تولید کنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته

تولید کنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته در کشور ترکیه مشغول به فعالیت هستند و کالاهای خواب تولیدی خود را پس از تولید به کشورهای دیگر از جمله ایران، افغانستان، عراق، پاکستان، کشورهای عرب زبان و برخی از کشورهای اروپایی صادر میکنند که این صادرات برای کشورهای صادر کننده همواره سود فراوانی را به همراه دارد و باعث افزایش ارزش پول ملی کشور ترکیه و همین طور افزایش رشد اقتصادی کشور میشود که برای کشوری همچون ترکیه که منابع ملی بسیار اندکی دارد، مسئله صادرات پتو میتواند کمک گسترده ای به توسعه و رشد اقتصادی آن کند.
مجموعه تولیدی مرینوس همواره کالاهای خود را با بهره گیری از برترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید و راهی بازار میکند. از این‌ رو برند پتو مرینوس به یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه عرضه و صادرات پتوی باکیفیت در سراسر جهان تبدیل شده است، بنابراین بازار انواع پتو طرح گل و برجسته به یکی از فعال ترین بازارها در زمینه فروش پتو معتبر گشته است و توانسته جایگاه ویژه ای را در میان کالاهای خواب بسیاری از خانواده ها در اکثر نقاط جهان پیدا کند.

آشنایی با پتو مرینوس گل برجسته

آشنایی با پتو مرینوس گل برجسته

پتوهای مرینوس از جنس الیاف مرغوب و باکیفیت پلی استر هستند که استفاده از این الیاف مرغوب مزایای بسیاری را برای پتوهای تولیدی این شرکت به وجود آورده است از جمله اینکه پتوهای تولیدی کارخانه مرینوس همگی ضد حساسیت هستند و مناسب برای استفاده افراد حساس، کودکان و سالمندان بوده و از به وجود آمدن بیماری های پوستی همچون آلرژی، اگزما، خارش و… جلوگیری کرده و فرد را از هزینه های فراوان دکتر و درمان بی نیاز میکند.
این پتوها و انواع بالش طبی ضد آرتروز تحت لیسانس شرکت مرینوس ترکیه هستند که با کیفیت صادراتی به بازار عرضه شده اند و نرمی و لطافت بسیار زیادی را دارند و فرد با خوابیدن درون این پتوها احساس آرامش و راحتی میکند و خوابی آرامش بخش را تجربه خواهد کرد. گفتنی است که تولید کنندگان انواع پتو مرینوس گل برجسته، محصولات خود را با جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های روز تولید کرده و راهی بازار میکنند.
یکی از مزیت هایی که در تولید پتو طرح برجسته مرینوس به کار گرفته شده است استفاده از طراحی چاپ سه بعدی بر روی پتوهای مرینوس برای به وجود آوردن ظاهری زیبا و جذاب است که تولید کنندگان این محصول با این ابتکار توانسته اند طرفداران بسیاری را به دست آورند. گفتنی است که دور تا دور پتوهای مرینوس مغز دوزی یا نوار دوزی شده است که این خاصیت اجازه نمیدهد که الیاف پتو از بافت اصلی جدا شود و پتو به مرور زمان کیفیت خود را از دست بدهد.

نکاتی درباره انواع پتو

نکاتی درباره انواع پتو

پتو یکی از نیازهای ضروری و کاربردی در هر خانه است و مانند رواندازی است که افراد هنگام خواب آن را بر روی خود میکشند و خوابی دلنشین و لذت بخش را با آن تجربه خواهند کرد. برندهای گوناگونی از انواع پتوهای مختلف در بازار وجود دارند که بستگی به جنس الیاف تشکیل دهنده و مواد به کار رفته در آن متفاوت هستند و همین طور قیمت پتوهای موجود در بازار با توجه به جنس آنها متفاوت است.
1- پتوهای دو لایه: پتوهای دو لایه بهترین انتخاب برای افرادی است که به سرما حساسیت زیادی دارند
2- پتوهای پشمی: پتوهای پشمی یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که همواره از سرما فراری هستند و به گرمای زیاد علاقه مندند چرا که پشم، گرما را به خوبی درون خود نگه میدارد.
3- پتو پشم شیشه ای: این پتوها مناسب ترین انتخاب برای کودکان و افراد حساس و مبتلا به بیماری های پوستی همچون آلرژی و حساسیت های پوستی است.
4- پتوهای مسافرتی: پتوهای مسافرتی پتوهایی سبک و بسیار کم حجم هستند و بیشتر برای استفاده در روزهای گرم تابستان و پیک نیک و مسافرت مهم هستند. این پتوها از الیاف مصنوعی ساخته شده و پرز میدهند.
5- پتوهای ارگانیک: پتوهای ارگانیک برای استفاده افرادی که ناراحتی های پوستی همچون آلرژی و… دارند بسیار مناسب است چرا که از الیاف طبیعی ساخته شده و بسیار نرم و گرم هستند

در انتخاب پتو کودک دقت کنید

در انتخاب پتو کودک دقت کنید

اگر به تازگی قصد خرید پتو برای کودک دلبند خود را دارید و با مدل های گوناگون پتو کودک آشنایی ندارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا مناسب ترین پتو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با آگاهی و اطلاع کامل پتو مناسب برای کودک خود را انتخاب کنید
1- سلولی پنبه ای: این پتوها دارای سوراخ هایی هستند که باعث جریان داشتن هوا و خنک نگه داشتن بدن انسان میشوند. برای نوزادان حساسیت ایجاد نمیکنند و در صورتی که روی صورت نوزاد بیفتد نوزاد دچار خفگی نمیشود.
2- آکریلیک: این پتوها از آن دسته پتوهای ارزان قیمت هستند و از الیاف مصنوعی ساخته شده اند.
3- فلانل: این پتو به معنای پشمی است که به دلیل سبکی و وزن کم و نرمی فوق العاده زیاد به صورت و بدن کودک آسیب نمیرساند.
4- میکروفایبر: این پتوها به خاطر سبکی و وزن کم، یکی از پتوهای مناسب برای استفاده در فصل تابستان برای کودکان هستند. این پتوها بسیار نرم و لطیف بوده و شست و شوی آنها راحت است.
5- سایز: سایز و اندازه پتو کودک در انتخاب پتو برای کودکان بسیار مهم است.
6- طرح و رنگ: سعی کنید پتویی را برای کودک خود انتخاب کنید که دارای طرح و رنگ های زیبا و مورد علاقه کودکان باشد و از خرید پتو با طرح های ترسناک و خشونتزا خودداری کنید.
7- قیمت: معمولا قیمت پتوی نوزاد به عوامل مختلفی از جمله جنس، سایز، طرح و رنگ و برند تولید کننده آن بستگی دارد.

فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته

فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته

قیمت فروش برترین انواع پتو مرینوس گل برجسته به عوامل متعددی از جمله جنس پتو، ابعاد و اندازه، ضخامت و طرح و رنگ پتو بستگی دارد که مشتریان این کالای خواب میتوانند با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی معتبر همچون سایت شرکت نساجی دیبافت با دنیای گسترده ای از انواع پتوها مواجه شده، پتوی مورد نیاز خود را از بین انواع گوناگونی از پتوهای مرینوس در طرح و رنگ های متفاوت انتخاب کرده سفارش دهند.

گفتنی است که روش خرید اینترنتی در واقع به منزله پل ارتباطی میان تولید کننده و خریدار است و با حذف واسطه و نرخ باربری باعث کاهش قیمت پتو شده و خریداران میتوانند پتوی مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنند.

1

  1. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را درج کنید تا مقایسه ی قیمت با قیمت های بازار داشته باشیم و لطفا آدرس شعبه های خودتون رو هم در سایت قرار بدید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما