نمایندگی پتو گلبافت بچگانه کارتونی

پتو گلبافت بچگانه کارتونی با طرح های متنوع دخترانه و پسرانه تولید می شود. بدون شک اولویت در خرید این محصولات توجه به جنس و درجه کیفی آنها است. اگر به دنبال مدل هایی جدید برای ست کردن با دکوراسیون اتاق خواب کودک خود هستید، با ما همراه شوید تا پرطرفدارترین این محصولات را معرفی کنیم. همچنین برای سفارش ارزان اما عمده می توانید نمایندگی و مراکز پخش آنلاین را انتخاب کنید.

نمایندگی پتو گلبافت بچگانه کارتونی

انواع طرح پتو گلبافت بچگانه کارتونی

انواع طرح پتو گلبافت بچگانه کارتونی شرکت پتو گلبافت با بهره گیری از دانش روز و طراحی های کامپیوتری مدرن توانسته انواع پتو بچگانه با طرح های ساده، برجسته و سه بعدی را به بازار عرضه کند. در تولید تمامی این محصولات از الیاف ضد حساسیت پلی استر پنبه استفاده می شود که قابلیت جذب گرما و ایجاد یک محیط خواب راحت را برای کودکان دارد. نکته مهم دیگر وزن سبک این پتوها و امکان استفاده برای کودکان در سنین پایین است. به علت سبک بودن، شستشوی آنها در خانه نیز بسیار آسان خواهد بود. علاوه بر این نکات یکی از دلایل اصلی افزایش تقاضا برای خرید پتو گلبافت بچگانه، استفاده از طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی است.
با توجه به این فاکتور انواع تولیدات این برند را می توان به دو گروه پتوهای دخترانه و پسرانه دسته بندی کرد. رنگ زمینه اصلی اغلب سفید، صورتی، آبی، نارنجی و کرمی است. استفاده از طرح های فانتزی و سه بعدی و برجسته بر کیفیت و زیبایی کار افزوده است. برخی از انواع طرح های پرطرفدار پتو گلبافت بچگانه کارتونی عبارتند از:

  • پتو طرح کیتی دخترانه
  • پتو طرح باب اسفنجی دخترانه و پسرانه
  • پتو طرح اسپایدرمن پسرانه
  • پتو طرح بن تن پسرانه
  • پتو طرح باربی دخترانه

خرید پتو گلبافت بچگانه عروسکی

خرید پتو گلبافت بچگانه عروسکی از مهمترین چالش های پیش روی مصرف کنندگان و خریداران عمده، خرید مستقیم این محصولات با برند اصلی شرکت گلبافت است. در مراکز استان ها نمایندگی های فروش فعالیت مستمری در زمینه عرضه و توزیع این محصولات دارند. با این وجود به دلیل بالا بودن قیمت ها برخی ترجیح می دهند با شیوه های آنلاین اقدام به ثبت سفارش کنند. خرید پتو گلبافت عروسکی به صورت آنلاین مزیت هایی مانند اطمینان از برند و کیفیت پتو، قیمت مستقیم و ارزان و ارسال مدل مورد نظر بدون نیاز به مراجعه حضوری را به همراه دارد. همچنین حریداران عمده می توانند از بین ده ها طرح تولیدی مدل های پرفروش متناسب با منطقه فعالیت خود انتخاب کنند.
برای این منظور کارشناسان و نمایندگان خرید و فروش این سایت به صورت مستقیم از کارخانه گلبافت اقدام به عرضه و پخش عمده انواع پتوهای عروسکی با قیمت رقابتی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما