خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون

پتو نرمینه بافت ونلون محصولی بسیار باکیفیت، نرم و لطیف، مرغوب و پر طرفدار است که فروش این کالای درجه یک به صورت عمده مستقیما از کارخانه از طریق سایت های مربوطه معتبر و مراکز و فروشگاه های خرید و فروش عمده پتو نرمینه بافت ونلون در دسترس شما خریداران محترم قرار میگیرد. خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون از سمت سایت دیبافت در شزایط استثنایی انجام میشه. این محصول به دلیل داشتن الیاف طبیعی و ضد حساسیت بودن، مناسب برای تمامی رده های سنی بزرگسالان و کودکان است. به دلیل داشتن الیاف طبیعی، به هیچ عنوان پرز نمی‌دهد و برای افرادی که دچار بیماری و آلرژی های پوستی هستند توصیه میشود .

خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون
قابل ذکر است با خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون از تخفیفات بسیار خوبی بهره مند خواهید شد و قیمت خریداری عمده تفاوت قابل توجهی نسبت به خرید تکی و جزئی دارد. همانطور که گفته شد با خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون باکیفیت علاوه بر تخفیفات ویژه ای که همراه دارد با قیمت به وجود آمده، ارزان ترین قیمت فروش محصول خواب را در بازار از آن خود میکند. مشتریان محترم با روش های متفاوت و به صرفه میتوانند این محصول باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند از جمله خرید به صورت عمده. خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون، با کیفیت بالای نرمینه که تولید داخلی است را به صورت حضوری از طریق بازارهای فروش یا شرکت و فروشگاه های عرضه عمده این محصول نیز انجام میشود.
در مراکزی که کالاهای خواب به صورت عمده یه فروش میرسد، این امکان را به خریداران محترم میدهند که به صورت حضوری با دیدن انواع مختلف محصولات خواب، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و با قیمت بسیار مناسب و ارزان کالای مد نظر خود را تهیه کنند.

مشخصات پتو نرمینه بافت ونلون

مشخصات پتو نرمینه بافت ونلون

اول از همه قابل ذکر است که محصولات نرمینه جزو بهترین کالاهای تولید در کشور عزیزمان ایران است که در بازارها و مراکز فروش موجود هستند و به دلیل کیفیت بسیار زیادی که دارد متقابلاً مشتریان زیادی را نیز به خود جلب میکند و در کل محصولات نرمینه جزو کالاهای بسیار پرفروش و مرغوب است. بافت ونلون جزو یکی از با کیفیت ترین محصولات نرمینه است و یکی از دلایلی که این محصول فروش بسیار زیاد و قابل توجهی دارد به دلیل کیفیت بسیار خوب و مرغوبیت این محصول است. پتو نرمینه بافت ونلون از بهترین و مرغوب ترین الیاف تشکیل شده است و با بهترین دستگاه های مربوطه تولید شده است.
این محصول گرمای مناسب و قابل توجهی دارد و بسیار نرم و لطیف است و جنس این محصول به صورت صد درصدی آکریلیک است و از بهترین نخ های ژاپنی نیز تشکیل شده است و این مسئله سبب کیفیت بسیار بالای این محصول شده است. این محصول در اندازه های متفاوتی ارائه میشود و تمامی رده های سنی میتوانند از این محصول استفاده کنند و این محصول زیبا و باکیفیت در انواع رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا تولید میشود و در نهایت مطابق سلایق مختلف مردم است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول، راحتی شست و شو است که هم از طریق ماشین لباس شویی و هم با دست قابل شستن است.

مشخصات پتو نرمینه بافت ونلون
این محصول علاوه بر جنس بسیار خوبی که دارد و بسیار نرم و لطیف است در بالا هم گفته شد که گرمادهی قابل توجهی دارد و برای تمامی فصول سال قابل استفاده است و کاربرد دارد. وزن این محصول سبک و مناسب است و به راحتی جمع میشود و فضای کمی را اشغال میکند. خوابی با کیفیت زمانی رخ میدهد که شما مشتریان محترم از محصولات خواب خوبی استفاده کنید که باعث آرامش درونی شما عزیزان شود و خوابی راحت و آسوده را برای شما رقم زند و با خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون خوابی بسیار خوب و راحت را تجربه میکنید و قطعا به هیچ وجه از خرید این محصول با کیفیت پشیمان نخواهید شد.

شرکت ایرانی محصولات نرمینه با تنوع بسیار زیادی که در طرح، رنگ، اندازه، مدل، وزن و ضخامت و… دارد توانسته پاسخگوی تمامی نیازهای خریداران محترم باشد و جوابگوی هر نوع سلیقه ای نیز باشد. این محصول به دلیل داشتن الیاف بسیار مرغوب و با کیفیت بعد از چند بار شست و شو به هیچ وجه تغییر رنگ نمیدهد و در تراکم آن تغییری به وجود نمی آید. به طور کلی مشخصات پتو نرمینه بافت ونلون به شرح زیر است:
– داشتن طرح ها و مدل های جذاب و متنوع
– پتو نرمینه بافت ونلون ساخته شده از ۱۰۰ % الیاف پلی استر با پرزهای بسیار کوتاه، نرم و لطیف است.
– داشتن قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.
– دارای کیفیت، مرغوبیت و کارایی بالایی است.
– از بسته بندی های محکم و مطمئنی برخوردار است.
– دوام و مقاومت بسیار خوب و قابل توجهی دارد.
– ضد آلرژی و ضدحساسیت است که این نکته بسیار مهم و قابل توجه است.
– رنگ بندی های بسیار متنوع و شگفت انگیزی دارد.
– دور دوزی‌ های مقاومی دارد که برای جلوگیری از ریش‌ ریش شدن محصول میشود یا از جدا شدن نخ‌ ها از بافت اصلی جلوگیری میکند .
– دارای لطافت و نرمی مطلوبی است.
– گرمادهی و ابعاد مناسبی دارد.
– شست و شوی بسیار راحتی دارد که با دست و ماشین لباسشویی امکان پذیر است.

شیک ترین پتوهای نرمینه را بشناسید

شیک ترین پتوهای نرمینه را بشناسید

یکی از محصولات بسیار شیک و پرفروش تولیدی نرمینه، پتو نرمینه بافت ونلون است که مشخصات و مزایای این محصول با کیفیت و محصول در بالا ذکر شده است. پتوهای برجسته جزو شیک ترین و جدیدترین محصولات نرمینه است که طرفداران زیادی دارد این محصولات باکیفیت با طرح ها رنگ های بسیار متنوع و جذاب تولید میشوند و برای دسترسی شما عزیزان به این کالای خواب مرغوب راهی بازار میشوند. جنس این محصول زیبا و برجسته از پلی استر است و ضد حساسیت و پرزدهی است و قابلیت شست و شوی بسیار راحت را نیز توسط دست و ماشین لباسشویی دارد. این محصول به همراه کیسه حمل ارائه میشود، دور دوزی شده است و بسیار گرم و لطیف هست.
پتو گل برجسته یکی از شیک ترین و جذاب ترین تولیدی های شرکت نرمینه است که جلوه ای بسیار زیبا و چشم نواز دارد و خریدی بسیار مناسب برای جهیزیه است و حتی از این کالای زیبا به عنوان رو تختی نیز میتوان استفاده کرد. پتو گل برجسته برآمدگی ها و فرو رفتگی های متفاوتی دارد که با لمس این محصولات علاوه بر دیدن میتوانید کاملا حس کنید. کالای پر فروش و شیک بعدی، محصول دو رو پنبه ای است. این محصول از جنس پشم و نزدیک به پنبه بسیار نرم و لطیف است و جدا شدن از تخت را با داشتن این محصول بسیار سخت است. وزن این محصول بسیار کم است و همچنین به خاطر وزن کمی که دارد جا به جایی این محصول بسیار راحت و آسان است. هر روزه تولیدی نرمینه محصولات با کیفیت و شیک و زیبایی را عرضه بازار میکند که به شرح زیر است:

شیک ترین پتوهای نرمینه را بشناسید

طرح های کلاسیک و سنتی
طرح روز دنیا که بسیار زیبا و شیک و جوان پسند هستند.
طرح های ساده که همیشه به دلیل سادگی خود بسیار شیک و زیبا هستند.
طرح های مناسب برای نوزادان که در طرح ها و رنگ های بسیار شاد و زیبا عرضه بازار میشوند.
طرح های جدید و شیک دخترانه و پسرانه مناسب برای همه گروه های سنی با طرح های متفاوت، شیک و زیبا اعم از: کارتونی، عروسکی، انیمیشنی و… به دلیل اینکه محصولات نرمینه تنوع بسیار زیادی دارد، بازه انتخابی برای خریداران محترم بسیار زیاد و گسترده است.

مشخصات پتو پنبه ای خالص

مشخصات پتو پنبه ای خالص

پتو پنبه ای خالص گرمی و لطافت مثال زدنی دارد و کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. این محصول در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی در دسترس شما قرار میگیرد که همدم گرم و نرم برای روزهای سرد زمستان است. به ندرت میتوانید در بازار و شرکت های عرضه کالای خواب پتوی صد درصد پنبه را پیدا کنید. اکثر محصولات موجود در بازار از ترکیب الیاف پنبه خالص با پلی استر و آکریلیک است ولی با این وجود از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول وزن بسیار کمی دارد و همینطور بسیار سبک است و به دو صورت یک لایه و دو لایه تولید میشود که برای روزهای گرم و سرد زمستان قابل استفاده است. پتو پنبه ای خالص باکیفیت نسبت به سایر محصولات اعم از پتوهای پشمی کمتر پرز میدهد و ضد حساسیت و برای پوست هایی که آلرژی و مشکلات پوستی دارند توصیه میشود. با خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون با کیفیت آرامش و خوابی آرام و راحت را به خود و خانواده عزیزتان هدیه کنید.

شرکت فروش انواع پتو نرمینه بافت ونلون

شرکت فروش انواع پتو نرمینه بافت ونلون

شرکت فروش انواع پتو نرمینه بافت ونلون در شهرهای مختلف وجود دارد و خریداران محترم از طریق این نمایندگی های مربوطه معتبر میتوانند محصولات مورد نظر خود را مشاهده و در صورت انتخاب به صورت حضوری یا غیر حضوری سفارش دهند. با تماس به شرکت فروش پتو نرمینه میتوانید کالای خواب مد نظرتان را سفارش بدهید و با وجود این شرکت ها در زمان شما صرفه جویی میشود و خرید را برای خریداران گرامی بسیار راحت کرده اند. شرکت های فروش در سراسر ایران آماده ارائه خدمات رسانی به شما مشتریان محترم هستند و این نمایندگی ها و شرکت ها در کشور توسط کارخانجات تولیدی برای عرضه مستقیم این محصولات به شما عزیزان تأسیس میشوند. این نمایندگی ها علاوه بر فروش و ارائه محصولات خدمات دیگری را به شما مشتریان گرامی ارائه میدهند که به شرح زیر است:
– خریداری پتو نرمینه مدل ونلون از شرکت ها و نمایندگی های فروش خدمات پس از فروش دارند.
– در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض کالای خریداری شده، این نمایندگی ها وشرکت های عرضه این محصول باکیفیت این خدمات را برای درست شدن محصول شما انجام میدهند.
– این محصولات گارانتی و ضمانت نامه یک یا چندین ساله دارند.
– محصولات خود را توسط این شرکت های فروش با قیمتی کمتر از نرخ بازار ارایه تحویل میگیرید.
– حمل و نقل و ارسال رایگان کالا را انجام میدهند.
– نمایندگی ها و شرکت های فروش کالا و محصولات مربوطه آماده ارسال کالاهای خواب خود به تمام نقاط کشور هستند.

پتو نرمینه اصل

پتو نرمینه اصل

پتو نرمینه اصل باکیفیت و پر فروش، یکی از برندهای پتو بسیار معروف و بسیار خوب در ایران است. پتو نرمینه اصل به دلیل داشتن طرح ها و رنگ های بسیار شیک و جدید و به کارگیری الیاف خوب و طبیعی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. این محصول از ویژگی های بسیار خاصی برخوردار است که باعث فروش زیاد آن شده و همچنین خوابی راحت و بسیار خوب همراه با آرامش را برای شما عزیزان رقم میزند. این محصول اصل به دلیل استفاده از الیاف طبیعی باعث ایجاد الکتریسیته در آن نمیشود و شما عزیزان در هنگام استفاده از آن دچار عرق کردن و گر گرفتگی به هیچ عنوان نمیشوید و قابل ذکر است این محصول پرز نمیدهد و به افراد دچار حساسیت پوستی هستند استفاده از این محصول توصیه میشود به این دلیل که حساسیت زا نیست و مشکلی برای پوست شما خریداران محترم ایجاد نمیکند. ضخامت این محصول بسیار مناسب است و یکی از دلایل خواب راحت و آسوده همراه با آرامش ضخامت محصولی است که مورد استفاده قرار میدهید و مناسب برای تمامی فصول است.
داشتن رنگ های بسیار ملایم این محصول در آرامش خواب شما مشتریان عزیز تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر رنگ این محصولات تند باشد باعث میشود آرامش کافی نداشته باشید.
کیفیت و مرغوبیت پتو نرمینه اصل را ویژگی های ذکر شده را ما تضمین میکنیم و با خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون به هیچ عنوان شما مشتریان محترم احساس نارضایتی نمیکنید و قطعا بعد از خرید این محصول زیبا بسیار راضی خواهید بود.

پتو نرمینه طرح دار

پتو نرمینه طرح دار

پتوهای نرمینه در انواع طرح های شیک و جدید به شما عزیزان خریدار عرضه میشود. طرح های به کار رفته در این محصولات نیز مانند رنگ ها تاثیر زیادی در آرامش شما عزیزان دارد. به کار گیری طرح ‌هایی مانند گل و طرح ‌های هندسی با نظم برای تمرکز شما عزیزان قبل خواب کمک زیادی میکند. استفاده از طرح های خشن باعث به هم خوردن آرامش شما عزیزان میشود و آشفتگی با خود به همراه دارد. طرح های مختلف پتوهای نرمینه به شرح زیر است:
کلاسیک یا سنتی، جدید و جوان پسند، طرح ساده، طرح برای کودکان و نوزادان، طرح دخترانه و پسرانه مانند: کارتونی، عروسکی و…
از طریق سایت های مرتبط مربوطه میتوانید انواع مختلف طرح های تولید شده را مشاهده و در صورت انتخاب سفارش دهید.

0

  1. خرید عمده پتو نرمینه بافت ونلون، با کیفیت بالای نرمینه که تولید داخلی است را به صورت حضوری از طریق بازارهای فروش یا شرکت و فروشگاه های عرضه عمده این محصول نیز انجام میشود.

  2. طرح های به کار رفته در این محصولات نیز مانند رنگ ها تاثیر زیادی در آرامش شما عزیزان دارد. به کار گیری طرح ‌هایی مانند گل و طرح ‌های هندسی با نظم برای تمرکز شما عزیزان قبل خواب کمک زیادی میکند.

  3. پتو نرمینه بافت ونلون محصولی بسیار باکیفیت، نرم و لطیف، مرغوب و پر طرفدار است که فروش این کالای درجه یک به صورت عمده مستقیما از کارخانه از طریق سایت های مربوطه معتبر و مراکز و فروشگاه های خرید و فروش عمده پتو نرمینه بافت ونلون در دسترس ما خریداران قرار میگیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما