فروش عمده پتو نگار یزد

در ایران تولید کننده های بسیاری از‌ جمله پتو نگار یزد در زمینه تولید و فروش عمده پتو و کالای خواب سال هاست که بسیار موفق بوده و هستند. قیمت عمده پتو نگار در رنگ ها و مدل های متنوع ساده، گل برجسته، رنگین و تک رنگ باعث شده فروشندگان زیادی انواع پتو را به صورت عمده و تکی به بازار آورده و در اختیار مردم قرار دهند.
پتو نگار یزد جزو بهترین و موفق ترین و پیشرفته ترین تولیدات ایران است. به دلیل کیفیت بسیار خوب مواد اولیه و منسوجات عالی این کارخانه فعال، خرید زیادی از سوی مشتریان انجام میشود. افراد زیادی این پتوی گرم، نرم و زیبا را به صورت تکی و عمده خریداری میکنند. افرادی که پتو را به صورت عمده خریداری میکنند فروشندگان کالای خواب و پتو هستند که پس از خرید، این اجناس را وارد بازار داخل کشور و خارج کشور میکنند و همواره سال هاست که رضایت مردم پس از خرید پتوهای متنوع نگار یزد شنیده و دیده میشود.

آشنایی با تاریخچه پتو

آشنایی با تاریخچه پتو

تولیدات نساجی ایران تاریخچه طولانی و بلندی دارد که به سال ها قبل از میلاد مسیح برمیگردد که در این زمینه تولیدات ایرانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزو بهترین ها بوده است. به صورتی که ایران دارای چندین کارخانه به سبک اروپا بوده است.
ولی بعد از سال های زیاد کم کم تولیدات داخلی پتو در ایران کم رنگ تر و کم کم از دور خارج شدند ولی کماکان باز هم قابل رقابت با صنعت نساجی بسیاری از کشورهای اروپایی بود. رفته رفته بعد از انقلاب توسط دولت حمایت شد و ظرفیت کارخانه ها افزایش یافتند و با حمایت دولت و تقاضای مردم بیشتر و بهتر و با کیفیت تر مشغول به تولید پتو و انواع محصولات کالای خواب شدند تا به امروز که جزو بهترین ها در این زمینه هستند و به صورت عمده به فروش پتوهای معروفی از جمله پتو نگار یزد به داخل و خارج کشور میپردازند.
سال ها پیش پتوها با پشم طبیعی تولید میشدند و بعد از گذشت سال ها کم کم پتو با پنبه تولید شد اما امروزه پتوهای زیباتر، ضد حساسیت تر و سبک تری با استفاده از الیاف مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر و… تولید میشوند. البته پتوهای پنبه ای و پشمی هنوز در بازار به فروش میرسند اما مخصوص افراد خاص با نیازهای خاص هستند.

مشخصات پتو نگار یزد

مشخصات پتو نگار یزد

پتو نگار یزد مشخصاتی دارد که با این ویژگی ها بسیار پرطرفدار بوده و به همین دلیل به صورت عمده به فروش میرسد. پتو با وجود الیاف بسیار با کیفیت و مناسبی که دارد جزو بهترین پتوهای تولیدات داخل کشور است. جنس خوب الیاف این پتو الیاف مصنوعی است که شامل اکریلیک پلی استر پنبه و… هستند. این ترکیب ساخت این پتوهای گرم و نرم بسیار ضد حساسیت بوده و برای افراد با حساسیت پوستی و تنفسی مشکلی ایجاد نمیکند. این پتو سال هاست که جزو پتوهای صادراتی بوده و کشورهای خارجی به دلیل رضایت خریدهای پیشین خود از این پتو خرید انواع پتو نگار را متوقف نمیکنند. پتو نگار در غالب پتوهای یک نفره با ابعاد ۱۶۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر تولید و در غالب پتوهای دو نفره با ابعاد ۲۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر و با ضخامت ۳ میلی متر تولید میشود.

نکاتی عالی درمورد خرید پتو

نکاتی عالی درمورد خرید پتو

همانطور که خرید تمامی وسایل مورد نیاز نکاتی قابل توجه دارد، خرید پتو نیز به علت متفاوت بودن جنس، اندازه، کیفیت، نرمی، رنگ، قیمت و… نکات زیادی دارد که باید پیش از خرید به آنها توجه کنید.
خرید عمده و تکی پتو نگار یزد: اگر فروشنده کالای خواب و پتو هستید و در صدد فروش پتو نگار یزد هستید، بهتر است از تولید کنندگان یا فروشگاه های معتبر و بزرگ کالای خواب به صورت عمده خریداری کنید تا سود بیشتری در فروش آنها به دست بیاورید.
زمان خرید: پتو وسیله ای بسیار کاربردی است که در فصول متفاوت به صورت متفاوت استفاده میشود. قاعدتا زمستان فصلی است که در آن پتوی گرم ضخیم تری نیاز دارید، ولی تابستان و بهار به پتوی نازک و سبک نیازمند هستید.
اندازه: اندازه پتو باید مناسب افراد استفاده کننده باشد، باید توجه کنید پتو برای یک نفر استفاده میشود یا برای خواب های دو نفره نیاز است؟ پتوهای یک نفره مخصوص نوزاد یا کودکان است یا جوانان و بزرگسالان؟
طرح و رنگ: سن افراد متفاوت برای استفاده از پتو بسیار متفاوت است. نوزادان نیازمند پتوهایی ظریف با رنگ های آرامبخش و بسیار کمرنگ و ملیح هستند. کودکان نیازمند پتوهای با طرح های کارتون مورد علاقه با رنگ های مورد پسندشان هستند و بزرگسالان به مرور از رنگ هایی که در عین سنگین بودن آرامبخش باشند.
جنس پتو: افراد زیادی هستند که دارای حساسیت های پوستی، الرژیک و حساسیت های تنفسی هستند.. امروزه پتوهای با کیفیتی تولید میشوند که ارامش خواب این افراد را بیشتر کرده اند.

قیمت خرید انواع پتو نگار یزد

قیمت خرید انواع پتو نگار یزد

عرضه کنندگان زیادی در کشور عزیزمان ایران در زمینه فروش پتوهای نگار یزد با قیمت و اندازه و طرح های مختلف فعالیت میکنند که علاوه بر فروش مشاوره خرید بسیار خوبی هم به خریداران به صورت خرید عمده و تکی پتو نگار یزد میدهند فروشگاه دیبابافت نگار قم یکی از بزرگترین فروشگاه های ایران است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی به فعالیت میپردازد و پتوهای نگار یزد با کیفیت، نرم و زیبا را که متعلق به ایران است را به سرتاسر ایران ارسال میکند و همچنین کالاهای زیبا و متنوع نگار یزد را به کشورهای خارجی صادرات میکند.
شرکت دیبافت با مجرب ترین مشاوران فروش و بهترین پرسنل اداره میشود و با حوصله بسیار زیاد به خریداران عزیز خدمت میکنند و اطلاعات زیادی هنگام خرید ارائه میدهند. اگر قصد خرید پتوهای یک نفره و دو نفره نگار یزد و کالا خواب را هم به صورت تکی هم به صورت عمده دارید، برای مشاوره و خرید به سایت های وابسته به شرکت دیبافت مراجعه کنید و خرید خوب و دل چسب و گرمی را تجربه کنید.

3

    • سلام مسلم عزیز
      برای اطلاع از کیفیت محصول و سایر راهنمایی های لازم لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

  1. سلام من از مشتری های دائمی مجموعه شما هستم توسط یکی از همکارانم با سایت شما آشنا شده بودم از شما بخاطر قیمت بسیار مناسب و عالی بسیار ممنون هستم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما