بالایی دارند، فکر می‌کنم این پتوها انتخاب مناسبیه برای خرید عروس

  82. حتماً در هنگام خرید پتو به استاندارد بودن آن توجه کنید و سعی کنید با کیفیت ترین نوع پتو را خریداری کنید تا بعدها با مشکل روبرو نگردید

  83. این مجموعه بهترین نوع پتو شادیلون را وارد بازار نموده است. از نظر جنس و کیفیت عالی هستند
    از آنجایی که پتو ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنیم مثلاً برای کودک از پتو های بچگانه استفاده کنید

  84. سلام وقتتون بخیر
    خواستم اگر امکانش هست حضوری شما رو ببینم و خریدم انجام بدم.
    راستی آدرس دفتر شما کجاست ؟

  85. تولید پتو های جدید با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیت صورت می گیرد و الیاف به کار رفته در این محصول دارای درجه کیفی مناسب همراه با تراکم بالا می باشد از میزان ماندگاری بالایی برخودار است. برای تهیه این محصول باید نسبت به جنس های مختلف تولیدی اطلاع کسب نمود تا بتوان انتخاب مطلوبی داشت و برای شستشوی آن ها دچار مشکل نشد و با یک قیمت مناسب آن را تهیه نمود

  86. پتوها از الیاف مصنوعی تهیه میشوند و پرز دار هستند و در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو مسافرتی بسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست برای مسافران و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم

  87. پتو ها از الیاف مصنوعی تهیه میشوندو در رنگها و طرح‌های زیبا در بازار یافت میشوند
    پتو هابسیار خریدش بالاست در بازار و بسیار کاربردیست و قیمت خوبیم دارد برای سفارش راحت واسان ومستقیم میتونیم به سایت مراجعه کنیم

  88. سلام وقت شما بخیر . شاید این گونه باشد که این نوع پتو ها جایگزین مناسبی برای الیاف های مصنوعی می باشند و موجب بالا رفتن کیفیت خواب می شوند و چون مناسب برای استفاده در تمامی فصول هستندو ان شالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  89. سلام وقت شما به خیر و نیکی باشه . مرسی از تیم بسیار خوب شما که با راه اندازی سایت، درباره پتو مسافرتی جدید و مشخصات پتو مسافرتی و نکات کاربردی نوشتید و امکان خرید آنلاین و بدون دردسر رو برای علاقه مندان به خرید اینترنتی فراهم کردید. تشکر از شما

  90. سلام وقت بخیر
    این پتو ها بسیار کاربردی هستند برای هدیه دادن و از همه لحاظ خوب هستند ‌تنوع زیادی دارند فکر کنم ارسال به شهرستان دارید ؟

  91. سلام وقت بخیر
    پتوهای شادیلون خیلی نرم و با دوام هستند
    این پتوها خیلی جنسش خوبه و کیفیت بسیار بالایی داره و بسیار هم کارارایی خوبی داره و جنس نرم و لطیفه
    و از نظر اقتصادی هم خیلی مقرون

  92. پتو از وسایل گرمایشی است که علاوه بر جنس نرم و با کیفیت باید دارای اندازه مناسب و طرح زیبایی باشد تا مورد پسند مشتری قرار بگیرد
    تو های شادیلون طرح ها و رنگ های مختلفی دارند من خیلی خوشم میاد چطوری میتونم از این سایت سفارش بدم

  93. پتو های سربازی از بهترین پتوها برای سربازان می باشد که از بدن آن ها در برابر سرما محافظت می کند و در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  94. سلام وقتتون بخیر
    ارسال به اراک هم دارید؟
    الان سفارش بدم کی تحویل می گیرم چند روزه ؟
    دستتون دست خودمونه انتخاب کنیم پیشتازه یا معمولی؟؟؟!!!

  95. سلام وقت بخیر
    پتوهای این مجموعه خیلی نرم و راحتن و با اینکه سبکن ولی گرمایی خوبی دارند و
    پتوهاش بسیار لطیف و نرم و سبک هستند

  96. سلام
    باتشکر از قیمت مناسب شما وجنس مرغوبی که ارائه دادید من بسیار راض ام از همکاری باشماوپتو ها دارای بهترین کیفیت و درجه لطافت می باشد

  97. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما فقط در زمینه پتو فعالیت می کنه قصد همکاری با شما را در زمینه صادرات دارم و ممنون میشم از نحوه‌ی تحویل و باربری اطلاعاتی به من بدید

  98. این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
    من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند

  99. سلام وقت بخیر
    انواع پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

  100. سلام روز خوش
    داشتن محصولات باکیفیت نیازمند به همت و تلاش فراوان است مجموعه شما با همت زیاد توانسته به موفقیت دست یابد ممنون از تیم خوبتون

  101. سلام خسته نباشید
    حداقل میزان خرید چقدره؟ شرایط فروشتون چطوریه؟زمان ارسال چقدره؟

  102. سلام
    نمایندگی پتوژله ای در تهران در این امر باید کوشش بیشتری به خرج دهد وسهم بازار بیشتری از پایتخت را کسب نماید

  103. سلایق مشتریان خود محصولات را به روز کرده تا همیشه بتوانند رضایت تمامی متقاضیان این محصول را جلب نمایند تشکر از زحمات مجموعه شماو در دسته ی ارقام صادراتی قرار دارد و جزء با کیفیت ترین برندها می باشد که همیشه توانسته رضایت مشتریان را به دست آورد

  104. با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

  105. سلام وقت بخیر
    پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند و هم این که این نوع از پتو در بازارهای بین المللی نیز دارای طرفداران بسیاری بوده و فروش خوبی دارند. ممنون از تیم فروش خوبتون

  106. سلام وقت بخیر
    ارسال بارتون خیلی طول کشید وپیگیری بارتون ضعیفه ، وقتی نمیتونیم نباید سفارش قبول کنین

  107. سلام
    در طرح های گوناگونی تولید می شوند که یکی از دیگری جذاب ترند واقعا قیمت خوبی هم عرضه می کنید

  108. قیمت پتو سربازی بستگی به الیاف به کار رفته در آن دارد هر چه الیاف به کار رفته در آن از مواد مرغوبی تولید شده باشد قیمت پتو نیز گران تر خواهد بود و اگر از مواد مصنوعی برای تولید آن استفاده شده باشد قیمت آن ارزان تر خواهد بود

  109. سلام وقت بخیر
    پتوهای جنس خوب حتی در هنگام شستن هم مقاومت بالایی دارند و شکل ظاهری خودشان را پس از شستن از دست نمی دهند و می توان سال ها از آنها استفاده کرد

  110. به دلیل کیفیت بالا، رنگبندی و طرح های بسیار زیاد انواع مختلف این پتوها هم در بازارهای داخلی از فروش بالایی برخوردار می باشند

  111. سلام خسته نباشید از ویژگی‌های پتوهای مسافرتی ژله‌ای ضد حساسیت بودن، قابلیت جریان دادن هوا و نرمی و لطافت بسیار بالا است

  112. مشاوران ما شما برای یک خرید به صرفه شما را راهنمایی می کنند. همچنین می توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید.

  113. برای خرید این پتو ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشورت های لازم در خصوص قیمت و مدل های مختلف ،خدمت شما ارائه شوند

  114. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  115. سلام وقت بخیر
    پتوهای مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

  116. سلام وقت بخیر
    این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

  117. سلام

    خیلی عکساتون کمه توسایت توایتاکانال نداریدیاتلگرام براانتخابم عکس بیشتربذاریدلطفن.

  118. سلام وقت بخیر
    این محصول دولایه دورو است و از الیاف میکروفایبر تهیه شده این سایت قیمت پتوها که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

  119. با سلام و خسته نباشید
    از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت سپاسگزارم و این که کیفیت محصولات شما عالیه و دارای طرح ها ورنگ های زیبایی است

  120. سلام وقت بخیراین پتوها در رنگ بندی های بسیار متنوع و زیبایی موجود هستند؛ بنابراین هر فرد میتواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند

  121. سلام وخسته نباشید من برای دوقلوی برادرم ازسایت شماخریدکردم خیلی موردتوجه رضایتشون شدتشکرازشما

  122. سلام وقت بخیر
    کارخانه تولید این محصولات از بهترین مواد اولیه و الیف های پلی استر استفاده شده است تا پتو های درجه یک و مرغوب تولید گردد

  123. .سلام امروز به دلیل مشغله های روزمره بیشتر مردم علاقه دارند که خرید اینترنتی داشته باشند و در کنار آن محصولی با کیفیت خریداری کنن این سایت مجموعه خوبیه برای خرید اینترنتی

  124. سلام وقتتون بخیر
    لطفاً لیست قیمت تمام انواع مختلف پتوهاتون چه یک نفره و چه دونفره برام در روبیکا ارسال کنید؟

  125. سلام خسته نباشید
    این پتوها خیلی خوب هستند و در طرح و نقش های مختلف تولید می شوند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند

  126. پتو طرح عروسکی با ظاهر بسیار زیبای خود معروف و محبوب شده است. در واقع باید بیان کرد که علت محبوبیت این محصول ظاهر آن است

  127. پتو طرح عروسکی با ظاهر بسیار زیبای خود معروف و محبوب شده است. در واقع باید بیان کرد که علت محبوبیت این محصول ظاهر آن است مشاوره ای که با کارشناسان شما داشتم بسیار عالی و پر از نکات بود.

  128. پتو طرح عروسکی با ظاهر بسیار زیبای خود معروف و محبوب شده است. در واقع باید بیان کرد مشاوره ای که با کارشناسان شما داشتم بسیار عالی و پر از نکات بود.

  129. پتو ژله ای مسافرتی از نظر ظاهر بسیار زیبا و جذاب است و همواره از زیبا ترین نمونه های موجود شناخته میشود

  130. سلام خدمت شما پتوهای ژله ای تنوع طرح آنها آنقدر بالا است که بدون شک همه افراد را راضی نگه خواهد داشت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما