شرکت بازرگانی پتو مدل سروین نرمینه

شرکت های بازرگانی در جهت پخش فروش و عرضه یک کالا تولید میشوند. شرکت بازرگانی پتو نرمینه مدل سروین در جهت جذب مشتری و فروش پتو نرمینه مدل سروین تأسیس شده است و در واقع این شرکت ها با عقد قرارداد با شرکت های تولیدی زمینه فروش یک محصول را فراهم میکنند.
پتو از جمله مهم ترین ملزومات خواب است و کالایی بسیار دوست داشتنی و محبوب است؛ از همین رو تولید آن اهمیت ویژه مییابد. شرکت نرمینه بافت یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه تولید پتو است که در انواع و اقسام مدل، کالاهای خود را ارائه میکند که در این بین، این پتو با دارا بودن ویژگی های منحصر به فردی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت توانسته بسیار پر فروش و محبوب ظاهر شود و از معروف ترین پتوهای این برند لقب گیرد.
برای تولید پتو از الیاف پنبه و پشم استفاده میشود اما از آنجا که این الیاف کمیاب و گران هستند برای ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی یک محصول از الیاف مصنوعی مرغوب و جایگزین استفاده میشود که در رابطه با پتو نرمینه مدل سروین نیز این مسئله صدق میکند. این محصول با استفاده از الیاف با کیفیت توسط کارخانه نرمینه بافت کاشان تولید میشود. این پتو به خاطر ویژگی هایی که دارد توانسته نبض بازار فروش را در دست بگیرد و از پرفروش ترین پتوهای نرمینه بافت شود.

شرکت بازرگانی پتو نرمینه مدل سروین

مهم ترین ویژگی هایی که این محصول را محبوب همگان کرده عبارتند از:
نرمی و لطافت: پتو نرمینه مدل سروین پتویی بسیار نرم و لطیف است و همین لطافت سبب محبوبیت این منسوج شده است.
دوخت عالی: این پتو در دوخت نیز بسیار اصولی و تخصصی عمل کرده و دارای دوختی لبه دوزی شده است که دور تا دور پتو را شامل میشود. همچنین پتو با نوار دوزی جلوه و زیبایی خاصی را در برگرفته است. در ضمن همین ویژگی سبب میشود این کالا به هیچ وجه ریش ریش نشود.
عدم پرز دهی: استفاده از الیاف مرغوب و با کیفیت پلی استر و اکریلیک سبب شده که در این پتو هیچ گونه پرزی مشاهده نشود و این پتو کاملاً بدون پرز است.
ظرفیت شست و شو: از قابلیت شست و شوی بالایی برخوردار است و شست و شو های مداوم و پی در پی هیچ آسیبی به تراکم بافت و ثبات رنگ آن وارد نمیکند و این کالا بعد از شست و شوهای متمادی مثل روز اول سالم باقی میماند.
وزن سبک: در واقع پتو سروین همان پتوهای مسافرتی اند که دارای وزن بسیار کم و قابلیت حمل بالایی هستند. به همین علت مناسب ترین پتو برای فصول گرم سال از جمله بهار و تابستان اند.
همان طور که مستحضرید برای مسافرت ها عموماً پتوهای سبک و کم وزن بهترین گزینه هستند و پتوی سروین یکی از انواع مختلف پتوهای برند نرمینه بافت است که برای این مهم تولید شده است.

نکاتی در خصوص انواع پتو نرمینه

نکاتی در خصوص انواع پتو نرمینه

شرکت نرمینه بافت کاشان در سال ۱۳۸۱ شروع به تولید انواع پتوهای با کیفیت و مرغوب کرد و با ارائه کالاهای خوب توانست میان عموم مردم جایگاه ویژه ای بیابد و با تکیه بر تجربه ای که از این سال ها به دست آورده در راستای تولید، اصل را بر مشتری مداری و سلیقه مخاطب قرار داده و براین اساس کالاهای خود را تولید و روانه بازار میکند. از آنجا که در تولید محصولات و منسوجات از الیاف بسیار با کیفیت بهره میبرد و در قیمت، توان اقتصادی عموم مردم را در نظر میگیرد، توانسته اعتماد و اطمینان عموم مردم را جلب نماید. از جمله پرفروش ترین مدل های برند نرمینه بافت که در میان مردم بسیار شناخته شده اند عبارتند از:
پتو نرمین: همان طور که از اسم این منسوج انتظار میرود دارای لطافت بسیار بالایی است و همین هم سبب فروش فوق العاده آن شده است. از مهم ترین خصوصیات یک پتوی خوب میزان لطافت و نرمی آن است که در پتو نرمینه مدل نرمین این میزان به اوج میرسد و بسیار نرم و گرم است.
پتو نرمین مدل نگین: از جمله مهم ترین خصوصیات پتو نگین نرمین استحکام و کشسانی بالای آن است که با استفاده از الیاف پلی استر و اکریلیک این پتو کاملاً مقاوم شده است و در برابر پارگی مقاومت بالایی از خود نشان میدهد. در کنار این ویژگی، دوخت زیبای این منسوج توانسته این پتو را مورد پسند همگان قرار دهد.

نکاتی در خصوص انواع پتو نرمینه
پتو ونلون: پتو ونلون نرمینه بافت به علت استفاده از الیاف باکیفیت پلی استر کاملاً ضد آلرژیک است و هیچ گونه حساسیتی حتی برای پوست های حساس ایجاد نمیکند و همین موضوع، دلیل تمایز و برتری آن نسبت به دیگر پتوها شده است.
پتو نرمینه مدل سروین: پتو سروین در واقع در زمینه تولید پتوهای مسافرتی فعالیت دارد و درواقع همان پتوهای مسافرتی برند نرمینه بافت، با نام پتو سروین به بازار عرضه میشوند. مهم ترین خصوصیت پتو سروین وزن سبک، حمل آسان و تنوع طرح و رنگ آن است که در طرح های بسیار متنوع و زیبا به بازار عرضه میشود.

شرکت بازرگانی پتو نرمینه مدل سروین برای جذب مشتری و در دست گرفتن نبض بازار برای فروش این محصولات روش های گوناگونی که قیمت را به صرفه و به نفع خریدار میکند در نظر گرفته است. در ادامه در رابطه با نحوه خرید و فروش این منسوجات بیشتر سخن خواهیم گفت. اگر به منظور خرید پتو نرمینه مدل سروین این مطلب را انتخاب نموده اید تا پایان آن را مطالعه کنید.

مشخصات انواع پتو سفری

مشخصات انواع پتو سفری

پتوهای مسافرتی همان گونه که از اسمشان پیداست برای استفاده در سفرها تولید میشوند و به علت کاربردی که دارند توانسته اند در میان عموم مردم جایگاه ویژه پیدا کند و از جمله پرفروش ترین کالاهای منسوب به سفر شمرده شوند. این پتوها در مقایسه با پتوهای دیگر قدمت کمتری دارند اما در همین مدت کم توانستنه اند جایگاه خود را پیدا کنند و بسیار معروف و محبوب شوند. مهم ترین مزیتی که این پتوها نسبت به سایر پتوها دارند و همین مزیت هم سبب تمایز آنها میشود، وزن کم و مناسب آنهاست. پتوهای مسافرتی از آنجا که کم حجم و کم وزن هستند جای زیادی را اشغال نمیکنند و میتوان به راحتی آنها را با خود حمل کرد.
دومین ویژگی منحصر به فرد این پتوها بسته بندی آنها است که در انواع مختلف روانه بازار میشوند و همین بسته بندی ویژه در جهت حمل آسان آنها بسیار موثر است. پتو سفری به راحتی شسته میشود و شست و شوی آن به هیچ وجه کار دشواری نیست که همین امر سبب شده است که بانوان به آن علاقه ویژه ای پیدا کنند.
امروزه پتوهای مسافرتی در انواع مختلف به بازار عرضه میشوند که مهم ترین آنها عبارتند از:
پتو سفری ژله ای: پتوهای ژله ای بسیار نرم و سبک اند و به راحتی قابل حمل بوده و بسته بندی آنها خاص و زیباست و همین بسته بندی ویژه که دارای کیف نیز است، آنها را بسیار جذاب تر کرده و در نهایت حمل آنها را راحت تر کرده است.

مشخصات انواع پتو سفری
پتو سفری چهارخانه: پتوهای چهارخانه کالای مورد علاقه عموم مردم و در میان عامه ی مردم به عنوان پتو بهار نیز مشهورند. تنوع ویژه ای که این پتوها در طرح و رنگ دارند آنها را به کالایی محبوب تبدیل کرده است.
پتو حوله ای: در میان پتوهای مسافرتی پتوهای حوله ای که به تن پوش حوله ای نیز مشهورند و قابلیت استفاده در هر فصلی را دارند، همه جا کارایی و کاربرد دارند.
پتو پنبه ای مسافرتی: پتو پنبه ای مسافرتی نسبت به دیگر پتوها گرمای بیشتری دارد. برای همین حتی در فصل زمستان هم کارایی و کاربرد پیدا میکند. علاوه بر این به علت برخورداری از الیاف پنبه بسیار نرم و لطیف است.
پتو نرمینه مدل سروین که از نوع پتوهای مسافرتی بوده در تمامی طرح های نام برده شده و در سایزهای یک نفره دو نفره و کودک در مدل های گوناگون به بازار عرضه میشود.
استفاده از طرح های عروسکی فانتزی، اسپرت و دیگر طرح های مشتری پسند بازار فروش پتو مسافرتی در تولید این پتو سبب شده که این محصول به علت همین تنوع طرح و رنگ، خریداران زیادی پیدا کند. اگر قصد خرید این پتو را از شرکت بازرگانی پتو نرمینه مدل سروین دارید، بهتر است که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا در رابطه با نحوه ی خرید و فروش آنها نیز هر آنچه که لازم است را دریافت نمایید.

خصوصیات پتو چند لایه چیست

خصوصیات پتو مدل سروین نرمینه چند لایه چیست

پتوهای چند لایه به پتوهایی گفته میشود که در تولید آنها از بیش از دو لایه استفاده شده است مهم ترین مشخصه این پتوها وزن سنگین آنهاست. همین وزن سنگین سبب شده است که کاربرد این پتوها گسترده شود و علاوه بر پتو به عنوان لحاف، کرسی، روتختی نیز مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این صفات، این پتوها ضخامتی متناسب با استانداردهای جهانی را دارا هستند که همین ضخامت مناسب، در جهت انتقال سریع گرما و گرم نگه داشتن بدن موثر است. در کنار همه اینها دوخت نوار دوزی شده این پتوها که جلوه زیبایی به آنها میدهد و سبب شده که طرفداران بسیاری پیدا کند. اگر به دنبال پتویی هستید که بسیار نرم و گرم باشد و زیبایی خارق العاده ای را نیز در بر بگیرد پتوهای چند لایه بهترین گزینه برای خرید شما محسوب میشوند.

صادرات انواع پتو نرمینه مدل سروین

صادرات انواع پتو نرمینه مدل سروین

همان طور که میدانید ورود یک کالا به بازار جهانی نشان دهنده ی کیفیت مطلوب آن است که این امر در رابطه پتو نرمینه مدل سروین نیز صدق میکند. از آنجایی که برند نرمینه بافت برای تولید این منسوج نهایت کیفیت را به کار برده است، همین کیفیت عالی عاملی شده که این محصول بتواند در بازار جهان سرآمد ظاهر شود و فروش خوبی پیدا کند. صادر کنندگان یک کالا در واقع کسانی هستند که با عقد قرارداد با تولید کننده به پخش، فروش و عرضه ی یک محصول در بازار جهانی میپردازند. در این بین صادر کنندگان انواع پتو نرمینه مدل سروین در جهت عرضه این محصول در عرصه جهانی با شرکت نرمینه بافت قرارداد امضا کرده اند و به جذب مشتری و فروش این محصول در بازار جهانی فروش پتو مشغولند.

چند توصیه: پتو نرمینه خریداری شده از شرکت بازرگانی پتو نرمینه مدل سروین مدل از نوع مسافرتی است از همین رو بافت این پتو ظریف و لطیف است؛ پس بهتر است برای شست و شوی این منسوج از ماشین لباسشویی استفاده شود چرا که در شست و شوی دستی با چنگ زدن مداوم، به بافت پتو آسیب وارد میشود. همچنین بهترین ساعت برای شست و شوی این محصول در اوایل و اواخر ساعات روز است. چرا که میزان تابش نور خورشید کمتر از باقی ساعت روز است. توجه داشته باشید که پتو اگر دفعات زیادی در معرض مستقیم تابش نور قرار گیرد ممکن است دچار رنگ پریدگی شود؛ از همین رو بهتر است که در ابتدا در خشک کن ماشین لباسشویی قرار بگیرد و آب آن به خوبی گرفته شود و در آخر برای چند ساعت بر روی بند پهن شود.

صادرات انواع پتو نرمینه مدل سروین
همچنین هنگام شست و شو استفاده از مواد شوینده مخصوص، باعث دوام و ماندگاری بیشتر این منسوج میشود. بهتر است که بعد از هر بار مسافرت این پتوها را در بسته بندی مخصوص خود قرار دهید تا عمر طولانی تری داشته باشند و در سفرهای بیشتری قابل استفاده باشند.

کلام آخر اینکه شرکت نرمینه بافت کاشان برای عرضه پتوی مسافرتی مناسب به بازار فروش منسوج، پتوهای سروین را ارائه کرده است. پتو نرمینه مدل سروین با برخورداری از کیفیت بسیار مطلوب توانسته علاوه بر بازار داخلی به بازار جهانی نیز راه پیدا کند و از جمله پتوهای پرفروش این برند محسوب شود. شرکت نرمینه بافت برای سهولت شما در امر خرید روش های گوناگونی اعم از حضوری و آنلاین در نظر گرفته و علاوه بر این با استخدام نمایندگی هایی در سراسر کشور جهت فروش این منسوجات کار شما را آسان تر کرده است.
اگر قصد خرید منسوج شرکت بازرگانی پتو نرمینه مدل سروین را دارید، بهتر است که فروش مستقیم این کالا را انتخاب کنید؛ چرا که در این نوع از خرید کالا به دلیل حذف واسطه ها مستقیماً به دست شما میرسد که همین سبب کیفیت بیشتر و قیمت کمتر این منسوج میشود. شرکت نرمینه بافت کاشان برای کمتر کردن هزینه خرید این پتو، راهکارهای دیگری از جمله فروش ویژه که در آن با تخفیف خارق العاده ای رو به رو خواهید شد، اندیشیده است. همچنین برای خریداران عمده تخفیف ویژه ای قرار داده است. اگر قصد خرید یک پتوی مسافرتی با کیفیت عالی را دارید ما کماکان به شما خرید انواع مختلف پتو نرمینه مدل سروین را پیشنهاد میدهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما