خرید پتو پروانه به صورت مستقیم از تولید کننده

پتو اساسی ترین کالای خواب بوده؛ و به عنوان رو اندازی جهت گرم نگه داشتن بدن استفاده می شود. امروزه پتوها با تنوع فوق العاده ای از لحاظ طرح و رنگ عرضه می شوند. پروانه یکی از جالب توجه ترین محصولات این حوزه است؛ که به نوبه خود انواع مختلفی داشته و با قیمت های متفاوتی فبه فروش می رسد. شایان ذکر است که خرید پتو پروانه به صورت مستقیم از تولید کننده، مقرون به صرفه تر خواهد بود.خرید پتو پروانه به صورت مستقیم از تولید کننده

فروش ویژه پتو پروانه با قیمت مناسب

فروش ویژه پتو پروانه با قیمت مناسبیکی از ارکان داشتن خوابی راحت و آرام، استفاده از وسایل مناسب است. به طو کلی مهم ترین لوازم خواب عبارتند از:

  • تشک
  • پتو
  • بالش
  • ملحفه

پتو بهترین رواندازی است که در هنگام خواب استفاده می شود. چرا که گرم نگه داشتن بدن در زمان استراحت، بسیار مهم بوده؛ و خواب آرامی را ایجاد می کند.

در حال حاضر شاهد فروش انواع پتو با طرح های جذاب و مدل های جالب توجه می باشیم. یکی از شیک ترین و محبوب ترین این محصولات پتو پروانه است. همان طور که از نام کالا مشخص می باشد؛ طرحی بسیار لطیف داشته و به همین جهت مورد استقبال اکثر مردم قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که پتو پروانه به نوبه خود تنوع داشته؛ و با قیمت های مختلفی ارائه می شود. اما در برخی مراکز شاهد فروش پتو پروانه به صورت ویژه و با قیمت مناسب می باشیم. این مراکز همان تولیدی ها و نمایندگی های مجاز پخش می باشند. فروش ویژه و با تخفیف پتو پروانه به خصوص برای کسانی مناسب است که قصد خرید عمده محصول را دارند.

فروشگاه عرضه پتو های ایرانی با تخفیف

فروشگاه عرضه پتو های ایرانی با تخفیفخواب راحت و کافی می تواند؛ بر کلیه ابعاد زندگی انسان به خصوص سلامتی او اثر بگذارد. به عبارت دیگر داشتن خواب آرام یکی از مهم ترین کارهایی است؛ که این روزها جهت حفظ سلامتی افراد توصیه می شود.
داشتن تشک راحت و استاندارد، بالش مناسب و رو انداز خوب به میزان بالایی بر داشتن خواب راحت تاثیر می گذارد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد؛ گرم نگه داشتن بدن در زمان خواب است، زیرا به طور طبیعی در این زمان دمای بدن تا حدودی کاهش می یابد. از این رو تقریباً همه مردم از پتو به عنوان رو انداز خواب استفاده می کنند. به کار بردن این وسیله در آب و هوای سرد بیش از پیش اهمیت می یابد.

خوشبختانه هم اکنون شاهد تولید و عرضه پتوهای ایرانی با کیفیت بسیار خوب می باشیم. عرضه کنندگان پتو، محصولات خود را با قیمت های مختلفی به فروش می رسانند. اما برخی از فروشگاه های معتبر، پتوهای ایرانی را با تخفیف ویژه عرضه می کنند به عنوان مثال می توان از فروشگاه پتو پروانه نام برد.

مرکز پخش کننده پتو طرح عروسکی

مرکز پخش کننده پتو طرح عروسکیبخشی از بازار کالای خواب به کودکان اختصاص دارد. بچه ها روح لطیف و سلیقه خاصی دارند به همین علت برای طراحی لوازم خواب مخصوص کودکان از طرح های کارتونی و بچه گانه استفاده می کنند. علاوه بر اینها پتوی نوزاد و کودک، باید سبک، نرم، لطیف و راحت باشد. رعایت این موارد تاثیر قابل توجهی بر خواب کودکان و حفظ سلامت آنها دارد.
به عنوان نمونه می توان به انواع پتو مدل عروسکی اشاره کرد. شایان ذکر است که این رو اندازهای عروسکی به دو دسته پتو پسرانه و دخترانه تقسیم می شوند در کنار اینها اقسام مختلف پتو نوجوان نیز وجود دارند.

مرکز پخش پتو طرح عروسکی، عرضه کننده یکی از مهم ترین وسایل خواب بچه گانه می باشد. قیمت پتو در این مرکز به مراتب ارزان تر از بازار است، زیرا در این حالت فروش محصول بدون واسطه انجام می گیرد.
مراکز اصلی پخش کننده پتو عروسکی، منبعی برای تهیه این اقلام به صورت عمده می باشند.

سفارش اینترنتی انواع پتو ایرانی

سفارش اینترنتی انواع پتو ایرانیدر بازار ایران، ارقام گوناگون پتو خارجی و ایرانی را مشاهده می کنیم. هر کدام از اینها مشتریان ویژه ای دارند. اما نکته قابل ذکر این است که در حال حاضر پتوهای ایرانی در سطح بالایی از درجه کیفی قرار گرفته اند به عبارت دیگر برای داشتن یک پتوی مرغوب، نیاز به پرداخت هزینه زیاد برای خرید محصولات وارداتی نیست، زیرا پتوهای ایرانی علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب، فیمت مناسب تری نیز دارند.

انواع پتو ایرانی را می توان از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داد. برخی از این لوازم عبارتند از:

  • انواع پتو ژله ای
  • پتو سربازی
  • پتو مسافرتی
  • پتو دو لایه
  • پتو پنبه ای
  • پتو پشمی
  • پتوی پشم شیشه ای
  • پتوی بافتنی یا قلاب بافی
  • پتوهای ارگانیک

روش های مختلفی برای خرید پتو ایرانی وجود دارد. عموم مردم برای تهیه این اقلام به فروشگاه های معتبر کالای خواب مراجعه می کنند. اما برخی افراد بنا بر دلایلی قصد خرید پتو به میزان بالا را دارند.
یکی از بهترین راه های خرید انواع پتو ایرانی، سفارش اینترنتی آنهاست. این کار را باید از طریق سایت های معتبر فعال در زمینه فروش عمده وسایل خواب انجام داد. قیمت خرید عمده پتو از این طریق، بسیار مناسب خواهد بود.

بازرگانی پتو گل برجسته

بازرگانی پتو گل برجستهبازرگانی پتو گل برجسته، عرضه کننده یکی از محبوب ترین رو اندازها می باشد. بدون شک داشتن گل های زیبا و برجسته، ظاهر پتو را خاص و شیک می کند. از آنجا که امروزه مردم به ظاهر اتاق خواب و لوازم مربوط به آن اهمیت می دهند؛ انتخاب پتو گل برجسته می تواند؛ رضایت خاطر بسیاری از افراد را فراهم کند.

لازم به ذکر است که در هنگام خرید پتو باید به تناسب رنگ های آن با سایر کالاهای خواب دقت کرد. علاوه بر اینها جنس پتو، کیفیت آن، ثبات رنگ و ضخامت آن نیز بسیار مهم است. البته در هنگام انتخاب پتو باید شرایط محل زندگی و بودجه خرید را نیز در نظر گرفت.
قابل شست و شو بودن پتو گل برجسته در ماشین لباسشویی، نکته دیگری است که در هنگام خرید باید به آن دقت کرد. سایز مناسب پتو نیز با توجه به سن و سایر شرایط افراد تعیین می گردد. مثلاً ابعاد پتوهای دو نفره بزرگسالان با پتوهای کوچک نوزادی تفاوت فاحشی دارد.
خوشبختانه امروزه پتوهای گل برجسته و سایر محصولات مشابه در اندازه های استانداردی تولید و روانه بازار می گردند به نحوی که همه اقشار جامعه می توانند؛ از میان آنها انتخاب کنند.

بهترین کیفیت پتو پروانه دو نفره در کشور

بهترین کیفیت پتو پروانه دو نفره در کشورپتو پروانه، بسیار شیک، زیبا و لطیف می باشد. این رو انداز در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار شده است. پتوهای پروانه را می توان به دو دسته کلی تک نفره و دو نفره تقسیم نمود. حال ممکن است؛ این سوال پیش آید؛ که بهترین کیفیت پتو پروانه دو نفره در کشور کدام است؟
در پاسخ باید گفت؛ که معیارهای انتخاب پتو پروانه مرغوب تا حدودی به فرد استفاده کننده و محل زندگی او بستگی دارد به عنوان مثال در مناطق سردسیر، بیشتر پتوهای ضخیم و چند لایه را استفاده می کنند در حالی که این پتوها برای مناطق گرم کشور چندان مناسب نیستند.
اما به طور کلی می توان گفت که باکیفیت ترین پتوها از الیاف مرغوب تولید شده اند. البته روش تولید و نوع دستگاه های به کار رفته نیز به نوبه خود مهم است.

علاوه بر کیفیت، امروزه مردم به طرح پتو نیز بسیار توجه می کنند. پتو پروانه یکی از مرغوب ترین، لطیف ترین و زیباترین پتوهای موجود در بازارهای سراسر کشور می باشد. البته این محصول در رنگ های مختلفی طراحی می گردد به عنوان مثال می توان به پتو پروانه نیلگون اشاره کرد.

نمایندگی انواع پتو های ایرانی ساده

نمایندگی انواع پتو های ایرانی سادهاز لحاظ طرح و مدل، می توان ارقام مختلف پتوهای ایرانی را به دو گروه ساده و طرح دار تقسیم نمود در حالی که روز به روز بر تنوع ظاهری این رو اندازها افزوده می شود؛ اما به نظر می رسد که هنوز هم پتوی ساده طرفداران خاص خود را داشته باشد.
یکی از مزایای ساده و تک رنگ بودن پتو، این است که به راحتی با هر محیطی هماهنگی پیدا می کند. از طرفی پتوهای ساده تولید شده در ایران، قیمت بسیار مناسبی دارند به خصوص اگر از طریق نمایندگی های مجاز خریداری شوند.

نمایندگی انواع پتوهای ایرانی ساده، عرضه کننده این محصولات با شرایط ویژه و قیمت مناسب است. کلیه مشتریان عمده کالای خواب می توانند؛ بهترین پتوهای ساده را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نمایندگی آن تهیه کنند.

لازم به ذکر است؛ که پتو ایرانی ساده نیز به نوبه خود از جنبه های زیر تنوع دارد:

  • ضخامت
  • یک یا چند لایه بودن
  • ابعاد پتو
  • تک نفره یا دو نفره بودن
  • رنگ پتو
  • محل تولید پتو ساده
  • مارک یا برند کالای خواب
  • کیفیت و نوع الیاف به کار رفته برای تهیه رو انداز

کارخانه معتبر تولید پتو پروانه

کارخانه معتبر تولید پتو پروانهتولید پتو پروانه در کارخانه های مختلفی انجام می گیرد. زیرا این طرح به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است به عنوان مثال می توان از کارخانه پتو پروانه یزد نام برد؛ که از بهترین های حوزه خود به شمار می رود. یزد یکی از قطب های مهم نساجی و تولید لوازم خواب در ایران می باشد.

شایان ذکر است که در یک کارخانه معتبر تولید پتو پروانه، علاوه بر زیبایی نقوش به کیفیت الیاف و لطافت پتو نیز توجه می شود. این کارخانه ها را می توان از طریق منابع معتبر اینترنتی پیدا کرده و با آنها ارتباط گرفت. برخی از فروشندگان جزئی کالای خواب، محصولات مورد نظر خود را مستقیماً از کارخانه ها تهیه می کنند، بی تردید پتوی پروانه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کارخانه های معتبر تولید پتو، محصولات خود را به گونه ای می سازند که قابلیت شست و شوی بالایی داشته باشند. به عبارت بهتر رنگ یک پتوی خوب پس از شست و شوهای متعدد همچنان ثابت باقی می ماند. از این رو یکی از نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود؛ مارک یا برند پتو است.

مشخصات پتو های تک نفره گلدار

مشخصات پتو های تک نفره گلداراز نظر علم روانشناسی، بهتر است؛ لوازم اتاق خواب را از رنگ های ملایم و آرامش بخش انتخاب نمود. پتو از مهم ترین ملزومات داشتن یک خواب راحت بوده و هیچ وسیله دیگری تا کنون نتوانسته است؛ جایگزین آن شود.

امروزه پتوها بسیار متنوع بوده و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان نمونه مشخصات پتوهای تک نفره گلدار عبارتند از:

  • پتوهای تک نفره بزرگسال، بیشتر در ابعاد 160 در 220 و 150 در 220 تولید می شوند.
  • پتوهای تک نفره مخصوص کودکان، سایزی حدود 80 در 110 یا 140 در 110 دارند.
  • به صورت دو لایه یا تک لایه با ضخامت های مختلف تولید می شوند.
  • دارای طرح و رنگ های زیبا و جذاب

لازم به ذکر است که پتوهای گلدار در نوع خود بهترین بوده؛ و برای داشتن یک خواب خوب بسیار مناسب اند، چرا که پتوهای منقش شده با طرح گل، چندان شلوغ نبوده و ظاهر نسبتاً آرام بخشی دارند.

تهیه پتو کیلویی با قیمت ارزان در تهران

تهیه پتو کیلویی با قیمت ارزان در تهرانبرخی از پتوهای تولید شده در کارخانه ها، دارای ایرادات بسیار جزئی می باشند به عنوان مثال اندازه قسمتی از عرض پتو اندکی بزرگتر است؛ به نحوی که اصلاً به چشم نمی آید یا مثلاً در هنگام هویه کاری پتوی نقش برجسته، ممکن است؛ چسبندگی اندکی در پرزهای آن دیده شود.
این اشکالات به سختی قابل تشخیص هستند. اما در هر صورت این اقلام را به شیوه ای متفاوت (به صورت کیلویی) از سایر پتوها به فروش می رسانند. ارائه پتو کیلویی مزایای زیادی برای خریداران و فروشندگان دارد.

عده ای از مردم خریدار پتو کیلویی می باشند. چرا که فروش پتو با این روش با قیمت ارزان تری صورت می گیرد با توجه به آنچه در مورد ماهیت پتوهای کیلویی گفتیم؛ خرید آنها همواره مقرون به صرفه است.

روش های مختلفی برای تهیه پتو کیلویی با قیمت ارزان وجود دارد. مثلاً در تهران می توان از کارخانه ها یا نمایندگی های اصلی پخش کمک گرفت. علاوه بر این امروزه یک سری سایت های اینترنتی نیز در این زمینه فعالیت می کنند.

پتو پروانه درجه یک برای صادرات

پتو پروانه درجه یک برای صادراتپتو ویژه صادرات از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. چرا که از بهترین مواد اولیه و با رعایت استانداردهای لازم تولید شده است. پتو پروانه درجه یک برای صادرات، نمونه ای از این محصولات است.
برای طراحی و ساخت این قبیل رو انداز ها از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود. پتو پروانه کیفی درجه یک، علاوه بر داشتن کیفیت لازم برای صادرات در بسته بندی بسیار خوبی نیز قرار داده شده است.

به طور کلی صادرات پتو پروانه درجه یک ایرانی، نشان دهنده میزان مرغوبیت بالای لوازم خواب تولید شده در داخل کشور می باشد.
مهم ترین مشخصات پتو پروانه درجه یک صادراتی به شرح زیر است:

  • از الیاف نرم و لطیف تهیه شده اند.
  • دوام و طول عمر بالایی دارند.
  • قابلیت شست و شوی زیاد
  • ثبات رنگ
  • رنگ بندی متنوع
  • نقوش زیبا و ظریف

برای توضیح بیشتر باید اضافه کرد که پتوهای درجه یک انتخاب شده برای صادرات، تنوع قابل توجهی از لحاظ سایز و ضخامت دارند. 

به طور کلی در هنگام خرید پتو، مسائلی مثل سایز، میزان کلفتی و قابلیت گرم کنندگی تا حد زیادی به شخص استفاده کننده و اقلیم مورد نظر بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما