خرید و فروش پتو افرا یک نفره

پتو افرا یک نفره را می‌توانید از نمایندگی‌های خرید و فروش پتو تهیه کنید. این نوع پتو ها در انواع گوناگون و رنگ بندی‌های متفاوت عرضه می‌شود. دارای قیمت مناسبی می‌باشد. پتو افرا استاندارد‌های لازم را دارا است.

امروزه برای تمام سلیقه ها و سن ها پتو و بالش طبی ضد آرتروز طراحی شده است. پتو یکی از وسایلی است که نیاز افراد را تامین می‌کند. برای خرید پتو، بهتر است اول اطلاعات کاملی از انواع پتو ها و جدید‌ترین مدل‌های آن د اشته باشید.

 

 

انواع پتو مناسب

از انواع مختلف پتو که در بازار موجود است، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1.  پتو مسافرتی
  2. پتو کودک
  3. انواع پتو بزرگسال
  4. پتوی نوجوان
  5. پتو‌های جیبی
  6. پتوهای نوزادی
  7. پتو حوله ای
  8. انواع پتو سه بعدی

برای خرید پتو مناسب و آشنایی با جدید‌ترین مدل‌های پتو و ویژگی هاغی آن ها می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و بهترین مارک ها و برند ها را با هم مقایسه کنید. از بهترین برند ها می‌توان به پتو افرا یک نفره و دو نفره، لایکو، گلبافت، نرمینه، خوشخواب و … اشاره کرد.

 

انواع پتو مناسب

 

خرید پتو افرا یک نفره

یکی از برند‌های به نام که در زمینه تولید پتو فعالیت دارد، افرا می‌باشد. برای خرید پتو افرا یک نفره، دو نفره و … می‌توان به نمایندگی‌های فروش این پتو در سراسر کشور مراجعه کرد. از ویژگی‌های پتو یک نفره افرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبک و کم حجم
  • خاصیت ضد آلرژی
  • دارای ضخامت مناسب
  • دارای سایز‌های متنوع
  • قابل استفاده در هر فصل سال
  • دارای دور دوزی مناسب
  • قابلیت شست و شو در دمای پایین
  • رنگ بندی متنوع و جذاب

الیاف پتو افرا یک نفره از جنس میکروفایبر است که باعث می‌شود این نوع پتو فوق العاده نرم و لطیف باشد. همچنین به دلیل استفاده از این الیاف، باعث ایجاد حساسیت در پوست نمی‌شود. سایز‌های پتو افرا یک نفره مختلف است و با توجه به مدل آن تعیین می‌شود. برای مثال پتوی افرا Simple 4 دارای سایز 140 در 180 سانتی متر یا مدل پتو افرا یک نفره Season 4 دارای ابعاد 160 در 220 سانتی متر است.

 

خرید پتو افرا یک نفره

 

قیمت انواع پتو

چه مواردی بر روی قیمت انواع پتو تاثیر می‌گذارد؟ برای خرید یک پتو مناسب ابتدا باید چه چیزی را در نظر بگیرید؟ مواردی که بر روی قیمت پتو تاثیر دارد را به اختصار ذکر می‌کنیم:

  • کیفیت
  • داشتن استاندارد لازم
  • استفاده از الیاف مناسب
  • نوع پتو
  • و موارد دیگر

پتوی افرا یک نفره تولید شده با الیاف میکرو فایبر و استفاده از تنکولوژی روز اروپا در هنگام تولید یکی از پرفروش‌ترین نوع پتو ها می‌باشد. قیمت مناسب آن سبب شده است که افراد زیادی به آن علاقمند شوند. در هنگام خرید انواع پتو ابتدا باید به بودجه ای که برای این کار هزینه می‌کنید توجه داشته باشید و بعد از طریق اینترنت اطلاعات کامل و جامعی از انواع پتو بدست آورید. از پتو‌های افرا حتی می‌توانید به عنوان روتختی نیز استفاده کنید.

 

قیمت انواع پتو

 

نمایندگی فروش انواع پتو

برای خرید عمده می‌توانید به نمایندگی فروش انواع پتو و روبالشی هتلی در سراسر کشور مراجعه کنید. این نمایندگی ها دارای مشاورانی برای راهنمایی مشتری هستنند و در صورت خرید عمده می‌توانید از تخفیفات ویژه آن نیز استفاده کنید. عوامل موثر در هنگام خرید پتو به این صورت است:

  1. قیمت پتو
  2. جنس و مدل پتو
  3. علاقه و سلیقه مشتری
  4. بودجه خریدار
  5. و …

نمایندگی‌های فروش دارای سایت‌های معتبر هستند که در آن قیمت پتو را هر جند وقت به روزرسانی می‌کنند. در این سایت ها برند‌های گوناگون به همراه قیمت و مشخصات آن ها آمده است و خریدار می‌تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

 

نمایندگی فروش انواع پتو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما