صادرکنندگان پتو سوپر برجسته رنگی

پتو یکی از حیاتی ترین وسایل خانه است. پتوها در انواع متفاوتی تولید و به بازار میشود. پتو سوپر برجسته رنگی یکی از انواع پتوهاست که به دلیل زیبایی و کیفیت بسیار در بازار مورد توجه قرار گرفته است. سالانه صادرکنندگان زیادی پتوهای سوپر برجسته رنگی را به کشورهای دیگر صادر میکنند، چون پتو سوپر برجسته رنگی همه ویژگی های یک پتو درجه یک را داراست و در خارج از کشور هم به اندازه ایران خواهان دارد.

بررسی خصوصیات ظاهری پتو سوپر برجسته

پتو سوپر برجسته رنگی
پتو کالایی برای تامین آرامش فرد است و خواب را برای فرد شیرین تر میکند. به همین دلیل لازم است که پتو نرم و گرم باشد تا فرد هنگام خوابیدن احساس راحتی کند. پتوهای سوپر برجسته، یکی از بهترین انواع پتوهای مدل جدید محسوب میشود. این پتوها به دلیل استفاده از الیاف نرم و طبیعی در بافت آنها، جنس نرم و لطیفی دارند و به خاطر لطافتشان در بین مشتریان زبانزد است.

پتو مدل برجسته رنگی

پتوهای سوپر برجسته کیفیت بالایی دارند اما وزنشان کم است و پتو نازک محسوب میشوند. با توجه به اینکه امروزه به دلیل گرم تر شدن زمین و خانه های آپارتمانی و کوچک استفاده از پتوهای نازک و کم حجم خیلی رایج است، به همین دلیل پتو سوپر برجسته با نرمی و نازکی‌ اش بسیار در بازار مورد استقبال قرار گرفته است. دلیل دیگر استفاده از پتوهای سوپر برجسته، طرح های برجسته روی پتو است که سبب زیبایی پتو میشود و بسیار نسبت به طرح پتوهای دیگر خاصش کرده است. خیلی از بازاریان از خودشان میپرسند که چرا پتوهای سوپر برجسته اینقدر طرفدار دارد؟ ما به سوالشان جواب میدهیم. پتوهای سوپر برجسته زیبایی و کیفیت را کنار هم دارند و طبیعی است که مشتریان از این دو گزینه برای انتخاب نمیگذرند و حتما پتو سوپر برجسته را انتخاب میکنند. پتوهای سوپر برجسته در انواع تک نفره و دو نفره تولید میشود، ابعاد پتوهای دونفره 220 در240 سانتی متر است، به همین سبب به راحتی پهن و جمع میشود و در رنگ های فیلی، یاسی، زیتونی، آبی رنگ، کرم زیتونی و… در بازار وجود دارد. بسیاری از زوج ها برای خوابیدن از پتوهای دو نفره سوپر برجسته استفاده میکنند. پتوهای سوپر برجسته اصل دارای گارانتی هستند، گارانتی کیفیت پتو را از سوی تولید کننده تضمین میکند و خیال مشتری را از بابت دوام و ماندگاری پتو راحت میکند. پتو نرمینه و پتو گلبافت دو برند معتبر در زمینه پتوهای سوپر برجسته است که به دلیل نرمی و لطافت اجناسش بسیار زبانزد است. قیمت پتوهای سوپر برجسته به نسبت به اندازه، ضخامت و طرح متفاوت است و تلاش تولید کنندگان بر این است که پتوهای سوپر برجسته را با قیمت مناسب و کیفیت خوب به مشتری تحویل بدهند.

چه پتویی برای عروس بهتر است؟

به لطفِ کارخانجات و تولید کنندهای کالای خواب، پتوها در انواع مختلف وارد بازار شده اند و روز به روز به تنوعشان زیادتر میشود. هر پتو را برای کاری ساختند مثلا پتوهای کم وزن با ابعاد کم؛ پتو مسافرتی، پتوهای با طرح های شاد و بچگانه؛ نوزادی، پتوهای تک نفره با طرح های کارتونی، فانتزی یا ساده؛ پتو نوجوان محسوب میشود. پس پتوها با توجه به طرح، الیاف به کار رفته و ابعاد به دسته ها و انواع متفاوتی تقسیم میشود. یکی از انواع پرطرفدار پتو که بسیار مورد توجه خانم ها قرار دارد، پتو عروس است که مهم ترین پتو جهیزیه به شمار میآید و جایگزین لحاف های قدیمی میشوند.

پتو عروس

پتوهای عروس عموما مخمل دو رو و رنگشان شاد است. مثلا به رنگ بژ، کرم و… هستند پتو رنگ تیره در بین پتوهای عروس بسیار کم است، مگر اینکه عروس سلیقه خاصی داشته باشد و از رنگ های تیره خوشش بیاید. طرح های پتو عروس با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده تا قابلیت سِت یا هماهنگ شدن با اتاق خواب را داشته باشد؛ چون به هر حال زیبایی اتاق خواب عروس اهمیت زیادی دارد. طراحان پتو موقع طراحی طرح پتوهای عروس سعی میکنند بهترین طرح را بزنند تا مورد پسند خانم های سخت پسند و باسلیقه باشد و موقع دیدن پتو جهیزیه شان حسابی ذوق زده شوند. به هر حال رضایت مشتری همیشه برای تولید کننده های پتو بارز از اهمیت زیادی برخوردار است. چند مورد در انتخاب پتو عروس مهم است که بهتر است به آن توجه کنید. این موارد عبارتند از:

  • سایز پتو استاندارد باشد.
  • الیاف مورد استفاده در پتو مرغوب باشد و حساسیت پوستی برای فرد ایجاد نکند.
  • وزن سبکی داشته باشد و روی تن فرد ایجاد سنگینی نکند.
  • قابلیت گردش هوا داشته باشد.
  • تغییر رنگ ندهد و ایجاد پرز نکند.

شست و شویش آسان باشد. یعنی قابل شستن با دست یا با ماشین لباسشویی باشد.
پتوهای مارک نرمینه به دلیل ضخامت کم و جا به جایی آسانش بهترین انتخاب برای پتو جهیزیه محسوب میشود. گروه صنعتی نرمینه تولید کننده انواع پتو مسافرتی، پتو عروسکی، پتو عروس، پتو نوجوانِ مرغوب است. اگر به نظرات مشتریان در سایت فروش توجه کنید متوجه میشوید که پتوهای مارک نرمینه از نظر کیفیت و مرغوبیت جایگاه بالایی دارد. پس وقتی مارک نرمینه را روی یک پتو دیدید با خیال راحت آن پتو را خریداری کنید و از نرمی و لطافتش مطمئن باشید. پتوهای سوپر برجسته رنگی یکی از محصولات معروف شرکت نرمینه بافت است که برای پتو عروس و پتوهای دونفره برای زوج ها خیلی کاربردی است.

از پتوهای چاپی چه میدانید؟

پتو چاپی
در گذشته همه پتوها به روش تار و پودی و سنتی بافته میشد، اما امروزه پیشرفت تکنولوژی شامل حال کارخانجات صنعتی تولید پتو هم شد و پتو مدل جدیدی با عنوان پتو چاپی به بازار ورود پیدا کرد. تولید کننده ها با استفاده از ماشین راشل پتوهای چاپی را تولید میکنند. طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت سالانه 12 میلیون تخته پتو تولید میشود و 9 واحد کارخانجات صنعتی از روش تولید پتوهای چاپی استفاده میکنند، یعنی سهم عظیمی از صنعت پتوسازی را تولید پتو با ماشین های راشل به خود اختصاص داده است. پتوهای چاپی از نظر تنوع و کیفیت جایگاه بالاتری دارند چون پتوهای تار و پودی تنوع رنگ زیادی ندارند، اما پتو چاپی از نظر نقش و نگار و طراحی یک پتو حرفه ای محسوب میشود.

مشخصات یک پتو سوپر ممتاز چیست؟

پتو سوپر ممتاز

وقتی صنعت پتوسازی پا گرفت، پتوهای گلدار بسیار توجه مشتریان را به خود جلب کرد، اما به مرور این پتوها رنگ و لعابش را پیش چشم مشتریان از دست داد. مشتریان دوست داشتند که طرح های متنوع تری را ببینند و خریداری کنند از همینجا بود که پتوهای سوپر برجسته روی کار آمد و با برجستگی طرح هایش توجه بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داد. پتو گروه صنعتی کارخانجات سوپر برجسته ممتاز سعی دارد که این محصولات جدید و مدرن را در بهترین نوع طراحی و با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه کنند.

مزایای پتو سوپر برجسته ممتاز

  1. در برابر نور خورشید، آب، مواد اسیدی و مواد تخریب کننده بسیار مقاوم هستند و دوام و ماندگاری بالایی دارند.
  2. پتوهای سوپر برجسته ممتاز تنوع طرح و رنگشان عالی است.
  3. ابعاد و سایز استانداردی دارند.
  4. وزن کم و جا به جایی و حمل نقل آسانی دارند.

پتو سوپر ممتاز توسط کارخانجات معروف صنعت کالای خواب مثل نرمینه، گلبافت، شادیلون و لیلیان تولید و وارد بازار میشود. پتوهای سوپر ممتاز به دلیل کیفیت بالایش هم به صورت عمده و هم به صورت تکی خریداری میشود. فروشندگان فروشگاه های پتو، به دلیل مشتریان زیادی که برای پتوهای سوپر ممتاز به آنها مراجعه میکنند، پتوها را به طور عمده خریداری میکنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند و حسابی از فروش پتوهای سوپر ممتاز سود کنند. پتو سوپر ممتاز، پتو صادراتی محسوب میشود چون به دلیل کیفیت و مرغوبیت خوبش به کشورهای خارجی هم صادر میشود.

پخش انواع پتو سوپر برجسته رنگی

پتو برجسته رنگی

پتو سوپر برجسته امروزه جایگزین خوبی برای لحاف های سنگین شده است و بسیاری از مشکلات افراد را در مورد کمبود فضا و سنگین بودن لحاف ها را برای جا به جایی حل کرده است. الیاف پتوهای سوپر برجسته از نوع پنبه، آکلریک، پشم شیشه، کرکر است، استفاده از الیاف جدید در پتوهای سوپر برجسته سبب لطافت و نرمی پتو شده. میزان خرید عمده پتو سوپر برجسته بسیار بالاست چون این پتوها به دلیل گرمای مطبوع، لطافت، نرمی و زیبایی بسیار موردتوجه تاجران است. پتو سوپر برجسته رنگی به دلیل کیفیت خوب، تنوع و زیبایی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و جزء عنوان پرفروش پتو به شمار می آید چون مشتریان هم از پتو توقع زیبایی دارد و هم کیفیت و پتو سوپر برجسته رنگی هر دو ویژگی را در خود دارد. پخش پتو سوپر برجسته رنگی توسط توزیع کننده ها و سایت های بسیاری انجام میشود، سعی پخش کنندگان پتو سوپر برجسته رنگی بر این است که به موقع سفارشات مشتریان را از تولید کننده دریافت و به مشتری برسانند. بسیاری از پخش کننده ها از طریق سایت به فروش عمده و تکی پتو سوپر برجسته رنگی میپردازند. فروش از طریق سایت مزایای بسیاری دارد که به چند نمونه از آن اشاره میکنیم.

مزایای فروش آنلاین پتو

  • صرفه جویی در زمان و هزینه: مشتریان بدون اینکه از خانه خارج شوند و با تاکسی یا وسیله نقلیه عمومی یا با وسیله شخصی به مراکز فروش بروند در همان خانه در کنار کارهای دیگرشان پتو موردنظرشان را انتخاب و خریداری میکنند. سپس در اسرع وقت در محل موردنظر تحویل میگیرند. اینطوری هم در زمانشان صرفه جویی میشود و هم هزینه ای بابت کرایه یا پول بنزین نمیدهند. همچنین توزیع کنندگان آنلاین سود کمتری را روی قیمت کارخانه میکشند و شما پتو را ارزان تر و بسیار نزدیک به قیمت کارخانه خریداری میکنید.
  • تنوع طرح و مدل اجناس: در مغازه یا مراکز فروش نمونه های محدودی از پتوی موردنظرتان را میبینند و حق انتخاب زیادی ندارید اما در اینترنت طرح هایی که میتوانید سفارش دهید متنوع تر است و دقیقا شما صاحب چیزی میشوید که میخواهید.
    پتوهای سوپر برجسته رنگی را میتوانید به صورت آنلاین از سایت پیش رویتان خریداری کنید.

فروش تضمینی پتو سوپر برجسته رنگی

سایت پیش روی شما به فروش تضمینی پتو سوپر برجسته رنگی میپردازد. فروش تضمینی به این معنی است که این سایت هرگز جنس را با کیفیت پایین یا قیمت بالا به مشتری عرضه نمیکند. جنس اصل را از تولیدکننده دریافت و با سود کمی به دست مشتری میرساند. اگر قبل از خرید عمده یا تکی جنس نیاز به مشورت داشتید میتوانید از کارشناسان سایت مشاوره بگیرید چون این سایت ارتباط تنگاتنگی با بخش فروش تولیدکننده پتو سوپر برجسته رنگی دارد و از اجناس، مواد به کاررفته در تولید و کیفیت مواد بسیار آگاه است و میتواند پیش از خرید شما را به خوبی راهنمایی کنند. اگر قصد خرید با سود مقرون به صرفه از سوی کارخانه را دارید با سایت ما ارتباط بگیرید.

قیمت باورنکردنی انواع پتو سوپر برجسته رنگی

پتو سوپر برجسته رنگی

در تولید پتو سوپر برجسته رنگی دقت و ظرافت زیادی به کار رفته است. نرمی، لطافت و کیفیت شعار تولیدکننده های پتو سوپر برجسته رنگی است چون رضایت مشتری برایشان اهمیت دارند و دوست دارند که مشتری خواب راحتی را تجربه کند. مواد به کاررفته در پتو سوپر برجسته رنگی استاندارد است و از بروز حساسیت روی پوست افراد جلوگیری میکند. همچنین پتوهای سوپر برجسته رنگی در رنگ ها و طرح های متفاوت به بازار عرضه میشود و از آنجا که زیبایی اجناس برای مشتریان مهم است، تولید کننده ها در طراحی آن دقت و تمرکز زیادی را به کار میگیرند. با توجه به کیفیت و زیبایی پتو سوپر برجسته رنگی حتما توقع دارید که این پتوها قیمت بالایی داشته باشند ولی اینطور نیست. قیمت پتوهای سوپر برجسته رنگی به دلیل وزن کم و جلب رضایت مشتریان بسیار پایین است و شما میتوانید با خیال راحت این پتوها را به طور عمده یا تکی از سایت های فروش بخرید و صاحب یک پتوی نرم و با کیفیت شوید. اگر فروشنده هستید ما به شما خرید عمده را پیشنهاد میکنیم چون پتو سوپر برجسته رنگی هم شبیه سایر اجناس بازار دچار نوسان قیمت میشود؛ با توجه به اینکه قیمت ها رو به افزایش است اگر بخواهید هر بار خرید تکی کنید مدام باید قیمت بالاتری را بابت پتو بدهید اما خرید عمده باعث میشود که دیگر با نوسان بازار برخورد نکنید و پتوها را با هر تعداد که میخواهید به طور یک جا و با قیمت کمتر خریداری کنید و به دست مشتری بدهید. چون برای پتو سوپر برجسته رنگی همیشه مشتری دست به نقد هست و شما از خرید و فروش آن سود میکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما