فروش انواع پتوی مسافرتی به قیمت عمده

پتو های مسافرتی، پتو های کم حجم و سبکی هستند که طرفداران بسیاری دارند. جنس اغلب پتو های مسافرتی عبارت است از؛ پلی استر، پشم شیشه، کرک و پنبه. اگر چه به واسطه‌ این سبکی و جای کمی که اشغال می‌ کنند در مسافرت ها و تفریحات خارج از خانه بسیار کاربردی هستند اما این تنها کاربرد شان نیست و بسیاری از افراد در خانه هم استفاده از پتو های سبک مسافرتی را نسبت به پتو های بزرگ و سنگین وزن دیگر ترجیح می‌دهند.

 

پتو مسافرتی چهارخونه

انواع پتوهای مسافرتی ژله ای

پتو های مسافرتی پشمی: پتو های پشمی دارای ضخامت نسبتا بیشتر و جنس ضخیم تری هستند که گرمای بیش تری را در خود نگه می دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در مناطق سردسیر هستند اما به همین دلیل جنس ضخیم، گزینه مناسبی برای کودکان و نوزادان یا افراد دارای پوست حساس نیست.

 

پتو های مسافرتی ژله‌ای: معمولا نرم ترین و لطیف ترین نوع پتوی مسافرتی پتو های ژله‌ای هستند. جنس این نوع پتو از پلی استر بوده که به دلیل ضخامت کم و لطافت آن، به آسانی نیز قابل شستشو است. پتو های ژله‌ای به دلیل نرمی و لطافت زیاد و همچنین ضد آلرژی بودن، بهترین گزینه برای کودکان و نوزادان هستند. این پتو ها در انواع و طرح های زیبا تولید می شوند که پتوی نرمینه و پتو تیسا از این خانواده به شمار می آیند.

 

پتو های مسافرتی ارگانیک یا پنبه‌ای: بسیاری از افراد به دلیل حساسیت و اگزمای پوستی امکان استفاده از بسیاری از پتو ها را ندارند. پتو های ارگانیک از پنبه طبیعی تهیه می شوند و همین امر باعث می‌شود که هیچ گونه حساسیتی به وجود نیاید. شایان ذکر است که پتو های مسافرتی ارگانیک به دلیل طبیعی بودن، از سایر پتو ها گران تر می باشند.

 

پتو های مسافرتی حوله‌ای: جنس و ظاهر پتو های حوله‌ای همانطور که از نامشان پیداست، شبیه حوله است. این محصول از لطافت بسیاری برخوردار بوده و به راحتی قابل شستشو در ماشین های لباسشویی است به همین سبب جزء پر طرفدارترین و پر فروش‌ترین انواع پتو های مسافرتی به حساب می‌ آید.

 

پتو های مسافرتی مخملی چینی: این نوع پتو از جنس مخمل با کیفیت بالا تولید می شود و برای افراد با پوست حساس و همچنین استفاده در مناطق جغرافیای سرد بسیار مناسب است. همچنین قابلیت شستشو با دست، ماشین و انواع مواد شوینده شیمیایی را نیز دارا است.

نکاتی کلیدی در هنگام خرید پتوی مسافرتی

  1. جنس پتو: با توجه به تفاوت در میزان لطافت و ضخامت در پتو های مسافرتی، در هنگام خرید باید این نکته را در نظر بگیرید که جنس متناسب با نیاز خریداری شود. همانطور که قبلا اشاره شد، برای نوزادان و کودکان و کسانی که دچار حساسیت و آلرژی های پوستی هستند، استفاده از پتو های ژله‌ای و ارگانیک بیشتر توصیه می‌ شود.

 

  1.  اندازه: پتو های مسافرتی دارای دو گونه یک نفره، دو نفره و همچنین در ابعاد مختلف است بنابراین پیش از خرید باید اندازه مورد نیاز خود را برآورد کنید. البته نوعی از پتو های متری هم وجود دارد که می توان ابعادی غیر از یک نفره یا دو نفره را در میزان دلخواه تهیه کنید.

 

  1. وزن: با توجه به جنس و ابعاد، وزن پتو ها نیز متغیر است بنابراین بسته به نوع نیاز خود، پتویی با وزن مناسب انتخاب کنید. برای نمونه برای مصرف کودکان و نوزادان و در هنگام سفر پتو های با وزن کم بسیار کاربردی تر و مناسب تر هستند.

 

  1. نوع شستشو: پتو ها نحوه شستشوی متفاوتی دارند که غالبا روی برچسب راهنما ثبت شده است. بنابراین در صورتی که ماشین لباسشویی در اختیار ندارید یا علاقه‌ای به شستن پتو با دست ندارید، هنگام خرید به نحوه شستشوی آن دقت کنید.

 

  1. گرما: بسیاری از افراد بر این باورند که هرچه پتو ضخیم ‌تر باشد گرمایش بهتری دارد در حالی‌ که این تصور صحیح نیست. در واقع میزان گرما دهی و عایق بودن، به جنس پتو وابسته است. پتو می تواند با وجود ضخامت کم، میزان گرما‌ دهی بالایی داشته باشد. بسته به منطقه جغرافیایی و فصل مورد نیاز و همچنین نوع آب و هوا در انتخاب پتو باید دقت کرد. برخی از پتو ها چهار فصل هستند که می توان آنها را در تمامی فصول مورد استفاده قرار داد.

 

  1.  رنگ و طرح: رنگ های تیره در اثر استفاده در مکان ‌های مختلف و جا به جایی دیرتر کثیف می شوند که برای مصارف خارج از خانه گزینه مناسبی است. اما با توجه به تنوع طرح و رنگ پتو های مسافرتی در مصارف خانگی، می‌توان از رنگ های شاد تر و متناسب با رنگ سرویس خواب استفاده کرد.

 

شستشو پتو

نکاتی برای نگهداری از پتوی مسافرتی

نوع نگه داری و شستشوی پتو های مسافرتی در کاهش یا افزایش طول عمر مفید آنها موثر است که در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

 

  1. هنگام شستشو به برچسب راهنما پتو دقت کنید و پتو را طبق دستور شستشو دهید. همچنین بهتر است از مواد شوینده ملایم و با آنزیم های کمتر و همچنین از نرم کننده‌ها در هنگام شستشو استفاده کنید.
  2.  پس از شستشو، پتو را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا کاملا ضد عفونی شده و به خوبی خشک شود و تا پیش از خشک شدن کامل پتو آن را استفاده نکنید.
  3.  پتو را در محیط‌های مرطوب یا در مجاورت وسایل تیز و برنده قرار ندهید. همچنین از نگهداری پتو در بسته های پلاستیکی یا جعبه های خالی از هوا خودداری کنید.

 

تهیه و استفاده از پتو های مسافرتی ارزان قیمت مجموعه دیبافت موجب میشود که علاوه بر خاصیت گرمایشی و کاربرد به عنوان رو انداز، کاربرد های جانبی دیگری نیز داشته باشند. برای نمونه برخی از پتوی مسافرتی به عنوان زیر انداز استفاده می‌کنند که مانع نفوذ رطوبت سطح زمین به بدن می‌شود. همچنین در زمان استهلاک و قدیمی شدن هم به دلیل جنس نرم و لطیف پتو های مسافرتی می‌توان از آنها برای تمیز کردن سطوح شیشه‌ای و حساس مثل صفحه‌ تلوزیون، لپ تاپ و کامپیوتر استفاده کرد.

 

 

نگهداری پتو مسافرتی

8

  1. درود وروز خوش پتوهای مسافرتی بسیار پرکاربردهستن و برای مسافرت و محیط های خارج از خانه و درداخل خانه به روش های مختلف مناسب وقابل استفاده هستن بنده از پتوهای مسافرتی شما چند طرح رو سفارش دادم و به دستم رسیده ازنظر کیفیت و تنوع وزیبایی واقعا عالی هستن و اصلا پوست رو اذیت نمیکنن.

  2. درود وقت بخیر به دلیل این که حمل و جابه جایی این پتوها به دلیل وزن سبکی که دارن خیلی راحت هست و فضای کمی هم اشغال میکنن به همین دلیل گزینه های مناسبی برای استفاده در داخل منزل و داخل ماشین و مسافرت های مختلف هستن و به دلیل سبک بودن شستشوی راحت تری هم دارن.

  3. سایتتون خیلی جامع و خوبه و تونستم خرید مناسبی داشته باشم. با تشکر از سایت خوب شما.

  4. سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

  5. هم قیمت محصولی که به دستم رسید ارزان تر از بازار بود و هم کیفیت بسیار فوق العاده ای داشت. از اشنایی با مجموعه ی شما بسیار خرسندم و انتظار این کیفیت را با این قیمت ارزان نداشتم. به دوستانم خرید از سایت شما را پیشنهاد خواهم کرد.

  6. هم قیمت محصولی که به دستم رسید ارزان تر از بازار بود و هم کیفیت بسیار فوق العاده ای داشت. از اشنایی با مجموعه ی شما بسیار خرسندم و انتظار این کیفیت را با این قیمت ارزان نداشتم. به دوستانم خرید از سایت شما را پیشنهاد خواهم کرد.

  7. پتو های مسافرتی، پتو های کم حجم و سبکی هستند که طرفداران بسیاری دارند. جنس اغلب پتو های مسافرتی عبارت است از؛ پلی استر، پشم شیشه، کرک و پنبه. اگر چه به واسطه‌ این سبکی و جای کمی که اشغال می‌ کنند در مسافرت ها و تفریحات خارج از خانه بسیار کاربردی هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما