مرکز صادرات پتوی گلبافت عروس

پتوی گلبافت عروس یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین انواع پتو های تولید شده توسط برند گلبافت می ‌باشد که متقاضیان بسیاری را در خارج از کشور نیز به خود اختصاص داده است. از همین جهت پتو گلبافت عروس توسط مراکز صادر کننده بسیاری به کشور های متقاضی این محصول صادر می‌ شود. در واقع مرکز صادرات پتو گلبافت نیز تولید کننده آن می باشد که این محصول را به صورت بی واسطه در اختیار متقاضیان در خارج از کشور قرار می دهد‌.

مرکز صادرات پتوی گلبافت عروس

تاریخچه گروه صنعتي گلبافت

تاریخچه گروه صنعتي گلبافت گروه صنعتی گلبافت از جمله یکی از قدیمی ترین برند های فعال در زمینه نساجی می باشد. در واقع این گروه صنعتی ابتدا در سال ۱۳۴۸ تأسیس شد و طی ۴۸ سال سابقه در جهت تولید و عرضه انواع محصولات نساجی توانسته است تا نام خود را به عنوان معتبر ترین و برترین برند سازنده محصولات خواب در بازار معرفی کند.

این گروه صنعتی از ابتدای فعالیت خود اقدام به تولید انواع محصولات نساجی مانند چرم مصنوعی، قالیچه، رو بالشی، پتو گلبافت یک رنگ، پتو گلبافت دو رو، تابلو فرش و غیره کرده است که تمامی محصولات تولید شده توسط این برند از لحاظ کیفی در بازار حرف اول را می زند و کیفیت این محصولات بین تمامی مصرف کنندگان به اثبات رسیده است.

تولید پتوی گلبافت تحت عنوان پتوی راشل برای اولین بار توسط این گروه صنعتی در سال ۱۳۷۳ به انجام رسید که کیفیت این پتو در ابتدای عرضه آن با متقاضیان و طرفداران بسیاری مواجه شد. چرا که در روند تولید این پتو از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده شده است که این امر موجب شد تا این پتو با اندازه، طرح و رنگ های بسیار متنوع و متناسب با ذوق و سلیقه مصرف کنندگان عرضه شود.

امروزه گروه صنعتی گلبافت به عنوان یکی از معتبر ترین صادر کنندگان محصولات نساجی به ویژه پتو در جهان شناخته می شود که در چند سال متوالی محصولات این برند جایگاه ویژه ای را در بازار جهانی به خود اختصاص داده است.

عرضه کنندگان پتوی گلبافت عروس

عرضه کنندگان پتوی گلبافت عروس پتوی گلبافت یکی از انواع پتو های تولید شده توسط برند گلبافت می باشد. در واقع این پتو زیبایی ظاهری و ظرافت منحصر به فردی دارد که اکثر نمونه‌ های این محصول به صورت گل برجسته به تولید می‌ رسند و متقاضیان بسیاری را جذب خود می‌ کنند.

پتو های عروس که غالباً برای خرید جهیزیه در نظر گرفته می شوند، رنگ های روشنی مانند گل ‌بهی، صورتی، آبی روشن، سفید و غیره دارند که هر یک از انواع آن ها مشتریان خاصی را جذب خود می‌ کنند.

عرضه کنندگان پتوی گلبافت عروس همواره در نظر دارند تا توزیع و عرضه این محصول را به نحوی انجام دهند که این محصول با قیمت بسیار مناسبی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما