عرضه پتو لیلیان طلایی

امروزه در بازار کالای خواب کمتر کسی هست که از توزیع سریع و به موقع مجموعه پتو لیلیان طلایی بی خبر باشد. این شرکت با عرضه پتو لیلیان طلایی و تولید کردن محصول با کیفیت ایرانی و فروش مناسب کالا به صورت عمده، تبدیل به یکی از پر تقاضا ترین محصولات در بازار امروزی شده است. برای اینکه بیشتر با این موفقیت آشنا شویدبد نیست بدانید که این مجموعه از سال ۱۳۸۳ در شهر یزد شروع به کار کرد؛ امروزه با بیش از ۱۵ سال سابقه کار، در همین فاصله چندین نمایندگی فعال در سراسر کشور را اداره میکند. این کالا را به قیمت مناسب در سر تا سر کشور به صورت تکی و عمده عرضه مینماید.
همچنین لازم به ذکر است که مرغوب بودن این کالا باعث شده حتی این مجموعه نه تنها از داخل کشور بلکه از خارج کشور هم مشتریان دائمی برای خود داشته باشد. فعالیت فروش این مجموعه به صورت آنلاین است. و تنها با سفارش دادن این کالا در خانه بدون مراجعه به مراکز خرید و صرفه جویی در وقت میتوانند از این محصول بهره مند شوند. همچنین از دیگر مزیت های این شرکت میتوان به خرید عمده آن اشاره کرد. خرید عمده این محصول به گونه ای است که در صورت خرید عمده این مجموعه پتو را مستقیم از شرکت برای شما ارسال میکند. در این نوع فروش به دلیل نبودن واسطه ها و خرج اضافی در زمان خرید تمامی هزینه های اضافی به صورت کامل حذف میشود.

سایز انواع پتو لیلیان طلایی

سایز انواع پتو لیلیان طلایی

پتو لیلیان طلایی در ابعادی متناسب با استانداردهای جهانی و یک لایه و در صورت درخواست مشتری به صورت دولایه با تراکم الیاف بیشتر عرضه میشود. در صورت سفارش مشتری بنا بر دولایه بودن پتو شرکت به صورت سفارشی برای مشتریان محصولی با تراکم الیاف بیشتر را به شما عرضه میکند. لازم به ذکر است که از دیگر مزیت های پتوی دولایه سنگین تر بودن آن است. به طوری که نه آنقدر سنگین که شما را در هنگام خواب اذیت کند و نه آنقدر سبک که شما را از لذت یک خواب دلچسب محروم کند. همچنین ابعاد این پتو به گونه ای است که در صورت استفاده آن برای روتختی هم تمام تخت شما را پوشش میدهد و فضای بسیار زیباتری همراه نقش و نگارهای برجسته خود، به اتاق شما هدیه میکند. همینطور اندازه این محصول و سایز آن به دو دسته تک نفره با سایز کوچکتر و دو نفره با سایز بزرگ تر مبنی بر خرید مشتری تقسیم بندی میشود.

سایز انواع پتو لیلیان طلایی

سایز تک نفره

در سایز تک نفره بزرگسال به ابعاد 220 در160 سانتی متر و با وزن 300 گرم، تراکم بالا و رنگ ثابت و همینطور در سایز تک نفره کودک و نوجوان بین 80 در110 یا 110 در140 سانتی متر و با وزن 180 گرم متناسب با استانداردهای جهانی تولید میشود. این نوع از پتو در سایز تک نفره و تک رنگ با ابعاد ذکر شده جزء بزرگترین کالاهای تولیدی شرکت لیلیان است که حتی به کشورهایی مانند ترکیه، افغانستان، ارمنستان، ترکمنستان، عراق و دیگر کشورهای همسایه به صورت مداوم ارسال میگردد. محبوبیت سایز تک نفره و تک رنگ این محصول به چند دلیل است:
– کیفیت بالا و استفاده از الیاف به شدت مرغوب برای احساس بهتر در خواب
– سازگاری با پوست انسان بدون ایجاد حساسیت و مناسب برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت
– ضخامت بالای این پتو و ایجاد حس بهتر در خواب و محافظت از بدن شما در فصل سرما
– نسبت به کیفیت و طرح و قیمت مناسب برای تمام افراد حتی با بودجه کم قابل تهیه است
از مهم ترین فاکتور ها در قیمت بندی این محصول باید به طرح و مدل پتو، نوع الیاف به کار رفته در پتو، تعداد سفارش و روش خرید بستگی دارد. ولی این شرایط هم باعث نشده تا پتو لیلیان طلایی مشتریان خود را از دست بدهد و همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

سایز انواع پتو لیلیان طلایی

سایز دو نفره

در میان پتوهای دو نفره همیشه اسم پتو لیلیان طلایی به چشم میخورد. این بافته در سایز دو نفره با وزن ۲۷۰۰ گرم و ابعاد مناسب و دیگر محصول با تراکم الیاف بیشتر و با وزن ۴۳۰۰ گرم ارائه داده میشود. همچنین طرح هایی نظیر گل برجسته و صاف نیز که در دسته پتوهای سنگین قرار میگیرند، به همین اندازه دارای وزن هستند. به دلیل اندازه و ابعاد بزرگ میتوانند به جای روتختی هم مورد استفاده قرار گیرند. لازم به ذکر است که از مهم ترین خصوصیات پتوهای دو نفره لیلیان طلایی میتوان به طرح های زیاد و متفاوت و در سبک های تک رنگ و چند رنگ اشاره کرد که دست مشتریان را در خرید باز گذاشته است؛ به طوری تولید شده اند که هر نوع سیلقه ای را در بر میگیرد.
ابعاد این کالا در سایز دو نفره معادل 220 در240 است که با این اندازه در مرحله اول تمام بدن دو شخص و در مرحله دوم تمام تخت دو نفره را میپوشاند. استفاده از این پتو به دلیل نرمی الیاف و سبکی ملایم پتو بی شک باعث تجربه بسیار خوب و لذت بخش در ساعات استراحت شما خواهد بود.

بررسی کیفیت پتو لیلیان طلایی

بررسی کیفیت پتو لیلیان طلایی

این بافته در بازار به داشتن کیفیت بالا، تنوع در رنگ و طرح مشهور است و یکی از موفق ترین مجموعه ها در این حوزه به شمار میرود. با توجه به الیاف به کار رفته در ساخت این منسوج، نسبت به کیفیت آن قیمت بسیار مناسب این محصول هم باعث شده تا این محصول یک مزیت دیگر هم داشته باشد. از مزیت های دیگر این بافته نمیتوان گذشت که با استفاده از ابزار آلات روز دنیا درست شده است. همچنین ضمن داشتن کیفیت بالا الیاف آن به طوری تعبیه شده است که هیچ حساسیت پوستی را به اشخاص وارد نکرده و تمامی افراد میتوانند به راحتی و بدون محدودیت سنی از این محصول استفاده کنند. با اینکه خاصیت پتو لیلیان طلایی به یک طرفه بودن پتو است، اما این مجموعه به درخواست مشتری میتواند بافته های دو طرفه هم تولید کند. در این نوع بافت شما پشت و روی پتو را تشخیص نمیدهید و از هر طرفی که باب میل خودتان باشد میتوانید از پتو استفاده نمایید.
دیگر مزیت دو طرف بودن این محصول میتوان به استفاده بیشتر الیاف در آن اشاره کرد که به همین سبب قیمت بیشتری نسبت به پتوهای یک طرفه دارند. از دیگر مزیت های پتوهای دو طرفه به کیفیت و وزن آن اشاره کرد. با نرمی الیافی که در ان استفاده شده و سنگینی حدود 4600 گرمی که در این محصول وجود دارد، احساس امنیت و خوابی راحت را در شما زنده میکند. برخی از پتوها صاف و یک دست هستند، بدون برجستگی و برخی با وجود طرح و برجستگی عرضه میگردد، که هردو این ویژگی ها با توجه به سلیقه مشتری نوع و طرح محصول متغیر است. با سفارش آنلاین و نمایندگی های فعال در سراسر کشور میتوانید بنا به خواسته خود نوع پتویی را که میخواهید انتخاب کرده و آن را سفارش دهید.

مشخصات پتوی لیلیان طلایی

مشخصات پتوی لیلیان طلایی

از مشخصات این محصول میتوان به جنس بسیار خوب آن که از جنس پلی استر است و مقاوم بودنش در برابر شست و شوی دستی و ماشین لباسشویی اشاره کرد؛ همینطور رنگ طلایی همراه نقش و نگارهایی برجسته و مناسب با فرهنگ ایرانی و وزن حداکثر 930 گرم، گارانتی اصالت و تضمین سلامت فیزیکی کالا از دیگر مشخصات این کالا است.

شرکت تولید پتو لیلیان طلایی

شرکت تولید پتو لیلیان طلایی

تولیدی لیلیان یکی از موفق ترین مجموعه ها در تولید پتو ایرانی است. این محصول نیز یکی از بهترین محصولات این مجموعه در بازار کالای خواب ایران است. از افتخارات تولیدی لیلیان تولید محصولی سازگار با پوست بدن انسان بدون ایجاد حساسیت در افراد و استفاده از الیاف مرغوب و پتویی بدون چین چروک به مردم است. تولیدی این شرکت روزانه ۳۰۰۰ تخته پتو با استفاده از ابزار آلات پیشرفته است؛ که همین امر باعث شده تا در کمترین زمان محصولی با کیفیت را به دست مشتریان برسانند. تمامی این ویژگی ها در محصولی به اسم پتو لیلیان طلایی جمع شده است.

پتو لیلیان جدید

پتو لیلیان جدید

در آخرین تولیدات مجموعه لیلیان در کنار تولید محصولات درجه یک مانند پتو طلایی دست به اقداماتی برای تولید پتوهایی با کیفیت بهتر و اندازه بهتر است. از تولیدات جدید این کارخانه میتوان به پتوهای تک نفره با ابعاد 160 در220 سانتی متر اشاره کرد که اندازه این ابعاد به گونه ای است که از یک خردسال تا بزرگ سال میتوانند از ان استفاده کنند. در این صورت شما با خرید این بافته میتوانید از دوران کودکی تا بزرگسالی یک فرد را کاملا از خرید دوباره محصولات منصرف کنید. البته بنا بر کیفیت خوب الیافت جدیدی که در محصولات جدید مجموعه به کار رفته است، هرگز در طول این چند سال چه با دست شسته شود و چه با ماشین لباسشویی هرگز آسیبی به جنس پلی استر که در آن به کار رفته است نمیرسد.

پتو لیلیان طرح دار

پتو لیلیان طرح دار

همانطور که در اول متن اشاره شد این مجموعه بیشتر از اینکه تمرکز روی محصولات صاف و یک دست بکند، دست بزرگی در محصولات طرح دار دارد. و اهمیت زیادی به زیبایی به کار رفته در محصول خود و اتاق خواب مشتریان میکند. در اخرین محصولات شرکت لیلیان محصولی با نام سوپر منتشر کرده است که در زیبایی تا الان بین تمامی محصولات حرف اول را میزند. در این محصول اقداماتی جدید از جمله:
– استفاده از الیافی جدید و توع در سبک و نرمی پتو
– استفاده از رنگ های گرم و مناسب خواب که در هنگام خواب در پس زمینه ذهن شما آرامش را تلقین میکند
– ضد حساسیت حتی برای نوزادان کوچک و تازه متولد شده
که تمامی موارد فوق برای اگاهی شما نسبت به خرید محصولات جدید محموعه لیلیان است.
و اما قابلیت خرید عمده ای که برای محصولات جدید خود در نطر گرفته شده است:
خرید عمده که اکثر مشتریان این مجموعه با این نوع از خرید آشنایی کامل دارند و برای کسانی که تازه برای اولین بار میخواهند از این شرکت خرید کنند لازم به ذکر است که خرید عمده در مرحله اول بسیار میتواند برای اشخاص بصرفه باشد. اما چرا؟ با خرید عمده شما بدون واسطه محصول را مستقیم از شرکت تحویل میگیرید و به این صورت پای واسطه های پر هزینه، خرج پیک و غیره را به خرید خود باز نمیکنید. همین امر باعث خرید آسان شما، صرفه جویی در زمان و در نتیجه رضایت بیشتر از خرید و شرکت میشود.

تولید پتو لیلیان طلایی

تولید این منسوج

طبق آنچه که گفته شد میدانید که این پتو برای اولین بار در یزد تولید شده و همچنین ده ها نمایندگی فعال و پشتیبانی قوی در سر تا سر کشور دارا است. تولید این پتو از پایه با استفاده از پشم های گوسفندی تا تبدیل آنان به الیاف گره خورده به دستور دامداری هایی است که با این مجموعه قرارداد دارند. پس از آن، این الیاف به کارخانه فرستاده شده و به قدری مورد شست و شو و حرارت قرار میگیرند که کاملا از حالت گره و بد حالتی درآیند. سپس با دستور کارخانه از انان در تولیدات محصول مورد نظر پتو لیلیان طلایی استفاده میگردد. خوشبختانه به سبب حرارت زیاد تا مدت ها این الیاف به همین صورت باقی مانده، تنها در صورت آسیب فیزیکی به الیاف به آنها صدمه وارد شده و در نهایتا بافته را از بین می برد.
همچنین طبق گفته های ابتدای متن اگر شما خرید عمده از این شرکت را داشته باشید، بعد از تمامی مراحل تولیدی که در این مطلب مشاهده کردید، مستیقما بدون واسطه به دست شما مشتری عزیز میرسد. شرکت دیبا بافت نگار قم بهترین و امن ترین مرجع توزیع محصولات لیلیان طلایی است. شما با یک بار خرید از این شرکت، دوست و همراه همیشگی ما خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما